Turnus III (17.07-27.07.2016)

nowszy

Dzień 10 - To już jest koniec...

Dodany: 2016.07.26

Ostatnie chwile w Kulce. Z pewnością każdy z nas dobrze będzie wspominał te wspaniałe dni na kolonii.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny W.
Dziś rano Pani rozdała nam dyplomy oraz otrzymaliśmy bardzo ładne zegarki na pamiątkę z ulubionymi postaciami z bajek. Ten dzień jest naszym ostatnim dniem, więc graliśmy, bawiliśmy się w różne gry i zabawy. Wieczorem odbył się pożegnalny apel oraz ostatnia dyskoteka.

VIP, grupa Pani Pauliny T.
Ten słoneczny dzień rozpoczęliśmy od zajęć – slackline. Następnie poszliśmy na plażę skorzystać z pogody, a później nasza Pani rozdała nam dyplomy. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę do bazy CIA, a gdy wróciliśmy odbył się turniej w unihokeja i golfa. Na zakończenie dnia odbył się apel i dyskoteka.

Ekstremalni, grupa Pani Ani K.
Nasz ostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy od Mega Gier, a następnie korzystając z pogody udaliśmy się na plażę. Po obiedzie dopracowaliśmy nasz występ na apel końcowy. Wieczorem wszyscy razem wytańczyliśmy się na naszej ostatniej dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Madzi M.
Rano udaliśmy się na plażę na zajęcia z żeglarstwa oraz grupowe zdjęcia. Następnie czekała na nas gra „Cztery Żywioły” oraz zajęcia artystyczne. Wieczorem zebraliśmy się na boisku by podsumować naszą kolonię. Po apelu wszyscy bawiliśmy się na dyskotece.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdy K.
Po porannej rozgrzewce i pysznym śniadanku zagraliśmy w piłkę kocówkę, następnie udaliśmy się na plażowanie! Zagraliśmy również w piłkę nożną i siatkówkę. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym i dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Madzi P.
Dziś zaczęliśmy dzień od wspólnych zabaw. Następnie korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, a tam kąpaliśmy się, graliśmy i opalaliśmy. Otrzymaliśmy również dyplomy i robiliśmy grupowe zdjęcia. Dzień zakończyliśmy wspaniałym apelem i dyskoteką.

Lego i Przygoda, grupa Pani Moniki D.
Ostatnie chwile naszej LEGO przygody spędziliśmy na wspólnych grach zespołowych. Przed nasza Pani wręczyła nam dyplomy i drobne upominki. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę. Szkoda, że kolonia tak szybko mija. Wieczorem odbył się nasz pożegnalny apel i dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gabrysi
Rano wszyscy razem bawiliśmy się przednio tańcząc wspólnie różne zabawne tańce. Pogoda nam dopisała, więc wybraliśmy się na plaże, gdzie zażywaliśmy kąpieli w jeziorze. Wieczorem odbył się apel pożegnalny, a po apelu mogliśmy się wyszaleć na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z samoobrony. Kolejno mieliśmy zajęcia terenoznawcze INO z wykorzystaniem kompasu. Tego dnia otrzymaliśmy dyplomy. Na podsumowanie turnusu odbył się apel pożegnalny, a następnie dyskoteka dla wszystkich kolonistów.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety B.
Ostatni dzień już za nami. Przez cały dzień świeciło słońce, dlatego poszłyśmy na plaże, wykąpać się i poopalać. Otrzymałyśmy również dyplomy uczestnika kolonii. Dziś także próbowałyśmy swoich sił wokalnych na zajęciach karaoke. Dzień zakończył się apelem podsumowującym oraz dyskoteką.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agnieszki
Ostatni dzień obozu upłynął w wyśmienitych humorach. Po pysznym śniadaniu odbyły się zajęcia z orientacji w terenie. Następnie rozegraliśmy grę podsumowującą „Jeniec”. Pełni emocji uczestniczyliśmy w rozgrywkach z siatkówki. Na zakończenie dnia udaliśmy się na apel i dyskotekę.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Obyło się dziś bez porannej rozgrzewki. Pierwszymi naszymi zajęciami była gra terenowa „Poszukiwacze Skarbów”, a następnie z uśmiechem na twarzy braliśmy udział w grze INO. Przed obiadem czekały na nas Mega Gry oraz zabawa „Zombie”. Podsumowaniem tego dnia był apel i dyskoteka.

Lego i Przygoda, grupa Pani Igi
10 dzień rozpoczęliśmy od grania w „Zombie”, a później udaliśmy się na plażę, gdzie spędziliśmy czas na budowaniu zamków z piasku i kąpielach w jeziorze. Później zorganizowaliśmy gry i zabawy, przy których miło spędziliśmy czas. Wieczorem odbyła się dyskoteka pożegnalna.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Angeliki
Ostatni dzień rozpoczęliśmy bardzo przydatną lekcją z pierwszej pomocy. Później zorganizowaliśmy karaoke oraz udaliśmy się na plaże. Wieczorem otrzymaliśmy dyplomy i poszliśmy na apel. Ostatnią naszą atrakcją na tej kolonii była wspaniała dyskoteka.

Obóz Paintball, grupa Damian J.
Przedostatni dzień na namiotach rozpoczął się od generalnych porządków oraz przygotowania do jutrzejszego wyjazdu. Następnie wspólnie z innymi grupami bawiliśmy się wspólnie podczas tańców integracyjnych. Po obiedzie ostatni raz wybraliśmy się do lasu aby przypomnieć sobie wiedzę zdobytą podczas survivalu. Następnie otrzymaliśmy pamiątkowe dyplomy. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką dla wszystkich kolonistów.

VIP, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek w piłkarzyki. Następnie udaliśmy się na zajęcia z survivalu. Potem poszliśmy na plażę, a po powrocie oglądaliśmy film. Później graliśmy w unihokeja, a wieczorem poszliśmy na apel końcowy i ostatnią, wspólną dyskotekę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Dzisiaj dostaliśmy pamiątkowe dyplomy, następnie całym podobozem tańczyliśmy „Chocolate”. Bawiliśmy się również w „Bitwę Plemion”, stoczyliśmy bój o totem. Pływaliśmy również kajakami, a wieczór zaś zakończyliśmy apelem i zabawą na dyskotece.

VIP, grupa Pani Basi
Ten dzień rozpoczęliśmy od zajęć GPS, dzięki tej zabawie nauczyliśmy się orientacji w terenie. Następnie udaliśmy się na plażę, a po obiedzie wyruszyliśmy na spacer do lasu. Dotarliśmy do bazy CIA! Otrzymaliśmy dziś także dyplomy, po kolacji poszliśmy na apel i dyskotekę.

SuperPaintball, grupa Pani Asi
Dziś uczyliśmy się popularnych na Kulce tańców, m.in. „Chocolate”. Przed obiadem wybraliśmy się na wodną wyprawę kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Czas do kolacji spędziliśmy w lesie grają w grę „Lądowanie”, tam też podsumowaliśmy cały turnus i rozdane zostały pamiątkowe dyplomy. Wieczorem odbył się uroczysty apel i pożegnalna dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Ani T.
Po śniadaniu odbyła się lekcja samoobrony, a po niej udaliśmy się na plażę. Większość dnia spędziliśmy na zabawach nad jeziorem, pogoda nam dopisała, więc ją wykorzystaliśmy. Wieczorem odbył się apel oraz dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny L.
Graliśmy dziś w „Baloniadę” na Kulkowym Dziedzińcu. To była świetna zabawa. Mieliśmy również zajęcia z GPS, oraz podsumowującą grę terenową „Tajemnica 4 Żywiołów”. Dzień zakończyliśmy zabawami ruchowymi, apelem oraz dyskoteką. To było świetne pożegnanie z kolonią.

Ekstremalni, grupa Pani Natalki K.
Ostatni dzień kolonii zaczęliśmy od łuków, na których sprawdziliśmy swoją celność. Następnie korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę. Tam spędziliśmy większość dnia na grach i zabawach. Wieczorem odbył się apel i dyskoteka pożegnalna.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Kingi i Karoliny H.
Po śniadaniu otrzymałyśmy dyplomy za uczestnictwo na kolonii. Potem miałyśmy ostatnie zajęcia taneczne na których odbyła się próba generalna naszego układu. Następnie poszłyśmy na spacer do lasu, a po powrocie udałyśmy się na plażę. Po kolacji brałyśmy udział w apelu i wspólnej zabawie na dyskotece.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Eli
Rozpoczęłyśmy dzień od zajęć tanecznych z Panią Natalką, która przygotowuje nas do prezentacji na apel. Następnie korzystając z pogody udałyśmy się na plażę, a tam kąpałyśmy się i opalałyśmy. Wieczorem był apel, dzień zakończyłyśmy magiczną dyskoteką.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kasi B.
Pogoda nam dziś dopisała, więc większość czasu spędziliśmy na plaży. Tam kąpaliśmy się i graliśmy w różne gry i zabawy. Otrzymaliśmy dziś także dyplomy uczestników kolonii. Po kolacji odbył się uroczysty apel i dyskoteka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marty Ch.
Zaraz po śniadaniu odbyła się ostatnia już lekcja tańca z Violettą. Po wspaniałych zajęciach ruszyłyśmy na plażę, a tam pluskałyśmy się w wodzie oraz opalałyśmy nasze ciałka. Wieczorem brałyśmy udział w apelu końcowym oraz bawiłyśmy się świetnie na ostatniej dyskotece.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agaty
Ostatni dzień rozpoczęliśmy od zawodów, biegaliśmy w „wielospodniach”, przeciągaliśmy linę itd. Dla ochłody wykąpaliśmy się w jeziorze. Następnie pokonaliśmy tor przeszkód na segwayu i quadzie Wieczorem odbył się apel i pożegnalna dyskoteka.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny S.
Maksymalnie wykorzystujemy czas. Od rana uczestniczyliśmy w zajęciach z samoobrony oraz „Bitwie Plemion” w lesie. Resztę czasu spędziliśmy na rozmowy i zabawy. Wieczorem odbył się apel podsumowujący. Tego dnia usłyszeliśmy wiele miłych słów. Jesteśmy pewni, że wrócimy za rok.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Ostatni dzień kolonii zaczęliśmy od gry w „Zombie”. Następnie otrzymaliśmy dyplomy i podsumowaliśmy nasz obóz. Przed obiadem wybraliśmy się po raz ostatni nad jezioro, żeby popływać i poopalać się. Po kolacji odbył się apel kończący obóz i dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano integrowaliśmy się w czasie zajęć tanecznych. Tańczyliśmy „Belgijkę”, „Tunaka” oraz „Chocolate”. Następnie udaliśmy się na zajęcia na wysokościach – budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Wieczorem odbył się apel kończący III turnus, a po nim dyskoteka obozowa.

Obóz Militarny, „Ogóry Rzeźnika”, grupa Pana Piotrka
W dniu dzisiejszym każdy z nas dał z siebie 100%. Mieliśmy dziś zajęcia z wykrywaczem metali, a później były zajęcia GPS. Przez te 10 dni bardzo się do siebie zbliżyliśmy. Kolonia ta będzie niezapomniana. Przyjeżdżamy za rok! Wieczorem odbył się apel i dyskoteka.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Marty Ł.
Rano odbyły się zawody sportowe, następnie wybraliśmy się na ostatnie plażowanie. Dwa bloki zajęciowe spędizliśmy na sprawdzeniu naszych umiejętności na quadach i segwayach. Po kolacji odbył się apel pożegnalny i dyskoteka.