Turnus V (08.08-18.08.2016)

Dzień 2 - Grunt to dobrze się bawić

Dodany: 2016.08.09

Minął drugi dzień naszej przygody w Kulce! Mnóstwo zabawy i atrakcji czekały na nas od samego rana. Dziś nie było czasu na nudę.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Drugiego dnia kolonii mieliśmy bardzo aktywny plan dnia, który rozpoczął się od zajęć na ściance wspinaczkowej. Każdy mógł spróbować swoich sił i zwalczyć lęk wysokości. Następnie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Początkowo mieliśmy problem z synchronizacją, ale szybko się zgraliśmy. Później mieliśmy teorię z żeglarstwa z Panem Jakubem, a dzień zakończyliśmy grą „Uwolnić VIP-a”.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Dziś rano poszliśmy do lasu i uczyliśmy się sztuki kamuflażu, podczas zajęć survivalowych. Później mogliśmy wyładować swoje emocje na pierwszej z gry paintballowej. Następnie strzelaliśmy do celu z wiatrówek. Po obiedzie mieliśmy czas na odpoczynek na plaży. Graliśmy też w piłkę kocówkę, a dzień zakończyliśmy super grą nocną „Latarnik”.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Natalki K.
Kulkowy dzień rozpoczęliśmy od porannej zbiórki oraz śniadania. Pierwszymi naszymi zajęciami był survival, na którym uczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy zawartość puszki survivalowej. Następnie odbyły się Walki Gladiatorów, na których świetnie się bawiliśmy. Przed obiadem zajęcia na strzelnicy paintballowej, trenowaliśmy swoją celność. Później zajęcia detektywistyczne, a pod wieczór udaliśmy się na plażę, gdzie budowaliśmy tratwy. Wieczorem mieliśmy akcję integracje, aby lepiej się poznać.

VIP, grupa Pani Igi
Wtorek rozpoczęliśmy od zajęć waterball, pod okiem instruktora. Mogliśmy pobawić się w wielkiej kuli, która pływała na wodzie. Przed obiadem mogliśmy się po wspinać na ściance wspinaczkowej, zwalczyliśmy swój lęk wysokości. Po pysznym obiedzie udaliśmy się z żeglarzem na warsztaty żeglarskie. Po kolacji wspólnie spędziliśmy czas na grach i zabawach integracyjnych. Po zabawach w ramach bloku nocnego udaliśmy się na grę „Uwolnić VIP-a”.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Ten dzień zaczęliśmy poranną zaprawą przez naszego wychowawcę. Po śniadaniu dostaliśmy mundury, a następnie udaliśmy się na zajęcia z szyfrowania. Było bardzo zabawnie i nauczyliśmy się nowych szyfrów. Potem mieliśmy zajęcia survivalowe, uczyliśmy się przetrwania w lesie oraz budowanie szałasów. Potem układaliśmy wieżę ze skrzynek po której następnie się wspinaliśmy. Po kolacji wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią o jeziorze Łęsk. Wieczorem udaliśmy się na boisko, by zagrać w grę „Uwolnić VIP-a”. Uważamy ten dzień za bardzo udany!

VIP, grupa Pani Ani B.
Dzień rozpoczęliśmy od euro bungee, następnie udaliśmy się na fakultety oraz odwiedziliśmy pielęgniarkę na wizytę kontrolną. Tuż przed obiadem poszliśmy na żyroskop, była to zabawa która dostarczyła nam wiele niezapomnianych wrażeń. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami „sit on top”, a po powrocie poszliśmy strzelać z wiatrówek. Na koniec dnia graliśmy w ENIGMĘ, a po fascynującej grze udaliśmy się na odpoczynek.

Summer Challenge, grupa Pani Basi P.
Drugi dzień kolonii spędziliśmy bardzo aktywnie. Po śniadaniu rozegraliśmy turniej w Fife2016 oraz Olimpiadę Sportową na xboxie. Następnie biegaliśmy w specjalnej kuli – waterball, na wodzie. Tuż przed obiadem tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Po południu wybraliśmy się do parku linowego oraz kosmiczny trening na żyroskopie. Wieczorem po pysznej kolacji wykonaliśmy sygnety klubu zwycięzców.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś z rana udaliśmy nad jezioro, gdzie Ratownik przedstawił nam regulamin. Następnie moczyliśmy nóżki i odpoczywaliśmy na kocyku. Po powrocie odbyły się zajęcia, podczas których budowaliśmy wielką fortecę zielonych świnek. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobały nam się zajęcia z zumby, na których śmiało wyginaliśmy ciało z Królem Julianem. Potem udaliśmy się z naszą Panią do lasu na grę terenową, a wieczorem graliśmy w Mega Gry, czyli Twister, Jenga i Chińczyk w rozmiarach XXL.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Naszymi pierwszymi zajęciami w dni dzisiejszym była wyprawa smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie wspinaliśmy się na wieże ze skrzynek, po których tworzyliśmy piękne witraże z Animatorką. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, gdzie mieliśmy survival na którym uczyliśmy się budować szałasy. Na zakończenie naszego dnia odbył się turniej w piłkę siatkową.

VIP, grupa Pani Dominiki J.
Dzień rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem, po którym mieliśmy zajęcia z równowagi – slackline. Niektórym z nas udało się pokonać całą trasę bez pomocy Instruktora. Później udaliśmy się na plażę, gdzie pływaliśmy kajakami „sit on top” razem z Ratownikiem. Po obiedzie graliśmy w Mega Gry, m.in.: Chińczyk, Twister w rozmiarach XXL. Następnie bawiliśmy się na wodzie, będą w kuli. Dzień zakończyliśmy zajęciami na żyroskopie.

Wakacje z Elsą Pani Marty J
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy pobudką o godzinie 8.00. Następnie posprzątałyśmy pokoje oraz miałyśmy czas na toaletę poranną. Pierwsze zajęcia na które się udałyśmy odbyły się na plaży tam ratownik opowiedział nam o zasadach które musimy tam przestrzegać. Następnie do nas na zajęcia przyszła Elsa i nauczyła jak wykonać piękny makijaż. Przed obiadem miałyśmy jeszcze Zumbe na której się wytańczyłyśmy. Po południu miałyśmy zajęcia sportowe. Następnie wykonałyśmy sobie manicure. Po kolacji udałyśmy się na akcje integracje z animatorem.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Dzień zaczęliśmy od śniadania, po którym czekało n nas mnóstwo zajęć. Pierwszymi z nich była Bitwa o Sztandar, a następnie w naszym planie pojawił się turniej w unihokeja. Później mieliśmy zajęcia z samoobrony, które w przyszłości mogą być dla nas przydatne. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie doskonaliliśmy techniki pływackie. W czasie wolnym integrowaliśmy się ze sobą, podczas gier i zabaw. Na koniec dnia mieliśmy karaoke, rozśpiewani udaliśmy się na odpoczynek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą, aby każdy był rozgrzany na dzień pełen atrakcji. Następnie mieliśmy możliwość wypłynąć na jezioro kajakami razem z Ratownikiem. Po tych zajęciach udaliśmy się na pyszny obiad, po którym rozegraliśmy mecz w koszykówkę. Zmęczeni ruszyliśmy zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem. Budowaliśmy wieżę ze skrzynek, po których następnie się wspinaliśmy. Pełni wrażeń po ciekawym dniu usiedliśmy przy ognisku i integrowaliśmy się.

Cztery Żywioły, grupa Pani Asi L.
Po pysznym śniadaniu mieliśmy zajęcia z teorii żeglarstwa razem z Panem Jakubem. Nauczyliśmy się wielu przydatnych węzłów oraz poznaliśmy rodzaje masztów. Później wybraliśmy się na quady na których świetnie się bawiliśmy. Następnie graliśmy w Grę Bombową, a dzień zakończyliśmy paintballem.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety
Zaraz po pysznym śniadaniu poszłyśmy na plażę, a tam świetnie się bawiłyśmy. Następnie wykonałyśmy bransoletki szczęścia z kryształków i koralików. Bardzo nam się podobały te zajęcia. Później miałyśmy zumbę, zmęczone, ale szczęśliwe poszłyśmy na obiad. Po posiłku brałyśmy udział w warsztatach z pielęgnacji i zdobienia paznokci. Na zakończenie dnia miałyśmy zajęcia integracyjne, dzięki którym lepiej się poznałyśmy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzisiaj był nasz pierwszy dzień zajęć programowych. Udaliśmy się do lasu, gdzie poznaliśmy tajniki strategii. Po wizycie kontrolnej u pielęgniarki graliśmy w „Mafię” i lepiej się poznaliśmy. Potem udaliśmy się na strzelnicę paintballową, a po pysznym obiedzie graliśmy w paintballa z inną grupą. Po wygranym pojedynku poszliśmy na plaże, a dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Dziś drugi dzień kolonii, a pierwszy dzień zajęć programowych. Rozpoczęły się od jednego z czterech żywiołów – wody, poznawaliśmy podstawy żeglarstwa, uczyliśmy się węzłów i budowy żaglówki. Wspaniałą atrakcją była wodna kula – waterball. Po pysznym obiedzie uczyliśmy się strzelać z wiatrówek do celu. Później zajęcia z recyklingu, a dzień zakończyliśmy paintballem.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moni P.
Dzisiaj Mazurską Przygodę rozpoczęliśmy od rowerków wodnych, które odbyły się na jeziorze Łęsk. Następnie wszyscy przeszliśmy przeszkody na parku linowym. Po obiedzie odbyło się tworzenie baniek mydlanych w rozmiarze XXL, a kolejno Walki Gladiatorów. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Dzień zaczęliśmy plażowaniem na naszej plaży i zabawami integracyjnymi. Następnie mieliśmy zajęcia magiczne – czary. Każdy z nas przygotował własne pozytywne zaklęcie. Później nadszedł czas na stworzenie własnej miotły. Poszliśmy do lasu po gałęzie i z tego co znaleźliśmy zrobiliśmy miotły. Następnie skakaliśmy na euro bungee, a wieczorem tworzyliśmy magiczne orgiami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny
Dzień rozpoczęliśmy zaprawą poranną, śniadaniem, po którym udaliśmy się na ciekawe zajęcia z podstaw żeglarskich. Uczyliśmy się podstawowych węzłów, budowy żaglówki. Po pysznym obiedzie jeździliśmy na quadzie razem z Instruktorem. Było super! Następnie udaliśmy się na zajęcia do lasu, gdzie szukaliśmy skarbów za pomocą wykrywacza metalu. Po kolacji odbył się turniej w unihokeja. Przez cały dzień uśmiech nie schodził nam z twarzy. Czekamy na kolejne przygody.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Serafin
Nasz drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy puszczaniem wielkich baniek mydlanych, co wywołało ogromne emocje. Następnie mieliśmy zajęcia w parku linowym, na którym mogliśmy zwalczyć lęk wysokości. Później graliśmy w różne gry na xboxie, bawiliśmy się przy tym świetnie. Po obiedzie mieliśmy waterball, czyli byliśmy w ogromnej kuli na wodzie. Super zabawa, ale męcząca. Potem wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej i tak zakończyliśmy ten aktywny dzionek.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Drugi dzień kolonii zaczęliśmy bardzo aktywnie. Po pysznym śniadaniu udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się sztuki kamuflażu. Następnie przyszedł czas na grę w paintballa, graliśmy razem z inną grupą. Była to świetna okazja do tego by się zintegrować. Potem mieliśmy zajęcia INO i GPS, czyli uczyliśmy się obsługiwać kompas i GPS-a. Po obiedzie wspinaliśmy się na parku linowym. Pokonaliśmy tor pełen przeszkód. Dzień zakończyliśmy nocną grą „Latarnik”.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzień rozpoczęliśmy od Bitwy o Sztandar, najpierw przeprowadziliśmy się przez święty las, a następnie sam Apollo przywitał nas na polu bitwy. Jako dzieci Ateny nie mieliśmy wyjścia i wygraliśmy. Przed obiadem poznaliśmy tajniki samoobrony i już wiemy jak się bronić. Przed potworami. Następnie pełni sił poszliśmy na warsztaty taneczne z muzami. Na warsztatach teatralnych „Ku czci Dionizosa” nauczyliśmy się jak wygląda praca aktora oraz odegraliśmy scenki. Wieczór spędziliśmy na czytaniu książek przy ognisku.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy, a po niej wyruszyliśmy na śniadanie. Po posiłku mieliśmy ENIGMĘ, czyli zajęcia z szyfrowania. Zabawa była wyśmienita! Po krótkiej przerwie mieliśmy najbardziej wyczerpujące zajęcia, grę Zombie. Później czekał na nas przejażdżka quadami razem z Instruktorem. Naszą ostatnią atrakcją w dniu dzisiejszym był survival w lesie, na którym nauczyliśmy się budować szałas.

Herosi, grupa Pani Beaty
Rano udaliśmy się na Bitwę o Sztandar, ciekawą grę terenową w lesie. Po powrocie mieliśmy lekcje tańca z Muzą Tańca. Następnie wszyscy Półbogowie udali się na naukę techniki samoobrony. Pewne chwyty mogą nam się przydać w przyszłości. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a tam graliśmy w różne gry, dzięki którym lepiej się poznaliśmy. Później mieliśmy lekcje śpiewu z Muzą i innymi Herosami. Odbyło się karaoke, na którym świetnie się bawiliśmy. Po pysznej kolacji czytaliśmy książki przy ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy poranną rozgrzewką, po której udaliśmy się na pożywne śniadanie. Po posiłku wypłynęliśmy razem z Ratownikiem kajakami na jezioro Łęsk. Po powrocie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą następnie się wspinaliśmy. Po obiedzie mieliśmy turniej w piłkę nożną, po którym udaliśmy się na strzelnicę, na której uczyliśmy się strzelać z łuku. Wieczorem odbyło się ognisko. Jedliśmy pyszne kiełbaski i zapoznawaliśmy się z innymi grupami.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji
Poranek rozpoczęliśmy zaprawą, śniadaniem, po którym udaliśmy się na przejażdżkę quadami. Później udaliśmy się do lasu na survival, dzięki tej lekcji nauczyliśmy się jak budować szałas oraz poznaliśmy zawartość puszki survivalowej. Po obiedzie Ratownik przeprowadził nam lekcje pierwszej pomocy, która z pewnością się nam przyda. Następnie wraz z innymi grupami graliśmy w Zombie, a wieczorem udaliśmy się do lasu na zajęcia z noktowizorami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Drugiego dnia kolonii zajęcia rozpoczęliśmy strzelnicy paintballowej. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia ze strategii i taktyki. Po posiłku udaliśmy się na pierwsze zajęcia na polu paintballowym. Później na plaży odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Wieczorem odbyła się nocna gra paintballowa.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ilony
Drugi dzień kolonii zaczęliśmy od gier i zabaw integracyjnych. Następnie na plaży poznaliśmy techniki samoobrony i mogliśmy je przećwiczyć. Po obiedzie poszliśmy na trening snajperski na strzelnicy, a później razem z inną grupą graliśmy w Zombie. Dzień zakończyliśmy zajęciami z Instruktorem, który zapoznał nas z podstawami taktyki i strategii.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Konrada
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami z paintballa. Zapoznaliśmy się ze sprzętem i zasadami gry. Każdy miał 150 kulek i graliśmy Deathmatch oraz Zajączka. Zabawa była świetna! Następnie poszliśmy z instruktorem do lasu i odbyliśmy zajęcia z survival. Po krótkiej przerwie przyszedł czas na koszykówkę i odpoczynek na plaży. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z taktyki i strategii - było super, wszyscy się wczuliśmy. Po podwieczorku czeka nas mecz koszykówki i kurs pierwszej pomocy.

Militarni, grupa Pani Ewy
Dzisiaj rano wstaliśmy z uśmiechem na twarzy idąc na poranna zaprawę. Następnie nasza Pani zorganizowała nam grę Zombie, która naprawdę nam się spodobała. Później poszliśmy na strzelnicę paintballową, aby poćwiczyć naszą celność. Następnie czekała na nas gra ENIGMA, czyli nauka różnych szyfrów i sposobów potajemnego przekazywania informacji.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z rana wraz z innymi Herosami rozegraliśmy Bitwę o Sztandar. Następnie udaliśmy się na zajęcia z samoobrony, gdzie dowiedzieliśmy się jak skutecznie obronić się przed atakiem Tytanów. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia łucznicze. Później spędziłyśmy trochę czasu na plaży, gdzie bliżej się poznaliśmy. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.