Turnus V (08.08-18.08.2016)

Dzień 3 - Świetne humory nas nie opuszczają

Dodany: 2016.08.10

Bardzo przyjemni minął nam dzień trzeci naszej kolonii. Kolejny dzień minął nam w mgnieniu oka.

VIP, grupa Pani Igi
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od śniadania, po którym udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie mogliśmy trenować naszą celność. Następnie poszliśmy na symulator lotów kosmicznych, czyli żyroskop. Przed obiadem udaliśmy się na plażę, na której wspólnie graliśmy w różne gry. Po obiedzie podczas survivalu dowiedzieliśmy się jak budować szałas i rozpalać ognisko. Później czekała na nas wyprawa kajakami, a dzień zakończyliśmy Mega Grami, na których świetnie się bawiliśmy.

Super Militarni, grupa Pana Damiana
Tuż po śniadaniu, pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Ujrzeliśmy wiele ciekawych pojazdów z czasów wojny. Po powrocie do obozu poszliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie mieliśmy okazję postrzelać do tarcz oraz sprawdzić swoją celność. Potem jeździliśmy quadami po specjalnym torze. Było to świetne przeżycie. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka, na której mogliśmy się wytańczyć jak nigdy.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Konrada
Po śniadaniu aktywnie rozpoczęliśmy dzień na strzelnicy i strzelaliśmy z prawdziwych wiatrówek. Utrzymać ją i dobrze wycelować to było nie lada zadanie - Daniel jako jedyny trafił w 9. Po zajęciach mieliśmy Straszna Grę czyli Zombie. Było dużo zabawy, dzieci które były zombie sporo się nabiegały żeby złapać pozostałych. Po południu odbyliśmy zajęcia ze sztuki kamuflażu i skutecznego ukrywania się w lesie. Malowaliśmy taktycznie twarze i szukaliśmy schronienia. Na obiad poszliśmy pomalowani, by po obiedzie wykorzystać strój do Bitwy Plemion. Była super zabawa mimo lekkiego deszczu. Zaraz po tym wykorzystaliśmy umiejętności taktyczne do paintballa. Po kolacji czeka nas dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Basi P.
Ahoj Przygodo! Po śniadaniu wybraliśmy się na kilkugodzinną wycieczkę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. W trakcie przerwy nauczyliśmy się zabawnej piosenki o marynarzu oraz graliśmy w Mafię. Po obiedzie nadszedł czas na trening sprawnościowy. Braliśmy udział w zajęciach na ściance wspinaczkowej. Następnie był survival, na którym nauczyliśmy się jak sobie radzić na bitwach oraz trudnych warunkach w lesie. Dzień zakończyliśmy piekąc kiełbaski przy ognisku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Asi L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, po którym robiliśmy witraże. Na następnych zajęciach zapoznaliśmy się z obsługą wykrywacza metalu, dzięki któremu udało nam się odnaleźć skarb. Później udaliśmy się na plażę na zajęcia z doskonalenia sztuki pływania. Potem emocjonujący turniej w unihokeja, po którym tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Dzień zakończyliśmy warsztatami chemicznymi.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od robienia sałatek owocowych, które były pyszne. Potem poszliśmy na boisko od piłki nożnej i tam odbył się turniej, a niektórzy z nas jeśli chcieli grali w ringo. Następnie mieliśmy zajęcia ze strzelania z łuku. Po obiedzie odbyliśmy zajęcia teoretyczne z żeglarstwa oraz nauczyliśmy się robić węzły. Na zakończenie dnia odbyły się zajęcia z szyfrowania wiadomości, na których poznaliśmy różne rodzaje szyfrów.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Od rana byliśmy w lesie. Poznaliśmy strategię i taktykę. Późnej była Bitwa Plemion i musieliśmy zdobyć flagę przeciwnika. O flagę walczyliśmy też podczas gry paintballowej. Po obiedzie uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy i strzelaliśmy z markerów paintballowych do tarcz. Dzień zakończyliśmy nocną rozgrywką paintballową. Było super!

VIP, grupa Pani Ani B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od warsztatów żeglarskich z Panem Jakubem, które zafascynowały wszystkich. Nie możemy doczekać się zajęć praktycznych! Następnie udaliśmy się do parku linowego. Po obiedzie mieliśmy jazdę quadem, która dostarczyła nam dużo frajdy. Później udaliśmy się na kajaki turystyczne, a po smacznej kolacji zagraliśmy w grę terenową „Uwolnić VIP-a”.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Ten słodki dzień zaczęliśmy zaprawą poranną, czyli zumbą prowadzoną przez naszą Panią. Następnie zjedliśmy śniadanie, po którym razem z inną grupą graliśmy w paintballa. Oczywiście wygraliśmy! Następnie mieliśmy zajęcia z łączności, na których sprawnie wykonywaliśmy zadania oraz mieliśmy okazję korzystać z telefonu polowego. Potem szukaliśmy skarbów za pomocą wykrywacza metalu, a po nich mieliśmy kolację. Po posiłku świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.

Summer challenge, grupa Pani Patrycji Serafin
Dzień rozpoczęliśmy od skoków, salt, obrotów na euro bungee, było ekstra. Następnie udaliśmy się na przejażdżkę quadami razem z instruktorem, a po tych zajęciach mieliśmy Mega Gry, czyli Twister, Chińczyk w rozmiarze XXL. Przed kolacją wyruszyliśmy do lasu na survival, gdzie nauczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Ostatnią naszą atrakcją w dniu dzisiejszym było ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Po pysznym śniadaniu czekała na nas emocjonująca przejażdżka quadami, po której rozegraliśmy zacięty mecz w unihokeja. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy pływanie, pod czujnym okiem Ratownika. Później zamieniliśmy się w poszukiwaczy skarbów i szukaliśmy ich za pomocą wykrywacza metalu. Po obiedzie mieliśmy zajęcia artystyczne, malowanie twarzy. Wyszły piękne tatuaże ozdabiające nasze ciało. Dzień zakończyłyśmy niesamowitą dyskoteką.

Obóz Quadowo – Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami w parku linowym, na których walczyliśmy ze swoim lękiem wysokości. Następnie mieliśmy wiatrówki, dzięki nim mogliśmy trenować naszą celność. Później poszliśmy nad jezioro, gdzie świetnie się bawiliśmy podczas różnych gier i zabaw. Mega Gry były kolejną naszą super atrakcją w dniu dzisiejszym. Ostatnią naszą atrakcją była dyskoteka w świetnym towarzystwie.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Ten dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po powrocie udaliśmy się do lasu na survival, na którym nauczyliśmy się sztuki przetrwania. Przed obiadem mieliśmy waterball, byliśmy w ogromnej kuli i poruszaliśmy się na wodzie. Świetna zabawa! Po posiłku mogliśmy wykazać się wokalnie, podczas karaoke. Na zajęciach szyfrowania nauczyliśmy się jak szyfrować wiadomości, a wieczorem wystrojeni udaliśmy się na dyskotekę.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moni P.
Nasz dzień rozpoczął się od ścianki wspinaczkowej. Następnie graliśmy nad jeziorem w waterpolo oraz na Sali dydaktycznej w xboxa. Po obiedzie uczyliśmy się wiązać różne rodzaje węzłów i poznaliśmy teorię żeglarstwa. Odbył się również turniej w piłkarzyki. Ostatnią atrakcją była nocna gra terenowa – Świetliki.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Trzeci dzień naszej kolonii zaczęliśmy od wyprawy do lasu na survival. Uczyliśmy się tam jak budować szałas i przetrwać w trudnych warunkach. Potem graliśmy na torze paintballowym w grę o flagę. Po obiedzie znowu wyruszyliśmy do lasu na strategię i taktykę. Potem znowu graliśmy w paintballa, a na zakończenie dnia mieliśmy Bitwę o sztandar.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dziś rano mieliśmy zajęcia z samoobrony, na których już podczas rozgrzewki dostaliśmy niezły wycisk. Nauczyliśmy się wielu chwytów ciosów, które pomogą nam się bronić. Później poszliśmy do lasu na zajęcia z survival, gdzie poznaliśmy zasady zachowania się w lesie, budowaliśmy szałasy i rozpalaliśmy ogień. Kolejnym wyzwaniem było szyfrowanie wiadomości. Zorganizowaliśmy dziś także turniej w unihokeja, a nasz wspaniały dzień zakończyła nocna gra terenowa „Świetliki”.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś od rana udaliśmy się na zajęcia, podczas których rzucaliśmy bumerangiem. Najbardziej podobały nam się zajęcia – euro bungee, na których skakaliśmy na trampolinie. Potem odbyły się zajęcia integracyjne prowadzone przez Animatorkę. Następnie odbył się konkurs plastyczny, polegając na wykonaniu pracy przedstawiającej ulubioną postać z bajki. Potem udaliśmy się do Sali dydaktycznej i graliśmy na xboxie. Wieczór spędziliśmy przy ognisku, piekąc kiełbaski i śpiewając piosenki.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marty J
Rano po śniadanku i posprzątaniu pokoi poszłyśmy na zajęcia taneczne. Uczymy się całą grupą układu który przedstawimy na końcowym apelu. Następnie przyszła do nas Anna i zrobiliśmy sobie bransoletki szczęścia. Po obiedzie dowiedziałyśmy się jaki mamy rodzaj cery, a następnie zrobiłyśmy maseczki z maślanki, ogórka, cukru. Po kolacji poszłyśmy do lasu na spacer, a wieczorem zjadłyśmy pyszne kiełbaski pieczone na ognisku.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Natalki
Dzień rozpoczęliśmy od paintballa z inną grupą paintballową z inną grupą. Oczywiście wygraliśmy. Następnie łuki podczas których trenowaliśmy swoją celność. Później graliśmy w różne gry i zabawy. Po obiedzie zajęcia z GPS oraz strategii. A wieczór zakończyliśmy szalonymi tańcami na dyskotece.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ilony
Dzień zaczęliśmy od kolejnego zwycięstwa w potyczce paintballowej. Kolejnymi atrakcjami była zajęcia linowe, a potem uczyliśmy się tańca belgijskiego. Po obiedzie przeszliśmy kurs survivalowy, na którym budowaliśmy szałasy. Następnie strzelaliśmy z łuku, dzięki czemu trenowaliśmy swoją celność. Dzień zakończyliśmy szaleństwem na dyskotece.

VIP, grupa Pani Dominiki
Dzień rozpoczęliśmy od wykładów żeglarskich, na których nauczyliśmy się m.in.: wiązać wiele skomplikowanych węzłów. Następnie jeździliśmy na quadach, co bardzo nam się podobało. Po obiedzie odbyły się zajęcia w parku linowym. Przed kolacją mieliśmy Walki Gladiatorów, a dzień zakończyliśmy grą terenową „Uwolnić VIP-a”.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiejszy dzień był dla nas pełen wrażeń. Rano zbudowaliśmy mury, aby wieczorem mogła się odbyć wielka demolka. Następnie wybraliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, śpiewając „Morskie Opowieści”. Mieliśmy również możliwość poznać tajniki survival z którymi zapoznał nas Apollo. Po obiedzie odbyły się warsztaty z Muzą. Dzięki Clarisse La Rue nauczyliśmy się jak władać mieczem. Atak i obrona przed przeciwnikami nie jest nam obca. Po kolacji odbyła się świetna dyskoteka.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Kolejny dzień na obozie zaczęliśmy od zabawy w waterballu, koloniści czekający na swoja kolejkę grali w dooble. Na następnych zajęciach mogli wszyscy sprawdzić swoja celność na treningu snajperskim na strzelnicy paintballowej. Później uczestnicy rozegrali po dwie rundy w mega twistera i w mega jenge. Po pysznym obiedzie wszyscy naładowani pełną energią udali się na plażę w celu popływania kajakami turystycznymi mimo lekkiego deszczu wszyscy świetnie się bawili. Na kolejnym bloku odbyła się gra w żywe memory i w mafie. Ostatnie zajęcia w tym dniu to gladiatorzy.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Stworzyliśmy z ogromnych klocków Jenga pociąg do Hogwartu. Następnie stworzyliśmy tor do mini golfa i każdy z nas sprawdził swoje umiejętności. Później przyszedł czas na naukę z Profesor McGonagald, a po niej mieliśmy slackline – dzięki, temu mogliśmy ćwiczyć swoją równowagę. Dzień zakończyliśmy grą nocną „Czara Ognia”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Z samego rana, po sytym śniadanku udaliśmy się do lasu, mogliśmy poczuć się jak zagubieni, próbując zbudować szałas. Następnie pod okiem sympatycznego Instruktora uczyliśmy się podstaw z samoobrony, natomiast gra INO, oswoiła nas z obsługą kompasu. Na plaży graliśmy w różne gry i zabawy. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Świetliki”.

Herosi, grupa Pani Beaty
Wcześnie rano rozegraliśmy mecz w unihokeja. Następnie udaliśmy się na zajęcia w parku linowym. Zaraz przed obiadem nauczyliśmy się podstaw szermierki na plaży, gdzie musieliśmy zademonstrować własne układy. Po posiłku i krótkim odpoczynku stworzyliśmy piękne grafity i popłynęliśmy smoczymi łodziami. Wieczorem miło i aktywnie spędziliśmy czas na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiejszego dnia pojechaliśmy do Mrągowa do Muzeum Maszyn Wojskowych. Wycieczka okazała się niezwykle ciekawa i pouczająca. Mieliśmy okazję jeździć opancerzonym wozem, było super. Po obiedzie odbyła się dynamiczna potyczka paintballowa – speedball. Mieliśmy do wykorzystania aż 200 kulek. Na kolejnych zajęciach zawędrowaliśmy do lasu na pierwsze zajęcia z survival. Uczyliśmy się m.in.: jak budować szałas. Po kolacji mieliśmy okazję zaimponować naszymi umiejętnościami tanecznymi na pierwszej obozowej wycieczce.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny
Po śniadaniu zbudowaliśmy tratwy, a także wypłynęliśmy nimi na jezioro. Kolejnymi naszymi zajęciami były zajęcia z recyklingu artystycznego, tworzyliśmy piękne poduszki. Po pysznym obiedzie i pełni sił udaliśmy się na zajęcia na których strzelaliśmy z wiatrówek. Następnie poszliśmy na zajęcia na których uczyliśmy się obsługi GPS oraz graliśmy w minigolfa. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli
Od rana, po śniadaniu udaliśmy się do autobusy, który zawiózł nas do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Mieliśmy okazję zobaczyć na żywo pojazdy wojskowe, wsiąść do nich, a nawet przejechać się jednym z nich. Po powrocie i krótkim odpoczynku uczyliśmy się tańczyć Belgijkę, a po obiedzie graliśmy w paintball. Następnie udaliśmy się na zajęcia linowe, a dzień zakończyliśmy szaloną dyskoteką.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety
Kolejny dzień za nami. Rano miałyśmy sztukę robienia makijażu, z Elsą tworzyłyśmy swój nowy wizerunek. Następnie tańczyłyśmy wraz z Anną, poznałyśmy nowy układ, który zaprezentujemy na zakończenie. Po południu nauczyłyśmy się tworzyć i stosować maseczki kosmetyczne. Wieczorem piekłyśmy kiełbaski. Bawiłyśmy się przy ognisku w różne fajne zabawy.

Militarni, grupa Pani Ewy
Po porannej zaprawie i śniadaniu tworzyliśmy swój sztandar, który będzie nam towarzyszył do końca turnusu. Potem braliśmy udział w paintballa wraz z inną grupą. Później udaliśmy się do lasu na zajęcia z survival, na nich nauczyliśmy się jak przeżyć w trudnych warunkach i jak poprawnie tworzyć schronienie. Następnie strzelaliśmy z wiatrówek, po których udaliśmy się na dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Po śniadaniu braliśmy udział w zajęciach teatralnych, na których dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek na temat aktorstwa. Przedstawialiśmy także krótkie scenki, które wyszły nam bardzo fajnie. Później przyszła pora na zdobywanie umiejętności szermierskich. Zajęcia zakończyliśmy emocjonującym pojedynkiem. Przed obiadem wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Zajęcia taneczne dały nam niezły wycisk i ból mięśni. Dzień zakończyliśmy strzałami z procy.