Turnus V (08.08-18.08.2016)

Dzień 4 - Dzień pełen wrażeń

Dodany: 2016.08.11

Za nami już czwarty dzień przygody na kolonii. Pogoda jak i humory Nam dopisują.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Dzień zaczęliśmy zaprawą, po zajęciach wszyscy zadowoleni ruszyliśmy na śniadanie. Po posiłku udaliśmy się do parku linowego, gdzie mieliśmy za zadanie pokonać trudny tor. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, by zagrać w GPS. Mieliśmy za zadanie wykonać polecenia przez naszych kolegów z innej grupy. Następnie pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk, a po powrocie odbyły się Walki Gladiatorów. Na zakończenie dnia odbyła się nocna gra „Latarnik”.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Dzień czwarty na obozie zaczęliśmy od jednego z trzech survivali. Koloniści powiedzieli pani instruktor czego nie można robić w lesie w zamian dowiedzieli się co znajduje się w puszce survivalowca i jak zbudować perfekcyjny szałas, aby przetrwać w trudnych warunkach. Z dużą ilością wiedzy udali się wszyscy do Cool baru żeby trochę pośpiewać na karaoke. Daria wszystkim zaprezentowała swój piękny głos. Później był czas na zagranie w piłkę siatkową. Po obiedzie udaliśmy się na wiatrówki gdzie najlepszą celnością mógł się pochwalić Tomasz i Aleksandra. Na następnym bloku mieliśmy slackline, więc mogliśmy sprawdzić swoja równowagę. Na ostatnim bloku odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Konrada
Niektórzy z nas dzień rozpoczęli od rowerów wodnych w pakiecie super aktywnym+. My w tym czasie graliśmy w różne gry towarzyskie i karciane. Następnie wszyscy udaliśmy się do parku linowego i zaczęła się prawdziwa wspinaczka, poznaliśmy czym jest życie na krawędzi. Niektórzy pokonali nawet górną część! Przed obiadem mieliśmy grę w paintballa - dziś 200 kulek w trybie speedball. Kiedy zjedliśmy już czekały na nas zajęcia z survivalu - część 2. Nauczyliśmy się rozpalać ogień w sytuacjach kryzysowych i wykorzystywać pałatki. Na koniec dnia czekała nas wspaniała zabawa - wspinanie się na skrzynki - wszyscy uwielbiają zajęcia linowe. Wieczorem będziemy oglądać film i na tym zakończymy dzien.

Cztery Żywioły, grupa Pani Asi L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, po którym wybraliśmy się nad jezioro, gdzie mieliśmy okazję popłynąć żaglówką, co pozwoliło zobaczyć nam wiele gatunków ptactwa, oraz podziwiać piękne widoki. Później Pani zorganizowała nam Grę Francuską, dzięki której mogliśmy dowiedzieć się więcej o naszym ośrodku. Następnie wraz z inną grupą świętowaliśmy urodziny naszego kolegi. Po obiedzie graliśmy w Zombie i siatkówkę. Dzień zakończyliśmy różnymi grami i zabawami integracyjnymi.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami artystycznymi. Każdy z nas mógł ulepić różyczkę lub wykazać się wyobraźnią i zrobić coś innego. Następnie zagraliśmy w Grę Francuską, a potem udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy się wykąpać w jeziorze oraz opalaliśmy się. Po obiedzie mieliśmy Mega Gry. Następnie odbyliśmy zajęcia z tropienia śladów. Na zakończenie dnia zagraliśmy w koszykówkę.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Dziś rano graliśmy w Grę Francuską. Później graliśmy drużynowo w siatkówkę. Urządziliśmy imprezę urodzinową dla naszego kolegi, na której było karaoke. Po obiedzie poznaliśmy techniki samoobrony, wbrew pozorom było super. Dziś strzelaliśmy też z łuków. Po kolacji mieliśmy czas na przyjacielskie spotkania i gry na podwórku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Dzień rozpoczęliśmy grą terenową GPS, gra na orientację w terenie. Bardzo przydatna lekcja. Rozegraliśmy również turniej w minigolfa. Niektórzy z nas dziś korzystali z wykupionych pakietów, mieli segwaye i zorbę. Następnie wszyscy tworzyliśmy piękne witraże, a po tych zajęciach mieliśmy Bombową Grę. Dzień zakończyliśmy wspaniałym rejsem żaglówką po jeziorze Łęsk.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marty J.
W dzisiejszym dniu na pierwszym bloku zajęć dzieci które miały Pakiet Super Aktywny korzystały z zorbingu oraz z segwaya. Na kolejnych zajęciach robiłyśmy własne maski gipsowe które później będziemy mogły ozdobić. Przed obiadem miałyśmy jeszcze bańki XXL. Po południu nauczyłyśmy się strzelać z procy do celu. Następnie miałyśmy seans filmowy- oglądałyśmy krainę lodu. Po kolacji odbyła się również gra terenowa- latarnik.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Serafin
Dzisiaj niektórzy z nas korzystali z wykupionych pakietów, mieli m.in.: quady, segwaye, zorbę. Pierwszymi naszymi zajęciami były skrzynki, budowaliśmy z nich wieżę na którą później się wspinaliśmy. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach z szyfrowania, na których mieliśmy za zadanie odszyfrować wiadomości innej grupy. Dzień zakończyliśmy survivalem w lesie, a tam kontynuowaliśmy naukę przetrwania.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Kolejny dzień pełen atrakcji. Po smacznym śniadaniu uczestniczyliśmy w różnych grach i zabawach na świeżym powietrzu. W tym czasie niektórzy z naszych kolegów i koleżanek korzystali z pakietów, mieli m.in.: euro bungee, slackline. Następnie całą grupą uczestniczyliśmy w Walkach Sumo, na których było mnóstwo śmiechu i świetnej zabawy. Po obiedzie korzystając ze słoneczka poszliśmy na plażę i tam miło spędziliśmy czas w swoim gronie integrując się. Dzień zakończyliśmy grą terenową INO, na tych zajęciach nauczyliśmy się korzystać z kompasu.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety
Kolejny piękny dzień za nami. Zaraz po śniadaniu bawiłyśmy się, podczas Mega Gier. Układałyśmy z ogromnych klocków zwierzątka, wieże czy pałace. Później malowałyśmy palcami bajkowe portrety, wśród których można było podziwiać Elsę, Annę i Olafa. Następnie wykonałyśmy tatuaże z henny, a po pysznym obiadku poszłyśmy na seans bajkowy, oglądałyśmy „Krainę Lodu”. Bawiłyśmy się na boisku w różne gry sportowe, a po kolacji czekała na nas nocna gra „Latarnik”.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli
Dzień rozpcozeliśmy, jak zwykle poranną zaprawą. Po śniadaniu udaliśmy się do cool clubu, aby obejrzeć film. Część z nas, która nie poszła na dodatkowe zajęcia grała w różne gry, takie jak.: Ninja, Ziemniak. Po pysznym obiedzie i odpoczynku odbyły się mistrzostwa całego podobozu w Baloniadę. Pełni emocji udaliśmy się na zajęcia z pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny
Dzisiejszy dzień po porannej zaprawie i pysznym śniadaniu rozpoczęliśmy od seansu filmowego, po którym udaliśmy się do lasu na survival. Dowiedzieliśmy się jak budować szałas i jak za pomocą krzesiwa rozpalić ognisko. Po pysznym obiedzie i krótkim odpoczynku rozegraliśmy turniej w Baloniadę, podczas którego bardzo dobrze się bawiliśmy. Po kolacji mieliśmy zajęcia z gliny, na których robiliśmy piękne rzeźby. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Po śniadaniu kilku z nas udało się na quady i rowery wodne w ramach pakietu. W tym czasie reszta z nas udała się do cool clubu na seans filmowy. Przed obiadem stanęliśmy na polu paintballowym przeciwko innej grupie. Po posiłku braliśmy udział w turniej w Baloniadę. Po kolacji zawędrowaliśmy do lasu na zajęcia z kamuflażu. W bloku nocnym odbyła się potyczka paintballowa.

VIP, grupa Pani Ani B.
Dzień rozpoczęliśmy od wspinania na wieże ze skrzynek, a później poszliśmy na karaoke. Następnie udaliśmy się, żeby pograć w Dwa Ognie, zagraliśmy w Murarza oraz Zombie. Po kolacji udaliśmy się na ognisko, a tam piekliśmy kiełbaski. Czekamy na kolejny dzień!

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od Gry Francuskiej. Po grze przyszedł czas na pojedynek w speedballa. Graliśmy w nią wraz z inną grupą obozu paintballowego. Gra była zacięta i sprawiła nam dużo radości. Następnie przyszedł czas na kąpiel i plażowanie. Pogoda nam bardzo sprzyjała. Potem każdy z nas miał okazję postrzelać z łuku i sprawdzić swoją celność. Dzień zakończyliśmy meczem w koszykówkę.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moniki
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od strzelania z łuków do tarczy. Następnie odbyła się Gra Francuska oraz zabawy z piłką siatkową. Po obiedzie wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Pogoda nam dopisała i każdy z chęcią wiosłował. Tego dnia koloniści przeszli również przez pole minowe. Ostatnią atrakcją był konkurs wiedzy o wodzie. Walka była zacięta, dwie drużyny zdobyły po tyle samo punktów.

VIP, grupa Pani Dominiki
Dzień rozpoczęliśmy rejsem po jeziorze smoczą łodzią. Z zapałem wiosłowaliśmy w tym samym tempie. Następnie ćwiczyliśmy nasze struny głosowe śpiewając, podczas karaoke w cool clubie. Po obiedzie wraz z Instruktorem strzelaliśmy z łuku, towarzyszyło nam przy tym wiele emocji. Później mieliśmy okazję jeździć quadem, po trudniejszym torze. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś z rana udaliśmy się nad jezioro, gdzie doskonaliliśmy techniki pływackie. Potem mieliśmy zajęcia z naszą Panią. Najpierw rozegraliśmy mecz piłki nożnej, a później bawiliśmy się w Kalambury. Najbardziej, w dniu dzisiejszym podobały nam się zajęcia, na których tworzyliśmy witraże. Po tych zajęciach układaliśmy makietę Stumilowego lasu z klocków LEGO. Wieczorem bawiliśmy się w naszą ulubioną grę Zombie.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Natalki
Dziś dzień rozpoczęliśmy od śniadania, po którym udaliśmy się na plażę na kąpiele. Po obiedzie poszliśmy na dłuuugi spacer do lasu. Następnie kolacja, a po niej survival, na którym nauczyliśmy się rozpalać ognisko. Wieczór spędziliśmy na grach i zabawach integracyjnych.

Summer Challenge, grupa Pani Basi P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć na linie. Chodząc po niej musieliśmy się wykazać cierpliwością i koordynacją. Było to dla nas duże wyzwanie. Następnie ćwiczyliśmy celność strzelając z łuku oraz wspinaliśmy się na skrzynki. Korzystając z ładnej pogody, po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w siatkówkę, karty i oczywiście kąpaliśmy się. Po krótkiej przerwie zagraliśmy w Grę Francuską, podczas której szukaliśmy odpowiedzi na temat naszego obozu. Dzień zakończyliśmy meczem w unihokeja.

VIP, grupa Pani Igi
Czwarty dzień turnus rozpoczęliśmy od gier na świeżym powietrzu. Następnie instruktor przeprowadził dla nas zajęcia z survivalu, na których zdobyliśmy kolejne informacje jak przetrwać w lesie. Przed obiadem trenowaliśmy celność strzelając z wiatrówek, a po posiłku razem z Żeglarzem wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Później rozegraliśmy Walki Gladiatorów, a wieczorem z inną grupą rozpaliliśmy ognisko i piekliśmy kiełbaski.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Od samego rana zajęcia miały na celu zintegrowanie naszej grupy. Graliśmy w różne gry i zabawy na świeżym powietrzu, bawiliśmy się naprawdę świetnie. Następnie byliśmy na plaży i kąpaliśmy się, gdyż pogoda nam sprzyjała. Po obiedzie graliśmy w Grę Francuską w grupach i odpowiadaliśmy na pytania związane z naszą kolonią. Wieczorem odbyła się lekcja eliksirów z profesorem Snapem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dziś rano uczyliśmy się pływać różnymi stylami. Później były Walki Gladiatorów, podczas których świetnie się bawiliśmy. Następnie zajęcia to kajaki bezburtowe, byliśmy cali mokrzy, ale szczęśliwi. Po obiedzie graliśmy w Zombie oraz Grę Francuską. Na zakończenie dnia była gra terenowa INO.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Rano, po śniadaniu niektórzy z nas udali się na pakiety, a my w tym czasie graliśmy w różne gry na świeżym powietrzu. Następnie całą grupą udaliśmy się na park linowy, a potem na obiad. Po posiłku pisaliśmy obozowy hymn. Dzień zakończyliśmy meczem w siatkówkę.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy oczywiście smacznym śniadaniem, by nabrać energii na dzień pełen atrakcji. Następnie miło spędziliśmy czas na kajakach, na których dumnie odśpiewaliśmy kilka wojskowych pieśni. Później graliśmy w INO oraz mieliśmy zajęcia z GPS, po których zjedliśmy przepyszny obiad. Graliśmy także w piłkę nożną, a po krótkiej przerwie poszliśmy na zajęcia z pierwszej pomocy, na których nauczyliśmy się podstawy udzielania pomocy.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ilony
Wstaliśmy rano i biegaliśmy kółko na boisku, dzięki czemu mamy większe mięśnie na nogach. Po śniadaniu był speedball – wszystkim bardzo podobała się ta gra. Kolejnymi zajęciami była Bitwa Plemion, a po obiedzie udaliśmy się do lasu na survival, na którym robiliśmy kamuflaż i rozpalaliśmy ognisko. Potem był park linowy, wszyscy dobrze się bawili.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana czekała nas zabawa zaprawą murarską, czyli Wielka Demolka. Następnie w czasie, gdy część grupy była na pakietach, my graliśmy w różne gry na świeżym powietrzu. Potem czekał na nas warsztaty teatralne ku czci Dionizosa. Po obiedzie była chwila odpoczynku i dalej aktywnie spędziliśmy czas. Dzień zakończyliśmy nocną grą W Labiryncie Dedala.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od Gry Francuskiej. Naszym zadaniem było znaleźć odpowiedzi na pytania, na temat ośrodka. Po grze przeszliśmy na zajęcia z wiatrówek. Na zajęciach z wykrywaczem metalu odnaleźliśmy ukryty skarb, który znajdował się na plaży. Dziś mieliśmy lekcje z pływania, pod okiem Ratownika korzystaliśmy z kąpieliska. Na Mega Grach było bardzo zabawnie, a na zakończenie dnia nauczyliśmy się szyfrować zadania.

Herosi, grupa Pani Beaty
Czwarty dzień kolonii rozpoczęliśmy aktywnie. Większość uczestników z naszej grupy uczestniczyła dziś w zajęciach fakultatywnych- slackline, euro bungee. Następnie całą grupą graliśmy w różne gry integracyjne. Dzięki tym zajęciom lepiej się poznaliśmy. Tuż przed obiadem strzelaliśmy z łuków, a po posiłku graliśmy w Ziemniaka. Odbyły się dziś również warsztaty teatralne, dzięki nim kształtowaliśmy swoją dykcję. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Świetliki”.

Militarni, grupa Pani Ewy
Po porannej zaprawie i śniadaniu wybraliśmy się na dłuuugi spacer po lesie. W trakcie graliśmy w różne gry, a po powrocie zamieniliśmy się w poszukiwaczy skarbów i szukaliśmy ich za pomocą wykrywacza metalu. Potem mieliśmy zajęcia z samoobrony, niektóre chwyty mogą nam się w przyszłości przydać. Dzień zakończyliśmy seansem filmowym.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Po śniadaniu udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Później odbyły się zajęcia z naszą Panią, na których mieliśmy zabawy z chustą klanzy, a potem graliśmy w Mafię. Następnie zeszliśmy na plażę, gdzie Instruktor zapoznał nas z zagadnieniami z pierwszej pomocy. Po obiedzie mieliśmy zajęcia w parku linowym. Dzień zakończyliśmy waterballem. To był dzień pełen wrażeń!