Turnus V (08.08-18.08.2016)

Dzień 5 - Atracji ciąg dalszy

Dodany: 2016.08.12

Czwarty dzień minął nam bardzo aktywnie. Mamy jeszcze mnóstwo siły, energii na atrakcje, które będą jeszcze przed nam.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Piąty dzień kolonii zaczęliśmy od Walk Gladiatorów. Następnie udaliśmy się do cool clubu, gdzie odbyły się warsztat taneczne. Potem mieliśmy robione maski z gliny. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a stamtąd wypłynęliśmy kajakami turystycznymi i bardzo fajnie spędziliśmy czas. Następnie nauczyliśmy się rzucać bumerangiem i zgraliśmy w bardzo fajną grę. Na koniec dnia odbyły się zapasy sumo.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na zajęcia z rzutu granatem, a kolejną atrakcją był park linowy. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną. Po krótkiej przerwie strzelaliśmy z markerów paintballowych. Po kolacji chwile potańczyliśmy na dyskotece, a potem zagraliśmy w nocną grę „Latarnik”.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Kolejny dzień rozpoczął się wspinaczką na wieżę ze skrzynek. Później odbyła się emocjonująca rozgrywka na polu paintballowym. Skorzystaliśmy też z dobrej pogody i poszliśmy na plażę. Po obiedzie zagraliśmy w Baloniadę, a później poszliśmy do lasu na lekcję survival. Dzień zakończyliśmy grą nocną w paintballa.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą, by po śniadaniu udać się na waterballa. Potem poszliśmy na naukę łączności, posługiwania się radiem oraz alfabetem morsa. Jeździliśmy na seqwayach, a następnie, mieliśmy za zadanie zbudować tratwę z dwóch opon i przepłynąć na nich odcinek na jeziorze. Przed kolacją graliśmy w Mega Gry, przy których świetnie się bawiliśmy, integrując się. Po kolacji poszliśmy na dyskotekę, po której wyruszyliśmy do lasu w poszukiwaniu świetlików.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Natalki
Kolejny dzień kulkowy rozpoczęliśmy od śniadania i apelu. Pierwszymi naszym zajęciem było tropienie, gdzie poszukiwaliśmy śladów zwierząt. Następnie odbyły się rozgrywki w unihokeja. Walka była bardzo zacięta. Swoją energię i zapał wykorzystaliśmy na rozgrywki paintballowe z drugą grupą. Po obiedzie mieliśmy survival, podczas którego nauczyliśmy się rozpalać ognisko. Wieczór zakończyliśmy zabawami na xboxie.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki quadami, na których zawsze się świetnie bawimy. Bez problemu przejeżdżamy przez trudny tor quadowy. Kolejną naszą atrakcją były skrzynki. Budowaliśmy wieżę ze skrzynek, a następnie wspinaliśmy się na nią. Emocji nie było końca. Mieliśmy dziś okazję wypłynąć w rejs kajakami turystycznymi. Dzień zakończyliśmy kolejną lekcją survivalu w lesie. Czekamy na kolejny dzień!

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z Animatorką, na których tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Następnie budowaliśmy tratwy, a później wypłynęliśmy nimi na jezioro Łęsk. Cali mokrzy, ale szczęśliwi ruszyliśmy na kolejną atrakcję. Były to zajęcia chemiczne, robiliśmy różne doświadczenia z wodą. Lekcja bardzo przydatna. Po południu wyruszyliśmy do lasu na survival, na którym nauczyliśmy się jak przetrwać w lesie. Dzień zakończyliśmy zabawami przy ognisku.

Herosi, grupa Pani Beaty
Piąty dzień zaliczamy do udanych! Rozpoczęliśmy go od nauki przetrwania w lesie, podczas zajęć survivalu. Po powrocie udaliśmy się na zajęcia z szyfrowania, na których rozwiązywaliśmy zadania i szyfrowaliśmy wiadomości dla drugiej grupy. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a tam graliśmy w różne gry, a nawet kąpaliśmy się. Po obiedzie graliśmy w Mega Gry, czyli Twister, Chińczyk i Jenga w rozmiarze XXL. Później poszliśmy na paintball, a po nim wystrojeni poszliśmy na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Serafin
Z samego rana wypłynęliśmy w rejs rowerkami wodnymi, mieliśmy możliwość podziwiać piękne krajobrazy. Po powrocie mieliśmy - slackline. Przechodziliśmy po linie, umiejętność ta wymagała od nas spokoju i koncentracji. Przed obiadem mieliśmy wiatrówki, na których trenowaliśmy naszą celność. Przydatną lekcją była samoobrona, uczyliśmy się różnych chwytów, które w przyszłości mogą nam się przydać. Następnie żyroskop, a dzień zakończyliśmy grą terenową „Świetliki”.

VIP, grupa Pani Dominiki
Po smacznym śniadaniu udaliśmy się na pole paintballowe, gdzie mieliśmy speedball. Następnie odbyły się zajęcia, na których walczyliśmy z naszym lękiem wysokości – ścianka wspinaczkowa. Później wyruszyliśmy do lasu na survival, po którym mieliśmy pyszny obiad. Po posiłku wypłynęliśmy w niesamowity rejs żaglówką. Po powrocie strzelaliśmy do celu z wiatrówek, a dzień zakończyliśmy świetną zabawą podczas dyskoteki.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Dzień rozpoczęliśmy od warsztatów tanecznych, na których nauczyliśmy się układu. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie bawiliśmy się w różne gry i zabawy. Po obiedzie mieliśmy paintball, świetna zabawa w dobrym towarzystwie. Następnie znowu poszliśmy na plażę, ale tym razem na zajęcia z doskonalenia technik pływania. Wieczorem krokiem tanecznym udaliśmy się na dyskotekę, podczas której super się bawiliśmy.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od zabaw z chustą animacyjną. Najbardziej podobała nam się zabawa w rolnika i krecika. Było przy nich mnóstwo śmiechu. Następnie wyczarowałyśmy z masy solnej Olafa, niektóre z nas lepiły inne piękne figurki. Później sprawdzałyśmy swoje celne oko z Anną. Po pysznym obiadku miałyśmy warsztaty taneczne na których uczyłyśmy się nowego układu, który przedstawimy na apelu końcowym. Tworzyłyśmy dziś jeszcze fryzury, każda z nas poczuła się jak w prawdziwym salonie fryzjerskim. Na zakończenie dnia zagrałyśmy w nocna grę terenową „Świetliki”.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
W bloku pierwszym dzisiejszego dnia odbył się drugi z trzech programowych survivali. Koloniści zapoznali się z zasada trójkową. Dowiedzieli się również jak określić swoje położenie w trudnych warunkach i jak stworzyć szałas z wykorzystaniem pałatki. Później wszyscy udali się nad nasze piękne jezioro gdzie mieli okazje pożeglować na omedze. Na kolejnym bloku również wybraliśmy się na plażę lecz teraz w celu kąpieli, oczywiście nie wszyscy chcieli wejść do wody wiec odbijali sobie piłkę. Po obiedzie odbyły się quady na które czekali z niecierpliwością. Następnie układaliśmy wierze ze skrzynek najlepsza okazała się Roksana. Na wieczornym bloku odbyła się dyskotek.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Damiana
Dzień rozpoczęliśmy od konkursu układania kostki Rubika. Nie było to łatwe zadanie. Następnie wszyscy udaliśmy się na pole paintballowe by zmierzyć się z grupa z pawilonu. Tym razem broniliśmy flagi. Przed obiadem rozegraliśmy mecz w piłkę nożna - Arystoteles wszystkich pokonywał. Kiedy zjedliśmy udaliśmy się na strzelnice paintballowa i z replik broni celowaliśmy w specjalne tarcze. Na koniec dnia czeka nas mecz w siatkówkę, ciekawe kto wygra? Wieczorem będziemy na polu grać w paintballa - czeka nas sporo atrakcji!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Dzisiejszy dzień od wyruszenia na spacer do lasu, gdzie łącznie pokonaliśmy ok.6km. Na zajęciach z piłki siatkowej graliśmy w tzw.: kartofla. Dzięki tej zabawie wszyscy ponownie mogliśmy się zintegrować i świetnie się wspólnie zabawie. Dziś odbyły się zajęcia na quadach. Mieliśmy możliwość wraz z Instruktorem pokonać trudny tor. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy spacerem do pobliskiej miejscowości. Po powrocie i chwili odpoczynku odbyły się zajęcia lekkoatletyczne, podczas których uczyliśmy się przekazywać pałeczkę w sztafecie oraz ćwiczyliśmy swoją szybkość, zwinność i skoczność. Po obiedzie był trening koszykówki, a na koniec rozegraliśmy mecz. Później próbowaliśmy swoich sił w parku linowym, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu odbyły się zajęcia z naszą Panią, na których bawiliśmy się w „Murarza”, „Szczurka”, „Dentystę”. Potem udaliśmy się na zajęcia, podczas których tworzyliśmy bransoletki. Następnie odbyły się zajęcia z samoobrony, na których Instruktor opowiedział nam między innymi w jaki sposób należy się bronić przed atakującym psem. Potem bawiliśmy się w Dwa Ognie. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobały nam się zajęcia – waterball. Wieczorem udaliśmy się na warsztaty detektywistyczne.

Obóz militarny, grupa Pani Ewy
Po porannej zaprawie z Panem Damianem odbyła się gra terenowa „Okop”. Po śniadaniu nauczyliśmy się, że najważniejsza jest jakość, a nie czas wykonania zadanie. Ta lekcja życia została nam udzielona przez Pana Bartłomieja na zajęciach z rzucania granatem. Powróciliśmy na nasz podobóz, aby całą grupą grać w kalambury. Później udaliśmy się na tor quadowy, bardzo dobrze się bawiliśmy czując wiatr we włosach, gdy szybciej jechaliśmy quadem. Po obiedzie odwiedziliśmy plażę. Chętni się kąpali, a chętni mniej grali w siatkówkę i różne gry takie jak „Twierdza”, czy „Rolnik”. Na zajęciach z łączności połowa grupy płakała… ze śmiechu! Przekazanie sobie informacji na odległość nie jest wcale takie proste. Po kolacji idziemy na grę nocną „Latarnik”. To był udany dzień.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marty
Dziś od rana stworzyliśmy plakaty swojego pokoju. Następnie poszliśmy grać na X-boxie. Przed obiadem poszłyśmy również na warsztaty taneczne, na których ćwiczyłyśmy układ choreograficzny- będziemy go przedstawiały na apelu kończącym kolonie. Po obiedzie miałyśmy grę terenową „ W krainie lodu”. Szukałyśmy ukrytych punków na ośrodku, a zadania dotyczyły naszej ulubionej bajki. Przed kolacją robiłyśmy sobie jeszcze fryzury i świetnie się przy tym bawiłyśmy. Wieczorem grałyśmy na grę nocną „świetliki”.

VIP, grupa Pani Igi
Piąty dzień turnusu rozpoczęliśmy od zajęć w parku linowym, gdzie pokonywaliśmy przeszkody na wysokości. Później poznaliśmy podstawy i zasady jazdy na quadach i każdy z nas miał okazję przejechać się quadem po torze. W południe udaliśmy się na wyprawę żaglówką, na której mieliśmy okazję zadać kilka pytań Żeglarzowi. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynki, a później razem z Ratownikiem płynęliśmy smoczą łodzią. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę, na której świetnie się bawiliśmy.

VIP, grupa Pani Ani
Dzień rozpoczęliśmy od slackline, później poszliśmy na strzelnicę paintballową. Następnie były Mega Gry, było bardzo fajnie. Zbudowaliśmy m.in.: samochód, słonia i zamek dla naszej Pani. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na survival, gdzie zbudowaliśmy szałas. Następnie mieliśmy warsztaty z żeglarstwa. Na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Na początku dnia dzisiejszego wspaniałego dnia poznaliśmy technikę robienia cementu, a potem budowaliśmy mur, który później zburzymy. Są to zajęcia Wielka Demolka. Następnie mieliśmy Mega Gry, tworzyliśmy różne budowle z giga klocków. Kolejną atrakcją było robienie grafity, wyszło nam super! Ostatnią atrakcją był paintball. Była to świetna zabawa.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moni P.
Naszą dzisiejszą przygodę zaczęliśmy od żeglowania Omegą po jeziorze Łęsk. Następnie mieliśmy okazję fajnie bawić się na zajęciach z waterball oraz robiliśmy swoje zrobić swoje tratwy. Po obiedzie śpiewaliśmy na karaoke, wszyscy chętnie angażowaliśmy się na zajęcia. W lesie odbył się survival, na którym poznaliśmy różne techniki budowania szałasu. Ostatnią atrakcją były Mega Gry.

Summer Challenge, grupa Pani Basi P.
W ten piękny dzień, piątkowy poranek wybraliśmy się na wodną wyprawę smoczą łodzią. Wiosłując rozbudziliśmy się i już w pełni energii poszliśmy poskakać na euro bungee. Następnie trenowaliśmy naszą celność na strzelnicy paintballowo-snajperskiej. Po obiedzie jako Gladiatorzy stoczyliśmy walki na arenie. Po krótkiej przerwie na zajęciach uczyliśmy się jeździć na segwayu. Następnie zagraliśmy w kilka gier jak np.: Zombie i Mafię. Późnym wieczorem wybraliśmy się do lasu na nocną grę „Świetliki”.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Po śniadaniu udaliśmy się na warsztaty grafity, gdzie dowiedzieliśmy się, że jest to zarówno sztuka jak i wandalizm. Następnie udaliśmy się na zajęcia ze strzelania z łuku z Boski Rodzeństwem Artemidą i Apollem. Po łukach mogliśmy odpocząć czytając książki na plaży. Pełni sił po obiedzie udaliśmy się dokonaliśmy techniki pływacki. Wieczorem odbyła się dyskoteka na której Pita swoim przebraniem zaskoczył wszystkich.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć, na których strzelaliśmy z łuków. Niektórzy z nas trafili wszystkie strzały w tarczę. Po tych zajęciach graliśmy w naszą ulubioną grę czyli zombie. Po zombie przyszedł czas na naukę pierwszej pomocy. Dowiedzieliśmy się jak uratować komuś życie. Po obiedzie mieliśmy samoobronne, na której dowiedzieliśmy się jak obronić się gdy ktoś nas zaatakuje. Potem graliśmy w baloniadę. Na zakończenie dnia mamy trening snajperski oraz nocną potyczkę paintballową.

4 żywioły, grupa Pani Joanny
Dziś zaraz po śniadaniu wypłynęliśmy na jezioro w kajakach turystycznych. Zaraz po kajakach mieliśmy plażowanie, na których dopisała nam piękna pogoda. Po plażowaniu udaliśmy się na survival, gdzie dowiedzieliśmy się dużo na temat przetrwania w niekorzystnych dla nas warunkach oraz nauczyliśmy się budować szałas oraz nosić pochodnie. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na łuki a później mieliśmy warsztaty artystyczne z recyklingu. A przed nami jeszcze ognisko, którym zakończyliśmy dzisiejszy dzień.

4 żywioły, grupa Pani Martyny
5 dzień kolonii rozpoczęliśmy zajęciami z malowania bez użycia rąk. Wszyscy razem stworzyliśmy sztandar czterech żywiołów. Następnie udaliśmy się na wspólna wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze. Mimo trudnych warunków pogodowych (silny wiatr) udało sie nam się sprawnie i bezpiecznie pokonać wcześniej założony kurs. Kolejny blok programowy dotyczył strzelania z łuku, każdy z naszej grupy oddał celny strzał w tarczę. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z chemii i fizyki. Dowiedzieliśmy się wiele istotnych ciekawostek na temat jednego z żywiołów – Wody. Po kolacji rozegraliśmy Bombową Grę, w której naszym zadaniem było rozbrojenie bomby podłożonej na ośrodku. Na szczęście się nam udało i możemy cieszyć się dalej pobytem na Kulce!

Super PaintBall, grupa Pani Oli
Mieliśmy bardzo pracowity dzień. Po porannej zaprawie, toalecie i śniadaniu poszliśmy na zajęcia paintballowe z grupą Pani Asi. Na następnych zajęciach, korzystają ze słonecznej i ciepłej pogody przepłynęliśmy się na mazurskim jeziorze kajakami „Sit on Top”. Było naprawdę super!. Część z nas robiła to po raz pierwszy. Potem poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, gdzie miedzy innymi budowaliśmy w grupach szałasy. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach z orientacji w terenie, a następnie, korzystają z wolnego bloku, tańczyliśmy tunaca. Wieczorem jeszcze raz mieliśmy paintball, a potem chętni poszli na dyskotekę.

Super PaintBall, grupa Pani Asi
Po porannej zaprawie i śniadaniu poszliśmy na pole paintballowe by zmierzyć się z grupą Pani Oli. Na kolejnych zajęciach zmierzaliśmy się z wyzwaniem jakie stawia park linowy. Do obiadu graliśmy w zabawy integracyjne, m.in. „Czołgi” i „Dentystę”. Po posiłku stanęliśmy do konkursu celność do zajęciach z wiatrówki. Następnie poszliśmy do lasu, aby rozegrać „ Bitwę Plemion”. Było to sprawdzian znajomości naszych imion. Po kolacji chętni mogli pójść dl CoolClabu na dyskotekę.

Obóz PaintBallowy, grupa Pani Ilona
Dzień zaczęliśmy od gier i zabaw w grupie: dentysty, pif-paf, impulsu, czołgów. Było bardzo aktywnie. Zrelaksowaliśmy się na strzelnicy, strzelając z wiatrówek, nawet kilka osób trafiło do tarczy. Pani sił zwycięsko rozegraliśmy paintballową bitwę z grupą Pani Natalii. Po obiedzie odbyliśmy szkolenie z pierwszej pomocy. Popołudnie spędzaliśmy na prace i zabawę z grupami Pani Asi, Martyny i Patrycji. Po kolacji uczyliśmy się sztuki kamuflażu i poruszania się w terenie. Dzień zakończyliśmy tanecznym krokiem w dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny
Dziś rano mieliśmy rozmowę na temat zdrowego trybu życia i higieny. Następnie odbyły się drużynowe gry sprawnościowe. Musieliśmy pracować w grupie, aby przetransportować wodę. Graliśmy sobie w „beczkę”. Po zajęciach była lekcja obrony przed czarną magią ze specjalnym magicznym profesorem. Uczyliśmy się jak przeżyć w świecie magów i świecie czarodziei. Po obiedzie graliśmy w unihokeja a potem puszczaliśmy Mega Bańki mydlane na różne sposoby. Na zakończenie dnia mieliśmy ognisko z kiełbaskami.