Turnus V (08.08-18.08.2016)

Dzień 6 - Półmetek

Dodany: 2016.08.13

Jak ten czas szybko leci!Minął szósty dzień przygody w Kulce. Nuda nam nie straszna, jeszcze mnóstwo atrakcji na nas czeka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Asi L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od seansu filmowego „Harry Potter i zakon Feniksa”. Po seansie zorganizowaliśmy wspólnie, grupowy „Mam Talent”, gdzie każdy mógł popisać się swoim talentem. Strzelaliśmy dziś także z wiatrówek oraz mieliśmy zajęcia z gliny, a dzień zakończyliśmy grą terenową INO.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od seansu filmowego, po którym projektowaliśmy flagę naszej grupy, oraz hymn kolonijny. Po obiedzie odbyły się gry w siatkówkę, ringo. Później stoczyliśmy bitwę Speedball. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami, na którym świetnie się bawiliśmy.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Rano udaliśmy się do cool clubu na film, po którym otworzyliśmy swoje umysły i pisaliśmy hymn kolonijny oraz rysowaliśmy logo naszej grupy. Po obiedzie odbyła się Bombowa Gra. Następnie poszliśmy na karaoke, gdzie każdy mógł zaśpiewać swoją ulubioną piosenkę. Na zakończenie dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Z samego rana, po śniadaniu wyruszyliśmy lasem na poligon, a tam zagraliśmy w Paintballa. Gdy wróciliśmy do ośrodka graliśmy na xboxie, a następnie szukaliśmy skarbów z wykrywaczem metalu. Po kolacji strzelaliśmy z proc do tarcz, a dzień zakończyliśmy wspólnymi rozmowami, przeżyciami, wspomnieniami.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Po dotarciu na miejsce przejechaliśmy się terenowym samochodem Vikingiem. Po obiedzie bawiliśmy się na tańcach integracyjnych, a następnie walczyliśmy na samoobronie. Wieczorem urządziliśmy konkurs talentów, śpiewając na karaoke.

Obóz paintballowo- survivaloy, grupa Pani Natalii K.
Dziś pogoda deszczowa, ale nie przeszkodziła nam w wyprawie na poligon. Na miejscu rozegraliśmy paintball z grupą militarną Pana Damiana. Niestety ponieśliśmy klęskę, lecz mamy nadzieję, że kolejnym razem zwyciężymy. Po obiedzie udaliśmy się na park linowy, a po nim na wyprawę kajakową sit on top. Była to świetna zabawa na wodzie. Po kolacji zajęcia z samoobrony, a wieczorem czas spędzimy na grach integracyjnych.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety
Rano miałyśmy orientering z Anną, poznałyśmy zasady orientacji w terenie. Następnie poszłyśmy na lekcje aktorstwa, wcieliłyśmy się w różne role i odegrałyśmy scenki. Po obiedzie miałyśmy warsztaty z pierwszej pomocy. Wieczorem zmierzyłyśmy się z grami na xboxie.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Serafin
Po pożywnym śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, a tam czekało na nas mnóstwo atrakcji np.: quady, Viking, paintball itd. Po powrocie udaliśmy się na smaczny obiad, po którym wypłynęliśmy w rejs kajakami „sit on top”. Korzystając z pogody zostaliśmy na plaży, a tam świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy turniejem w unihokeja.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
W samym środku turnusu dzień rozpoczęliśmy od polowania na wszelakie zwierzęta przy użyciu procy, potem doskonaliliśmy nasze umiejętności strzeleckie i tym razem polowaliśmy przy użyciu łuków niczym Merida waleczna. Tuz przed obiadem popłynęliśmy znowu wsiną dal z panem żeglarzem. Godziny po obiednie upłynęły nam na wesołej aktywności Gdzie to każdy z nas mógł stać się Pazdanem. Na ostatnim bloku dzisiejszego dnia uczyliśmy się szyfrowania tak aby żadna inna grupa nie wiedziała jakie informacje sobie przekazujemy.

Wakacje z Elsą, Pani Marty
Dziś już 6 dzień kolonii. Spędziliśmy go bardzo aktywnie. Rozpoczęliśmy go od ulepienia Olafa z masy solnej. Następnie miałyśmy obronę przed Hansem, czyli samoobronę. Nauczyłyśmy jak postępować w sytuacjach zagrożenia. Przed obiadem grałyśmy jeszcze w mega twistera oraz budowałyśmy wieżę z wielkich klocków. Popołudniu i krótkiej przerwie Pan ratownik nauczył nas jak postępować gdy ktoś jest nieprzytomny i nie oddycha. Po kolacji miałyśmy mini warsztaty teatralnej. Uczyłyśmy się dykcji, oraz poprawnej postawy podczas wystąpień.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Konrada
Jedna osoba z naszej drużyny - Marc dzień rozpoczął od wyprawy na poligon w pakiecie super aktywnym+. Czekała go przejażdżka samochodem terenowym, na quadach oraz zabawa w kuli - zorbing. My w tym czasie rozegraliśmy turniej na konsoli XBOX. Następnie udaliśmy się do Nowych Kiejkut, po drodze zwiedzaliśmy okolice, podziwialiśmy przyrodę, wykorzystywaliśmy zdobyte na zajęciach umiejętności, a na koniec cos dla podniebienia - zakupy w sklepie. Po obiedzie graliśmy w popularnego ziemniaka - było dużo śmiechu i zabawy. Później udaliśmy się na zajęcia i nauczyliśmy strzelać z prawdziwego łuku. Siła i celność to cos co nas już wyróżnia! Na koniec dnia czeka nas gra w kalambury oraz nocna potyczka paintballowa w całkowitej ciemności. Ciekawe jak sobie poradzimy i kto wygra?

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Po śniadaniu poszliśmy do Sali dydaktycznej, gdzie graliśmy na xboxie. Następnie udaliśmy się do cool clubu, gdzie oglądaliśmy Harrego Pottera. Przed obiadem mieliśmy karaoke, śpiewaliśmy wiele znanych hitów. W bloku nocnym odbyła się ostatnia część survivalu. Dzień był bardzo sympatycznie spędzony.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Szósty dzień kolonii rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem, po którym oglądaliśmy Harrego Pottera. Następnie tworzyliśmy flagę oraz hymn naszej grupy. Będziemy ją prezentować na wieczornym ognisku. Później przyszedł czas na kalambury oraz różne ciekawe gry. Potem mieliśmy karaoke, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Basi P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy bardzo aktywnie. Od rana do obiadu byliśmy na poligonie, gdzie jeździliśmy na quadach, Vikingiem oraz kręciliśmy się w zorbie. Po obiedzie graliśmy w gry zespołowe takie jak: onse madonse, czółko, siatkówkę oraz jedną z ulubionych gier Zombie. Dzień zakończyliśmy ucząc się szyfrować wiadomości.

Super Paintball, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczął się poranną zaprawą i śniadaniem. Następnie znaleźliśmy czas na porządki, gdy część grupy udała się na poligon w ramach pakietu Super Aktywnego Plus. Grupa połączyła się na kolejnych zajęciach, by na poligonie rozegrać fabularyzowane gry paintballowe aż 500 kulkami. Po powrocie znaleźliśmy czas na odpoczynek. Po obiedzie odbyły się zajęcia ze strzelania z łuku, po których obejrzeliśmy film w CoolClubie. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami integracyjnymi.

VIP, grupa Pani Dominiki J.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć ze skrzynek, budowaliśmy z nich wieżę, a następnie się wspinaliśmy na nią. Później popłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi, a po nich udaliśmy się na survival do lasu. Zjedliśmy pyszny obiad i korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy grą INO oraz Grą Francuską.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny
Dzisiejszy dzień to dzień poświęcony pakietom na poligonie, gdzie były zajęcia z Vikinga, quada, i zorby. W tym czasie niektórzy grali na xboxie, oglądali film oraz śpiewali na karaoke. Po obiedzie wszyscy razem udaliśmy się na zajęcia na których tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Później udaliśmy się na wyprawę żaglówką Omegą, po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy integracją na podobozie.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia hymnu kolonijnego. Następnie śpiewaliśmy piosenki podczas karaoke, oglądaliśmy film, a po tych atrakcjach udaliśmy się na obiad. Po posiłku wyruszyliśmy do lasu na survival, na którym budowaliśmy szałasy. Później wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi. Dzień zakończyliśmy zajęciami na żyroskopie.

VIP, grupa Pani Ani B.
Dzień rozpoczęliśmy od układania wierszyków o naszej kolonii. Następnie udaliśmy się na spacer do lasu. Po obiedzie zagraliśmy w Grę Francuską, dowiedzieliśmy się wielu informacji dotyczących ośrodka. Przed kolacją rozegraliśmy mecz w piłkę nożną, a dzień zakończyliśmy survivalem w lesie.

VIP, grupa Pani Igi
Kolejny dzień turnusu rozpoczęliśmy od pysznego śniadania po którym całą grupą wyruszyliśmy na spacer do lasu. Po powrocie szyfrowaliśmy zadania i wiadomości. Następnie razem z Instruktorem udaliśmy się na euro bungee. Dzień zakończyliśmy grając w grę terenową z użyciem GPS.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu bawiliśmy się w „Błyskawiczne obrazy”. Następnie udaliśmy się do Sali dydaktycznej, a tam graliśmy na xboxie. Po tych zajęciach odbył się konkurs przyrodniczy. Później odbyła się Olimpiada Sportowa. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobała nam się zajęcia, podczas których tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Wieczorem ćwiczyliśmy rzuty do kosza.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moni
Nasz dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami typu „sit on top” po jeziorze Łęsk. Tego dnia odbył się również pakiet integracyjny w trakcie którego mogliśmy jeszcze bardziej się poznać oraz nauczyć się współpracy. Na zajęciach w lesie poznaliśmy zasady działania GPS oraz jak posługiwać się kompasem.

Herosi, grupa Pani Beaty
Szósty dzień kolonii za Nami. W dniu dzisiejszy graliśmy w różne gry, zabawy na świeżym powietrzu i w świetnym towarzystwie. Dziś obejrzeliśmy również film „Kraina Lodu”, a po posiłku odbyła się Wielka Demolka, czyli budowaliśmy mur, który po wyschnięciu burzyliśmy. Przyniosło nam to dużo radości. Przed kolacją graliśmy w minigolfa oraz odbyły się Walki Gladiatorów.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana mieliśmy herosowe karaoke oraz oglądaliśmy film. Grupa osób wykupiła pakiet super aktywny plus była na poligonie. Po obiedzie większa część grupy w ramach pakietu Antygrawitacyjnego wybrała się na euro bungee, slackline oraz ściankę wspinaczkową. Reszta osób w tym czasie brała udział w warsztatach teatralnych. Po kolacji wspólnie spędziliśmy czas na grach planszowych.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dziś dzień rozpoczęliśmy od zajęć z pierwszej pomocy, a następnie próbowaliśmy swoich sił strzelając z wiatrówek na strzelnicy. Po obiedzie odbyła się Olimpiada Sportowa, w której rywalizowaliśmy w różnych dyscyplinach. Wieczorem graliśmy w Mega Gry. Wszyscy świetnie się razem bawiliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od Walk Gladiatorów. Była świetna zabawa. Każdy z nas mógł zmierzyć się ze sobą używając lanc. Następnie udaliśmy się do lasu n Bitwę Plemion. Dziś mieliśmy okazję popływać po jeziorze Łęsk. Po południu mieliśmy Olimpiadę Sportową, podczas których świetnie się bawiliśmy pokonując trudne tory przeszkód.

Militarni, grupa Pani Ewy
Dzisiaj rano wyruszyliśmy na poligon, a tam jeździliśmy Vikingiem, quadem i turlaliśmy się w zorbie. Do ośrodka powróciliśmy na obiad, po którym odbyła się nauka tańców takich jak.: Belgijka i Taniec Kowbojski. Potem udaliśmy się do parku linowego, gdzie bardzo ekstremalnie minął nam dzień. Dzień zakończyliśmy śpiewaniem na karaoke.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Po smacznym śniadaniu wyruszyliśmy na długi spacerek do pobliskiej miejscowości – Nowe Kiejkuty. Po powrocie czekał na nas seans filmowy w cool clubie. Po pysznym obiedzie mogliśmy poczuć się jak aktorzy i wcielić się w różne role, odgrywając zabawne scenki. Wieczór urozmaiciły nam gry i zabawy.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Dziś dzień czarodzieje rozpoczęli od ładowania naszych baterii leżąc w łóżkach. Później oglądaliśmy najlepszą część Harrego Pottera -Harry Potter i zakon Feniksa. później Z naładowanymi bateriami stworzyliśmy naszego patronusa. Powstały najróżniejsze zwierzęta. Po obiedzie odbył się pojedynek dwóch drużyn w kalambury. Hasła były z świata mugoli i czarodziei. Następnie graliśmy w kocówkę, czyli w baloniade ale bez balonow z woda. Wieczorkiem odbył się konkurs lepienia z gliny.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Po śniadaniu z powodu trwania zajęć fakultatywnych mieliśmy trochę czasu wolnego. Następnie udaliśmy się na karaoke i wspólnie oglądaliśmy film „Kraina Lodu”. Po obiedzie graliśmy w Mega Gry, a po nich jak na Herosów przystało strzelaliśmy z procy. Wieczorem mieliśmy waterball, oraz nocną grę „Latarnik”. Naszemu koledze Danielowi z okazji urodzin zrobiliśmy tort.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli
Rano, po posiłku wyruszyliśmy na poligon. Na miejscu zmierzyliśmy się z innymi grupami w różnych grach np.: Zombie, Skrzynkę i Uwolnić VIP-a. Po powrocie udaliśmy się na obiadek, po którym odbyły się skrzynki – budowaliśmy z nich wieżę, a następnie się wspinaliśmy. Po krótkiej przerwie strzelaliśmy z wiatrówek, a dzień zakończyliśmy survivalem w lesie.