Turnus V (08.08-18.08.2016)

Dzień 7 - Aktywnie i wesoło

Dodany: 2016.08.14

Zakończyliśmy już ósmy dzień przygody. Głodni wrażeń, emocji czekamy na kolejne atrakcje.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia swojej celności na strzelnicy paintballowej. Następnie nabyte umiejętności wykorzystaliśmy na polu paintballowym. Graliśmy w speedball przeciwko innej grupie. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie odbył się survival, po którym niektórzy z nas udali się na pakiet antygrawitacyjny. Dzień zakończyliśmy cenną lekcją samoobrony.

Super Militarni, grupa Pana Damiana
Po śniadaniu udaliśmy się do lasu na survival. Budowaliśmy szałasy, maskowaliśmy się i rozpalaliśmy ognisko. Następnie zagraliśmy w Zombie, a później odbyły się zajęcia z samoobrony, nauczyliśmy się przydatnych chwytów w sytuacji zagrożenia. Korzystając z pogody regenerowaliśmy siły na plaży, grając w siatkówkę. Po kolacji odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy, a dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny
Naszymi pierwszymi zajęciami były kajaki bezburtowe, na których bardzo dobrze się bawiliśmy. Następnie razem z Animatorką tworzyliśmy piękne witraże 3D. Po obiedzie udaliśmy się na kolejną wyprawę po jeziorze żaglówką Omegą. Kolejnym punktem programu były gry na xboxie. Ostatnią naszą atrakcją w dniu dzisiejszym był waterball.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od gry paintballowej speedball. Później graliśmy w siatkówkę oraz piłkę nożną. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, rozpalaliśmy ogień i tworzyliśmy schronienie z pałatek. Przed kolacją pokonaliśmy tor na parku linowym, a dzień zakończyliśmy rozgrywkami w piłkę.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy warsztatami kulinarnymi, a na nich robiliśmy domki z wafli oblane czekoladą. Następnie wypłynęliśmy w rejs żaglówką Omegą, a po powrocie udaliśmy się na tańce. Potem śpiewaliśmy piosenki najlepiej jak potrafiliśmy. Po obiedzie emocjonującą rozgrywkę w siatkówkę, po której odbyła się gra terenoznawcza INO. Na koniec dnia zagraliśmy w Mafię.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Natalki
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z procy, na których trenowaliśmy swoją celność. Następnie graliśmy w różne gry karciane, po których udaliśmy się na zajęcia z kamuflażu. Po obiedzie odbył się wyczekiwany paintball. Wieczorem było ognisko ze świetnym towarzystwem i zabawą, a po nim odbył się paintball nocny.

VIP, grupa Pani Igi
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki na quadzie. Następnie trenowaliśmy swoją celność strzelając z procy. Przed obiadem zagraliśmy w naszą ulubioną grę Zombie, a po posiłku zaprojektowaliśmy plakat związany z naszą grupą. Później wypłynęliśmy na jezioro kajakami, a po wyprawie wodnej czekał na nas slackline. W ostatnim bloku zajęciowym udaliśmy się na survival.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Kolejny dzień obozowicze zaczęli od pokonani swoich lęków na parku linowym z racji wieku ponad połowa mogła skorzystać z wyższej platformy. Później udaliśmy się na plażę aby pograć w karty i poodbijać piłką od siatkówki. Następnie koloniści mogli sobie poskakać na euro bungee z czego było mega zadowoleni. Po obiedzie wszyscy udali się na żyroskop, gdzie mogli poczuć się jak kosmonauci. Później dla chwili relaksu mogli obejrzeć film w sali dyskotekowej. Na bloki wieczornym odbyła się pierwsza pomoc, na której wszyscy dowiedzieli się jak prawidłowo wykonać resuscytacje krążeniowo oddechową i jak dobrze ułożyć człowieka w pozycji bocznej ustalonej.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Konrada
Dzień rozpoczęliśmy od sprzątania w namiotach. Każdy musiał mieć porządek, gdyż za najczystszy namiot przewidziane są nagrody. Następnie wszyscy udaliśmy się na pole paintballowe by zmierzyć się w speedballu. Gra była pełna emocji. Przed obiadem wybraliśmy się do Starych Kiejkut, podobno znajduje się tam tajna baza CIA. Na koniec dnia jedna osoba z naszej drużyny - Mateusz ma dodatkowa grę na strzelnicy paintballowej w pakiecie - 150 kulek. Nas w tym czasie czekają gry towarzyskie - tym razem będzie to mafia. Wieczorem będziemy rozpalać ognisko i jeść kiełbaski - czeka nas sporo atrakcji jeszcze, to dzień pełen wrażeń!

Militarni, grupa Pani Ewy
Dzisiaj rano nie było zaprawy i cale igloo wstało o ósmej. Po śniadaniu założyliśmy długie spodnie i poszliśmy do lasu z panią Ola. Pomalowaliśmy sobie twarze i nauczyliśmy się rozpalania ogniska za pomocą krzesiwa i wacika. Potem poszliśmy na wyprawę dookoła jeziora żeby zobaczyć tajna bazę CIA i przy okazji zrobić zakupy w pobliskim sklepie. Na smaczny obiad już przyszliśmy przebrani w stroje plażowe, ponieważ pogoda dopisywała to popłynęliśmy na kajakach bezburtowych na wycieczkę po jeziorze. Po kolacji cale igloo uda się na wieczorne ognisko, tam będziemy się dobrze bawić śpiewając piosenki i piekąc kiełbaski.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Rano wybraliśmy się do lasu na zajęcia survivalowe. Nauczyliśmy się na nich kamuflować i krzesać ogień. Następnie pomaszerowaliśmy do sklepu, aby uzupełnić zapasy. Po powrocie zjedliśmy obiad. Pełni sil poszliśmy na strzelnice, gdzie ćwiczyliśmy celność strzelając z łuków. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek i śpiewami przy dźwiękach gitary.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Z samego rana czarodzieje rozmawiali o stylizacji fryzur na każdą okazje i o higienie włosów. Później odbyły się magiczne rozgrywki sportowe. Było skakanie na skakance, bieganie i ćwiczenia na celność. Weszliśmy dziś także na park linowy, który okazał się prostym dla wielu osób. Po obiedzie mieliśmy plażowanie a potem karaoke i uczyliśmy się grać w siatkówkę i ringo. Dzień zakończyliśmy na poszukiwaniu Syriusza Blacka podczas gry terenowej: więzień Azkabanu.

Summer Challenge, grupa Pani Basi P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć na strzelnicy. Uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami „sit on top”. Po krótkiej przerwie jeździliśmy również quadami. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na zajęcia z GPS. Największą frajdę sprawiła nam Baloniada. Po kolacji wybraliśmy się na pole minowe, gdzie bawiliśmy się wykrywaczem metali.

VIP, grupa Pani Ani B.
Dzień rozpoczęliśmy waterballem, było bardzo fajnie. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, a tam strzelaliśmy z łuków. Przed obiadem poszliśmy na plaże, gdzie graliśmy w przeróżne gry. Po smacznym obiedzie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Później udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, a dzień zakończyliśmy rozgrywką w piłkę nożną.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moniki
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek. Największą wieżę z naszej grupy zbudowała Zuzia. Następnie odbyło się strzelanie z wiatrówek do specjalnych tarcz. Na jeziorze Łęsk dzieci miały znowu okazję popływać żaglówką OMEGA. Po obiedzie była wyprawa kajakami turystycznymi. Pogoda dopisała i wszystkie dzieci z chęcią brały udział w zajęciach. Dzień zakończył się meczem w siatkówkę.

Wakacje z Elsą, pani Marta
W dzisiejszym dniu po posprzątaniu pokoików poszłyśmy na Zumbę. Dziewczynki uczyły się różnych układów choreograficznych oraz ćwiczyły taniec na zakończenie kolonii. Następnie zagrałyśmy razem z grupą Pani Anetki w baloniade oraz tworzyłyśmy „błyskawiczny obrazek”. Po obiadku korzystając ze słoneczka poszłyśmy na plażę. Na kolejnych zajęciach zrobiłyśmy swoje własne Przytulanki 3D. Po kolacji miałyśmy orientering- GPS z Olafem.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry w paintballa wraz z inną grupą. Następnie graliśmy w siatkówkę, ringo i badmintona. Potem udaliśmy się do Sali dydaktycznej, gdzie graliśmy na xboxie. Po obiedzie poszliśmy do lasu na survival, gdzie uczyliśmy się jak rozpalać ogień. Potem poszliśmy na karaoke, a po kolacji graliśmy w Baloniadę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Po śniadaniu jeździliśmy na quadach, a następnie mieliśmy trening z siatkówki zakończony meczem. Po południu graliśmy w Baloniadę, a później rywalizowaliśmy w Walkach Sumo. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś od rana bawiliśmy się w „Zgadnij o kogo chodzi”. Następnie odbyły się warsztaty plastyczne. Podczas których tworzyliśmy makiety Madagaskaru. Potem kolorowaliśmy ilustracje przedstawiające postacie z bajek. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobała nam się baloniada. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których lepiliśmy z gliny. Wieczorem bawiliśmy się w Dwa Ognie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli
Rano udaliśmy się na strzelnicę, gdzie trenowaliśmy swoją celność. Potem razem z drugą grupą zmierzyliśmy się w rozgrywkach speedball. Po pysznym obiedzie mieliśmy zajęcia z łuków. Później poznaliśmy do lasu zmierzyć się w Bitwie Plemion. Była to naprawdę zacięta walka. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Po śniadaniu wyruszyliśmy do parku linowego, gdzie przeszliśmy trudny tor. Następnie zorganizowano dla nas mecz piłki nożnej, po którym bawiliśmy się w różne gry i zabawy na świeżym powietrzu. Po południu udaliśmy się na zajęcia na których nauczyliśmy się korzystać z GPS. Wieczorem rozpaliliśmy ognisko. Przy którym śpiewaliśmy piosenki i świetnie się bawiliśmy.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Dzisiejszy dzień był pełen atrakcji. Z samego rana tworzyliśmy piękne grafity. Następnie wszyscy spotkaliśmy się by podczas gry terenowej odnaleźć piorun Zeusa. Po grze wypłynęliśmy w rejs kajakami, a po obiedzie czekała na nas przeprawa na wysokości z Percym – czyli wybraliśmy się na park linowy. Wieczorem mieliśmy Mega Gry.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Serafin
Pierwszą atrakcją dzisiejszego dnia było strzelanie z łuków. Następnie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią, a po powrocie przyszedł czas na odpoczynek. Resztę dnia spędziliśmy na grach i zabawach na świeżym powietrzu w świetnym towarzystwie.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Dzień rozpoczęliśmy meczem siatkówki. Najlepszą atrakcją w dniu dzisiejszym było szukanie pioruna, czyli gra terenowa, podczas której wykonywaliśmy różne zadania. Następnie graliśmy w Kronosa, a po krótkiej przerwie mieliśmy zajęcia z szyfrowania. Kolejnym punktem programu było euro bungee i slackline. Ostatnią atrakcją była gra nocna Latarnik.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Rozpoczęliśmy siódmy dzień naszego obozu. Tradycyjnie odbyła się poranna rozgrzewka, śniadanie, a później odbyły się Walki Gladiatorów. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie się kąpaliśmy i graliśmy w karty. Przed obiadem strzelaliśmy z łuków, a po posiłku graliśmy na xboxie. Potem jeździliśmy na quadach, a wieczorem bawiliśmy się na naszym podobozie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Asi L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, po którym udaliśmy się na zajęcia plastyczne – malowanie bez użycia rąk. Następnie odbyło się karaoke, wyśpiewani ruszyliśmy na następne zajęcia. Ostatnią naszą atrakcją były rozgrywki w piłkę nożną.

Herosi, grupa Pani Beaty
Dziś rano herosi wybrali się nad jezioro, by wraz z Posejdonem wypłynąć w rejs kajakami. Później podjęliśmy wyzwanie wymagające odnalezienia pioruna Zeusa. Po obiedzie niektórzy z nas brali udział w wykupionym pakiecie, w tym czasie my graliśmy w różne gry na świeżym powietrzu. Dzień zakończyliśmy grą nocną „Latarnik”.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Dzień rozpoczęliśmy artystycznie – od lepienia pięknych dzieł z gliny. Następnie mieliśmy okazję rozgrać emocjonujący mecz w Baloniadę, po której czekała na nas zabawa Zombie. Później łapaliśmy wiatr w żagle i przepływaliśmy jezioro Łęsk. Dzień zakończyliśmy grą terenoznwaczą.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ilony
Dzisiejszy dzionek rozpoczęliśmy od rozgrywek w siatkówkę, a następnie w ramach odpoczynku udaliśmy się na plażowanie. Potem czekała na nas gra paintballowa – Deathmatch. Jak przystało na męską grupą rozegraliśmy mecz w piłkę nożną, a dzień zakończyliśmy Grą Francuską.

VIP, grupa Pani Dominiki
Kolejny dzień turnusu rozpoczęliśmy od survivalu w lesie, na którym nauczyliśmy się rozpalać ogień. Następnie mieliśmy ENIGMĘ, podczas której szyfrowaliśmy zadania i wiadomości. Kolejnymi zajęciami było euro bungee, wyskakaliśmy się za wszystkie czasy. Później oglądaliśmy „Piratów z Karaibów”, a dzień zakończyliśmy grami na xboxie.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety
Rano miałyśmy zumbe, tańczyłyśmy do wesołej muzyki i uczyłyśmy się nowego układu. Później odbyły się rozgrywki w Baloniadę. Po południu poszłyśmy na plażę, a tam się kąpałyśmy i budowałyśmy zamki z piasku. Następnie robiłyśmy maski gipsowe swoich ulubionych postaci z bajek. Pod koniec dnia robiłyśmy plakaty, którymi później ozdobiłyśmy nasze pokoje.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Po pysznym śniadaniu wybraliśmy się nad jezioro, a tam przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy. Następnie wzięliśmy udział w emocjonującym poszukiwaniu Pioruna Zeusa. Mieliśmy dużo zadań, bardzo trudnych, ale poradziliśmy sobie z nimi. Po dobrym obiedzie odbyły się Walki Gladiatorów, zmęczeni udaliśmy się na plażę, na chwilę odpoczynku.

Dzisiaj zawitali w Kulce rodzice, którzy chętnie brali udział w przygotowanych dla nich atrakcjach.