Turnus V (08.08-18.08.2016)

Dzień 8 - Takie atrakcje tylko w Kulce!

Dodany: 2016.08.15

Kolejny dzień za Nami. Koniec przygody zbliża się niestety wielkimi krokami, jednak mimo to nie zwalniamy.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Dzień rozpoczęliśmy od Militarnej Gry Francuskiej. Naszym zadaniem było odpowiedzenie na pytania dotyczące ośrodka. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie ćwiczyliśmy celność strzelając z wiatrówek. Po obiedzie wyruszyliśmy do lasu, gdzie zagraliśmy w Trzy Flagi. Po rozgrywce zagraliśmy w Rannego Lotnika, a dzień zakończyliśmy meczem w piłkę nożną.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Na dzisiejszej zaprawie siedzieliśmy i tańczyliśmy różne tańce typu Belgijka, Chocolate czy Kowboyka. Po śniadaniu strzelaliśmy z łuków i rzucaliśmy granatem. Potem mieliśmy trening snajperski z wykrywaczem metalu. Potem udaliśmy się do lasu na zabawą Ranny Lotnik. Po kolacji odbyła się dyskoteka.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety
Dzisiejszy dzień upłynął nam miło i przyjemnie. Rano bawiłyśmy się w fajne gry i zabawy na świeżym powietrzu. Następnie miałyśmy orientering z Elsą. Musiałyśmy za pomocą kompasów odnaleźć wyznaczone cele. Tworzyłyśmy dziś także bańki mydlane w rozmiarze XXL. Następnie robiłyśmy papierowe przytulanki. Dzień zakończyłyśmy samoobroną.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu bawiliśmy się w Zombie oraz Supeł. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których układaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Na kolejnych zajęciach wykonaliśmy ramki, a później bawiliśmy się w Kalambury. Wieczorkiem rozegraliśmy mecz piłki siatkowej.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Natalki
Po kontroli czystości i śniadaniu wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Potem odbyły się rozgrywki w piłkę nożną. Po obiedzie odbyła się przydatna lekcja pierwszej pomocy, a po niej szukaliśmy skarbów z wykrywaczem metalu. Dzień zakończyliśmy Mega Grami, na których świetnie się bawiliśmy.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy plażowaniem. Następnie oglądaliśmy bajkę, po której wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Po obiedzie mieliśmy warsztaty taneczne, na których świetnie się bawiliśmy. Ostatnią naszą atrakcją była Baloniada.

VIP, grupa Pani Ani
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym czekały na nas takie atrakcje jak: przejażdżka quadami i Vikingiem. Po powrocie udaliśmy się na wycieczkę do lasu, aby zobaczyć bazę CIA. Po obiedzie mieliśmy drugą część warsztatów żeglarskich. Następnie graliśmy w różne gry integracyjne. Po kolacji odbyły się Walki Gladiatorów.

VIP, grupa Pani Igi
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Na poligonie jeździliśmy Yamaha Vikingiem oraz quadami. Po powrocie resztę dnia spędziliśmy na grach i zabawach na świeżym powietrzu. Graliśmy m.in.: w Grę Francuską. Dzień zakończyliśmy kursem pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Dominiki
Kolejny dzień turnusu rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, a tam jeździliśmy qudem oraz Yamaha Vikingiem. Później udaliśmy się na pieszą wycieczkę do Starych Kiejkut, aby zobaczyć bazę CIA. Po smacznym obiedzie graliśmy w różne gry i zabawy, a wieczorem rozegraliśmy mecz w siatkówkę.

SuperPaintball, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy porządkami, na kolejnych zajęciach udaliśmy się na plażę. Kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Do obiadu graliśmy w gry i zabawy integracyjne. Po obiedzie odbyła się potyczka na polu paintballowym. Graliśmy w „Zombie” i „Dwie flagi”. Następnie graliśmy m. in. W piłkę nożną i spędziliśmy trochę czasu na rozmowach z wychowawcą. W bloku nocnym odbyła się gra terenowa „Latarnik”, podczas której poszukiwaliśmy zaginionej latarni. Dzień mimo zmiennej pogody był bardzo pozytywny.

Militarni, grupa Pani Ewy
Dzisiejszy dzień przywitał nas pięknym słońcem. Po śniadaniu robiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia, po których uczyliśmy się celnego strzelania z łuku. Następnie graliśmy w Dwie Flagi, podczas tej zabawy świetnie się bawiliśmy. Po kolacji czekała nas lekcja samoobrony.

Wakacje z Elsą, Pani Marta
Dziś niestety przed południem spotkał nas deszcz, ale to nie przeszkodziło w super zabawie. Najpierw miałyśmy zajęcia na których zrobiłyśmy sobie super tatuaże z henny. Następnie dziewczynki w pokolorowały rysunki dotyczące między innymi filmu ”Kraina lodu”. Po zjedzeniu pysznego obiadku dziewczynki dokończyły swoje przytulanki 3D. Następnie grałyśmy w ringo, frisbee, siatkówkę oraz wiele innych zabaw. Po kolacji zagrałyśmy w Zombi, a później zmęczone po całym dniu położyłyśmy się spać.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy, a następnie udaliśmy się na plażę, a tam zaczerpnęliśmy informacje na temat pierwszej pomocy. Po obiedzie wychowawca zabrał nas na karaoke, wszyscy chętnie śpiewaliśmy. Wieczorem, na boisku rozegraliśmy Baloniadę.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moni
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od lekcji samoobrony. Wszyscy chętnie uczestniczyliśmy w zajęciach. Następnie odbyła się ENIGMA, czyli zajęcia z szyfrowania. Tego dnia Mazurska Przygoda grała także w Baloniadę. Dzień zakończyliśmy meczem w piłkę nożną.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Dzisiejszy dzień rozpoczął długą wyprawą na poligon. Po dotarciu na miejsce graliśmy w paintball. Po powrocie mieliśmy czas na relaks przy grach karcianych i planszowych. Znalazł się dziś czas na grę terenową INO i GPS. Dzień zakończyliśmy grą w Ziemniaka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Asi L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć GPS, po których mieliśmy okazję pograć w minigolfa. Następnie oglądaliśmy film, po którym wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi. Naszymi kolejnymi zajęciami był waterball. Wieczorem graliśmy w przeróżne gry na świeżym powietrzu m.in.: w Baloniadę.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Serafin
Dziś pół dnia zajęła nam wyprawa rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Mieliśmy możliwość podziwiać piękne uroki przyrody. Po smacznym obiedzie udaliśmy się na zasłużony odpoczynek. Dzień zakończyliśmy zajęciami szkolącymi naszą orientacje w terenie – GPS.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Graliśmy tam w paintballa i mieliśmy do wystrzelenia 400 kulek. Po obiedzie graliśmy w Kalambury, a następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Po kolacji graliśmy w Baloniadę, a w bloku wieczornym mieliśmy nocnego paintballa.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Po śniadaniu udaliśmy się całą grupą na plażę. Czytaliśmy książki, rozmawialiśmy, a niektórzy kąpali się w jeziorze. Niestety później pogoda nam nie dopisał, ale nadal dobrze się bawiliśmy integrując się. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z survivalu, a następnie odbyły się Walki Sumo. Świetnie bawiliśmy się walcząc ze sobą, te zajęcia podobały nam się najbardziej.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli
Po smacznym śniadaniu uczestniczyliśmy w zajęciach z samoobrony, dzięki którym wiemy już jak się bronić w sytuacjach zagrożenia. Po obiedzie wybraliśmy się na długi spacer do pobliskiej miejscowości. Potem mieliśmy czas na wspólne zabawy i integracje. Jeszcze przed kolacja urządziliśmy sobie tańce całym podobozem. Zjedliśmy kolację i udaliśmy się na nocną grę Latarnik.

Summer Challenge, grupa Pani Basi P.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od lekcji survivalu, na której nauczyliśmy się kamuflować oraz rozpalać ognisko. Na kolejnych zajęciach zamieniliśmy się w zawodników sumo i walczyliśmy na specjalnej macie. Podczas zajęć z samoobrony poznaliśmy kilka chwytów i wiemy jak się zachować w sytuacjach zagrożenia. Następnie wybraliśmy się na rowerki wodne, a naszą ostatnią atrakcją było strzelanie z procy.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ilony
Jak przystało na męską grupę rozegraliśmy turniej w piłkę nożną. Później poszliśmy na orientering, na którym pracowaliśmy z GPS-em i kompasem. Po obiedzie wyruszyliśmy na długą, pieszą wycieczkę do pobliskiej miejscowości. Wieczór spędziliśmy tańcząc Belgijkę, Chocolate i Tunaka z całym podobozem.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Dzień ósmy zaczął się od porannej zaprawy, śniadania, a następnie udaliśmy się na poligon. Na miejscu jeździliśmy quadami i Yamaha Vikingiem. Po obiedzie nadeszła pora na zajęcia z GPS-em. Resztę dnia spędziliśmy na grach i zabawach z grupą, miło spędziliśmy ten dzień.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od zajęć z orientacji w terenie, na których nauczyliśmy się co to azymut i jak go wyznaczać. Następnie szkoliliśmy swój warsztat artystyczny, a także taneczny. Po kolacji bawiliśmy się w czołgi.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Rozpoczęliśmy dzień od rozgrywki w siatkówkę, po której poszliśmy na zajęcia z wykrywaczem metalu. Naszym zadaniem było przejście pola minowego. Później poszliśmy do lasu, gdzie odbyła się Bitwa Plemion. Po obiedzie poszliśmy na plażę odpocząć na plaży. Wieczorem wspólnie zagraliśmy w Zombie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Ósmy dzień kolonii rozpoczęliśmy grając w różne gry na plaży, a następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami. Wspaniale się bawiliśmy podczas tego rejsu. Po powrocie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, a później wspinaliśmy się na nią. Strzeliliśmy dziś także z łuków, trenowaliśmy swoją celność. Wieczorem odbył się Mam Talent w, którym licznie braliśmy udział.

Herosi, grupa Pani Beaty
Dziś niczym mitologiczni Bogowie ćwiczyliśmy umiejętność strzelania do celu za pomocą procy. Po tych zajęciach odbyły się Igrzyska Olimpijskie, po których oglądaliśmy film. Przed obiadem udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się różnych przydatnych umiejętności z zakresu survivalu. Dzień zakończyliśmy waterballem.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon, na poligonie czekały na nas atrakcje takie jak quady i viking, wszyscy mogli skorzystać z przygotowanych atrakcji. Po poligonie wybraliśmy się spacerkiem na wyprawę do Kiejkut. Na następnym bloku odbyły się gry i zabawy integracyjnie. Później udaliśmy się na sale dydaktyczna aby zagrać na xboxie. W bloku wieczornym koloniści poszli grać w piłkę nożną i siatkówkę.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Dziś dzień rozpoczęła podróż kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Następnie musieliśmy odnaleźć niebezpieczne horkruksy. Te co znaleźliśmy to zostały zniszczone. Niestety ze względu na pogodę kolejne zajęcia odpoczywaliśmy w pokojach. Później graliśmy na xboxie w Harrego Pottera lub w rozgrywki sportowe. Później w końcu odbyła się baloniada i korzystaliśmy do wieczora z ładnej pogody.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Konrada
Dzień rozpoczął się od wyprawy na poligon. Odbyliśmy ekstremalne starcie - aż 400 kulek w różnych trybach! Było dużo biegania, mieliśmy wiele zadań i misji. Zabawa bardzo nam się spodobała. Wszyscy byli zadowoleni. Po obiedzie graliśmy w różne gry towarzyskie i wypełnialiśmy ankiety. Następnie już czekały na nas zajęcia z poznawania technik samoobrony. Uczyliśmy się wielu przydatnych technik potrzebnych w kryzysowych sytuacjach. Czeka nas jeszcze dzisiaj mecz koszykówki i nocna gra paintballowa. Mamy nadzieje ze wygramy. Bardzo meczący ale za to dzień pełen wrażeń.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć integracyjnych w których wymienialiśmy i rozmawialiśmy na temat swoich wad i zalet. Następnie udaliśmy się na seans filmowy, po którym odbyły się Walki Sumo. Udaliśmy się również do lasu z Prometeuszem, a tam nauczyliśmy się sztuki przetrwania.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana odbyły się zajęcia, podczas których mogliśmy poczuć się jak prawdziwi Gladiatorzy. Następnie razem z Heraklesem trenowaliśmy swoją celność strzelając z procy. Potem mieliśmy survivalowe zajęcia z Prometeuszem, podczas których nauczyliśmy się kamuflować oraz rozpalać ognisko. Wieczorem czekał na nas turniej w unihokeja.