Turnus V (08.08-18.08.2016)

Dzień 9 - Nie ma czasu na nudę!

Dodany: 2016.08.16

Minął dziewiąty dzień kolonii. Coraz szybciej zbliżamy się do końca. Mimo pogody w kratkę ciągła zabawa w Kulce trwa. Dziś również odbyła się wycieczka do Kadzidłowa, w trakcie której mieliśmy okazję poznać różne gatunki zwierząt, które są pod ochroną, jak i również mogliśmy zregenerować siły, podczas kąpieli w Aquaparku Hotelu Gołębiewskim w Mikołajkach. Świetna zabawa w dobrym towarzystwie utkwiła nam bardzo w pamięci. Wspomnienia z niej pozostaną.

VIP, grupa Pani Ani B.
Dzień zaczęliśmy od gry w Kalambury, a następnie zagraliśmy w piłkę nożną, po czym dołączyliśmy do grupy, która tańczyła. Później graliśmy w Baloniadę – dziewczyny kontra chłopacy. Po pysznym obiedzie zagraliśmy w Zombie, a w kolejnym bloku programowym czekała na nas przejażdżka quadami. Dzień zakończyliśmy świetną zabawą podczas dyskoteki.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od różnych gier. Później udaliśmy się na seans filmowy „Minionki”. Dziś odbyło się również karaoke, po którym poszliśmy na obiad. Po posiłku zagraliśmy w Dwa Ognie, a później w Grę Francuską. Po kolacji wystrojeni poszliśmy na dyskotekę.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Po porannej zaprawie wyruszyliśmy do lasu, a tam zagraliśmy w taktyczną, grę terenową „Generał”. Naszym zadaniem była obrona naszej bazy i generała. Po powrocie zjedliśmy obiad, po czym udaliśmy się do cool baru na karaoke. Następnie zagraliśmy w Mafię, a wieczór spędziliśmy na podsumowaniu wspólnie spędzonym czasie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Asi L.
Po pysznym śniadaniu wybraliśmy się na film „Minionki”. Po obejrzeniu seansu wraz z innymi grupami graliśmy w Zombie. Posileni obiadem ochoczo zabraliśmy się do grania w piłkę nożną. Po meczu wybraliśmy się na rejs tratwami, a dzisiejszy dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Dominiki
Dziewiąty dzień turnusy rozpoczęliśmy od pożywnego śniadania, po którym graliśmy w przeróżne gry, zabawy integracyjne np.: Double, Uno. Później rozegraliśmy mecz w Baloniadę, po której udaliśmy się na plażę, aby tam wraz z Żeglarzem wypłynąć w rejs żaglówką. Ostatnią naszą atrakcją była dyskoteka.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana
Po porannej zaprawie, śniadaniu wybraliśmy się na kilkunastokilometrowy marsz wokół jeziora. Następnie mieliśmy zajęcia z rzutu granatem na boisku. Później graliśmy w Podchody, szukaliśmy poszlaku i zadań, które później wykonaliśmy. Ten czas tak szybko nam ucieka, z pewnością zostaną wspomnienia.

VIP, grupa Pani Igi
Dzień spędziliśmy miło i aktywnie. Byliśmy na spacerze w Nowych Kiejkutach. Wróciliśmy akurat na obiad, po którym graliśmy w Zombie, a następnie rozegraliśmy mecz w Baloniadę. We wspaniałych humorach poszliśmy na zajęcia, podczas których trenowaliśmy swoją celność – strzelaliśmy z łuków. Dzień zakończyliśmy bawiąc się na dyskotece.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od seansu „”Minionki”, po którym udaliśmy się do cool bary na karaoke. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w Ziemniaka i Ringo. Następnie mieliśmy zajęcia z samoobrony. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moni
Dzisiejszego dnia część grupy pojechała na wycieczkę do Parku Dzikich Zwierząt oraz do Mikołajek. Druga część grupy poszła na spacer do Nowych Kiejkut, a po obiedzie odbyła się gra Zombie oraz Bitwa Plemion. Dzień zakończył się dyskoteką w cool clubie. Zmęczeni, ale zadowoleni poszliśmy spać.

Wakacje z Elsą, Pani Marta
W dzisiejszym dniu część dzieci pojechała na wycieczkę do kadzidłowa i Mikołajek, Reszta grupy która została zrobiła dla innych kolonistów tańce integracyjne. Nauczyliśmy się choreografii do takich piosenek jak- „Kulikitaka”, „chocolate”, „Que si que no” czy „Belgijki”. Następnie razem z drugą grupą Wakacji z Elsą i Magicznym światem bajek zrobiłyśmy własne gniotki. Po obiadku i krótkim odpoczynku oszłyśmy na zajęcia- Orientering – INO. Za pomocą kompasów musiałyśmy dojść do różnych punktów na ośrodku. Zabawa była świetna. Przed kolacją zaczęłyśmy przygotowania do dyskoteki. Zrobiłyśmy sobie fryzury i paznokcie. Wieczorem ubrałyśmy piękne kreację i bawiłyśmy się aż do Ciszy nocnej.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Dziewiąty dzień zmagań kolonijnych zaczęliśmy od zajęć INO, gdzie grupa dowiedziała się co to jest azymut i dzięki temu mogli rozłożyć zadania po ośrodku natomiast kolejna grupa miała je znaleźć i rozwiązać. Później wszyscy poszli na ulubione quady, tor była świetnie przygotowany i był trudniejszy niż poprzednim razem. Następnie udaliśmy się na plaże na kajaki sit on top, mimo wiatru wszyscy doskonale dali sobie rade na wodze, po obiedzie wyruszyliśmy do lasu na zajęcia terenowe GPS. Później grupa VIP-ów miała chwile dla siebie, grali w piłkę siatkowo i w karty. Na ostatnim bloku odbyła się dyskoteka gdzie wszyscy świetnie się bawili.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek w Dwa Ognie całym podobozem. Na kolejnych zajęciach odbywały się gry i zabawy sportowe, taneczne i integracyjne. Po obiedzie graliśmy w Grę Francuską oraz udaliśmy się na seans filmowy. Następnie rozegraliśmy bitwę na polu paintballowym, a po kolacji odbyły się zajęcia z GPS-em, a także bieg na orientacje INO.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli
Po śniadaniu poszliśmy całym podobozem na boisko, gdzie rozegraliśmy pojedynek w Dwa Ognie. Następnie odbył się mecz siatkówki, a do obiadu graliśmy w Grę Francuską. Po posiłku udaliśmy się do cool baru na seans filmowy. Potem razem z inną grupą rozegraliśmy potyczkę paintballową. Dzień zakończyliśmy wspólnymi grami i zabawami.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wspólnego seansu „Minionki”. Następnie mieliśmy wraz z inną grupą Konkurs Wokalny. Po konkursie graliśmy w Dwa Ognie i Ringo. Potem wraz z inną grupą graliśmy w Grę Francuską. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Konrada
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Jedna osoba z naszej drużyny - Marc dzień rozpoczął od quadów w pakiecie super aktywnym+. Potem uczył się jeździć na segway'u. Bardzo mu się podobało. Mateusz i Maciek czas spędzili na wycieczce do Mikołajek. Byli na basenie z wieloma atrakcjami oraz zwiedzali ogród zoologiczny w Kadzidłowe. My w tym czasie rozegraliśmy turniej na konsoli XBOX. Trzeba było wyłonić zwycięzcę - najlepszy okazał się Marcin. Następnie do obiadu oglądaliśmy film w CoolClubie. Było super! Po obiedzie zorganizowaliśmy konkurs taneczny. Później udaliśmy się na zajęcia z orienteeringu. Nauczyliśmy się posługiwać profesjonalnym GPSem. Wiedza tam zdobyta na pewno nam się kiedyś przyda. Na koniec dnia czeka nas nocna gra terenowa "Latarnik". Mamy nadzieje ze wskazówki nie będą trudne. Czeka nas sporo wyzwań. Ciekawe jak sobie poradzimy?

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Dziś większość dnia spędziliśmy na grach i zabawach, korzystam z ostatnich wspólnych chwil. Graliśmy w siatkówkę, Zombie, Kartofla, a także udaliśmy się do cool baru na seans filmowy. Dziś zmierzyliśmy się między sobą w Walkach Sumo, była to świetna zabawa. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Wakacje z Elsą, Pani Anetka
W dzisiejszym dniu część dzieci pojechała na wycieczkę do kadzidłowa i Mikołajek, Reszta grupy która została zrobiła dla innych kolonistów tańce integracyjne. Nauczyliśmy się choreografii do takich piosenek jak- „Kulikitaka”, „chocolate”, „Que si que no” czy „Belgijki”. Następnie razem z drugą grupą Wakacji z Elsą i Magicznym światem bajek zrobiłyśmy własne gniotki. Po obiadku i krótkim odpoczynku poszłyśmy baloniadę. Zabawa była świetna. Następnie miałyśmy grę „ W krainie lodu”. Na mapię miałyśmy zaznaczone punkty, które musiałyśmy odszukać na terenie ośrodka. Przed kolacją zaczęłyśmy przygotowania do dyskoteki. Zrobiłyśmy sobie fryzury i paznokcie. Wieczorem ubrałyśmy piękne kreację i bawiłyśmy się aż do Ciszy nocnej.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Dziś część grupy pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa a my mieliśmy zajęcia z fajnymi wychowawczyniami. Oglądaliśmy film, graliśmy w zombie. Plażowaliśmy na plaży. Jedliśmy pyszne jedzonko i milo spędziliśmy czas. Gdy wróciła reszta grupy odbyła się bitwa o Hogwart. Znaleźliśmy Voldemorta i pokonaliśmy go. Zadowoleni wieczorem udaliśmy się na dyskotekę

Summer Challenge, grupa Pani Basi P.
Nasza grupa po śniadaniu wybrała się na zajęcia taneczne, gdzie razem z innymi grupami poznaliśmy zabawne układy taneczne. Zrobiliśmy również specjalne ścianki fotograficzce, a następnie razem ze starszą grupą Summer Challenge pośpiewaliśmy piosenki. Na koniec dnia bawiliśmy się chustą klanzy oraz pograliśmy w gry zespołowe.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od tańców razem z innymi grupami. Potem bawiliśmy się w improwizacje, a następnie Hermes przedstawił nam tajniki szyfrowania. Teraz każda zaszyfrowana wiadomość jest dla nas zrozumiała. W dniu dzisiejszym przećwiczyliśmy nasz hymn kolonijny, który przedstawimy na apelu końcowym.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Po śniadaniu, udaliśmy się na spacer do pobliskiej miejscowości, gdzie zrobiliśmy mini zakupy. Po powrocie odbyły się zajęcia teatralne, na których wszyscy świetnie się bawiliśmy. Po smacznym obiedzie reszta dnia upłynęła nam na grach i zabawach integracyjnych na świeżym powietrzu.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu odbyły się zajęcia, podczas których tańczyliśmy różne tańce, m.in.: Belgijkę. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobały nam się zajęcia, na których tworzyliśmy gniotki. Potem bawiliśmy się w „Wszyscy Ci którzy...” oraz układaliśmy historyjki. Następnie odbyły się zajęcia podczas których strzeliliśmy z procy. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Obóz paintballowo- Survivalowy, gr. Pani Natalii
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od porannego apelu, kontroli czystości oraz śniadania. Dzisiaj wybraliśmy się z grupą super militarna na marsz kondycyjny wokół jeziora Łęsk. Trasa miała ponad 18 km, a także po drodze zaszliśmy do sklepu na małe zakupy. Po powrocie udaliśmy się na obiad, a po nim czas na relaks i ciszę poobiednią. Kolejne zajęcia to wiatrówki, gdzie trenowaliśmy swoją celność. Wieczór zakończymy nocnym paintballem.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Po śniadaniu wraz z grupą Pani Asi integrowaliśmy się przy grze Dixit. Następnie tańczyliśmy oraz śpiewaliśmy i wybieraliśmy piosenki na apel końcowy. Po obiedzie zagraliśmy w Grę Francuską poszukując odpowiedzi o ośrodku. Dzień zakończyliśmy Walkami Gladiatorów.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ilony
Po śniadaniu czekało na nas mnóstwo atrakcji. Na początku graliśmy w różne gry na xboxie. Następnie rywalizowaliśmy w zabawie Dwa Ognie, po której odbył się emocjonujący mecz w siatkówkę. Potem zagraliśmy w Grę Francuską, po której udaliśmy się na seans filmowy. Przed kolacją zagraliśmy w różne gry, m.in.: Czołgi, Pif-Paf. Dzień zakończyliśmy grą Zombie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny
Dziś aktywne rozpoczęcie dnia. Graliśmy w Dwa Ognie, siatkówkę. Następnie udaliśmy się na seans filmowy, po którym zagraliśmy w Grę Francuską. Po obiedzie mieliśmy zajęcia podczas, których budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Dzień zakończyliśmy gra Zombie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od seansu, po którym część z naszej grupy grała w paintballa. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Później zagraliśmy w Mafię oraz Zombie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z rana wybraliśmy się na długi spacer do Nowych Kijekut. Po powrocie graliśmy z Herosami w różne gry. Po obiedzie odbyła się Gra Francuska. Dzień zakończyliśmy warsztatami z pierwszej pomocy.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Serafin
Przedostatni dzień kolonii, minął nam bardzo szybko i przyjemnie. Niektórzy z nas pojechali dziś na wycieczkę, inni strzelali na paintballu. Zorganizowaliśmy próbę generalną do naszego występu, który przedstawimy na apelu. Przed kolacją odbyły się Walki Gladiatorów, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Patrycji S.
Po porannej zaprawie i śniadaniu graliśmy w chrupkowe kalambury, pif-paf i ludzie do ludzi. Później wraz z innymi grupami graliśmy w Grę Francuską. Oglądaliśmy także film w cool barze, a wieczorem całą grupą graliśmy w czołgi.

Herosi, grupa Pani Beaty
Przedostatni dzień spędziliśmy głównie na świeżym powietrzu. Udaliśmy się na spacer do Nowych Kiejkut, a po powrocie uczestniczyliśmy w zajęciach teatralnych. Odgrywaliśmy scenki i robiliśmy próbę głosu. Potem bawiliśmy się w Baloniadę oraz śpiewaliśmy znane utwory. Dzień zakończyliśmy grą w koszykówkę.

Militarni, grupa Pani Ewy
Poranna zaprawa dala nam w kość w klimacie fitness. Po zaprawie zjedliśmy śniadanie i przygotowaliśmy się na wyjście do lasu. Gdy już dotarliśmy rozpoczęła się gra taktyczna "General". Musieliśmy obmyślić taktykę odbicia flagi i zabicia generała drugiej grupy. Świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie udaliśmy się do CoolClubu. Niektórzy śpiewali na karaoke, a druga część oglądała film. Na następnych zajęciach nauczyliśmy się jak udzielać pierwszej pomocy w różnych przypadkach zagrażających zdrowiu czy życiu. Taka wiedza jest bardzo potrzebna i warto znać podstawy pierwszej pomocy. Teraz gramy w nasza ulubiona grę- Rolnika, a po kolacji odbędzie się gra francuska.