Turnus V (08.08-18.08.2016)

nowszy

Dzień 10 - Pożegnania nadszedł czas

Dodany: 2016.08.17

Nadszedł ostatni dzień kolonii. Jutro już każdy pojedzie w swoją stronę i będziemy rozsiani po całej Polsce, ale dzisiaj jeszcze wszyscy razem spędziliśmy czas na naszym ośrodku. Czas minął niezwykle szybko i przyjemnie. Wspomnienia, nawiązane znajomości z pewnością pozostaną na długo w naszej pamięci.

Summer Challenge, grupa Pani Basi P. i Pani Patrycji Serafin
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć z wychowawcą, na których otrzymaliśmy dyplomy oraz wspominaliśmy całą kolonię. Na zajęciach INO, nauczyliśmy się posługiwać kompasem. Następnie odbyła się próba generalna naszego występu, który przedstawimy na apelu. Po obiedzie śpiewaliśmy na karaoke. Dzień zakończyliśmy apelem oraz dyskoteką pożegnalną.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu wykonaliśmy maski. Następnie odbyła się lekcja survivalu, po której udaliśmy się na bal bajkowy. Następnie razem z naszą Panią udaliśmy się na spacer nad jezioro, a po powrocie bawiliśmy się w Berka i Murarza. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

VIP, grupa Pani Dominiki
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy przygodą z GPS-em. Następnie bawiliśmy się w Błyskawiczne Obrazy, powstały naprawdę piękne dzieła. Później strzelaliśmy z procy. Z niecierpliwością czekaliśmy na wieczór, wtedy odbył się apel po którym pobiegliśmy na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Ani B.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z procy, a po niej udaliśmy się do lasu na survival. Następnie mieliśmy zajęcia terenoznawcze przy użyciu kompasu i GPS-a. Później poszliśmy na zajęcia z pierwszej pomocy. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka pożegnalna.

VIP, grupa Pani Igi
Ostatni dzień zajęć rozpoczęliśmy od gry w INO, przy pomocy kompasów szukaliśmy zadań, które później rozwiązywaliśmy. W ramach zadań m.in.: tańczyliśmy, śpiewaliśmy. Otrzymaliśmy dziś dyplomy. Wieczorem odbył się apel pożegnalny i dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dziś rano udaliśmy się na grę terenową z GPS-em, a następnie graliśmy w unihokeja. Potem poszliśmy do cool baru na karaoke, po którym graliśmy w różne gry przy których super się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy apelem oraz dyskoteką.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Moni
Dziś był ostatni dzień naszej Mazurskiej Przygody, który rozpoczęliśmy Walkami Sumo. Następnie odbyło się strzelanie z procy do celu. Tego dnia mieliśmy również szkolenie z pierwszej pomocy. Po kolacji udaliśmy się na apel pożegnalny oraz wspólną dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
To już ostatni dzień naszej wspólnej przygody. Oglądaliśmy dziś film w cool clubie, śpiewaliśmy przeróżne hity podczas karaoke. Graliśmy także piłkę, a dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym oraz dyskoteką, na której bawiliśmy się całą kolonią.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Wioli
Dzień rozpoczęliśmy grą paintballową, a później fajnie bawiliśmy się w kalambury. Później rozwiązaliśmy niektóre zadania, a potem czekał na nas obiad. Otrzymaliśmy dziś dyplomy uczestnika kolonii, a wieczorem odbył się apel oraz nasza ostatnia dyskoteka.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Mileny
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy już od ostatniej już gry w paintballa. Następnie graliśmy w kalambury, przy tej zabawie mieliśmy ubaw. Resztę dnia spędziliśmy na przeróżnych grach i zabawach. Po kolacji poszliśmy na apel, a potem mieliśmy dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny
Ostatni dzień kolonii to czas na podsumowanie dotychczasowych naszych sukcesów. Po śniadaniu udaliśmy się na grę podsumowującą „tajemnica 4 żywiołów”. Następnymi naszymi zajęciami była długo wyczekiwana potyczka paintballowa. Po krótkiej przerwie na podobozie mieliśmy różnego rodzaju gry sportowe, gdyż część grupy udała się na ostatnie atrakcje z wykupionych pakietów. Następnie mieliśmy czas na spakowanie swoich bagaży i przygotowanie się już do powrotu do domu. Po kolacji wszyscy poszliśmy na apel kończący a następnie na wspólna dyskotekę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli
Z samego rana po toalecie i śniadaniu udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu. Nie straszny nam był deszcz. Nauczyliśmy się budować w grupach szałasy z pałatek i rozpalać ogniska z różnych materiałów. Potem zaskoczyła nas straszna ulewa jednak humory nam dopisywały. Spędziliśmy czas na wspólnych zabawach i szaleństwach. Ale nadszedł też czas na najsmutniejsze- pakowanie naszych rzeczy. Wieczorem odbyła się też dyskoteka, na której wszyscy dobrze się bawili. Miejmy nadzieję że spotkamy się wszyscy w przyszłym roku.

Obóz quad-survival, Patrycja Syrowatka
Dzisiaj mieliśmy ostatni dzień programowy na naszej kolonii, ten czas tak szybko minął. Poranek rozpoczęliśmy od porządków, pakowaliśmy nasze rzeczy, przygotowywaliśmy się do wyjazdu. Później nadeszła pora na ostatnie zajęcia programowe w postaci gry sprawdzającej zdobyte przez nas umiejętności. Następnie wraz z grupą pani Ilony graliśmy w kalambury. Po obiedzie zrobiliśmy apel podsumowujący naszą 11-dniową współpracę, pani wychowawczyni rozdała nam pamiątkowe dyplomy, porozmawialiśmy też o tym, co się nam najbardziej podobało na kolonii, podsumowaliśmy cały pobyt na Kulce. Wieczorem, po kolacji, udaliśmy się na apel do Cool Clubu, a następnie na pożegnalną dyskotekę. Szkoda, że ten czas tak szybko minął i że jutro już musimy wyjeżdżać.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Karoliny Ch.
Ostatni dzień rozpoczęliśmy od zajęć z posługiwania się GPS-em. Następnie udaliśmy się do lasu na survival. Potem robiliśmy smaczną watę cukrową oraz świetnie się bawiliśmy podczas różnych gier i zabaw. Dziś odbył się apel pożegnalny oraz dyskoteka.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ilony
Dziś dzień pożegnać. Staraliśmy się spędzić ze sobą jak najwięcej czasu, ale to i tak za mało. Pograliśmy dziś w wiele fajnych gier, m.in.: Kalambury, 20 pytań. Po kolacji podsumowaliśmy cały turnus na apelu pożegnalnym, a następnie świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety i Pani Marty J.
Ostatni dzień za nami. Rano bawiłyśmy się w zabawy z piłką – „Piłkarz Parzy”, „Głupi Jaś”. Następnie przygotowałyśmy się do pokazu mody, każda z nas zrobiła sobie fryzurę i makijaż. Potem odbył się bal na którym świetnie się bawiliśmy. Wieczorem poszłyśmy na apel podsumowujący oraz na dyskotekę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi
Dzień rozpoczęliśmy wejściem na wieżę ze skrzynek. Na najwięcej, bo aż 16 wspiął się Filip Witoń. Następnie udaliśmy się na plażę. Graliśmy w przeróżne gry sportowe integracyjne, m.in. kalambury. Po obiedzie znalazł się czas na porządki i pakowanie bagaży. Po kolacji odbył się uroczysty pożegnalny apel kończący kolonię. Po apelu wytańczyliśmy się na ostatniej dyskotece

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Dziś był bardzo deszczowy dzień ale zajęcia normalnie się odbyły. Mieliśmy zajęcia z masy solnej i stworzyliśmy różne figurki a w szczególności postać zgredka. Później szukaliśmy kamieni filozoficznych za pomocą wykrywacza metali. Potem strzelaliśmy z luku do tarczy. Zjedliśmy smaczny obiad a następnie odbył się bal w Wielkiej sali. Bawiliśmy się balonami i jedliśmy smaczne żelki. Na koniec zostały rozdane pucharki domów z fasolkami wszystkich smaków

Obóz Paintballowy, grupa Pana Konrada
To już ostatni dzień przed wyjazdem. Rano, po śniadaniu mieliśmy apel z wychowawca, zostały rozdane dyplomy super uczestników. Później, mimo zlej pogody odpoczywaliśmy na kocach na plaży, ale nie kąpaliśmy się. Następnie był czas na spakowanie się, posprzątanie namiotów i przygotowanie do jutrzejszego wyjazdu. Po obiedzie czekała nas wyprawa krajoznawcza do Orżyn, mogliśmy zrobić zakupy na drogę i zwiedzić okolice podczas spaceru. Wieczorem będzie apel kończący z kierownikiem kolonii i dyskoteka. To już ostatnia zabawa przed wyjazdem! To był niezapomniany czas.

Militarni, grupa Pani Basi B.
Główna atrakcja dzisiejszego dnia był wojskowy tor przeszkód. Po przemarszu przez las, rozpoczęliśmy zmagania. Zmęczeni, ale zadowoleni z siebie wróciliśmy do ośrodka. Po obiedzie odbył się apel dla naszego podobozu, otrzymaliśmy na nim dyplomy i nieśmiertelniki. Następnie zajęliśmy się opakowaniem i porządkowaniem namiotów. Wieczorem odbył się apel dla całej kolonii i pożegnalna dyskoteka.

Super Militarni, grupa Pana Damiana
Dzisiejszy dzień obozu super militarny rozpoczął, jak co dzień od porannej zaprawy, na której wychowawcy przygotowali trening wytrzymałościowy - solowy. Następnie, po pożywnym śniadaniu udali się na poligon, w celu sprawdzenia swoich umiejętności na przygotowanym przez instruktorów wojskowym torze przeszkód, które nabyli podczas całych kolonii. Zabawy było, co niemiara, a także zdrowej rywalizacji. Po obiedzie przyszedł czas na regeneracje, jak również na ogarnianie swoich namiotów i szykowanie się do wyjazdu i pożegnania z "Kulka". Wychowawcy wręczyli obozom militarnym i super militarnym nieśmiertelniki, a także dyplomy, nie odbyło się bez wzruszeń i łez. Pod koniec dnia odbył się apel podsumowujący całe kolonie oraz pożegnalną dyskoteka. Był to pracowity dzień, pełen wzruszających chwil. Mamy nadzieje, ze za rok także się spotkamy i będziemy przepełnieni pozytywną energia.

Militarni, grupa Pani Ewy
Ostatni dzień był podsumowaniem i sprawdzeniem umiejętności zdobytych na kolonii. Po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon na wojskowy tor przeszkód. Nie było łatwo, ale wszyscy świetnie daliśmy sobie rade. Po powrocie odbyło się przekazanie sztandarów i zakończenie bitwy o sztandar miedzy Militarnymi a Herosami. Później podsumowanie, wręczenie dyplomów i nieśmiertelników. Po kolacji czeka nas apel i ostatnia dyskoteka. Do zobaczenia za rok!

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Natalki
Dzisiaj ostatni dzień na Kulce. Po apelu, kontroli czystości i śniadaniu udaliśmy się na ino, gdzie uczyliśmy posługiwać się kompasem. Następnie nasze ostatnie rozgrywki w paintball. Przed obiadem operacyjna gra "jeniec". Była to świetna zabawa w deszczu i w błocie. Potem czas na pakowanie. Po obiedzie rozdanie dyplomów i podsumowanie grupowe. Wieczorem apel pożegnalny i dyskoteka. Z wielkim smutkiem żegnamy Kulkę.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
W przedostatni dzień kolonii obozowicze udowodnili ze czystość nie jest im obca, w nagrodę za piękne posprzątanie pokoi udali się na xboxa gdzie mogli troszkę poskakać i potańczyć na kinekcie. Później udali się do lasu na ostatnia część survivalu gdzie dowiedzieli się kilka przydatnych rzeczy o pożywieniu czyli dalszy ciąg tego jak radzić sobie w trudnych warunkach. Po obiedzie wszyscy mieli czas na spakowanie swoich rzeczy. Po ciężkim zadaniu zapięcia swoich walizek udali się wszyscy na plac główny aby pograć w siatkówkę. Po kolacji odbył się apel podsumowujący cala kolonie i wszystkie obozy natomiast w bloku wieczornym odbyła się świetna dyskoteka na której wszyscy się cudownie bawili.

Oboz Herosów, grupa Pani Asi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od ulepienia z gliny pamiątkowych wisiorków, które przez cały rok przypominać nam będą o cudownych chwilach spędzonych w Kulce. Następnie czytaliśmy książki, ponieważ pogoda nie pozwoliła nam udać się na kolejne plażowanie. Następnie odważni udali się na kajaki. Jesteśmy twórcami nowej mody na Kulce. Ostatni dzień to również zabawa na Wielkich Dionizjach, na których dostaliśmy również obozowe koszulki. Jakby tego było mało wychowawczynie zadały również o to abyśmy razem mogli świętować jutrzejsze urodziny Percyego. Niebieskie balony oraz niebieska galaretka sprawiły nam wiele radości. Wieczorem po apelu odbyło się nasze ostatnie, pożegnalne ognisko.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana mogliśmy zrobić koraliki z gliny. Następnie każdy mógł spróbować swoich sił w Walkach Sumo. Następnie czekały na nas Wielkie Dionizje, połączone z urodzinami Percego. Każdy z nas otrzymał pamiątkowy dyplom oraz koszulki. Po kolacji było ognisko i apel kończący całą kolonię.

Cztery Żywioły, grupa Pani Asi L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry „Tajemnice Czterech Żywiołów”, gdzie zgłębiliśmy tajniki ziemi, wody, ognia i powietrza. Później wypłynęliśmy w rejs żaglówkami, a potem wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy apelem i dyskoteką pożegnalną.

Herosi, grupa Pani Beaty
Już z samego rana rzeźbiliśmy w glinie, a następnie udaliśmy się na zajęcia z pierwszej pomocy. Później odbyły się Wielki Dionizje na których świetnie się bawiliśmy. Wieczorem odbył się apel końcowy, a po nim ostatnia dyskoteka.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Wszyscy dzień rozpoczęliśmy od lepienia paciorków z gliny. Później poszliśmy na strzelnicę, gdzie strzelaliśmy z łuków. Wzruszającym momentem były Wielkie Dionizje, gdzie było dość smutno, bo to ostatnia nasza wspólna zabawa. Wieczorem odbył się apel końcowy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gosi
Dzień rozpoczęliśmy różnymi grami i zabawami w tematyce Czterech Żywiołów. Wypłynęliśmy dziś także w rejs kajakami bezburtowymi. Po powrocie graliśmy w Grę Francuską, a także otrzymaliśmy dyplomy uczestnika. Wieczorem odbył się apel pożegnalny oraz dyskoteka.