Turnus VI (19.08-29.08.2016)

Dzień 7 - Zakręcone atrakcje

Dodany: 2016.08.25

Za Nami już siódmy dzień przygody. Niektórzy z Nas pojechali na wycieczkę do Mikołajek, a tam spędzili miło czas, podczas kąpieli w basenie, a także poznali różne gatunki zwierząt w Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. W tym czasie my, bardzo aktywnie uczestniczyliśmy w zajęciach prowadzonych przez wychowawców.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Po smacznym śniadaniu, aktywnie uczestniczyliśmy w zajęciach na świeżym powietrzy przez cały dzień. Mieliśmy okazję integrować się z innymi grupami, podczas zabaw. Byliśmy także na plaży, gdzie miło spędziliśmy czas, pod czujnym okiem Ratownika. Pływaliśmy dziś kajakami „sit on top”, po których rozegraliśmy turniej w piłkę nożną.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
Minął siódmy dzień kolonii w Kulce, rozpoczęliśmy go smaczny śniadaniem i poranną zaprawą. Większość dnia spędziliśmy na świeżym powietrzu grając w przeróżne gry z innymi grupami. Bawiliśmy się wszyscy naprawdę świetnie. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką VIP.

Grupa Łączona
Militarni, grupa Pani Oli
Ekstremalni, grupa Pani Marty Ł. i Pana Adriana
Po smaczny śniadaniu wybraliśmy się na zajęcia z wychowawcą, podczas którym graliśmy w siatkówkę, koszykówkę, piłkę nożną, czyli dzień bardzo aktywny. Miło spędziliśmy czas na plaży, gdzie był czas na odpoczynek. Po kolacji uczestniczyliśmy w grze nocnej „Latarnik”. Dzień zakończyliśmy grą „Uwolnić VIP-a”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy
Dzień spędziliśmy na grach i zabawach. Najpierw graliśmy w piłkę nożną, a potem byliśmy n plażowaniu. Oglądaliśmy dziś „Minionki”. Po obiedzie nasza Pani zorganizowała nam Baloniadę. Po obiedzie lepiliśmy piękne dzieła z gliny, a naszą ostatnią atrakcją były gry na xboxie.

Aktywne Wakacji, grupa Pani Eli
Czwartek rozpoczęliśmy od długiego spaceru po lesie, podczas którego miło spędziliśmy czas. Po powrocie mieliśmy plażowanie, podczas którego graliśmy w siatkówkę. Dziś odbyły się warsztaty, podczas których uczyliśmy się Pierwszej Pomocy. Po pysznej kolacji zamieniliśmy się w Gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Kolejny dzień zmagań kolonijnych zaczęliśmy od pakietu super sprzątacza, obozowicze mieli za zadanie pokazać ze czystość nie jest im obca. Później w nagrodę udaliśmy się na plażę aby mega skorzystać z pięknej pogody i wykąpać się w jeziorze. Następnie odbyła się Gra Francuzka z wieloma pytaniami do rozwiązania. Po obiedzie udaliśmy się na sale z innymi grupami na film. Po chwili odetchnienia chłopcy mieli okazje pograć w piłkę nożną natomiast dziewczynki w piłkę siatkowa. Na ostatnim bloku dzisiejszego dnia odbyła się samoobrona na której koloniści dowiedzieli się jak sobie poradzić w sytuacjach zagrożenia.

Summer Challenge, grupa Pani Ani K.
Dzisiejszy ciepły dzień rozpoczęliśmy od plażowanie i kąpieli w jeziorze. Następnie zmierzyliśmy się w grze francuskiej dotyczącej naszej wiedzy o ośrodku, a po obiedzie udaliśmy się na wcześniej przygotowany seans filmowy “Minionki rozrabiają”. Przed kolacją podczas gdy jeszcze niektórzy z nas mieli paintballa na poligonie, my graliśmy w siatkówkę i piłkę nożną. Wieczorem instruktor poprowadził nam zajęcia z samoobrony, na których nauczyliśmy się paru prostych zachowań w wypadku zagrożenia.

Herosi, grupa Pani Ani B.
Dzisiejszego dnia udaliśmy się na wycieczkę na basen do Mikołajek oraz do Kadzidłowa- parku dzikich zwierząt. Druga część grupy, która została w ośrodku poszła na karaoke oraz na plaże. Po powrocie zagrałyśmy w gry towarzyskie. Następnie poszłyśmy na zajęcia z samoobrony. Po kolacji czytałyśmy książki i grałyśmy w uno.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć integracyjnych. Uczestniczyliśmy w Olimpiadzie z konkurencjami: skakanie przez skakankę, wielospodnie, przeciąganie liny. Potem udaliśmy się do cool baru, gdzie ćwiczyliśmy zdolności wokalne w czasie karaoke. Po obiedzie plażowaliśmy, a także rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Wieczorem zdobywaliśmy survivalową wiedzę na temat ognia oraz ćwiczyliśmy chwyty z samoobrony.

Obóz paintballowy, grupa Pani Gabrysi O. i Pana Damiana J.
Dzień minął nam dzisiaj w super nastrojach. Od samego rana humory nam dopisywały. Uczestniczyliśmy w olimpiadzie sportowej, pokonując różne konkurencje, m.in. wyścig w wielospodniach, przeciąganie liny, bieg ze skakanką, wyścigi z ringo na głowie i wiele, wiele innych. Śmiechu było co niemiara. Następnie po emocjonującej walce sportowej udaliśmy się na karaoke, gdzie wspólnie śpiewaliśmy ulubione piosenki. Po obiedzie odbył się mecz towarzyski w piłkę nożną, pomiędzy drużynami podobozowymi. Walka była zaciekła, jednak nie zapomnieliśmy o zasadach fair play i zwyciężył lepszy. Wieczorem natomiast czekały na nas zajęcia z survivalu cz. 2 gdzie pod czujnym okiem instruktora dowiedzieliśmy się kolejnych ciekawych rzeczy na ten temat. A dzień zakończyliśmy teleturniejem „Randka w ciemno”.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny W.
Dziś udaliśmy się do lasu na spacer, po którym braliśmy udział w „Randka w Ciemno”, po której świetnie się bawiliśmy na dyskotece. Graliśmy dziś w Baloniadę, ta gra bardzo nas ochłodziła w ten upalny dzień. Na zajęciach aktywnych, braliśmy udział w Walkach Gladiatorów.

Aktywne Wakacje, grupa pani Marty J
Dziś była wycieczka do mikołajek i kadzidłowa oraz pakiet paintball plus dla osób, które dodatkowo je dokupili. Reszta grupy udała się wraz ze Stałymi bywalcami na spacer do lasu w ramach integracji. Po obiedzie i krótkim odpoczynku skorzystaliśmy z pięknej pogody i poszliśmy na plażę. Tam graliśmy w gry karciane. Po kolacji braliśmy udział w Randce w ciemno oraz wspólnej dyskotece.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiaj część grupy pojechała na wycieczkę do Mikołajek i ruszyła część pakietów. My bawiliśmy się na ośrodku. Na pierwsze zajęcia poszliśmy do lasu na grę terenowa z użyciem kompasów. Potem byliśmy w sali z xboxem i graliśmy w gry sportowe. Po obiedzie ułożyliśmy piosenkę o naszej kolonii. Powstało parę piosenek, które później zostaną połączone. Następnie mieliśmy bombowa grę, podczas której musieliśmy rozbroić bombę po wcześniejszym odnalezieniu jej. Operacja udała się. Na zakończenie dnia graliśmy w zombie.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Patrycji S.
Opis dnia Fabryka Gwiazd. Już siódmy dzień naszej kolonii. Rozpoczęliśmy dziś od pakietu super sprzątacza, następnie korzystaliśmy z pięknej pogody i plażowaliśmy. Następnie grałyśmy w Zombie, po czym oglądałyśmy w Cool Barze film. Odbyły się również zajęcia ze stylizacji włosów a wieczorem bawiłyśmy się na dyskotece.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiaj udało nam się trochę odpocząć, osoby które nie miały wykupionych pakietów wspólnie spędzili czas grając w siatkówkę, jednak słonko tak dzisiaj dopisało że gra szybko nam się znudziła i schowaliśmy się do cienia i urządziliśmy sobie piknik z książkami. Następnie obejrzeliśmy film Capitan Ameryka. Przed obiadem udaliśmy się na plażę by ochłodzić się w naszym jeziorze. Z pełnymi brzuchami razem z grupą p.Gabrysi udaliśmy się na karaoke. Śpiewane tam piosenki były inspiracja do napisania hymnu obozu który weźmie udział w konkursie na najlepszy hymn herosów 6 turnusu, zwycięski hymn zostanie zaśpiewany na apelu końcowym. Po kolacji kolejna lekcja survivalu budowa szałasów z pałatek oraz nauka kamuflażu. Na koniec dnia stoczyliśmy kolejne walki na arenie Herosów. Tym razem poczuliśmy się jak gladiatorzy.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
W ren słoneczny dzień kilku naszych kolegów pojechało na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. W tym czasie reszta grupy wzięła udział w zawodach sportowych "Akcja integracja". Przed obiadem zaprezentowaliśmy swoje umiejętności wokalne podczas karaoke w CoolBarze. Po obiedzie znaleźliśmy czas na odpoczynek. Przed kolacją odbyły się trzecie zajęcia z jazdy quadem. Tym razem troszkę trudniejsze, musieliśmy wykazać się naszymi umiejętnościami. Po posiłku wzięliśmy udział w kolonijnej dyskotece.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Basi M.
Kolejny dzień naszej kolonii rozpoczęłyśmy od rozgrywek sportowych. Następnie rozgrałyśmy między sobą grę terenową. Najpierw wyznaczyłyśmy sobie cele do odnalezienia, a później szukałyśmy ich za pomocą mapy. Korzystając z pogody wybrałyśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas na grach i zabawach. Dużo radości sprawiła nam gra w Baloniadę. Dzień zakończyłyśmy warsztatami kulinarnymi.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Martyny
Po smacznym śniadaniu udaliśmy się do cool clubu, gdzie obejrzeliśmy film, a także braliśmy udział w karaoke. Graliśmy również w przeróżne gry planszowe. Większość dnia spędziliśmy na zabawach integracyjnych, a wieczorem udaliśmy się na wspaniałą dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Doroty
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia własnych gier planszowych, a kolejno odbyły się zajęcia planszowe. Rysowaliśmy, kolorowaliśmy własne ozdoby. Później przyszedł czas na odpoczynek, więc wybraliśmy się do cool clubu na film „Minionki”. Następnie mieliśmy skrzynki, budowaliśmy wieżę z nich, a później się wspinaliśmy. Na zakończenie dnia braliśmy udział w Randce w Ciemno.

Herosi, grupa Pani Basi P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od czytania książek z innymi Herosami. Następnie oglądaliśmy film w cool clubie, śpiewaliśmy przeróżne piosenki, podczas karaoke. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Po obiedzie wybraliśmy się na zajęcia survivalowe. Dzień zakończyliśmy nocną grą „Latarnik”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agi
Dzisiaj pogoda Nam dopisała. Zorganizowaliśmy mecz w piłkę siatkową, a potem graliśmy w koszykówkę. Wybraliśmy się na plażę, a tam korzystaliśmy z kąpieliska pod czujnym okiem Ratownika. Poszliśmy do cool clubu na seans filmowy, „Minionki”. Po obiedzie graliśmy w Baloniadę, a dzień zakończyliśmy rejsem kajakami.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi i Gosi
Po śniadaniu projektowaliśmy gry planszowe, w które później z chęcią graliśmy. Następnie wszyscy razem udaliśmy się do Sali dyskotekowej, gdzie obejrzeliśmy film „Minionki”. Była piękna pogoda, więc wybraliśmy się nad jezioro, gdzie miło spędziliśmy czas. Dzień zakończyliśmy grą nocną „Latarnik”.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki
Dziś od rana bawiliśmy się w „Szczurka” oraz „Wszyscy Ci którzy...”. Następnie odbyły się zajęcia, podczas których tworzyliśmy z szarego papieru poduszki. Potem udaliśmy się nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Po powrocie układaliśmy i śpiewaliśmy piosenki obozowe. Potem graliśmy w „Dwa Ognie”. Wieczorem udaliśmy się na zajęcia INO.

Gwiazdy Wojny, grupa Pani Igi
Dzień rozpoczęliśmy aktywnie od rozegrania meczu z grupą Pani Agnieszki w piłkę nożną. Później udaliśmy się na plażę, gdzie pływaliśmy w jeziorze. Odpoczęliśmy trochę oglądając „Minionki”. Po obiedzie rzucałyśmy Balonami z wodą grając w tzw. „Baloniadę”. Następnie tworzyliśmy z gliny ulubione postacie z Gwiezdnych Wojen. Graliśmy w gry planszowe, a później na xboxie.

Herosi, grupa Pani Moni D.
Spędziliśmy dziś większość czas na zajęciach z wychowawcą, podczas których oglądaliśmy film i świetnie się bawiliśmy przy przeróżnych zabawach. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plaże, gdzie miło spędziliśmy czas. Przed kolacją odbyły się zajęcia z szyfrowania.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Dziś wspaniale spędziliśmy czas w Kulce, gdzie bawiliśmy się i graliśmy w różne gry, integrując się przy tym z innymi grupami. Lepiliśmy dziś piękne figurki z gliny, powstały postacie z Gwiezdnych Wojen. Dzień zakończyliśmy grami na xboxie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kasi B.
Mieliśmy dziś mnóstwo super zajęć, podczas których bawiliśmy się świetnie. Kiedy razem graliśmy i bawiliśmy się z innymi grupami lepiej się poznaliśmy. Rozegraliśmy turnieje sportowe, po których umęczeni odpoczywaliśmy na plaży. Byliśmy także na karaoke oraz oglądaliśmy film.

Herosi, grupa Pani Gabrysi
Dzisiejszy rozpoczął się od wspólnego śniadania, po którym udaliśmy się na plaże, gdzie czytałyśmy książki. Potem obejrzałyśmy film „Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz”. Po wspólnym obiedzie udałyśmy się na karaoke, podczas którego świetnie się bawiłyśmy. Przed kolacją uczyliśmy się sztuki przetrwania podczas survivalu, a dzień zakończyłyśmy grą nocną „Latarnik”.

Odlotowe Agentki, grupa Pani Patrycji Serafin
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od plaży. Woda była ciepła, więc skorzystaliśmy i wszyscy się wykąpaliśmy i wygłupialiśmy w wodzie. Później poszliśmy obejrzeć film. Wszyscy z zaciekawieniem oglądali Minionki. Uwielbiamy ten film i nasza Pani tez. Na koniec dnia czekała nas tez dyskoteka. Kolejny dzień pełen wrażeń za nami.