RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus I (24.06-04.07.2017)

Dzień 2 - Nowe wyzwania przed nami!

Dodany: 2017.06.25

Z radością przywitaliśmy drugi dzień i rozpoczęliśmy kolejną przygodę w Kulce. Dzięki wspaniałym atrakcjom i zajęciom prowadzonym zarówno przez instruktorów, jak i animatorki, nie mamy czasu na nudę. Z niecierpiliwością czekamy na następne dni!

Herosi, grupa Pani Ani K.
Rano wstaliśmy i udaliśmy się na śniadanie. Po nim część grupy poszła na mszę, a reszta stoczyła Bitwę o Sztandar. Następnie wybraliśmy się z Percym do parku linowego, a po obiedzie zbudowaliśmy mur, który, mamy nadzieję, jutro uda nam się zburzyć. Podczas niezwykle ekscytujących rozgrywek paintballu, spędziliśmy przemiło czas przed kolacją, a wieczorem wspólnie z pozostałymi Herosami mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek. Oczywiście, nie zabrakło gry na gitarze i śpiewów.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Wstaliśmy z samego rana i udaliśmy się na pożywne śniadanie. Została przeprowadzona gra terenowa Bitwa o Sztandar. To właśnie nasza grupa została grupą zwycięską, dzięki naszemu patronowi - Apollinowi. Wróciliśmy do ośrodka pełni chwały, nucąc marsz imperialny. Połączyły nas prawdziwe więzi przyjaźni. Dosłownie! Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie nasz kolega Miłosz wszedł najtrudniejszą trasą w 38 sekund! Zdobyliśmy 350 punktów. Następne były tańce, wycieczka kajakami po jeziorze Łęsk i oczywiście ognisko z gitarą! Nie możemy się doczekać trzeciego dnia kolonii.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiejszy dzień spędziliśmy niesamowicie aktywnie. Po śniadaniu wybraliśmy się do lasu na survival, aby zapoznać się ze sposobami radzenia sobie w trudnych warunkach, a następnie odbył się rejs na rowerach wodnych, po pięknym jeziorze Łęsk. Jeszcze przed obiadem mogliśmy poczuć się jak w kosmosie, korzystając z atrakcji zwanej żyroskopem. Po obiedzie, wspólnie wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, a potem na walki gladiatorów. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od porządnego śniadania, a następnie wypłynęliśmy smoczą łodzią w rejs po naszym jeziorze. Z wiosłowaniem nie było lekko, ale daliśmy radę! Później zapoznaliśmy się z taktykami survivalu, które z pewnością przydadzą nam się w przyszłości. Po zajęciach integracyjnych odbył się waterball, który dostarczył nam wielu emocji. Z niecierpliwością czekamy jeszcze na Świetliki(grę nocną).

Wakacje z Elsą, grupa Pani Magdy P.
Dzisiaj rano po zjedzeniu pysznego śniadania poszliśmy na tańce. Uczyliśmy się układu tanecznego, który być może zaprezentujemy na koniec kolonii. Gdy skończyliśmy, bawiliśmy się w bardzo ciekawe zabawy z naszą instruktorką. Po odpoczynku zjedliśmy smaczny obiad. Wieczorem czekała na nas dyskoteka, po której grzecznie udaliśmy się do naszych łóżek.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Dzień zaczął się od porannej zaprawy. Następnie po pysznym śniadaniu udaliśmy się na zabawę Demolka. Później wszyscy wybraliśmy się nad jezioro, gdzie po zapoznaniu się z obowiązującymi tam zasadami pływaliśmy na kajakach. Po obiedzie poszliśmy na quady, a ostatnią naszą atrakcją była gra nocna - Świetliki.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Dzień minął nam bardzo intensywnie. Zaraz po zjedzeniu śniadania odbyły się zajęcia ze sztandarem, po których udaliśmy się na strzelnicę, gdzie razem z Artemidą ćwiczyliśmy naszą celność strzelając z łuku. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią, a po powrocie tworzyliśmy nasze logo podczas graffiti. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, przy którym śpiewaliśmy piosenki Herosów.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty S.
Drugi dzień w Kulce minął nam bardzo aktywnie. Po przebudzeniu odbyła się rozgrzewka, po której udaliśmy się na smaczne śniadanie. Pełni energii strzelaliśmy z łuku. Każdy z nas bardzo uważnie i ze skupieniem celował w tarczę, aby uzyskać jak najlepszy wynik. Następnie wspinaliśmy się na skrzynki, a po tych zajęciach, wypłynęliśmy kajakami. Przed kolacją czekały nas zajęcia z wykrywaczem metali, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Naszymi pierwszymi zajęciami był waterball, który sprawił nam mnóstwo radości. Następnie udaliśmy się na tor, gdzie bezpiecznie jeździliśmy na quadach wraz z instruktorem. Później miło spędzaliśmy czas integrując się w grupie przy przeróżnych zabawach. Dzięki temu lepiej się poznaliśmy i zżyliśmy się. Dzień zaliczamy do bardzo udanych i czekamy na jutro!

VIP, grupa Pani Marty K.
Poranek zaczęliśmy pracowicie od jazdy na quadach. Później wraz z innymi grupami udaliśmy się na zajęcia teoretyczne z żeglarzem. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Najwięcej emocji jednak wzbudziła w nas nocna gra terenowa - Świetliki. Nikt nie wie przecież, co kryje się w ciemności, ale jak na naszą grupe przystało - to dla nas misja specjalna.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli L.
Dziś mieliśmy nasze pierwsze prawdziwe zmagania z survivalem. Po porannej zaprawie i wizycie u pielęgniarki udaliśmy się do lasu, gdzie instruktor zdradził nam tajniki przetrwania w lesie. Następnie w grupach wybudowaliśmy własne szałasy z gałęzi i liści. Potem poszliśmy na tor quadowy, a tam jeździliśmy na quadach. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków, a wieczorem mieliśmy dyskotekę, którą zakończyliśmy dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Justyny D.
Dzisiaj przeżyliśmy fantastyczny dzień. Po śniadaniu wyruszyliśmy w rejs po jeziorze Łęsk rowerkami wodnymi, podziwiając przy tym urokliwe widoki. Następnie udaliśmy się do parku linowego, gdzie mieliśmy do przejścia trudny tor na wysokości. Przed obiadem mieliśmy okazję zmierzyć się między sobą na macie sumo. Po pysznym posiłku wszyscy spróbowaliśmy swoich sił w strzelaniu z łuku. Okazało się, że mamy bardzo celne oko. Następnie w lesie dowiedzieliśmy się co zrobić, aby przetrwać w trudnych warunkach. Wieczorem mogliśmy wykazać sie swoimi umiejętnościami tanecznymi na fantastycznej dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy R.
Dzisiaj mieliśmy zajęcia linowe, podczas których wspinaliśmy się po skrzynkach i wszyscy świetnie się bawiliśmy. Później uczyliśmy się strzelać z wiatrówki oraz poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy. Gdy skończyliśmy zajęcia, udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w gry planszowe oraz siatkówkę.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki B.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj była ścianka wspinaczkowa, na której walczyliśmy ze swoim lękiem wysokości. W następnym bloku mogliśmy sprawdzić swoją koordynację ruchową na slackline. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na survival, a w ostatnim bloku zajęć nauczyliśmy się szyfrować wiadomości.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny M.
Dzień minął nam bardzo szybko i przyjemnie. Zumba sprawiła nam mnóstwo frajdy, a także rozruszała nas na następne zajęcia. Park linowy był dla nas wyzwaniem, a przy okazji świetną zabawą. Już nie możemy doczekać się dzisiejszej dyskoteki i kolejnych przygód!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny K.
Dziś był bardzo aktywny dzień. Rano weszliśmy na park linowy, dzięki któremu pokonaliśmy nasz lęk wysokości. Później uczyliśmy się strzelać z łuku, co przyniosło nam mnóstwo radości. Byliśmy także na plaży, gdzie część z nas pływała, a część grała w Mafię. Po obiedzie stoczyliśmy walki jako gladiatorzy. Dzień zakończyliśmy zajęciami na żyroskopie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauli C.
Dzisiaj odbyły się zajęcia plastyczne z animatorem. Uczyliśmy się lepić z gliny oraz malowaliśmy witraże na szkle, które przyniosły nam wiele radości. Wykazaliśmy się wyjątkową kreatywnością. Następnie odbyły się zajęcia terenowe Ranny Lotnik, które nauczyły nas pierwszej pomocy. Kolejnymi zajęciami była Bombowa Gra, w czasie której trzeba było wykazać się znajomością orientacji w terenie. W następnej kolejności poszliśmy na plażę, gdzie mogliśmy skorzystać z kąpieli i pograć w gry wraz z naszym wychowawcą. Dzisiejszy dzień był bardzo aktywny.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy od kosmicznej zabawy na żyroskopie. Następnie poznaliśmy tajemnice żeglarstwa, dowiedzieliśmy się wszystkiego o budowie omegi, wiatrach i węzłach. Największą radość przyniosła nam przygoda na parku linowym. Nie możemy doczekać się jutrzejszych zajęć!

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi Ch.
Po śniadaniu udaliśmy się do Cool Clubu, gdzie mieliśmy zajęcia taneczne, podczas których świetnie się bawiliśmy. Wypływając smoczą łodzią mieliśmy okazję podziwiać piękne widoki. Po powrocie jeździliśmy na segwayu, ćwicząc tym samym naszą równowagę. Ostatnią naszą atrakcją była dyskoteka, po której udaliśmy się do pokojów.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Nasz dzień rozpoczął się wyprawą kajakową. Całą grupą pływaliśmy po jeziorze Łęsk, a przy tym świetnie się bawiliśmy. Następnie wcieliliśmy się w gladiatorów, strącając przeciwników lancami z podestu. Po obiedzie wpadliśmy wprost do głębokiej nory, przez którą dostaliśmy się do Alicji z Krainy Czarów. Potem rozegraliśmy turniej w hokeja. To był dzień pełen wrażeń!

Projekt Kulka, grupa Pani Doroty P.
Dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania, po którym udaliśmy się na zumbę. Następnie tanecznym krokiem wybraliśmy się na kolejne zajęcia – segway. Wspinaczka po skrzynkach nie była prostym wyzwaniem, jednak daliśmy radę. Naszą ostatnią atrakcją była wyprawa smoczą łodzią. Z niecierpliwością czekamy na jutro!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Pawła Cz.
Po smacznym śniadaniu odbył się trening snajperski na strzelnicy. Każdy z nas mógł się wykazać i poćwiczyć swoje umiejętności strzeleckie. Następnie stworzyliśmy naszą flagę kolonijną, w którą włożyliśmy dużo serca i pracy. Później udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, a tam odbyliśmy naukę zasad przetrawnia w trudnych warunkach. Po obiedzie był paintball, na który szczególnie czekaliśmy. Ostatnią naszą atrakcją był park linowy.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny J.
To był dzień pełen wrażeń! Rozpoczęliśmy go od ekscytującego treningu lewitacji na eurobungee. Dla wszystkich z nas była to super zabawa i niezły trening. Następnie nadszedł czas na tworzenie własnego shurikena. W trakcie tych zajęć nie tylko stworzyliśmy własną broń, ale zostaliśmy także mianowani na prawdziwych ninja, otrzymując własne miecze i składając przysięgę. Dzisiaj mieliśmy okazję sprawdzić swoją celność strzelając do tarcz. Dzień zakończyliśmy tanecznie, bawiąc się na dyskotece.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy, po której pełni energii udaliśmy się na tor, gdzie jeździliśmy na quadach. Następnie ruszyliśmy do lasu, a tam instruktor uczył nas sztuki przetrwania w lesie, która może nam się kiedyś przydać. Przed kolacją spróbowaliśmy w swoich sił wspinając się na wieżę ze skrzynek. Po stworzeniu flagi naszej grupy wzięliśmy udział w zajęciach z desantu.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agaty B.
Po pysznym śniadaniu, udaliśmy się na nasze pierwsze zajęcia jakimi był paintball, który był przez nas bardzo wyczekiwany. Następnie zdobywaliśmy wyżyny, wspinając się po skrzynkach. Kolejną naszą atrakcją był trening snajperski, dzięki któremu mogliśmy poćwiczyć celność. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Paintaballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Dzisiejszy dzień był bardzo ekscytujący. Na początku naszego programu były ćwiczenia strzeleckie. Następnie udaliśmy się do lasu na survival. Podczas tych zajęć poznaliśmy tajniki przetrwania w lesie. Na zajęciach detektywistycznych dowiedzieliśmy się wielu ciekawym informacji dotyczących szpiegowania. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a tam graliśmy w przeróżne gry i kąpaliśmy się w jeziorze. Ostatnią naszą atrakcją był paintball.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana J.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Następnie wyszywaliśmy stopnie na mundurach, które otrzymaliśmy wczoraj na ognisku. Przed obiadem poznawaliśmy zasadę przekazywania informacji przez telefon polowy. Po tej atrakcji był waterball, na którym wszyscy świetnie się bawiliśmy. Dzisiaj również płynęliśmy smoczą łodzią, podziwiając uroki natury. Na zakończenie odbyły się zajęcia z survivalu w lesie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marzeny O.
Naszymi pierwszymi zajęciami były walki gladiatorów. Dobraliśmy się w pary i między sobą walczyliśmy gąbkowymi lancami. Bawiliśmy się super i dopingowaliśmy kolegów i koleżanki. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi, a po powrocie udaliśmy się na eurobungee. Podczas tych zajęć wyskakaliśmy się jak nigdy. Ostatnią naszą atrakcją była dyskoteka w Cool Clubie, a tam tańczyliśmy przy świetnej muzyce.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki K.
Po śniadaniu i wizycie u pielęgniarki całą grupą graliśmy w kalambury. Świetnie się bawiliśmy i lepiej się poznaliśmy. Następnie odbyła się gra terenowa mafia, podczas której musieliśmy odkryć pewną tajemnicę. Dzień zakończyliśmy zabawami integracyjnymi z instruktorką.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartka P.
Pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy pobudką o godz. 7:00. Poranna rozgrzewka nas pobudziła, a śniadanie dało nam dużo energii. Dzięki temu mieliśmy dużo sił by aktywnie uczestniczyć w zajęciach z podstaw taktyki i strategii. Zaprawieni przez sierżant Justynę Głuszek, udaliśmy się na zajęcia łucznicze. Następnie udaliśmy się na bardzo interesujące zajęcia z GPS, prowadzone przez pana. Jutro jest kolejny dzień i kolejne wyzwania, którym będziemy stawiać czoła.