RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus I (24.06-04.07.2017)

Dzień 3 - Każdy z nas się w Kulce spełnia

Dodany: 2017.06.26

Trzeci dzień za nami! Z radością chodzimy na wszystkie zajęcia, które stają się naszą życiową przygodą. Dzięki nim wstajemy z uśmiechem na twarzy i pełni energii na kolejne atrakcje.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od warsztatów tanecznych z muzami. Zatańczyliśmy belgijkę, chwilę poćwiczyliśmy z Terpsychorą zumbę, która potem nauczyła nas układu tanecznego. Następnie udaliśmy się na plażę, a po tym czekała nas nauka władania mieczem z Clarisse, nawet udało nam się z nią stoczyć pojedynek! Po obiedzie podzieliliśmy się na trzy grupy, w których stworzyliśmy swoje logo, a później przenieśliśmy je na specjalnie przygotowaną ścianę za pomocą graffiti. Przed kolacją jeszcze czekało nas wielkie starcie Herosów, podczas którego wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej, a wieczorem bawiliśmy się na Wielkich Dionizjach, czyli dla zwykłych śmiertelników na dyskotece.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny J.
Za nami kolejny dzień pełen wrażeń. Pierwszą atrakcją był pojedynek cieni, czyli rozgrywka o tytuł mistrza. Później nadszedł czas na trening sprawnościowy na ściance wspinaczkowej. Choć niektórzy z nas się bali, razem przełamaliśmy swój strach i wspięliśmy się na szczyt wieży. Następnie rozegraliśmy walki ninja na konsoli. Po pysznym obiedzie nadszedł czas na naukę tropienia oraz kamuflażu. To były bardzo ciekawe zajęcia! Wieczorem udaliśmy się na niezwykłą misję Cień. Pełni wrażeń zasnęliśmy z uśmiechami na twarzach.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Pawła Cz.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia, polegające na wspinaczce po skrzynkach. Każdy z nas starał się wejść na największą liczbę skrzyń. Następnie odbyła się potyczka paintballowa, podczas której świetnie się bawiliśmy. Kolejną naszą atrakcją była nauka kamuflażu. Dzień zakończyliśmy zawodami łuczniczymi.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu i codziennych porządkach spędziliśmy czas grając w piłkę nożną. Następnie zagraliśmy w Straszną Grę, podczas której przy użyciu naszej wyobraźni zmieniliśmy się w zombie. Przed obiadem stoczyliśmy walki gladiatorów. Walki odebrały nam mnóstwo siły, dlatego po obiedzie znaleźliśmy czas na odpoczynek. Przed kolacją wzięliśmy udział w zajęciach z GPS-em. Nasza orientacja w terenie uległa znacznej poprawie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauli C.
Pierwszymi zajęciami dzisiaj były warsztaty żeglarskie, na których uczyliśmy się wiązania węzłów, zasad bezpieczeństwa oraz przygotowaliśmy omegę do rejsu. Kolejne zajęcia odbyły się na torze, gdzie jezdźiliśmy wspólnie z instruktorem quadem. Byliśmy bardzo podekscytowani. Na następnych zajęciach wczuliśmy się w rolę rozbitków, którzy muszą zbudować tratwę i na niej odpłynąć z bezludnej wyspy. Zajęcia były niezwykle ekscytujące. Później odbyły się zajęcia z recyklingu artystycznego, dzięki którym wykazaliśmy się kreatywnością. Na koniec dnia odbyło się ognisko, na którym wspólnie z wychowawcą upiekliśmy kiełbaski i aktywnie spędziliśmy czas.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Nasz dzień był bardzo słoneczny i udany. Najpierw maszerowaliśmy po przestworzach na slackline, a potem odbyliśmy pierwszą kąpiel w jeziorze. Później czekał nas trening strzelania z łuku, a następnie rejs smoczą łodzią. Jednak to nie wszystko, wieczorem korzystaliśmy z atrakcji na parku linowym, a dzień zakończyliśmy wspólną grą nocną - Leśną Pułapką.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiejszy poranek zaczęłyśmy od pysznego śniadania, a zaraz po nim Królewna Śnieżka grała z nami w przeróżne gry integracyjne. Pocahontas zabrała nas do lasu i pokazała jak zbudować szałas i rozpalić ognisko. Następnie instruktor nauczył nas jak władać mieczem. Były to trudne zajęcia, ale wszystkim bardzo się podobały. Już czekamy na kolejny przygody.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Wysokie skoki, aż pod chmury i widowiskowe salta, to najtrafniejszy opis naszego poranka! Dzień rozpoczęliśmy zabawą na eurobungee. Zaraz po nich nadeszła chwila relaksu na plaży. Po południu łamaliśmy szyfry i rozwiązywaliśmy zagadki, podczas gry terenowej. Po obiedzie udaliśmy się na rozgrywki na konsolach Xbox, a po nich rozegraliśmy turniej piłki nożnej. Wieczorem odbyło się ognisko. Przy blasku ognia piekliśmy kiełbaski i świetnie się bawiliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny K.
Zaraz po śniadniau udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Najlepszy okazał się Marcin, który zdobył dla drużyny aż 110punktów. Później wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi, z których następnie stworzyliśmy jedną ogromną tratwę. Po zajęciach wodnych mieliśmy do pokonania trasę segwayem. Po obiedzie pełni sił wybraliśmy się do lasu na survival. Podczas tych zajęć nauczyliśmy się budować szałas oraz jak używać kamuflażu. Następnie skakaliśmy na eurobungee, a wieczorem czekała nas dyskoteka.

VIP, grupa Pani Marty K.
Dzień rozpoczęliśmy od żyroskopu. Każdy z nas się pokręcił i poczuł się jak w kosmosie. Na następnych zajęciach pan Bartek opowiadał nam o survivalu i później razem z nim zbudowaliśmy szałasy. Po smacznym obiedzie odbył się slackline, podczas którego ćwiczyliśmy naszą równowagę. W kolejnym bloku programowym graliśmy przeróżne ciekawe gry. Zaraz po kolacji tanecznym krokiem wybraliśmy się na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj był waterball, który sprawił nam mnóstwo frajdy. Następnie chodziliśmy po slackline. W międzyczasie zrobiliśmy bitwę na balony wodne. Ostatnią naszą atrakcją była jazda quadami. Czekamy na jutrzejsze zajęcia!

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Dzisiaj poznaliśmy tajniki pierwszej pomocy, a także ratowaliśmy rannego lotnika z opresji. Gdy już sytuacja została opanowana, ćwiczyliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej a także próbowaliśmy swoich sił na żyroskopie. Przejście po linie do najłatwiejszych nie należy, ale i z tym daliśmy radę. Wieczorem wypłynęliśmy w rejs po jeziorze Łęsk.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marzeny O.
Z rana mieliśmy walki sumo. Ubraliśmy się w specjalne stroje i wyglądaliśmy jak prawdziwi wojownicy. Staraliśmy się wypchać przeciwnika za matę. Po tych zajęciach poszliśmy na plażę. Ratownik przedstawił nam regulamin kąpieli i zrobił konkurs poszukiwania skarbów. Podczas gry Ranny Lotnik poszliśmy do lasu. Instruktor opowiedział nam o pierwszej pomocy, a potem udzielaliśmy wsparcia rannym lotnikom. Następnie graliśmy na konsolach w Fifę i Angry Birds. Wieczorem odbyło się ognisko i tak nam minął kolejny dzień w Kulce.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Magdy P.
Ten piękny dzień rozpoczęliśmy od zumby, po której tanecznym krokiem udałyśmy się do spa, gdzie miałyśmy nakładane maseczki na twarz. Później poznałyśmy zasady gry w Mafię, która bardzo nam się podobała. Po obiedzie miałyśmy okazję wcielić się w przeróżne role, będąc aktorami. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi Ch.
Rano, po śniadaniu mieliśmy gry i zabawy integracyjne. Zaraz po nich chodziliśmy po dwóch poziomach na parku linowym. Było bardzo fajnie. Potem graliśmy w Enigmę, która polegała na zaszyfrowaniu zadania i ukrycia go na ośrodku. Później robiliśmy tatuaże z henny, a po obiedzie odbył się paintball. Zabawa była ciekawa i bardzo ekscytująca.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki B.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy na quadach. Podczas tych zajęć mogliśmy poczuć troszeczkę adrenaliny. Na następnych zajęciach ćwiczyliśmy celność na paintballu. Później pokonaliśmy tor przeszkód na wysokościach, czyli park linowy. Jedną z fajniejszych atrakcji były rowerki wodne i waterball, które nas troszeczkę zmoczyły. Dzień zakończyliśmy wspólnym śpiewem przy ognisku.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Z samego rana odbyła się poranna zaprawa, po której udaliśmy się na trening snajperski. Następnie wspinaliśmy się po skrzynkach. Najwyżej wspiął się Paweł, bo aż na 17 skrzynek. Podczas zajęć z survivalu ćwiczyliśmy sztukę maskowania w lesie oraz tropienia zwierząt. Kolejną naszą atrakcją była jazda segway’em, po którym wybraliśmy się na dyskotekę.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli L.
Dzień rozpoczęliśmy porannym, dokładnym wysprzątaniem naszych namiotów. Po śniadaniu wykonaliśmy flagę naszego obozu. Następnie udaliśmy się na zajęcia z orientacji i nawigacji w terenie. Zaraz po nich wzięliśmy udział w mega twisterze i mega chińczyku. Po obiedzie, całym podobozem graliśmy w zombie. Później odbyły się zajęcia linowe ze skrzynkami. Dzień zakończyliśmy nocnymi zajęciami z desantu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty S.
Po porannej rozgrzewce i śniadaniu poszliśmy na mega gry, a tam graliśmy w twistera, jengę w rozmiarach XXL. Następnie poszliśmy do lasu na grę terenową Ranny Lotnik. Nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy. Mieliśmy też turniej frisbee i zbijaka. Po obiedzie zamieniliśmy się w gladiatorów i walczyliśmy między sobą gąbkowymi lancami. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Świetliki.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczął się od potyczki paintballowej z drugim obozem. Następnie wybraliśmy sięz instruktorką do parku linowego. Po zajęciach mieliśmy chwilkę przerwy, a gdy już zregenerowaliśmy siły poszliśmy na trening samoobrony. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówki, a na koniec dnia urządziliśmy sobie turniej sportowy.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Kolejny dzień naszej koloni rozpoczął się od zajęć z survivalu. Głównym zadaniem było zbudowanie szałasu. Następnie odbyły się rozgrywki w hokeja. Na kolejnym bloku były gry i zabawy integracyjne. Po obiadku, cała nasza grupa spróbowała swoich sił, podczas strzelania z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się treningiem łuczniczym, który prowadziła dla nas Artemida. Po trzech rundach strzelania do celu, udaliśmy się na graffiti, gdzie wspólnymi siłami stworzyliśmy logo tegorocznego obozu. Tuż po tym, ubrudzeni różnokolorową farbą, udaliśmy się na arenę, by rozegrać paintballową bitwę, której celem było zabranie wrogowi flagi. W pierwszej rundzie zwycięstwo osiągnęła armia Kronosa, chroniąc dzielnie swój sztandar. Następnie, zamieniwszy się pozycjami, Drużyna Imprezowych Kucyków, z nowym składem, przechwyciła flagę. Po chwili oddechu i obiedzie, poszliśmy budować mury obronne. Miały być jak najtrwalsze, by drużyna przeciwna nie zniszczyła ich i nie przedarła się na drugą stronę. Jednak czy to się uda, przekonamy się później, podczas wielkiej demolki. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której mogliśmy potańczyć w dobrym towarzystwie.

Projekt Kulka, grupa Pani Doroty P.
Dzisiaj mieliśmy możliwość wykazać się plastycznie podczas zajęć z henny. Stworzyliśmy wszyscy piękne tatuaże. Następnie wypłynęliśmy w rejs rowerkami wodnymi, a po powrocie spróbowaliśmy swoich sił na parku linowym. Resztę dnia spędziliśmy integrując się w grupie. Czekamy na jutrzejsze zajęcia!

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień rozpoczął się artystycznie. Malowaliśmy swoje, oryginalne tatuaże z henny, każdy miał inny. Udało nam się także wykorzystać pogodę na plaży. Kąpieli nie było, ale nawet i sam widok wody rozluźnia. Czas spędziliśmy na grach integracyjnych. Odwiedziliśmy również pielęgniarkę. Wywalczyliśmy punkty na Wielkim Starciu Herosów, pograliśmy w siatkówkę​, zombie i ziemniaka.

Summer Challenge, grupa Pani Justyny D.
Dzisiaj nasza grupa, zaraz po śniadaniu, miała okazję sprawdzić się w jeździe na segwayu. Następnie zażywałyśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Oczywiście przed rozpoczęciem kąpieli zapoznałyśmy się z regulaminem kąpieliska. Kolejną atrakcją było wspięcie się na jak najwyższą wieżę zbudowaną z skrzynek. Po pysznym obiedzie miałyśmy możliwość pobawić się w wodnej kuli, a także spróbować równo wiosłować w smoczej łodzi. Wieczorem mieliśmy okazję jeszcze bardziej się zintegrować podczas wspólnego ogniska, na którym mogłyśmy upiec kiełbaski.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Po przebudzeniu i dobrze zjedzonym śniadaniu, poszliśmy na trzygodzinne warsztaty z żeglarstwa (wiązanie węzłów, nazwy rzeczy na omedze, przygotowanie do rejsu). Następnie wszyscy wybraliśmy się na rowery wodne. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Potem uczyliśmy się jak strzelać z łuku. Dzień zakończyliśmy na świetnej zabawie w Cool Clubie.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Nasz drugi kulkowy dzień rozpoczął się pobudką o 7:15. Po zjedzeniu smacznego śniadania, rozegraliśmy turniej w piłkę nożną - wygrała drużyna pod dowództwem Kosmy. Następnie udaliśmy się na paintballową potyczkę z grupą p. Pawła Cz. - tym razem przegraliśmy 2:3. Na zajęciach strzelania z wiatrówki, najlepszy wynik osiągnął Oskar. Podczas deszczu udaliśmy się do sali dydaktycznej. Najszybszy w grze w Auta był Kosma i Miłosz. Następnie nasz cały Camp namiotowy opanowały zombie! Zawody na strzelnicy paintballowej wygrała drużyna SKT2. Nasz dzisiejszy dzień zakończyliśmy wspaniałą dyskoteką.

Militarni, grupa Pana Bartłomieja G.
Trzeci dzień minął nam bardzo szybko i przyjemnie. Po porannej zaprawie i śniadaniu wraz z instruktorką Justyną uczyliśmy się posługiwać łukiem. W następnej kolejności mieliśmy survival, na który wybraliśmy się do lasu. Tam nauczyliśmy się budować szałas oraz jak przetrwać w trudnych warunkach. Dzień zakończyliśmy niesamowitą dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy R.
Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, a zaraz po nim wybraliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy kajakami wraz z ratownikiem na jezioro Łęsk. Po powrocie zorganizowaliśmy turniej sportowy. Cały dzień minął nam bardzo aktywnie i przyjemnie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki K.
Po smacznym śniadaniu i porządkach uczyliśmy się władać mieczem, a także tworzyliśmy własne gry planszowe. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie dowiedzieliśmy się o zasadach panujących na kąpielisku. Po obiedzie i krótkim odpoczynku wybraliśmy się na żyroskop. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski i miło spędzaliśmy czas.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Wiktora K.
Po porannej zaprawie oraz smacznym śniadaniu udaliśmy się na grę paintballową wraz z kolegami z obozu harcerskiego. Następnie zajęcia, na których uczyliśmy się podstaw strategii i taktyki. W ramach odpoczynku, wychowawca zabrał nas na kajaki. Po obiedzie zamieniliśmy się w poszukiwaczy i szukaliśmy skarbów za pomocą wykrywacza metali. Ostatnią naszą atrakcją była wspaniała dyskoteka.