RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus I (24.06-04.07.2017)

Dzień 4 - Aktywnie i wesoło!

Dodany: 2017.06.27

Ten czas tak szybko leci, już czwarty dzień za nami! Każdego dnia jest mnóstwo zajęć, dzięki którym nie mamy czasu na nudę.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Po śniadaniu wraz z Artemidą udaliśmy się na naukę strzelania z łuku, a następnie zagraliśmy w zombie. Przed obiadem wyśpiewaliśmy się na karaoke z muzą śpiewu. Mogliśmy sami wybrać piosenki. Później razem z animatorką robiliśmy tatuaże z henny i warsztaty teatralne. Wieczorem przeszkoliliśmy się z ratownikiem z pierwszej pomocy, po której wybraliśmy się na nocną grę Labirynt Dedala. Dzisiaj napewno niejednej osobie poprawiliśmy humor swoimi przebraniami z okazji zorganizowanego dla wszystkich Herosów Dnia Grażki i Janusza.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
To już czwarty dzień, a nam się wcale nie nudzi. Początek dnia to warsztaty z muzami. Zatańczyliśmy bardzo energiczną belgijkę. Terpsychora nauczyła nas także układu tanecznego, który bardzo nam się spodobał. Po aktywnych zajęciach, odpoczęliśmy na plaży. Dzisiaj pogoda dopisała - słoneczko prażyło, więc można było się popluskać. Sprawdziliśmy też swoje umiejętności wokalne, podczas karaoke. Nikomu słoń na ucho nie nadepnął! Wyruszyliśmy też z Artemidą zmierzyć się z przeszkodami czekającymi na nas w lesie. Wieczorem odbyły się warsztaty teatralne, mogliśmy oddać cześć Dionizosowi. Była chwila odpoczynku, podczas której każdy mógł zadzwonić do rodziców. Pozdrawiamy wszystkich. Po kolacji mieliśmy przeprawę przez Labirynt Dedala, musieliśmy wytężyć zmysły. Już nie możemy doczekać się jutra.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauli C.
Dzień rozpoczęliśmy od warsztatów chemicznych, na których wspólnie z animatorką doświadczyliśmy rożnych eksperymentów, miedzy innymi robiliśmy pastę dla słonia. Byliśmy bardzo zaciekawieni eksperymentami. Następnie odbyły się zajęcia żeglarskie, podczas których wspólnie z instruktorem pływaliśmy żaglówką po pięknym jeziorze Łęsk. Kolejne zajęcia odbyły się z wychowawcą. Ostatnimi zajęciami był waterball.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
We wtorek dopisała nam świetna pogoda. Wzięliśmy udział w kolejnych zajęciach quadowych i survivalowych. Także mieliśmy okazję sprawdzić swoją sprawność strzelania z łuku. Następnie wypłynęliśmy na wodną przeprawę kajakami turystycznymi. Czekamy na jutrzejsze atrakcje!

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy jak zwykle od przepysznego śniadania, potem poszliśmy na praktyki z żeglarstwa. Po zakończonym rejsie na łodzi, zaczęliśmy plażowanie. Następnie poszliśmy do parku linowego, a potem na ciepły posiłek. Po pysznym obiedzie zaczęliśmy grać w różnego rodzaju gry. Ostatnią naszą atrakcją na dziś było strzelanie z procy.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny M.
Rano rozruszałyśmy się na zajęciach fitness. Było to bardzo męczące, ale świetnie się bawiłyśmy. Następnie korzystając z pogody wybrałyśmy się nad jeziorko, a tam pod czujnym okiem ratownika pływałyśmy. Po obiedzie odbył się waterball, a naszą ostatnią atrakcją było ognisko, przy którym śpiewałyśmy i dobrze się bawiłyśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki B.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówki. Następnie wybraliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy smoczą łodzią w rejs. Po powrocie mieliśmy walki gladiatorów i sumo. Świetna zabawa! Później odbyła się przejażdżka na segwayu. Dzień zakończyliśmy wizytą w kosmosie podczas żyroskopu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj naszą pierwszą atrakcją była gra w piłkę nożną. Po rozgrzewce podzieliliśmy się na dwie drużyny i rozegraliśmy mecz. Potem graliśmy w mega twister i mega jengę. Następnie instruktor pokazał nam jak się strzela z łuku. Każdy wykonał po dziesięć strzałów do tarczy. Potem biegaliśmy po ośrodku i bawiliśmy się w zombie. Przed kolacją graliśmy w koszykówkę. Ostatnią atrakcją w dzisiaj było karaoke. Wspólnie śpiewaliśmy piosenki i świetnie się bawiliśmy.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi Ch.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na rowerki wodne, które trwały trzy godzinki. Mimo że po powrocie byliśmy zmęczeni, z chęcią udaliśmy się na zajęcia z graffiti. Po obiedzie jeździliśmy na quadach. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Pawła Cz.
Dzień rozpoczął się od wycieczki do Mrągowa. Tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Byliśmy bardzo zainteresowani, jednak najbardziej podobała nam się przejażdżka wozem opancerzonym. Gdy już wróciliśmy do ośrodka, wybraliśmy się na plażę skąd wypłynęliśmy w rejs rowerkami wodnym. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Dzień zaczęliśmy aktywnie od rozgrywek w siatkówkę. Później każdy z nas miał okazję doznać niesamowitych przeżyć na symulatorze lotów kosmicznych – żyroskopie. Po krótkiej przerwie uczestniczyliśmy w paintballu. Następnie udaliśmy się nad jezioro na wyprawę smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Dziś rano nauczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Było dziś bardzo gorąco, więc wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Dzień zakończyliśmy skacząc na eurobungee.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny J.
Minął kolejny dzień wypełniony atrakcjami. Dzień rozpoczęliśmy od relaksu na plaży, tam wygrzewaliśmy się w blasku słońca i słuchaliśmy opowieści. Później przyszedł czas na rozgrywki sportowe w unihokeja. To była zacięta walka! Mieliśmy okazję także poznać nową umiejętność nieuchwytnego ninja próbując swoich sił na symulatorze lotów kosmicznych – żyroskopie. Trenowaliśmy również nową broń – procę, dzięki niej staliśmy się jeszcze bardziej dokładni. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od rozgrzewki, po której pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Tam zwiedziliśmy muzeum sprzętu wojskowego, a także mieliśmy możliwość przejechać się wozem opancerzonym. Gdy wróciliśmy, zjedliśmy obiad wybraliśmy się na zajęcia, podczas których strzelaliśmy z łuku. Dzień zakończyliśmy sztuką malowania się w terenie – kamuflażem.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli L.
Po porannej zaprawie i śniadaniu poszliśmy na lekcję survivalu, podczas której ze starszą grupą uczyliśmy się cichego poruszania się w lesie z zamaskowaną twarzą. Było to dość trudne zadanie, ale daliśmy radę. Następnie odbyła się druga, praktyczna lekcja jazdy na quadach. Po obiedzie udaliśmy się na walki sumo. Po kolacji graliśmy w zombie. To była bardzo męcząca, ale i pełna pozytywnych emocji gra.

Projekt Kulka, grupa Pani Doroty P.
Dziś mogliśmy wykazać się swoim talentem plastycznym na zajęciach z gliny. Następnie wszyscy świetnie się bawiliśmy podczas rozgrywki w baloniadę. Po obiedzie odbył się paintball, podczas którego wszyscy świetnie się bawiliśmy. Bardzo podobał się nam ten dzień i z chęcią byśmy go powtórzyli.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Maty S.
Dziś czekał nas dzień pełen sportu. Mieliśmy turniej piłki nożnej, unihokeja. Po obiedzie wybraliśmy się do parku linowego. Wszyscy świetnie się bawiliśmy. Nikt z nas nie bał się wysokości. Na koniec dnia poszliśmy na ognisko, a tam piekliśmy kiełbaski.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Dzień rozpoczęliśmy standardowo pd porannej zaprawy. Po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę do Mrągowa. Tam zwiedziliśmy muzeum sprzętu wojskowego. Mieliśmy okazję zobaczyć czołgi, wozy bojowe i inne pojazdy wykorzystywane podczas II wojny światowej. Po powrocie do ośrodka i zjedzeniu obiadu wybraliśmy się na plażę. Będąc tam w grupach musieliśmy stworzyć tratwę, a następnie przepłynąć na niej wyznaczoną trasę na jeziorze. Następnie mieliśmy już zajęcia na strzelnicy. Tym razem strzelaliśmy do tarczy przy użyciu wiatrówek. Po kolacji mieliśmy ognisko, po którym odbyła się nocna gra terenowa przy użyciu noktowizora.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Magdy P.
Po śniadaniu robiłyśmy własne, piękne bransoletki szczęścia. Później wspinałyśmy się po skrzynkach. Po pysznym obiedzie wybrałyśmy się na plażę, a tam opalałyśmy się oraz kąpałyśmy w jeziorze. Następnie odbyły się zajęcia z makijażu, podczas których każda z nas poczuła się jak gwiazda. Dzień zakończyłyśmy grając na konsoli Xbox.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Rozpoczęliśmy dzień bardzo aktywnie. Zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na zajęcia linowe – skrzynki. Najlepszy okazał się Borys, który ułożył wieżę aż z siedemnastu skrzynek. Następnie wykonaliśmy własne przypinki klubu zwycięzców. Jeszcze przed obiadem próbowaliśmy naszych zdolności akrobatycznych na eurobungee. Następnie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową. Dzień zakończyliśmy przejażdżką na segwayu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Nasz dzień rozpoczęliśmy ekstremalną przygodą. Żaden zakręt ani pagórek nie był dla nas przeszkodą, gdy pokonywaliśmy specjalny tor na quadzie. Następnie wspinaliśmy się na ściankę. Było ciężko, ale daliśmy radę. Po obiedzie każdy z nas mógł stworzyć olbrzymie bańki mydlane. Zabawie nie było końca. Swój dzień zakończyliśmy śpiewając znane piosenki na karaoke.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień był pełen atrakcji. Całej naszej grupie bardzo się podobało. Zaczęliśmy od zajęć na strzelnicy paintballowej. Najlepszy wynik zdobył Filip. Następnie poszliśmy na plażę, skąd wypłynęliśmy żaglówką. Po smacznym obiedzie wybraliśmy się na mega gry, a po tych zajęciach mieliśmy eurobungee.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy R.
Ten piękny, słoneczny dzień rozpoczęliśmy zaciętą walką w unihokeja. Następnie korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a tam zregenerowaliśmy siły po zaciętej grze.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na ekscytującą grę paintballową. Później odbyły się zajęcia z kamuflażu, po których udaliśmy się na plażę. Tam czekał na nas ratownik, a razem z nim budowaliśmy tratwę na której przepłynęliśmy jezioro. Po obiedzie odbyły się zajęcia z samoobrony. Nauczyliśmy się chwytów przydatnych w życiu. Dzień zakończyliśmy różnymi zabawami.

VIP, grupa Pani Marty K.
Z samego rana po śniadaniu mieliśmy przeprowadzone zajęcia na parku linowym z Panem Piotrem. Po tych zajęciach poszliśmy opalać się na plażę. Następnie udaliśmy się na waterball. Po zajęciach udaliśmy się na pyszny obiadek. Po krótkiej przerwie wybraliśmy się na plażę aby wraz z ratownikiem popływać żaglówką. Później poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Jednemu z nas udało się wspiąć na najtrudniejszą trasę. Po kolacji udaliśmy się ponownie na plażę, aby popływać smoczą łodzią.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Kolejny dzień w Kulce to kolejna wizyta na polu paintballowym. Tym razem grupa została podzielona na 2 zespoły pod dowództwem Kosmy i Oskara. Zwycięstwo odniósł zespół Kosmy (4:1). Zmęczeni grą udaliśmy się na relaks na plażę. Tam kąpaliśmy się, graliśmy w karty, siatkówkę i badmintona. Nauczyliśmy się też budować szałasy pod okiem instruktorki. Wieczorem wspólnie z grupą p. Pawła przygotowaliśmy ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski. Dzień zakończyliśmy niesamowitą, nocną potyczką paintballową! Nie możemy doczekać się kolejnych kulkowych dni.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny K.
Dziś mieliśmy bardzo pogodny dzień. Byliśmy na smoczej łodzi i strzelnicy paintballowej. Na smoczej łodzi było super. Opłynęliśmy małą wyspę. Później na strzelnicy paintballowej najlepszy okazał się Janek. Przed obiadem stworzyliśmy własne przypinki, które wyszły super. Później mieliśmy troszeczkę dłuższą przerwę i weszliśmy na górę ze skrzynek. Rekord dnia pobił Kacper wchodząc na szesnaście skrzynek. Szybko poszliśmy na naukę szyfrowania, czyli Enigmę. Na koniec napisaliśmy list do naszej wychowawczyni. Dzień skończyliśmy chodząc po linie.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Ten piękny dzień zaczęliśmy od waterballa, na którym poczuliśmy się jak małe chomiczki, ale było super. W międzyczasie zburzyliśmy mur w ramach wielkiej demolki. Przed obiadem wybraliśmy się na survival, gdzie dowiedzieliśmy się jak zachowywać się odpowiednio w lesie oraz jak budować szałas. Dzięki dzisiejszej pogodzie mogliśmy pójść na plażę, a następnie udaliśmy się na warsztaty teatralne, na których najfajniejszą zabawą była plotka teatralna, a później karaoke z muzą. Gra Dedala to była wielka niespodzianka, takiej się nie spodziewaliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Justyny D.
Dzisiaj nasza grupa zaraz po śniadaniu miała okazję poczuć się jak prawdziwi kosmonauci podczas zajęć na żyroskopie. Zaraz po tym sprawdzałyśmy naszą koordynację podczas chodzenia po linie, a także na ściance wspinaczkowej. Tuż po obiedzie rozegrałyśmy popisowy mecz piłki wodnej. Po wysuszeniu miałyśmy okazję zaprojektować swoje oryginalne przypinki. Na koniec dnia wzięłyśmy udział w grze terenowej Leśna Pułapka.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki K.
Po pysznym śniadaniu i porządkach budowaliśmy nasze, oryginalne ścigacze z kartonów. Następnie razem z naszą panią graliśmy w różne gry i rzucaliśmy ringo. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystając z pogody opalaliśmy się i kąpaliśmy. Później wypłynęliśmy w rejs kajakami. Dzień zakończyliśmy grą w mafię.

Militarni, grupa Pana Bartłomieja G.
Jak codzień mieliśmy poranną zaprawę, która przebiegała trochę inaczej niż zwykle. Następnie poszliśmy na śniadanie, po którym czekały na nas obozowe wyzwania. Mieliśmy świetne gry zespołowe takie jak siatkówka, zbijak. Później udaliśmy się do Pana Piotra na zajęcia w parku linowym. Po chwili odpoczynku wybraliśmy się nad jezioro, gdzie wspominaliśmy chwilę z naszego dzieciństwa. Kolejno poszliśmy na obiad, aby mieć siłę na kolejne zabawy drużynowe i poszukiwanie świetlików w lesie przy których świetnie się bawiliśmy.