RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus I (24.06-04.07.2017)

Dzień 6 - Połowa przygód zrealizowana!

Dodany: 2017.06.29

Dzisiaj przywitaliśmy w Kulce szósty dzień. Połowa turnusu już za Nami!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty S.
Zaraz po śniadaniu rozegraliśmy turniej w koszykówkę. Rywalizacja była zacięta. Następnie wraz z panią Olą uczyliśmy się podstaw samoobrony. Niektóre chwyty mogą nam się przydać w przyszłości. Pod koniec dnia wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas rozmawiając i grając w przeróżne gry.

Projekt Kulka, grupa Pani Doroty P.
Dzień szósty rozpoczęliśmy śniadaniem, po którym wybraliśmy się na zajęcia, podczas których każdy z nas miał za zadanie wystąpić publicznie. Mogliśmy poczuć się jak prawdziwi aktorzy! Świetna zabawa. Następnie tworzyliśmy nasze własne graffiti, które wyszło naprawdę pięknie. Przed obiadem poszliśmy do Cool Baru na karaoke. Naszą ostatnią atrakcją był waterball.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Magdy P.
Po śniadaniu i porządkach wybrałyśmy się na wspaniałe zajęcia, podczas których tańczyłyśmy zumbę. Dałyśmy z siebie wszystko i zmęczone poszłyśmy na plażę na zasłużony odpoczynek. Po obiedzie wraz z Olafem udałyśmy się na eurobungee. Resztę dnia spędziłyśmy na zabawach z wychowawcą.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Szósty dzień rozpoczęliśmy od rejsu smoczą łodzią. Naszym zadaniem było synchronicznie wiosłować.To wcale nie jest proste zadanie, ale daliśmy radę. Następnie wraz z panią Wiktorią udaliśmy się do lasu na kolejne zajęcia z survivalu. Po powrocie poszliśmy na bardzo pożywny obiad. Po posiłku i krótkim odpoczynku poszliśmy na zajęcia – Ranny Lotnik. Naszym zadaniem było udzielenie pierwszej pomocy rannym uczestnikom.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny M.
Rano po sprzątaniu naszych pokoi poszłyśmy na spacer do lasu razem z inną grupą. W czasie przerwy grałyśmy w głuchy telefon na polanie. Po powrocie na ośrodku czekały na nas pyszne pączki na drugie śniadanie. Na zajęciach z gliny ulepiłyśmy śliczne figurki i amulety. Przed obiadem kończyłyśmy nasze ramki. Wyszły nam fantastycznie. Później na zajęciach z Elsą puszczałyśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Dzień zakończyłyśmy walkami sumo.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki B.
Dzisiaj zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na poligon. Tam jeździliśmy vikingiem, a także toczyliśmy się w zorbie. Było super! Później jeździliśmy na quadach. Po tych atrakcjach wróciliśmy na obiad, po którym odbyły się zajęcia z samoobrony. Resztę dnia spędziliśmy na zabawach w grupie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauli C.
Połowa turnusu za nami, a my nie tracimy energii! Rano pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Oczywiście nie zabrakło wyścigów kajakarskich. Następnie odbyły się zajęcia z paintballa, na których bawiliśmy się w grę Dwie Flagi, a potem w Zajączka. Na kolejnych zajęciach z warsztatów plastycznych bez użycia rąk malowaliśmy flagę naszej grupy. Wykazaliśmy się wielką kreatywnością. Ostatnie zajęcia wywołały wiele uśmiechu na twarzy. Pakiet Super Integracyjny, gra terenowa, która polegała na wspólnym wykonywaniu zadań zarówno ruchowych, jak i logicznego myślenia. Poradziliśmy sobie na piątkę z plusem!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy bardzo wcześnie od pożywnego śniadania. Następnie wybraliśmy się na pole paintbollwe, gdzie rozegraliśmy potyczkę z inna grupa. Po zajęciach odpoczywaliśmy przy grze w siatkowkę. Później udaliśmy się na zajęcie, a na nich nauczyliśmy się korzystać z kompasu i GPS-u. Po obiedzie oglądaliśmy film w Cool Clubie, a naszą ostatnią atrakcją były zajęcia z pierwszej pomocy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Pawła Cz.
Dzień rozpoczęliśmy śniadaniem i potyczką paintabllową z inna grupą. Naszymi następnymi zajęciami była Bitwa Plemion, którą rozegraliśmy w lesie. Po zajęciach odpoczywaliśmy przy grze w siatkówkę. Później poszliśmy do Cool Clubu, gdzie oglądaliśmy film. Dzień zakończyliśmy nocną rozgrywką paintabllową przeciwko innej grupie.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiaj odbyła się długo wyczekiwana wyprawa na poligon. Jeździliśmy na quadach, vikingu i zorbie. Pogoda nam się udała i było bardzo fajnie. Wróciliśmy i zjedliśmy obiad. Następnie stworzyliśmy piosenkę, kabaret i wiersz o tematyce naszej grupy. Później graliśmy w gry i zabawy na świeżym powietrzu.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Dzisiejszy kulkowy dzień rozpoczęliśmy od potyczki paintballowej z grupa pana Wiktora. Niestety starcie w CS przegraliśmy 2:3. Po krótkim odpoczynku graliśmy w państwa - miasta i makao. O godz. 16:45 wyruszyliśmy do lasu uczyć się sztuki kamuflażu. Po przepysznej kolacji udaliśmy się na nocną potyczkę paintballową z grupą pana Pawła.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli L.
Po smacznym śniadaniu i zabawach w grupie wypłynęliśmy wraz z ratownikiem w rejs kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie mogliśmy sprawdzić naszą celność strzelając do celu z wiatrówek. Później graliśmy w różne gry takie jak mafia czy dwa ognie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy R.
Dzisiaj rano graliśmy w siatkówkę, a także w frisbee i badmintona. Następnie ruszyliśmy z panem Przemkiem do lasu by uczestniczyć tam w Bitwie Plemion. Naszym zadaniem było zdobyć jak największą liczbę flag. Potem poszliśmy na plażę. Dzień zakończyliśmy bawiąc się podczas mega gier.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od survivalu, na którym nauczyliśmy się jak prawidłowo budować szałas. Następnie całe szczęście udało nam się wszystkim przejść trening Posejdona jakim był waterball, po nim wybraliśmy się nad jezioro, gdzie doskonaliliśmy techniki pływackie. Po obiedzie musieliśmy przeczekać burzę, po której wybraliśmy się na zajęcia z animatorką - zagadki logiczne. Po kolacji natomiast czekała na nas nauka samoobrony.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu znaleźliśmy czas na porządki i toaletę. Dziś zmierzyliśmy się z naszym strachem i spróbowaliśmy swoich sił wchodząc na park linowy. Po obiedzie spędziliśmy czas na rozmowach z wychowawcą. Przed kolacją wspólnie z resztą podobozu obejrzeliśmy film.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od gry w piłkarzyki. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie robiliśmy tratwy i wypróbowaliśmy je na jeziorze. Po zajęciach z karaoke zjedliśmy przepyszny obiad. Później poszliśmy do lasu, aby nauczyć się korzystać z wykrywacza metalu. Dzień zakończyliśmy grą terenową po ośrodku.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Szósty dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, a tam czekała na nas przejażdżka vikingiem, quadami i zorbą. Wyprawa podobała się każdemu. Po powrocie odbyła się wyprawa na kajakami, a dzień zakończyliśmy grą nocną - Enigma.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi Ch.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z animatorką, podczas których mogliśmy poznać zasady dobrego zachowania w różnych sytuacjach. Następnie graliśmy w przeróżne gry zespołowe np.: dwie flagi. Kolejnymi zajęciami było karaoke, w których uczestniczyły trzy grupy. Po obiedzie odbyły się walki sumo na matach, w śmiesznych strojach wojowników.

Militarni, grupa Pana Bartłomieja G.
Po śniadaniu i odpoczynku odbyły się zajęcia typowo militarne nazwane – Granat. Zabawa była świetna. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami - sit on top na jezioro Łęsk. Następnie trenowaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem, podczas którego śpiewaliśmy i miło spędziliśmy czas.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny J.
Dzień zaczęliśmy od zdobywania nowej umiejętności związanej z władaniem bronią – łukiem. Trening celności poszedł nam wyjątkowo dobrze. Następnie korzystając z pięknej pogody doskonaliliśmy naszą technikę pływacką. Ratownicy wyróżnili naszą grupęa pomoc w porządkowaniu kąpieliska. Po pysznym obiadku przyszedł czas na kolejny trening bronią, tym razem z mieczem, który otrzymał każdy z nas. Następnie nadszedł czas na zabawę dla prawdziwych ninja – walki sumo. Wieczorem uczestniczyliśmy w karaoke.

Obóz Paintballow-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Po śniadaniu wybraliśmy się do parku linowego, a tam walczyliśmy z naszym lękiem wysokości. Po przejściu trasy udaliśmy się na kolejną potyczkę paintballową. Po strzelaniu ochłonęliśmy trochę przy wchodzeniu na wieżę ze skrzynek. Rekord ustanowiła Ania! Dzień zakończyliśmy przy ognisku piekąc kiełbaski.

VIP, grupa Pani Marty K.
Po śniadaniu wypłynęliśmy razem z ratownikiem w rejs kajakami. Następnie mieliśmy okazję uczestniczyć na zajęciach, podczas których strzelaliśmy z łuku. Następnie odbyły się gry terenowe: INO i GPS. Dzisiaj także uczestniczyliśmy w warsztatach tanecznych prowadzonych przez jedną z naszych koleżanek.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Dzisiaj jako pierwszą naszą atrakcją był survival. Na tych zajęciach nauczyliśmy się kamuflować. Następnie strzelaliśmy trenowaliśmy naszą celność podczas strzelania z łuku. Później razem z ratownikiem płynęliśmy smoczą łodzią, a gdy wróciliśmy od razu poszliśmy na obiad. Ostatnią naszą atrakcją było wspaniałe ognisko.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marzeny O.
Z rana pływaliśmy na kajakach bezburtowych. Bardzo podobała nam się ta atrakcja. Następnie poszliśmy do lasu na podchody. Jedna grupa rozkładała zagadki i rysowała znaki, a a druga musiała dojść do celu, a po drodze rozwiązywać zadania. Potem rozegraliśmy mecz w unihokeja. Kolejną atrakcją były bańki XXL. Tak minął nam szósty dzień w Kulce.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Po śniadaniu wybraliśmy się pieszo na poligon, a tam najpierw turlaliśmy się w zorbie, a potem jeździliśmy po specjalnym torze quadami. Najfajniejszą atrakcją była jazda vikingiem. Po powrocie i zjedzeniu pysznego posiłku udaliśmy się na zajęcia z samoobrony. Następnie mogliśmy strzelać z łuku, a później odbyły się zajęcia na parku linowym. Dzień zakończyliśmy nocną grą.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki K.
Po pysznym śniadaniu poszliśmy do lasu na spacer, aby przygotować się do duchowego połączenia z Yodą. Następnie tworzyliśmy odbitki swoich twarzy w gipsie, które wyszły nam świetnie. Po plażowaniu graliśmy w baloniadę, która sprawiła nam mnóstwo frajdy. Następnie wybraliśmy się na survival, a na nim nauczyliśmy się budować szałas. Dzień zakończyliśmy tworząc piękne statki z Gwiezdnych Wojen.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień, kolejne przygody. Zaraz po śniadaniu mieliśmy zajęcia z waterballa, trening przeprowadził sam Posejdon. Później graliśmy w ulubionego ziemniaka i uczyliśmy się władać mieczem z Aresem. Okazało się że nasza wychowawczyni to sama Clarisse. Później mieliśmy zajęcia z ratownikiem, ćwiczyliśmy pierwszą pomoc.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Szósty dzień był pełen wrażeń. Rozpoczęliśmy go od nauki posługiwania się mieczem. Następnie pokonaliśmy kulkowy park linowy. Pogoda dziś nam dopisała, dlatego udaliśmy się na plażę. Nie mogło się obyć bez kąpieli i gier zespołowych. Po pysznym obiedzie poznawaliśmy tajniki szyfrów i zrobiliśmy sobie tatuże z henny. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w unihokeja. Ciekawe co będziemy robić jutro?

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Dzisiaj wcieliliśmy się w rolę dziennikarzy. Podczas gry francuskiej dowiedzieliśmy się dlaczego ośrodek nazywa się Kulka i wiele innych ciekawostek. Następnie odbył się turniej z piłki siatkowej. Po obiedzie odbyły się zajęcia artystyczne. Każdy z nas stworzył własną grę planszową. Wyszły świetnie i już niedługo je wypróbujemy. Dzień zakończyliśmy różnymi zabawami integracyjnymi.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Po śniadaniu i posprzątaniu namiotów udaliśmy się na tropienie zwierząt. Mieliśmy okazję zobaczyć ślady jakie pozostawiają w lesie. Następnie korzystając ze świetnej pogody poszliśmy na plażę, a tam kąpaliśmy się i miło spędziliśmy czas w grupie. Po posiłku budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Dzień zakończyliśmy turniejem sportowym.

Summer Challenge, grupa Pani Justyny D.
Za nami szósty dzień kolonii! Rozpoczęliśmy go jak zawsze pysznym śniadaniem, po którym pełni energii wyruszyliśmy na poligon. Tam jeździliśmy na quadach, vikingu oraz mieliśmy okazję toczyć się w zorbie. Gdy zmęczeni wróciliśmy na ośrodek czekał już na nas smaczny obiad, a po nim udaliśmy się na zasłużony wypoczynek na plażę.