RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus I (24.06-04.07.2017)

Dzień 10 - Żegnamy się z Kulką

Dodany: 2017.07.03

Nadszedł dzień pożegnań. Wszyscy świetnie się bawiliśmy podczas tych dziesięciu dni. Z pewnością będziemy wracać myślami do Kulki i wspominać każdą chwilę tutaj.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marzeny O.
Po śniadaniu zaczęliśmy się przygotowywać do konkursu "Mam Talent". Z naszej grupy udział wzięły dwa zespoły taneczne i dwie dziewczynki śpiewały piosenki. Pierwsze miejsce w konkursie zajęły nasze koleżanki z grupy, które tańczyły. Potem odbyły się warsztaty plastyczne. Wieczorem poszliśmy na pożegnalny apel, a następnie na dyskotekę.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu wybraliśmy się na długi spacer do lasu. Sprawił on nam dużą radość. Po powrocie graliśmy w nasze ulubione gry sportowe np.: siatkówka, zbijak. Dzisiaj również rysowaliśmy podobizny baszych koleżanek. Każda z nas bardzo ładnie rysuje. Przed kolacją już zaczęłyśmy się pakować. Nie możemy się doczekać kolejnej kolonii w Kulce.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana J., Militarni, grupa Pana Bartłomieja G., Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K., Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do Mikołajek. Po śniadaniu wstępnie przygotowaliśmy się do wyjazdu, a takż e dokończyliśmy nasze fakultety. Następnie całym podobozem graliśmy w siatkówkę, piłkę nożną i koszykówkę. Wszyscy dostaliśmy pamiątkowe dyplomy oraz wykonaliśmy wspólne zdjęcia. Kolonia została zakończona uroczystym apelem na którym całe igloo przedstawiło swój układ. Naszą ostatnią atrakcją była niesamowita dyskoteka.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny J., Wakacje z Elsą, grupa Pani Magdy P.
Dzień upłynął pod hasłem talentów. Został zorganizowany konkurs, podczas którego pokazywaliśmy co potrafimy. Okazało się, że każdy z nas ma ukryty talent. Następnie udaliśmy się na wyprawę do lasu. Mieliśmy okazję obserwować piękną pogodę i poszukiwać śladów zwierząt. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami po malowniczym jeziorze Łęsk. Wieczorem wspominaliśmy miłe chwile spędzone na kolonii, a także byliśmy na końcowym apelu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Po śniadaniu łapaliśmy promienie słońca robiąc trening z Ewą Chodakowską. Zaraz po tym ruszyły przygotowania do konkursu „Mam Talent”, na którym każdy z nas pokazał co potrafi. Było super! Następnie poszliśmy na spacer do lasu wraz z innymi grupami. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie wspominaliśmy piękne chwile w Kulce. Wieczorem odbył się apel podsumowujący cały obóz, a po nim była dyskoteka.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Dzień spędziliśmy na pakowaniu swoich rzeczy i przygotowywaniu się do jutrzejszego wyjazdu, ale zabawy nie zabrakło! Każdy z nas stoczył pojedynek na lance podczas walk gladiatorów. W ciągu dnia poszliśmy na wycieczkę krajoznawczą po okolicznym rezerwacie. Wieczorem odbył się apel, na którym odbyło się podsumowanie turnusu, a my jak na Herosów przystało odśpiewaliśmy przed wszystkimi nasz wspólny hymn.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Powoli szykujemy się do wyjazdu. Zrealizowaliśmy ostanie zajęcia pakietowe. Mieliśmy także chwilkę na wycieczkę pieszą do sklepu do Nowych Kiejkow. Udało nam się także zagrać w unihokeja. Po raz ostatni strzelaliśmy z łuków. Wieczorem odbył się apel, na którym m.in. wręczaliśmy naszym instruktorom ciekawe prezenty. Był także czas na pakowanie. Nie ominęła nas pożegnalna dyskoteka. Przykro nam że już wyjeżdżamy. Może spotkamy się w podobnym gronie za rok. Było świetnie.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Nasz ostatni dzień był szalony. Rozpoczęliśmy go pakietem antygrawitacyjnym. Następnie udaliśmy się do Nowych Kiejkut, do okolicznego sklepu. Dziś musieliśmy się pakować, bo jutro wyjeżdżamy. Na koniec został nam apel i ostatnia dyskoteka. Do zobaczenia za rok.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K. i Pani Oli L.
Dzisiaj otrzymaliśmy pamiątkowe dyplomy. Dzień spędziliśmy na wspólnych grach i zabawach. Cieszyliśmy się ostatnimi wspólnymi chwilami. Pan fotograf zrobił nam zdjęcie całej grupy. Po obiedzie obejrzeliśmy wspólnie film. Następnie wzięliśmy udział w podsumowującym apelu, po którym mogliśmy zaszaleć na dyskotece.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Po śniadaniu poszliśmy na plaże i graliśmy w siatkówkę. Potem zajęliśmy boisko i graliśmy w różne gry w grupie. Staraliśmy się dzisiaj spędzić jak najwięcej czasu razem. Wieczorem odbył się apel pożegnalny i dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Ostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy od pakowania i przygotowywania się do wyjazdu. Następnie czekały nas rozgrywki sportowe na konsoli oraz zabawy z chusta animacyjną. Byliśmy bardzo zadowoleni, a po obiedzie czekały na nas tańce integracyjne i rozdanie dyplomów kończacych kolonie. Dzień zakończyliśmy pożegnalną dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauli C.
Od rana graliśmy w przeróżne gry i zabawy z wychowawcą. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie królowały zabawy z piłką. Na kolejnych zajęciach trochę odpoczęliśmy, oglądaliśmy bajkę Hotel Transylvania. Później odbyły się zajęcia podsumowujące naszą piękne przygodę. Nie zabrakło dyplomów oraz orderów wykonanych i wręczonych przez wychowawce oraz łez, smutku i żalu, że to już koniec.

Summer Challenge, grupa Pani Justyny D.
Ostatni dzień kolonii nasza grupa rozpoczęła od pakowania i przygotowania do wyjazdu. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie odpoczywałyśmy, grałyśmy w różne gry. Jeszcze przed obiadem miałyśmy okazję uczestniczyć w olimpiadzie sportowej. Później udałyśmy się na zajęcia z szyfrowania, a potem na warsztaty plastyczne. Na koniec dnia udałyśmy się najpierw na apel, po którym ruszyliśmy na pożegnalną dyskotekę. Takim radosnym akcentem nasza grupa zakończyła fantastyczne 11 dni kolonii w Kulce.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Pawła Cz.
Dzień rozpoczęliśmy od gier karcianych i i integracyjnych oraz od wspólnych tańców. Następnie mieliśmy zajęcia, na ktorych pani Ola pokazywała nam różne techniki samoobrony. Po tych zajęciach udaliśmy sie na plażę aby odpocząć i popływać. Z naszymi ostatnimi zajęciami była dyskoteka, podczas której wszyscy mogli się wytańczyć.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny K.
Ostatni dzień minął nam spokojnie. Spakowaliśmy się, byliśmy na plaży i pomagaliśmy ratownikom sprzątać plażę. Odbyła się także olimpiada sportowa. Dzisiaj mieliśmy zajecia z wykrywacza metalu. Następnie czekały na nas tańce integracyjne i małe podsumowanie. Za to wieczorem był apel i dyskoteka.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Ostatni programowy dzień obozu minął nam bardzo szybko. Tego dnia odbyła się wycieczka do Mikołajek i Kadzidłowa. Realizowaliśmy też dodatkowe zajęcia z pakietu Super Aktywnego Plus i Paintballowego. Po tych zajeciach mieliśmy lekcję samoobony. Później graliśmy w baloniadę. Wieczorem po pożegnalnym apelu tańczyliśmy i śpiewaliśmy podczas wspólnej dyskoteki.

Projekt Kulka, grupy Pani Doroty i Pani Kasi Ch., VIP, grupy Pani Marty K., Pani Eweliny K. i Pani Agaty B., Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy R.
Dzień pełen emocji! Po śniadaniu nasze panie zorganizowały nam olimpiadę sportową w większym gronie. Odbyła się walka na balony z wodą, a bieg w wielospodniach wywołał największzy entuzjazm. Rywalizacja była zacięta, a na koniec wszyscy otrzymaliśmy dyplomy. Po kolacji odbył się apel pożegnalny i dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajeć w większym gronie (całym podobozem). Tańczyliśmy wspólnie belgijkę i graliśmy w dwa ognie, potem razem z nasza pania poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w mafie - gre w której każdy ma jakąś role. Po obiedzie rozegraliśmy turniej baloniady, a na koniec dnia poszliśmy na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki B.
Po śniadaniu zaczęliśmy się pakować. Następnie pani rozdała nam dyplomy pożegnalne. Później zrobiliśmy sobie zdjęcia grupowe oraz oglądaliśmy film „Minionki 3”. Potem rozegraliśmy turniej w baloniadę, po której odbył się apel pożegnalny i dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty S.
Nasz ostatni dzień upłynął pod znakiem zabaw w grupie. Bardzo nam na tym zależało, aby spędzić jak najwięcej czasu razem. Graliśmy dzisiaj w siatkówkę, koszykówkę, a także baloniadę. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a tam miło spędziliśmy czas wspominając chwile w Kulce. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym i wspaniałą dyskoteką.