RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 2 - Ahoj przygodo!

Dodany: 2017.07.06

Nadszedł pierwszy dzień zajęć programowych. Co do minuty wszystko mieliśmy zaplanowane, więc nie było czasu na nudę.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Po przebudzeniu poszliśmy na śniadanie, po którym udaliśmy się na quady. Instruktor był bardzo miły i wytłumaczył nam wszystkie zasady, które należy przestrzegać na torze. Następnie każdy z nas mógł wymyślić logo i narysować je podczas zajęć graffiti. Później szybko pokonaliśmy tor segwayem, a potem odbył się rejs smoczą łodzią. Po smacznej kolacji walczyliśmy jak prawdziwi sumo.

VIP, grupa Pani Moni P.
Po śniadaniu udaliśmy się na wizytę do pielęgniarki, a następnie mogliśmy wykupić dodatkowe zajęcia pakietowe. Dzisiaj także wypłynęliśmy aż dwa razy na jezioro Łęsk kajakami turystycznymi i bezburtowymi. Stoczyliśmy również walkę gladiatorów na specjalnej macie. Ostatnią atrakcją była dyskoteka, na której bardzo dobrze się bawiiliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzień był bardzo interesujący. Rano pływaliśmy kajakami turystycznymi. Następnie po krótkiej przerwie poszliśmy na ściankę wspinaczkową, na której dzielnie pokonywaliśmy przeszkody. Przed obiadem ruszyliśmy na strzelnicę, aby poćwiczyć naszą celność strzelając z łuku. Po posiłku mieliśmy okazję chodzić po linie podczas zajęć – slackline. Naszą ostatnią atrakcją była gra terenowa – Świetliki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się zajęcia linowe – skrzynki. Naszym zadaniem było zbudować z nich jak najwyższą wieżę i wspiąć się na nią. Następnie instruktor uczył nas obsługiwać kompas i GPS. Poszliśmy do lasu i tam szukaliśmy zadań, które później należało rozwiązać. Po kolacji zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy między sobą walkę. Dzień zakończyliśmy grą – Leśna Pułapka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
Po smacznym śniadaniu, pełni energii udaliśmy się na nasze pierwsze zajęcia – Poszukiwacze Skarbów. Świetnie się bawiliśmy! Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą musieliśmy się wspiąć. To nie było proste, ale daliśmy radę. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi na piękne jezioro Łęsk. Po powrocie na ośrodek i krótkiej przerwie poszliśmy na symulator lotów kosmicznych – żyroskop. Ten wspaniały dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
W ten piękny, słoneczny dzień czekało na nas mnóstwo atrakcji. Po śniadaniu wraz z wychowawcą miło spędziliśmy czas i lepiej się poznaliśmy. Następnie odbył się waterball. Wchodziliśmy do kuli napełnionej powietrzem i unosiliśmy się na wodzie. Świetnie się bawiliśmy! Później udaliśmy się na symulator lotów kosmicznych – żyroskop. Po obiedzie i odpoczynku udaliśmy się na tor, a tam wraz z instruktorem jeździliśmy na quadach. Dzień zakończyliśmy świetną dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Pierwszy dzień rozpoczęliśmy od stworzenia własnych ścigaczy, które każdy z nas ozdobił w mega ciekawy sposób. Następnie sprawdziliśmy ich moce w wielkim wyścigu. Po pysznym obiedzie graliśmy w mega gry, czyli np. twister, jenga w rozmiarach XXL. Wieczorem odbyło się ognisko, podczas którego lepiej się pozaliśmy i miło spędziliśmy czas.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Po śniadaniu tworzyliśmy kryjówki dla wojownika ninja z klocków lego. Następnie zamieniliśmy się w projektantów i tworzyliśmy własne, niepowtarzalne stroje. Po obiedzie mieliśmy okazję poćwiczyć naszą celność, podczas paintballa. Wieczorem każdy z nas otrzymał swój miecz. Teraz już jesteśmy jak prawdziwi ninja.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Po pysznym śniadniu poszłyśmy na zajęcia, podczs których miałyśmy okazję postrzelać z wiatrówek. Następnie wypłynęłyśmy w rejs rowerkami wodnymi na malownicze jezioro Łęsk. Gdy już dotarłyśmy do ośrodka miałyśmy krótką przerwę, po której udałyśmy się do salonu kosmetycznego na malowanie paznokci, a także makijaż. Później poszliśmy na waterball, a naszą ostatnią atrakcją było ognisko, podczas którego świetnie się bawiłyśmy.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia własnych statków kosmicznych oraz wyścigu ścigaczy. Dalej rozegraliśmy turniej w unihokeja. Po pysznym obiedzie i krótkim odpoczynku graliśmy w piłkę nożną. Później graliśmy w megagry, czyli jenga, twister w rozmiarze XXL. Na koniec dnia upiekliśmy kiełbaski, chlebek i świetnie się bawiliśmy.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Dzień był pełen różnych atrakcji. Po śniadaniu stoczyliśmy walki sumo. Mistrzem turnieju został Paweł. Następnie odbyła się Enigma. Podczas tych zajęć uczyliśmy się szyfrów, a następnie rozwiązywaliśmy zadania. Po obiedzie pływaliśmy kajakami bezburtowymim, a po powrocie odbyły się zajęcia artystyczne – tworzyliśmy własne graffiti. Dzisiaj także odbyły się warsztaty z wystąpień publicznych, a dzień zakończyliśmy grą – Leśna Pułapka.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie od strzelania z łuku, a także paintaballa. Dzięki tej atrakcji ćwiczyliśmy naszą celność. Następnie pokonaliśmy trudne przeszkody na parku linowym, daliśmy radę! Dzisiaj także uczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy. Ta lekcja była bardzo przydatna.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J.
Dziś rano wstaliśmy w bardzo dobrych humorach. Później graliśmy w unihokeja – dziewczyny kontra chłopacy. Świetnie się bawiliśmy! Następnie wspinaliśmy się po wieży zbudowanej ze skrzynek. Po tych zajęciach poszliśmy na plażę, a tam ratownik mówił nam o zasadach bezpieczeństwa. Dzień zakończyliśmy wyprawą kajakami. To był wspaniały dzień!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Naszymi pierwszymi zajęciami był paintball, na których sprawdziliśmy naszą celność. Dzisiaj także odwiedziliśmy pielęgniarkę na wizytę kontrolną, a następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie odbyły się wiatrówki. Po obiedzie były rozgrywki paintballowe, po których nauczyliśmy się posługiwać kompasem i GPS-em, a także wyznaczać azymut. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Po smacznym śniadaniu zamieniliśmy się w wojowników sumo i stoczyliśmy między sobą walkę. Następnie szukaliśmy skarbów za pomocą wykrywacza metalu. Podzieliliśmy się na grupy i musieliśmy rozwiązywać zadania, aby dotrzeć do celu. Dzisiaj także nauczyliśmy się wyznaczać azymut i posługiwać się kompasem oraz GPS-em. Naszą ostatnią atrakcją był survival, podczas którego nauczyliśmy się rozpalać ognisko na różne sposoby.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
Dzisiaj z samego rana udaliśmy się na pyszne śniadanko, po którym razem z animatorką i drugą grupą tworzyliśmy gniotki. Następnie odbyły się zajęcia w Cool Clubie, podczas których tańczyliśmy zumbe. Podczas obiadu zregenerowaliśmy siły i już byliśmy w pełni gotowi na dalsze atrakcje, czyli zajęcia integracyjne. Dzięki nim lepiej się poznaliśmy i miło spędziliśmy czas. Dzień zakończyliśmy magicznym ogniskiem.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Dzisiaj rano odbyły się zajęcia plastyczne, podczas których lepiliśmy z masy solnej Zgredka. Następnie uczyliśmy się obrony przed czarną magią na zajęciach samoobrony. Następnie szukaliśmy kamienia filizoficzneg w lesie przy pomocy wykrywacza metalu. Było troche mrocznie jak w prawdziwiym świecie Harrego Pottera. Naszą ostatnią atrakcją było magiczne ognisko.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu, pełni energii wyruszyliśmy do lasu na fascynujące zajęcia – survival. Następnie instruktor uczył nas obsługi telefonów polowych i szyfrowania zdań, podczas zajęć z łączności. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na plaże, a tam korzystając z pogody opalaliśmy się i graliśmy w różne gry. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w grze Enigma.

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Z rana czekała na nas zaprawa, a tuż po niej pyszne śniadanie. Naszymi pierwszymi zajęciami był survival, podczas którego uczyliśmy się budować szałas. Następnie podskoczyła nam adrenalina na kolejnej atrakcji – parku linowym. Później udaliśmy się na strzelnicę, a tam trenowaliśmy nasze celne oko strzelając z wiatrówek do celu. Przed kolacją czekał na nas waterball, a po posiłku wraz z drugą grupą Super Militarnych poszliśmy na nocną grę – Desant.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Ten piękny dzień rozpoczęliśmy od Bitwy Plemion. Naszym zadaniem było zdobyć jak najwięcej flag grupy przeciwnej. Następnie odbył się wyczekiwany przez nas paintball. Później odbyły się zajęcia z kamuflażu, po których odbyła się samoobrona. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
Dziś po śniadaniu udałyśmy się na zajęcia, które były dla nas bardzo przyjemne. Podczas tych zajęć tworzyliśmy własne, piękne gniotki z kolorowymi włosami. Później odbyły się zajęcia z tancerką, a na nich śmiało wyginałyśmy ciało. Potem odbyły się zajęcia integracyjne, dzięki którym lepiej się poznaliśmy i miło spędziliśmy czas. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Po rozgrzewce odbyła się kontrola czystości. O godzinie 8:30 jedliśmy pożywne śniadanie, aby mieć siłę na pierwszą grę paintballową. Oczywiście przed grą musieliśmy zapoznać się z zasadami gry. Aby się lepiej poznać, odbyło się kilka gier integracyjnych. Lekcja samoobrony również się odbyła i z pewnością pewne chwyty przydadzą nam się w sytuacjach zagrożenia. Dzień zakończyliśmy wspaniałą dyskoteką.

VIP, grupa Pani Patrycji S.
Pierwszy dzień za nami. Zaczęlismy go od wizyty w leśnym gabinecie pań pielęgniarek. Potem przyszedł czas na eurobungee, wyskakaliśmy się jak nigdy dotąd. Następnie wypłynęliśmy w rejs smoczą łódzią, po którym odbył się trening przygotowywujący nas do poligonowych quadów. Potem przyszedł czas na paintball. Dzień kończymy dyskoteką. Ciekawe co czeka nas jutro!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po smacznym śniadaniu pełni sił udaliśmy się na nasze pierwsze zajęcia – park linowy. Tam pokonywaliśmy trudny tor, jednak daliśmy radę. Następnie trenowaliśmy swoją celność strzelając z łuku do tarczy. Przed obiadem jeszcze chodziliśmy po linie utrzymując równowagę. Dzisiaj także wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi. Uczyliśmy się potem różnych chwytów podczas zajęć z samoobrony. Dzień zakończyliśmy grą terenową – Świetliki.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
Ten piękny dzień rozpoczęliśmy od rejsu rowerkami wodnymi. Mieliśmy okazję podziwiać piękny krajobraz. Po powrocie uczyliśmy się jazdy segway’em i próbowaliśmy naszych sił na ściance wspinaczkowej. Następną atrakcją było strzelanie z łuku do tarczy. Pierwsze strzały nie były łatwe, ale później szło nam coraz lepiej. Wieczorem czekała na nas gra terenowa –Świetliki.

Super Militarni, grupa Pana Bartłomieja G.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się do lasu, gdzie odbyły się zajęcia z survivalu. Podczas nich uczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy podstawowe techniki przetrwania. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, a tam trenowaliśmy naszą celność strzelając do tarczy. Dzisiaj odbyła się również gra terenowa – Łączność i uczyliśmy się jeździć segway’u. To był niesamowity dzień!

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
Po smacznym śniadaniu, gotowi na nowe przygody poszliśmy na pierwsze zajęcia, podczas których mogliśmy wykazać się artystycznie. Lepiliśmy Zgredka z masy solnej. Każdemu z nas wyszedł on wspaniale. Następnie uczyliśmy się obrony przed czarną magią na samoobronie, dzięki której już wiem jak się bronić. Dzisiaj naszym głównym zadaniem było odnalezienie kamienia filozoficznego przy pomocy wykrywacza metalu. Było bardzo magicznie! Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Po porannej, solidnej zaprawie udaliśmy się na śniadanie, po którym pełni sił udaliśmy się na zajęcia integracyjne. Dzięki nim lepiej się poznaliśmy i zbliżyliśmy do siebie. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, a tam trenowaliśmy naszą celność. Później naszym zadaniem było zbudowanie jak najwyższej wieży ze skrzynek, na którą później należało się wspiąć. Świetnie się przy tym bawiliśmy. Dzisiaj także odbyła się Bitwa Plemion. Zostaliśmy podzieleni na grupy i musieliśmy zdobyć jak najwięcej flag drużyny przeciwnej. Na koniec dnia tanecznym krokiem udaliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Marty Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelania z łuków. Po kilku próbach szło nam coraz lepiej. Następnie po krótkim odpoczynku uczyliśmy się balansowania ciałem po slackline. Na plaży spędziliśmy miło czas grając w karty, słuchając muzyki, a także lepiej się poznaliśmy. Dużo radości sprawiła nam rywalizacja między sobą, podczas walk gladiatorów. Nocą braliśmy udział w leśnej grze terenowej – Świetliki. To był udany dzień!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Po śniadaniu korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas integrując się w grupie. Następnie zamieniliśmy się w profesjonalnych projektantów i tworzyliśmy niesamowite stroje ninja. Później udaliśmy się do lasu na Bitwe Plemion, po której udaliśmy się na obiad. Po posiłku i krótkim odpoczynku pokonaliśmy nasz lęk wysokości podczas wspinaczki na ściankę. Wieczorem otrzymaliśmy miecze prawdziwych ninja.

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Po śniadaniu nasza pani zorganizowała dla nas rozgrzewkę, po której byliśmy gotowi na atrakcję. Pierwszymi zajęciami były mega gry, czyli twister, jenga, chińczyk w rozmiarze XXL. Bawiliśmy się świetnie! Następnie mieliśmy okazję jeździć z instruktorem na quadach, po których poszliśmy na smaczny obiad. Po posiłku ćwiczyliśmy naszą równowagę przechodząc po linie – slackline. Wieczorem odbyła się dyskoteka.