RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 3 - Niech moc będzie z nami

Dodany: 2017.07.07

Za nami drugi dzień kolonii. Piękna pogoda i świetne humory nas nie opuszczają.

Summer Challenge, grupa Pani Marty Ch.
Dzień zaczęliśmy od wyzwania. Naszym challeng’em było wejście na ja największą liczbę skrzynek. Następnie próbowaliśmy swoich sił w walkach sumo, których mistrzem została Ada. Kolejną atrakcją był kosmiczny trener – żyroskop. Po obiedzie czekało na nas kolejne wyzwanie – ścianka wspinaczkowa, to było dla nas mega przeżycie. Tego dnia najbardziej wyczekiwaną atrakcją była przejażdżka quadem, a po kolacji wybraliśmy się do lasu na grę terenową Leśna Pułapka. Wieczorem bawiliśmy się świetnie przy ognisku.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Dzień rozpoczęliśmy od rejsu rowerkami wodnymi. Było bardzo przyjemnie. Na kolejnych zajęciach rywalizowaliśmy z inną grupą w piłkę siatkową. Później stworzyliśmy niesamowite tatuaże z henny. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
Po smacznym śniadaniu poszliśmy na plaże, skąd wypłynęliśmy kajakami sit on top na jezioro Łęsk. Następnie wraz z animatorką tworzyliśmy poduszki z papieru. Symbolizowały naszą formę – cztery żywioły. Dzisiaj także uczyliśmy się pierwszej pomocy, podczas zajęć Ranny Lotnik. Naszym zadaniem później było udzielenie wsparcia lotnikom, których życie było zagrożone. Uratowaliśmy wszystkich! Po obiedzie odbył się waterball, a zaraz po nim poszliśmy na plażę, gdzie poznaliśmy różne węzły i budowę omegi. To był super dzień!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Kolejny dzień był pełen nowych i niesamowitych doświadczeń. Bawiliśmy się mega grami, czyli jenga, twister i chińczyk w rozmiarze XXL. Następnie skakaliśmy na eurobungee oraz lepiliśmy z gliny piękne figurki. Odbyło się również plażowanie przy słonecznej pogodzie. Cały dzień był bardzo udany!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po pysznym śniadanku mieliśmy survival z panem Sebastianem. Potem jeździliśmy na segway’ach. Następnie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Strzelaliśmy tam do tarcz markerami i zdobywaliśmy punkty. Potem jedliśmy smaczny obiad, po którym jeździliśmy na quadach. Gdy już skończyliśmy fantastyczną przejażdżkę udaliśmy się na park linowy, a tam pokonywaliśmy trudny tor na wysokości. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek. Na początku myśleliśmy, że sprawi nam to dużo trudności, jednak nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Następnie poszliśmy na plażę, a tam czekał na nas ratownik z którym wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Przed obiadem wzięliśmy udział w zajęciach linowych – skrzynki. Naszym zadaniem było zbudować jak największą wieżę ze skrzynek, a następnie wspiąć się na nią. Później zrelaksowaliśmy się na rowerkach wodnych, po których znowu trenowaliśmy naszą celność strzelając z broni paintballowej. Po kolacji zmierzyliśmy się w pojedynku gladiatorów, a przed samym snem upiekliśmy sobie kiełbaski i miło spędziliśmy czas przy ognisku.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęlismy od nauki koncentracji, które miało nam ułatwić spotkanie z Yoda. Następnie Luke Skywalker pokazał nam jak prawidłowo władać mieczem świetlnym oraz zabrał nas na odprawe szkoleniową, sprawdzajacą naszą gotowość do walki z wrogiem. Po przerwie obiadowej udaliśmy się na warsztaty lepienia z gliny oraz długo wyczekiwaną ściankę wspinaczkową. Ten pracowity dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Dzisiaj zostaliśmy snajperami- ćwiczyliśmy celne strzelanie do celu. Najlepszym strzelcem okazał się Szymon Bykowski, który uzyskał największą liczbę punktów. Następnie słuchaliśmy instruktora, który przygotowywał nas do wspólnego żeglowania. Wieczorem rozpaliliśmy ognisko, gdzie piekliśmy kiełbaski i graliśmy w gry integracyjne.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj była ścianka wspinaczkowa. Pokonaliśmy cztery rodzaje ścianek. Świetnie się bawiliśmy, a przy okazji walczyliśmy z naszym lękiem wysokości. Następnie odbyły się mega gry. Do zabawy mieliśmy jengę, twistera, chińczyka w rozmiarze XXL. Przed obiadem poszliśmy do lasu, a tam odbył się survival, po którym odbyła się Enigma. Uczyliśmy się szyfrować, a następnie rozwiązywaliśmy zadania. Dzisiaj uczyliśmy się również węzłów i budowy omegi, którą niedługo wypłyniemy w rejs. Czekamy na jutrzejsze atrakcje!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Po śniadaniu i porannej rozgrzewce odbyły się drugie zajęcia z survivalu. Następnie odbyły się zajęcia ze strategii i taktyki z panem Piotrkiem, po których wypłynęliśmy na jezioro Łęsk kajakami sit on top. Większość dnia spędziliśmy jednak na strzelnicy paintballowej, gdzie miło nam upłynął czas, podczas strzelania.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
W ten piękny dzień czekało na nas mnóstwo wspaniałych, a zarazem magicznych atrakcji. Po śniadaniu odbyły się zajęcia plastyczne, podczas których lepiliśmy piękne figurki z gliny. Następnie graliśmy w bajkowe gry na konsoli, a po obiedzie obchodziliśmy urodziny Kubusia Puchatka. Wszyscy świetnie się bawiliśmy podczas tych zajęć. Korzystając z ięknej pogody poszliśmy na plaże, a tam miło upłynął nam czas na zabawach w grupie. Wieczorkiem tanecznym krokiem poszliśmy na dyskotekę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od medytacji z mistrzem Yoda. Następnie z Lukiem Skywalkerem uczestniczyliśmy w szkoleniu z władania mieczem oraz w cyklu zadań sprawnościowych. Po obiedzie rozegraliśmy mecz piłki nożnej, oraz stworzyliśmy własne gry planszowe w tematyce Star Wars. Na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agaty B.
Po śniadaniu udaliśmy się na lekcję survivalu, a następnie udaliśmy się na plażę, gdzie stworzyliśmy tratwy, którymi później przepłynęliśmy wyznaczoną część jeziora. Walki gladiatorów dostarczyły nam dużo emocji jak i również strzelanie z procy. Dzisiaj odbyły się również zajęcia z GPS-u, a dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelania z łuków. Każdy z nas mógł potrenować swoją celność. Pogoda nam dopisywała, więc udaliśmy się na plażę, a tam graliśmy w Taboo. Po obiedzie wraz z drugą grupą braliśmy udział w olimpiadzie sportowej. W kolejnym bloku zajęć odbyły się mega gry. Na koniec dnia świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.

VIP, grupa Pani Moni P.
Ten piękny dzień rozpoczęliśmy od poznania zasad jazdy na quadach, a następnie mieliśmy okazję jeździć nimi pod czujnym okiem instruktora. Kolejną atrakcją był trening snajperski na strzelnicy. Tego dnia poznaliśmy również teorię żeglarską. Później budowaliśmy wieżę ze skrzynek oraz mieliśmy zajęcia z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Gdy zjadłyśmy śniadanie poszłyśmy na zajęcia z wychowawcą, podczas których grałyśmy w baloniadę. Następnie udałyśmy się na zajęcia taneczne. Tworzyłyśmy własną choreografię. Potem odbyły się łuki, po których odbyła się bardzo przydatna lekcja, podczas której dowiedziałyśmy się jak zdrowo się odżywiać. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
Dzisiaj po pysznym śniadaniu graliśmy w przeróżne gry. Następnie zmierzyliśmy swoje siły we wspinaczce na skrzynki. Przed obiadem poszliśmy do lasu, a tam tworzyliśmy nasze czarodziejskie miotły, a po posiłku wypłynęliśmy w rejs kajakami. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzisiaj pogoda była super! Słońce świeciło od samego rana. Po porannych porządkach poszliśmy na zajęcia ze strategii i taktyki, na których uczyliśmy się szyku wojskowego i postępowania w sytuacji rzucenia granatu. Następnie był pojedynek paintballowy i zajęcia z samoobrony.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Kolejny dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia poświęcone pierwszej pomocy, czyli Ranny Lotnik. Później uczyliśmy się obsługi kompasu i GPS-u. Szukaliśmy zadań, a później musieliśmy je rozwiązać, a także nauczyliśmy się wyznaczać azymut. Następnie odbył się nasz ulubiony paintball. Zagraliśmy w trzy gry strategicznew tym jedna w nocy. Bardzo nam się podobało i nie chcieliśmy schodzić z pola. Tego dnia bawiliśmy się świetnie i nie możemy się doczekać następnego!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Dziś spędziliśmy aktywnie dzień. Na początku zagraliśmy w friesbee. Po udanej grze, z uśmiechem na twarzy poszliśmy na łuki i ustrzeliliśmy same dziesiątki. Po pysznym obiedzie rozegralismy mecz w unihokeja. Po grze udaliśmy się do lasu, aby zagrać w Bitwę Plemion. Dzień zakończyliśmy na dyskotece.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Dzisiaj odbyło się prawdziwe przygotowanie do bycia wojownikiem ninja. Na początek dnia graliśmy w piłkę nożną by poćwiczyć szybkość. Kolejnym punktem dnia było pokonanie lęku wysokościw parku linowym. Każdy ninja powienien umieć budować szałas i rozpalić ognisko – tych umiejętności nauczyliśmy się podczas survivalu. Umiejętność strzelania z łuku pomoże nam chronić śmiertelników. Dzisiaj także wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J.
Po śniadaniu bawiliśmy się wraz z instruktorem w poszukiwaczy skarbów wykorzystaniem wykrywacza metalu. Potem była Enigma, gra podczas której uczyliśmy się szyfrować. Dzisiaj poszliśmy również do parku linowego, gdzie pokonaliśmy trudny tor na wysokości. Korzystając z pięknej pogody poszliśmy również na plażę.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Dzień zaczęliśmy od jazdy segway’em. Wszyscy mieliśmy szansę przejechać się tym dwukołowcem po specjalnym torze. Następnie jeździliśmy na quadach, które dały nam mnóstwo radości. Przed obiadem pływaliśmy smoczą łodzią. Wszyscy świetnie współpracowaliśmy ze sobą. Po obiedzie nasza pani zorganizowała nam turniej piłki siatkowej. Dzisiaj tworzyliśmy również piękne tatuaże z henny. Naszymi ostatnimi atrakcjami był waterball i ognisko.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
Dzień zaczęliśmy świetną wyprawą kajakową po jeziorze Łęsk. Po tych zajęciach udaliśmy się na strzelnicę, gdzie trenowaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek. Później jeździliśmy na quadach pod czujnym okiem pana Ariela. Następnie budowaliśmy najwyższą wieżę ze skrzynek po której należało się wspiąć. Było super! Wieczorem znowu pływaliśmy kajakami. Ciekawią nas jutrzejsze atrakcje.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Dziejszego poranka wszyscy wstaliśmy w znakomitym humorze. Po śniadaniu odbyła się nauka strategii i taktyki paintballowej. Następnie odbyła się Bitwa Plemion. Musieliśmy zdobyć jak najwięcej flag drużyny przeciwnej, była to świetna zabawa. Będąc w lesie mieliśmy zajęcia z survivalu, na których nauczyliśmy się przetrwania w lesie. Dzień zakończyliśmy grą Mafia.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Dzisiaj rano mieliśmy zajęcia z wychowawczynią, podczas których graliśmy na konsoli xbox. Ale następne zajęcia były jeszcze lepsze. Wypłynęliśmy w rejs kajakami na jezioro Łęsk. Następnie tworzyliśmy własne miotły i ozdabialiśmy je bibułą. Po obiedzie plażowaliśmy i strzelaliśmy z łuków. Wieczorem była dyskoteka z super muzyką!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
Dziś miałyśmy mnóstwo zajęć. Po śniadaniu tworzyłśmy różne przedmioty z gliny. Wykonałyśmy kubeczki, miseczki oraz zwierzątka. Potem udałyśmy się na przyjęcie urodzinowe Kubusia Puchatka. Tam tańczyliśmy z balonikami oraz świetnie się bawiłyśmy. Najbardziej podobały nam się zajęcia z survivalu, podczas których budowałyśmy szałasy oraz poznałyśmy metody rozpalania ogniska. Wieczorem świetnie się bawiłyśmy na dyskotece.

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Kolejny dzień w Kulce zaczęliśmy od wycieczki do Mrągowa. Poznaliśmy tam wiele pojazdów wojskowych oraz ich historię. Mieliśmy także okazję przejechać się jednym z nich. Po powrocie i obiedzie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową, aby odbyć szkolenie przed oficjalną potyczką. Kolejnymi zajęciami była jazda na segway’u, a po kolacji opracowaliśmy strategię wygrania potyczki paintballowej. Grę nocną Mafia przeszliśmy z uśmiechem, a potem do spania.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na survival. Następnie w wolnym czasie integrowaliśmy się grając we wciągającą grę Mafia. Podczas zajęć taktycznych nauczyliśmy się formacji wojskowych. Później dowiedzieliśmy się jak należy korzystać z kompasu i GPS-u. Po pysznej kolacji wraz z panem Arielem jeździliśmy na quadach. Wieczorem odbyła się pierwsza gra nocna – Świetliki.

Super Militarni, grupa Pana Bartłomieja G.
Dzień zaczęliśmy smacznym śniadaniem po którym pojechaliśmy na wycieczke do Mrągowa. Tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Poznaliśmy różne pojazdy z czasów II wojny światowej, a także mieliśmy okazję przejechać się jednym z nich. Po powrocie odbyły się zajęcia z survivalu podczas których uczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach. Wieczorem odbył się mecz piłki nożnej, nasza grupa kontra instruktorzy. Było ekstra!

VIP, grupa Pani Patrycji S.
Drugi dzień programowy za nami. Rozpoczęlismy od kosmicznej przygody na żyroskopie, a następnie pobiliśmy rekord kulkowej ścianki wspinaczkowej. Później przyszła pora na teorię żeglarstwa przygotowywującą nas do pływania omegą po jeziorze. Po obiedzie bawiliśmy się w grę francuską i poznaliśmy ośrodek. Przyszła kolej na xboxa.