RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 4 - U nas jak zawsze wesoło!

Dodany: 2017.07.08

Minął trzeci dzień przygody w Kulce. Zabawa i moc atrakcji nie ustają ani na chwilę.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej gry w kalambury. Odbył się pojedynek dwóch drużyn zakończony remisem. Kolejną atrakcją przygotowaną dla nas była lekcja samoobrony z instruktorką. Po udanej rozgrzewce nauczyliśmy się kilku chwytów i teraz nie jest nam nikt straszny. Później odbyły się rozgrywki w zbijaka. Po obiedzie udaliśmy się na walki sumo. Mieliśmy okazję powalczyć na ringu w śmiesznych strojach. Była piękna pogoda, więc poszliśmy na plażę, gdzie odbył się mecz waterpolo. Po kolacji przed pawilonem uczyliśmy się wielu, nowych tańców.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Możemy wspólnie stwierdzić, że dzień był pełen zabaw! Na początek ścianka wspinaczkowa, a potem same pyszności! Równocześnie z podstawowym planem dnia wykorzystaliśmy swoje pakiety super aktywne. Jazda na quadach i rowerach wodnych to sama przyjemność! W tym czasie reszta grupy kombinowała jak odnaleźć zagadki z Mafii i uciekała przed zombie. Po obiedzie czekały na nas gry boiskowe.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Rano pełni energii i zapału uczyliśmy się tańców przed pawilonem takich jak: belgijka. Następnie odbyła się zabawa Ranny Lotnik. Na początku poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy, a później musieliśmy poszukać poszkodowanych i im pomóc. Spisaliśmy się świetnie. Wieczorem odbyła się gra Uwolnić VIP-a.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Po śniadaniu poszliśmy na strzelnicę, gdzie odbyły się nasze pierwsze zajęcia – łuki. Następnie podekscytowani poszliśmy do parku linowego, a tam pokonaliśmy dwa tory na wysokości. Pogoda nam dopisała, więc poszliśmy na plażę. Graliśmy w gry integracyjne, a także sportowe. Po smacznym obiedzie i krótkim odpoczynku odbył się turniej w piłkę siatkową. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Po porannej zaprawie, rozgrzani i pełni sił udaliśmy się na samoobrone. Nauczyliśmy się wielu przydatnych chwytów i nie boimy się już napastników. Część z nas dzisiaj korzystała również z pakietów. Mieli rowerki wodne, slackline, żyroskop i quady. Ten dzień zaczliczamy do bardzo sportowych, ponieważ rozegraliśmy turniej w siatkówkę z inną grupą i w wiele innych dyscyplin.

Obóz Super Military, grupa Pana Bartłomieja G.
Dzisiaj był dzień pakietowy, niektórzy z nas skorzystali z dodatkowych atrakcji, a reszta w tym czasie spędziła czas bardzo aktywnie. Po porannej zaprawie i śniadaniu czekało na nas mnóstwo sportowych konkurencji, a także miło spędziliśmy czas na rozmowach w grupie. Bardzo nas to zintegrowało. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których uczyliśmy się obsługi kompasu i GPS-a. Musieliśmy również szukać zadań i je rozwiązać. Na kolejnych zajęciach budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. To był dzień pełen wrażeń!

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Dzień rozpoczął się od wspólnego plażowania. Dziewczynki postanowiły pograć w piłkę plażową, a chłopcy zbudowali fortecę. Potem udaliśmy się na terenową grę- Enigma, na ktorej poznaliśmy tajniki szyfrowania. Po smacznym obiedzie oglądaliśmy film pt. Harry Potter.

Summer Challenge, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj, tuż po śniadaniu rozegraliśmy mecze siatkówki. Rywalizacja była bardzo zacięta, ale odbywała się w wesołej atmosferze. Następną atrakcją były zajęcia z surviwalu, podczas których poznaliśmy sposoby przetrwania. Na segway uczyliśmy się precyzyjnej jazdy, która poszła nam znakomicie. O tym, kto ma „najbardziej bystre oko” przekonaliśmy się w czasie strzałów do celu z wiatrowki. Następną atrakcją było waterpolo w basenie jeziora, a po kolacji bawiliśmy się świetnie podczas gier integracyjnych.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
Dzisiaj zaczęliśmy dzień od zajęć terenoznawczych. Uczyliśmy się korzystania z kompasu i GPS-a oraz jak wyznaczać azymut. Następnie odbyły się zajęcia z samoobrony, podczas których nauczyliśmy się przytatnych chwytów. Przed obiadem poszliśmy do lasu na kolejne zajęcia z survivalu, na których nauczyliśmy się rozpalać ognisko przy użyciu krzesiwa. Następnie razem z wychowawczynią graliśmy w siatkówkę i inne gry sportowe.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Rano uczyliśmy się opanowania podczas stresujących sytuacji. Kolejna część dnia upłynęła nam bardzo sportowo. Po zjedzeniu pysznego obiadu graliśmy w piłkę oraz projektowaliśmy flagi naszych drużyn. Wieczorem próbowaliśmy być lepsi od grypu przeciwnej podczas gry Leśna Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu zagraliśmy w gorącego ziemniaka. Gdy już skończyliśmy grę udaliśmy się na plażę, a tam miło spędziliśmy czas. Później poszliśmy do parku linowego, gdzie pokonaliśmy trudny tor na wysokości.Daliśmy radę! Po obiedzie poszliśmy na quady i na zajęcia z wykrywaczem metalu. Wieczorem odbyły się walki sumo. Tak wyglądał nasz dzień.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Kolejny dzień naszego turnusu rozpoczęliśmy od wspólnych gier z piłką. Dzieki temu nauczyliśmy się np.: gry w 21. Następnie udaliśmy się na atrakcję, która jest tylko dla odważnych - żyroskop. Wszyscy byliśmy z siebie bardzo dumni. Potem wraz z pomocą animatorki stworzyliśmy gipsowe maski. Po obiadku braliśmy udział w lekcji samoobrony i jeździe na quadzie. Dzień zaliczamy do bardzo pracowitych.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po pysznym śniadaniu wybraliśmy się z panem Sebastianem do lasu na zajęcia z survivalu. Uczyliśmy się jak przygotować sobie pożywienie w trudnych warunkach. Po powrocie na teren ośrodka instruktor nauczył nas w jaki sposób wzniecić ogień przy pomocy krzesiwa. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie uczyliśmy się korzystać z wiatrówki. Później każdy z nas miał okazję kręcić się na żyroskopie. Po obiedzie mieliśmy kajaki oraz tańce integracyjne.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Na początek dnia nasza grupa spróbowała wejść na wieżę ze skrzynek. Następnie uczyliśmy się nowych gier i zabaw. Jeszcze przed obiadem poszliśmy na plaże, gdzie kąpaliśmy się. Po posiłku na poszliśmy na symulator lotów kosmicznych – żyroskop. Później poznaliśmy sposoby bronienia się w każdej niebezpiecznej sytuacji. Na koniec dnia tworzyliśmy z lego nasze statki kosmiczne.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzień rozpoczął się od rozegrania meczu w piłkę siatkową. Grupa została podzielona na dwie drużyny. Graliśmy zacięcie i daliśmy z siebie wszystko. Następnie odbył się waterball. Chodziliśmy po wodzie w wielkiej kuli. Tego dnia udaliśmy się również do lasu na survival. Poznaliśmy różne techniki kamuflażu. Dzień zakończył się grą w zombie.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania, a następnie zostaliśmy podzieleni na grupy. Jedna z nich poszła na wykupione dodatkowo zajęcia, a druga grupa została w obozie, gdzie odbyły się wspólne zajęcia integracyjne z całym podobozem iglo. Później kiedy juz nasza grupa wróciła poszliśmy na potyczkę paintballową. Wieczorem mieliśmy jeszcze jedna potyczkę i mega gry.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Dzień rozpoczęliśmy dobrym śniadaniem, a po nim udałyśmy się na park linowy. Troszkę się bałyśmy, ale jak zwykle udało nam się pokonać nasze słabości i przejść ten tor. Następnie czekały na nas zabawy z wychowawcą. Grałyśmy między innymi w gorącego ziemniaka, siatkówkę. Korzystając z pogody poszłyśmy na plażę, a tam odbył się kurs z radzenia sobie ze stresem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
Po smacznym śniadaniu czekało na nas mnóstwo atrakcji. Niektórzy korzystali dzisiaj także z dodatkowych zajęć. Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj był rejs żaglówką. Było niesamowicie i jeszcze świeciło słońce, które sprawiło nam jeszcze więcej radości. Później odbyła się Bombowa Gra. Naszym zadaniem było wykonać zadania i rozbroić bombę. Resztę dnia spędziliśmy na plaży, gdzie miło nam minął czas.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Dzień był pełen wrażeń! Tuż po śniadaniu zmierzyliśmy się w grupowym pojedynku w grze w kalambury. Następnie zagraliśmy w kocówkę – rodzaj piłki siatkowej, ale odbijamy ją trzymając koc. Niesamowitym przeżyciem był spacer po linie zawieszonej pomiędzy drzewami. Później graliśmy w dwa ognie oraz badmintona. To był udany dzień!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzień był bardzo ciekawy. Z samego rana odbyliśmy poranną zaprawę, a następnie rozpoczęliśmy już nasze fascynujące zajęcia. Udaliśmy się na strzelnicę, a tam odbyły się łuki. Później po trafionych dziesiątkach udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Potem rozpoczęliśmy integrację całej grupy. Przed kolacją poznaliśmy tajniki szyfrowania. Było ekstra!

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od robienia baniek mydlanych w rozmiarze XXL. Następnie pograliśmy z wychowawcą w dwa ognie i stoczyliśmy turniej w ringo. Były też kalambury i konkurs kto zna najwięcej postaci z Harrego Pottera. Później wybraliśmy się do Cool Baru i tam oglądaliśmy super film. Po kolacji czytaliśmy Harrego Pottera.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J.
Dzisiaj po wielu fajnych zabawach udaliśmy się do Cool Baru, gdzie obejrzeliśmy film pt.: „W głowie się nie mieści”. Następnie wyruszyliśmy na wyprawę po lesie. Po powrocie odbył się turniej strzelania z łuku. Kolejny dzień w Kulce jak zawsze minął nam przyjemnie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia z survivalu, na którym budowaliśmy szałasy i uczyliśmy się przetrwania w lesie. Następnie wraz z drugą grupą zmierzyliśmy się w starciu balonów. Było naprawdę super! Wieczorem piekliśmy kiełbaski przy ognisku, po którym udaliśmy się na rozgrywki nocnego paintballa.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Dziś po śniadaniu zagraliśmy w zombie, a później poszliśmy na skrzynki. Nasz rekord to 18 skrzynek. Przed obiadem strzelaliśmy z wiatrówek do tarczy. W następnej kolejności nauczyliśmy się trzech sposobów szyfrowania, a później walczyliśmy między sobą jako gladiatorzy. Naszą ostatnią atrakcją była Leśna Pułapka. Ten dzień uważamy za udany.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Dzisiaj było znowu mnóstwo wspaniałych atrakcji. Rano pograłyśmy w różne gry z piłką np.: dwa ognie i 21. Potem była lekcja eksperymentów. Zrobiłyśmy wulkan z piany i sztuczną krew. Wszystkie świetnie się bawiłyśmy. Po obiedzie oglądałyśmy Harrego Pottera. Ale najlepsze na koniec – wieczorem byliśmy na parku linowym. Nie możmemy doczekać się jutra!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
Dzisiaj najbardziej podobały nam się poranne zabawy z wychowawcą. Potem odbył się konkurs plastyczny pt.: „Moja ulubiona postać z bajki”. Następnie udałyśmy się na film pt.: „W głowie się nie mieści”. Po obiedzie odbyły się zajęcia podczas których tworzyłyśmy piękne bransoletki, a po nich miałyśmy warsztaty detektywistyczne. Wieczorem grałyśmy w dwa ognie.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiaj tuż po śniadaniu czekały nas zabawy z wychowawcą. Postanowiliśmy to trochę urozmaicić idąc na plażę. Po przyjemnie spędzonym czasie nad wodą czekał na nas paintball, a po nim survival, podczas tych zajęć uczyliśmy się podstaw przetrwania i uczyliśmy się budować szałas. W następnym bloku zajęć graliśmy w Grę Francuską. Tak nam minął czwarty dzień kolonii.

VIP, grupa Pani Patrycji S.
Dziejszy dzień był dużym zaskoczeniem. Czekały na nas super pakiety: Pakiet Antygrawitacyjny, Superaktywny i Paintball Plus. Następnie obejrzeliśmy film w Cool Barze oraz zorganizowano nam grę terenową Uwolnić VIP-a.

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Kolejny dzień na obozie minął nam bardzo przyjemnie. Tego dnia wykonaliśmy flagę naszej grupy. Następnie odbyło się szkolenie ze strzelania z łuków. Po obiedzie zostały dla nas zorganizowane gry na konsoli. Wieczorem wybraliśmy się na plażę, aby rozegrać turniej w piłkę plażową.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od realizacji pakietów aktywnych. Spróbowaliśmy naszych sił na slackline oraz eurobungee. Następnie odbył się konkurs plastyczny. Naszym zadaniem było narysować najpiękniejszy rysunek ulubionej postaci z bajki. Po obiedzie obejrzeliśmy film „W głowie się nie mieści”. Dzisiaj tworzyliśmy również ogromne bańki mydlane razem z animatorką. Na koniec dnia rozegraliśmy turniej w dwa ognie.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu czekał nas dzień pełen atrakcji. Niektórzy z nas korzystali dzisiaj z dodatkowych pakietów. A my w tym czasie integrowaliśmy się w grupie grając w różne gry zespołowe. Dzisiaj także mogliśmy się wykazać wokalnie, a po kolacji oglądaliśmy film w Cool Barze.