RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 5 - Humory nam dopisują!

Dodany: 2017.07.09

Już piąty dzień kolonii! Czas pędzi jak szalony, a przed nami jeszcze mnóstwo atrakcji.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia zwane Enigmą, podczas których nauczyliśmy się szyfrować wiadomości. Następnie odbyły się rozgrywki w koszykówkę i unihokeja. Po obiedzie poszliśmy do lasu na survival, a na nim nauczyliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach. Przed kolacją wybraliśmy się na kajaki, a po kolacji odbyło się ognisko. Dzień zakończyliśmy nocną grą – Świetliki.

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Po pysznym śniadaniu graliśmy w baloniadę. Świetnie się wszyscy bawiliśmy. Następnie uczyliśmy się żeglować na jeziorze Łęsk. Do niektórych osób przyjechali rodzice na piknik rodzinny. Wieczorem natomiast ćwiczylismy sprawne wchodzenie na skrzynki pod opieką instruktora.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Zaraz po śniadaniu rozegraliśmy mecz piłki nożnej oraz graliśmy w dwa ognie. Następnie tworzyliśmy wieżę ze skrzynek oraz braliśmy udzial w bitwie o Naboo, z wynikiem remisu dla obu drużyn. Po obiedzie zorganizowaliśmy baloniadę. Wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni oraz mokrzy. Dzisiaj odbyło się jeszcze tworzenie gier planszowych i wizyta na plaży.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Dzisiaj czekało na nas mnóstwo atrakcji. Zaczęliśmy od mega gier – twistera i jengę. Zbudowaliśmy pałac i wielki zamek. Potem wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi. Po tylu emocjach czas na relaks – czyli na sztukę medytacji. Cudowny lasi dźwięki natury nas uspokoiły. Przeżyliśmy dziś także eurobungee i żyroskop. Wieczorem chodziliśmy po linie.

Obóz Super Piantballowy, grupa Pani Oli L.
Po codziennym porannym śniadaniu wybraliśmy się na plażę, by skorzystać z ciepłej i słonecznej pogody. Kąpaliśmy się i graliśmy w gry planszowe. Następnie udaliśmy się na potyczkę paintballową, a tam zostaliśmy podzieleni na drużyny. Po obiedzie znowu ruszyliśmy na paintball. Graliśmy również w piłkę nożną i karty. Po kolacji odbyła się gra Lotnik, na której mogliśmy poznać zasady udzielania pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzień rozpoczęliśmy od rejsu żaglówą po jeziorze Łęsk. Następnie uczyliśmy się strzelania z łuków do specjalnie przygotowanych tarcz. Na parku linowym mogliśmy pokonać swoje słabości i mieć możliwość przejść aż dwa tory na wysokości. Ostatnią atrakcją tego dnia był symulator lotów kosmicznych, czyli tak zwany żyroskop.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
Z rana poprawiliśmy swoje umiejętności gry w ringo i rozegraliśmy baloniadę. Potem odkrywaliśmy zagadkę zbroni na podstawie odcisków palców, zamieniliśmy się w detektywów. Później odpoczęliśmy na plaży, a tam również kąpaliśmy się. Po obiedzie odbyła się olimpiada sportowa. Na koniec dnia nauczyliśmy się przydatnych chwytów samoobrony. Nikt nam nie jest straszny!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J.
Dziś rozpoczęliśmy dzień na sportowo – trenowaliśmy rzuty piłką i podania w grupie. Później poszliśmy na plażę, gdzie mogliśmy odpocząć i kąpać się. Przed obiadem jeździliśmy na quadach i bawiliśmy się w ninje. Później wzięlliśmy udział w konkursie plastycznym, a wieczorem spędziliśmy miło czas przy ognisku, a następnie wybraliśmy się na nocną grę terenową Świetliki.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień zaczęliśmy od gry w unihokej, a następnie razem z drugą grupą braliśmy udział w konkurencjach sportowych. Po obiedzie mieliśmy zawody w strzelaniu z łuku. Później wybraliśmy się na zajęcia z Enigmy, a na niej uczyliśmy się szyfrować wiadomości. Dzień zakończyliśmy nocną grą Leśna Pułapka.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
Dziś rano odbył się turniej we friesbee. Później udaliśmy się do sali dydaktycznej, gdzie grałyśmy na konsoli w fifę i tańczyłyśmy zumbę. Potem razem z naszą panią bawiłyśmy się w kalambury, a po nich mieliśmy olimpiadę sportową. Podczas niej rywalizowaliśmy z drugą grupą. Wieczorem miałyśmy zajęcia z samoobrony, na których nauczyłyśmy się wielu przydatnych chwytów, a naszą ostatnią atrakcją było eurobungee.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Po smacznym śniadaniu rozegraliśmy turniej w unihokeja. Było mnóstwo emocji! Później poszliśmy do parku linowego. Każdy z nas miał okazję przejść park dwa razy. Mieliśmy także rozgrywki sportowe między grupowe. Byliśmy najlepsi! Po obiedzie udaliśmy się na żyroskop i quady. Wieczorem stworzyliśmy piękne przypinki, które podarujemy bliskim.

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
Nasz dzień rozpoczął się od konkurencji sportowych. Odbył się czarodziejski turniej trójmagiczny. Przed południem korzystając z przepięknej pogody poszliśmy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Po obiedzie graliśmy na konsoli w grę Harry Potter. Następnie odbył się konkurs na najlepszego stworka z gliny, a na koniec dnia braliśmy udział w grze na terenie ośrodka, podczas której musieliśmy odnaleźć horkruksy. To był super dzień!

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Zaraz po śniadaniu wypłynęliśmy na wyprawę kajakami turystycznymi. Dziś także tańczyliśmy zumbę i nawet wszyscy chłopacy świetnie się bawili. Razem z innymi grupami szukaliśmy skarbu, a przeciwnicy nam przeszkadzali. Jednak byliśmy lepsi. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynkach. Na plaży wspólnie graliśmy w UNO, a w przerwie w piłkę. Dzień zakończyliśmy nocną grą Mafia.

Super Militarni, grupa Pana Bartłomieja G.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania. Przed południem sprawdzaliśmy naszą celność podczas zajeć z wiatrówek. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w rugby lub odpoczywaliśmy w cieniu drzew. Po przepysznym obiedzie, odbyliśmy wspaniałą podróż po jeziorze smoczą łodzią. Bawiliśmy się wybornie. Pod wieczór wybraliśmy się do lasu, aby nazbierać drewna na ognisko. Przy okazji pobawiliśmy się w podchody. Po kolacji rozpaliliśmy ognisko. Bawiąc się i śmiejąc upiekliśmy wspólnie kiełbaski.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Ten wyjatkowy dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw podwórkowych. Następnie jeździliśmy na quadach. Przed obiadem stoczyliśmy jeszcze bitwę o Naboo. Po posiłku rozegraliśmy mecz baloniady. Później udaliśmy się na spływ kajakowy. Na koniec dnia zagraliśmy w piłkę nożną.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agaty B.
Dzisiaj rano graliśmy w Czółko, jak i miło spędziliśmy czas na plaży. Następnie wykonany kamuflaż na lekcji survivalu wyszedł nam profesjonalnie i dzieki niemu zlaliśmy się z otoczeniem. Wieczorem strzelaliśmy z wiatrówki. Daliśmy z siebie wszystko.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Na początku mieliśmy baloniadę, po której udaliśmy się na zajęcia plastyczne. Podczas tych zajęć lepiliśmy z gliny. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami, a gdy wróciliśmy tanecznym krokiem poszliśmy na zumbę. Dzisiaj wspinaliśmy się też na skrzynki, a po nich czekał na nas waterball. Dzień zakończyliśmy nocną grą Mafia.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Poranek rozpoczęliśmy jak zwykle od rozgrzewki, która zapoczątkowała nasz aktywny dzień. Po śniadaniu rozegraliśmy potyczkę paintballową, podczas której zamieniliśmy się w terrorystów i antyterrorystów. Było ekstra! Później poszliśmy na plażę, gdzie zażyliśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami po jeziorze Łęsk. Dzisiaj także odbyła się lekcja samoobrony, podczas której poznaliśmy wiele przydatnych chwytów. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z kamuflażu, po których wybraliśmy się na kąpielisko, gdzie miło nam minął czas. Tam zorganizowaliśmy również zawody w przepłynięciu tratwą, którą samo wcześniej musieliśmy zbudować. Następnie odbyły się walki gladiatorów, po których mieliśmy ognisko. Wieczorem odbyła się gra Uwolnić VIP-a.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się do lasu na lekcję survivalu. Nauczyliśmy się budować szałas i pozyskiwać wodę. Następnie mieliśmy zajęcia z wychowawcą, podczas których graliśmy w mnóstwo ciekawych gier. Wieczorem odbyła się potyczka paintballowa.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z wychowawcą, podczas których lepiej się poznaliśmy. Następnie tworzyliśmy piękne figurki i przedmioty z gliny. Wręczymy niektóre dla naszych bliskich. Dzisiaj odbył się również turniej w siatkówkę i koszykówkę. Wieczorem odbyła się gra terenowa. Czekamy na jutro!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Tuż po śniadaniu wybraliśmy się na rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, a po powrocie czekał na nas waterball. Po pysznym obiedzie, pełni energii pokonywaliśmy dwa tory przeszkód na parku linowym. W następnej kolejności zrelaksowaliśmy się w czasie medytacji. To był bardzo udany dzień, a dodatkowo pogoda dopisała.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie się wygrzewaliśmy się w słońcu podczas plażowania. Po krótkim odpoczynku uczyliśmy się strzelać z wiatrówek do specjalnych tarcz. Po pysznej kolacji odbyło się ognisko, a na nim śpiewaliśmy znane piosenki.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Dzisiaj po śniadaniu miałyśmy zumbę. Było super! Potem były zajęcia z dobierania fryzur i pielęgnacji włosów. Następnie poszłyśmy na plażę, a tam opalałyśmy się i grałyśmy w piłkę. Po obiedzie zamieniłyśmy się w projektantki i zrobiłyśmy własne koszulki. Na naszyh ostatnich zajęciach dekorowałyśmy słoiki serwetkami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Po śniadaniu rozegraliśmy mecz koszykówki, a następnie poszliśmy na plażę skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami. Poźniej przyszła kolej na quady, a po nich świetnie się bawiliśmy na mega grach. Resztę naszej energii wykorzystaliśmy podczas gry nocnej Świetliki.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Dzisiaj znowu byliśmy na paintballu. Graliśmy w speedball, a następnie nasza pani uczyła nas szyfrów harcerskich. Było ciepło, więc zadecydowaliśmy, że pójdziemy na plażę, gdzie skorzystamy z kąpieli wodnych i słonecznych. Przed kolacją strzelaliśmy z wiatrówki, a po posiłku nauczyliśmy się korzystać z kompasu.

VIP, grupa Pani Patrycji S.
Dziś mieliśmy bardzo aktywny dzień. Rozpoczęliśmy od turnieju łuczniczego, następnie udaliśmy się do lasu na survival. Potem znów wróciliśmy na plażę, skąd ypłynęliśmy w rejs żaglówką. Po obiedzie trenowaliśmy naszą równowagę na slackline'ie i dowiedzieliśmy się wiele o pierwszej pomocy. Ostatne były kajaki sit on top.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
Po śniadaniu poszliśmy na quady i na nich jeździliśmy po specjalnym torze wraz z instruktorem. Następnie korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Tam korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych, a także graliśmy w mnóstwo świetnych gier. Później wykonaliśmy wiele ciekawych eksperymentów, po których znowu udaliśmy się na plażę. Tym razem wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Dzień zakończyliśmy grą Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj bardzo rozpieszczała nas pogoda, dlatego też po wejściu na najwyższy poziom w parku linowym poszliśmy na plażę by zażyć kąpieli wodnej i słonecznej. Następną atrakcją dnia był rejs rowerkami. Później mogliśmy wykazać się precyzją podczas paintballa. Wieczorem stworzyliśmy przypinnki zwycięsców.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na slackline. Podczas tych zajęć trenowaliśmy naszą równowagę przechodząc po linie. Następnie poszliśmy na plażę, a tam korzystaliśmy z pięknej pogody. Później wraz z drugą grupą graliśmy w zombie, a po tej zabawie wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Przed kolacją tworzyliśmy flagę naszej kolonii, a po posiłku nauczyliśmy się strzelać z łuku.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
Po smacznym śniadniu udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie wykazaliśmy się precyzją. Następnie pokonaliśmy trudny tor na wysokości w parku linowym. Wszyscy świetnie się spisaliśmy. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie miło nam minął czas na zabawach i kąpieli w jeziorze. Później odbył się turniej ze strzelania z łuku. Na koniec poszliśmy na zajęcia, podczas których tworzyliśmy znaczki naszej grupy. To jest super pamiątka obozu!

Dzisiaj odbył się także piknik rodzinny. Do niektórych z nas przyjechali rodzice i korzystali z atrakcji. Bawili się świetnie tak jak my każdego dnia w Kulce.