RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 6 - Aktywny poniedziałek

Dodany: 2017.07.10

Za nami już połowa kolonii, lecz my cały czas nie zwalniamy tempa.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Najedzeni poszliśmy uczyć się survivalu. Nauczyliśmy się rozpalać ogniska na różne sposoby, a także jak sobie radzić w trudnych warunkach. Było bardzo gorąco, więc poszliśmy na plażę. Tam kąpaliśmy się i leżakowaliśmy. Niektórzy z nas grali w tym czasie w UNO. Na kolejnych zajęciach pokonywaliśmy trudny tor na segway’u. Po obiedzie poszliśmy na eurobungee, a podczas tych zajęć wykazaliśmy się akrobatycznie robiąc salta. Następnie graliśmy w Mafię i Zombie. Naszą ostatnią atrakcją dzisiaj była Gra Francuska, dzięki której dowiedzieliśmy się wiele ciekawych informacji o ośrodku.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Dziś przywitała nas piękna pogoda, dlatego po śniadaniu wybraliśmy się na długi spacer do okolicznej wioski. Następnie zwalczyliśmy nasz lęk wysokości na ściance wspinaczkowej. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży oraz rozegraliśmy mecz siatkówki. Na koniec dnia każdy z nas wykonał maskę gipsową ulubionego bohatera.

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy pysznym śniadaniem. Następnie przebyliśmy długą gorącą drogę, wiodącą przez las na poligon i tam jeździliśmy na quadach, a także turlaliśmy się w zorbie. Po powrocie zjedliśmy obiad i poszliśmy na walki gladiatorów. Później po jeziorze pływaliśmy Omegą. Czas tak szybko leciał, że musieliśmy iść na kolacje. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
Po smacznym śniadanku, pełne energii wyruszyłyśmy na plażę. Pogoda była piękna, więc kąpałyśmy się i opalałyśmy. Podczas pobytu tam grałyśmy również w super gry grupowe. Następnie razem z instruktorką trenowałyśmy naszą celność strzelając z procy. Resztę dnia spędziliśmy na grach i zabawach w grupie.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
W ten piękny dzień zrealizowaliśmy mnóstwo atrakcji. Po śniadanku, pełni sił poszliśmy na mega gry. Podczas tych zabaw korzystaliśmy z jengi, twistera i chińczyka w rozmiarach XXL. Bawiliśmy się świetnie! Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie odbyły się zajęcia z survivalu. Nauczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach. Przed kolacją poszliśmy do Sali dydaktycznej, a tam układaliśmy niesamowite budowle z klocków lego. Dzień zakończyliśmy skacząc na eurobungee. Dzisiaj było wspaniale!

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Od rana nasz wychowawca organizował dla nas różne gry na boisku i terenie podobozu. Po drugim śniadaniu wybraliśmy się na kajaki. Na następnych zajęciach bawiliśmy się GPS-em na terenie ośrodka szukając zadań, które później należało rozwiązać. Po kolacji udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się gra Ranny Lotnik. Podczas tej gry poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy, a następnie udzielaliśmy wsparcia poszkodowanym.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Dzisiaj po śniadaniu udaliśmy się na poligon, a tam czekały na nas quady, zorba i viking. Wszystkim bardzo podobały się przygotowane atrakcje. Po obiedzie poszliśmy na plażę, aby odpocząć i pod czujny okiem ratownika wykąpać się w jeziorze. Następnie czekały na nas zajęcia dotyczące posługiwania się GPS-em. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Rano zagraliśmy w siatkówkę, a później udaliśmy się na eurobungee. Następnie korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plażę, a tam zagraliśmy w waterpolo. Później w Cool Barze wyśpiewaliśmy się na karaoke. Dzień zakończyliśmy Grą Francuską.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzisiaj udaliśmy się na poligon. Tam mogliśmy skorzystać z przejażdżki quadami i vikingiem oraz turlaliśmy się w zorbie. Była to dla nas bardzo udana wyprawa. Po obiedzie spędziliśmy czas na plaży łapiąc promyki słońca. Nasz dzień zakończył się dyskoteką w Cool Clubie. To był dzień pełen wrażeń!

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
Dzisiaj po porannej rozgrzewce udaliśmy się na śniadanie. Następnie wraz z instruktorem poszliśmy do lasu na survival. Tam uczyliśmy się budować szałasy i rozpalać ognisko. Później odbyło się karaoke, na którym wyśpiewaliśmy wszystkie znane przeboje. Dzień zakończyliśmy grą GPS.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzień był super! Najpierw pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, a tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mogliśmy zobaczyć czołgi i pojazdy wojskowe, a nawet przejechaliśmy się jednym z nich. Po powrocie ze smakiem zjedliśmy obiad, po którym udaliśmy się na zajęcia ze strzelania z łuku. Wieczorem odbyły się rozgrywki paintballowe.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Z samego rana udaliśmy się na spacer. Pogoda nam dopisywała. Po powrocie szaleliśmy na żyroskopie. Następnie bawiliśmy się w zombie, a także zrelaksowaliśmy się na plaży.

Summer Challenge, grupa Pani Marta Ch.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od gier logicznych, wykazując się niesamowitą błyskotliwością umysłu. Następnie łapaliśmy promienie słoneczne na kulkowej plaży. Dużo przyjemności sprawił nam również spływ kajakami po jeziorze Łęsk. Kolejnym wyzwaniem tego dnia było robienie salt na eurobungee. Chwilę przed kolacją rozśpiewaliśmy się podczas karaoke, a wieczorem poznawaliśmy jeszcze lepiej ośrodek podczas gry francuskiej. Ten dzień był naprawdę bardzo udany i pełny wrażeń.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J.
Dzisiaj było bardzo gorąco. Po śniadaniu odbyły się walki gladiatorów. Później pływaliśmy na kajakach turystycznych. Bardzo nam się podobało. Następnie przyszedł czas na walki sumo, które zwyciężyła Wiktoria. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a tam miło spędziliśmy czas. Wieczorem rozegraliśmy turniej piłki nożnej.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Po śniadaniu plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Potem mieliśmy zagadki z prof. McGonagall. Były super i wszystkie świetnie się bawiłyśmy. Później poszłyśmy pograć w różne sportowe gry na konsoli, a po obiedzie pani zorganizowała nam fitness. Później poszłyśmy do lasu, a tam tworzyliśmy różdżki. Po kolacji mieliśmy grę terenową wraz animatorką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Rano wybraliśmy się na spacer do pobliskiej miejscowości. Po powrocie, korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się nad jezioro. Stamtąd wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi. Ta wyprawa bardzo nam się podobała. Po kolacji odbył się turniej łuczniczy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj była gra Ranny Lotnik. Przy tej zabawie nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy. Następnie podzieliliśmy się na dwie drużyny i robiliśmy flagę, stworzyliśmy hymn naszych grup. Później odbył się turniej w baloniadę. Po obiedzie przebraliśmy się i udaliśmy na plażę, a tam korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Dzień zakończyliśmy Grą Francuską.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami. Korzystając z pięknej pogody pozostaliśmy na plaży by móc pobawić się w wodzie. Tego dnia braliśmy również udział w rozgrywkach gladiatorów. Każdy walczył bardzo dzielnie.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agaty B.
Po śniadaniu poszliśmy na plażę. Była cudowna pogoda. Aby się ochłodzić zagraliśmy w baloniadę i wszyscy się dobrze bawiliśmy. Przed obiadem wybraliśmy się na wspinaczkę po parku linowym, a po obiedzie na strzelnice paintballowa. Resztę dnia spędziliśmy na zabawach integracyjnych.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzisiaj byliśmy na wycieczce w Mrągowie, a tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Zobaczyliśmy tam wiele przeróżnych maszyn wojskowych, które kiedyś służyły naszym żołnierzom w boju. Jednak najlepsza była przejażdżka wozem opancerzonym. Było super! Po powrocie poszliśmy na plażę, gdzie zażywaliśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Tego dnia również wspinaliśmy się na parku linowym.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Dzień standardowo zaczęliśmy od porannej zaprawy i śniadania, po którym integrowaliśmy się w grupie grając w przeróżne gry zespołowe. Następnie wyruszyliśmy na plażę, aby ochłodzić się w jeziorze. Podsumowaniem dnia była dyskoteka, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Po smacznym śniadanku udałyśmy się na zumbę, po której zagrałyśmy w Grę Francuską. Dzięki tej zabawie lepiej poznałyśmy ośrodek. Dzisiaj także korzystając z przepięknej pogody poszłyśmy na plażę, gdzie zażywałyśmy kąpieli w jeziorze. Po obiedzie robiłyśmy sobie maseczki oraz zagrałyśmy w baloniadę. Dzień zakończyłyśmy wspaniałą dyskoteką.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Od rana rozwijaliśmy nasze zdolności wokalne podczas karaoke. Pani była z nas bardzo zadowolona. Następnie zagraliśmy w siatkówkę, a później czekał na nas paintball. Pogoda dopisała, więc poszliśmy na plażę, gdzie miło nam upłynął czas. Dzień zakończyliśmy paintballem.

VIP, grupa Pani Patrycji S.
Dziś mieliśmy bardzo aktywny dzień. Przed obiadem udaliśmy się na poligon. Tam korzystaliśmy z zorby, quadów oraz pojazdu - viking. Po obiedzie bardzo zmęczeni poszliśmy na plażę. Następnie ćwiczyliśmy celność na zajęciach z wiatrówek. Po kolacji mieliśmy wyczekiwaną dyskotekę. Było super!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na spacer do pobliskiej miejscowości. Po drodze łapaliśmy motyle i piękne promienie słońca. Przed obiadem mieliśmy zajęcia, na których uczyliśmy się korzystania z GPS-a i kompasu. Następnie odbyła się Bitwa Plemion, podczas której musieliśmy zdobyć flagę przeciwnika.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiaj rozegraliśmy mecz piłki nożnej, który zakończył się remisem. Następnie każdy z nas wykazał się precyzją przy strzelaniu z łuku do tarcz. Po tej aktywności udaliśmy się na plażę, a tam kąpaliśmy się i graliśmy w przeróżne gry. Dzień zakończyliśmy wspaniałą dyskoteką.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Rano udaliśmy się na poligon, a tam czekało na nas mnóstwo atrakcji: quady, zorba i viking. W drodze powrotnej śpiewaliśmy piosenki i miło spędziliśmy czas integrując się z innymi grupami. Po powrocie odbyły się zajęcia, podczas których poznaliśmy kultury świata. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarcz. Świetnie się spisaliśmy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Dzisiaj pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, a tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego i mieliśmy okazję przejechać się wozem opancerzonym. Po powrocie zagraliśmy w nasza ulubioną grę Mafia, a po niej udaliśmy się na plażę, aby schłodzić się w ten upalny dzień. Po kolacji zagraliśmy w nocnego paintballa.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
Dzisiaj była piękna pogoda! Cały dzień świeciło słońce. Po śniadaniu pani Korina zabrała nas na spacer, a po nim odbyły się walki sumo. Mistrzem został Piotrek, nikt nie miał z nim szans. Potem z inną grupą mieliśmy rozgrywki w dwa ognie. Po obiadowej przerwie udaliśmy się na plażę, a tam zagraliśmy w waterpolo. Wygrała drużyna czerwonych! Wieczorem pani zorganizowała nam Grę Francuską, która polega na tym, że musimy znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące ośrodka. Było super!

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
Zaczęliśmy dzień od plażowania. Było bardzo ciepło, więc ochłodziliśmy się w jeziorze. Potem strzelaliśmy z łuku. Nie było łatwo trafić w sam środek, ale niektórym się udało. Po przerwie tworzyliśmy eliksiry z profesorem Snape’m. Następnie rozegraliśmy turniej w siatkówkę, a naszą ostatnią atrakcją była zabawa Więzień Azkabanu.

Super Militarni, grupa Pana Bartłomieja G.
Dzień rozpoczęliśmy od sytego śniadania, po którym wzięliśmy udział w zajęciach fakultatywnych i uzupełniających. Bawiliśmy się świetnie przy kalamburach i mafii. Niejednokrotnie doprowadzając się do łez ze śmiechu wraz z naszym wychowawcą. Następie mogliśmy poczuć dreszczyk emocji i adrenalinę na parku linowym. Później udaliśmy się nad jezioro popływać kajaczkami bezburtowymi. Zorganizowaliśmy nawet wyścigi, po których zażyliśmy kąpieli. Zaraz po tym mieliśmy zajęcia z waterballa, które również przysporzyły nam wiele radości. Wieczorem zjedliśmy kolacje, a po niej relaksowaliśmy się po aktywnym dniu na dyskotece.