RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 7 - Nie zwalniamy tempa!

Dodany: 2017.07.11

Z uśmiechem na twarzy przywitaliśmy siódmy dzień kolonii i pełni energii, od rana uczestniczyliśmy w zajęciach prowadzonych przez instruktorów i animatorki.

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Dzień rozpoczęliśmy dobrym śniadaniem. Po jedzeniu niektórzy poszli na dodatkowe pakiety, a my wyruszyliśmy na plażę. Nad jeziorem robiliśmy plakaty i pływaliśmy. Gdy wróciliśmy z plaży rozwiązywaliśmy zagadkę o Atlancie. Po obiedzie wyruszyliśmy na zajęcia linowe (park linowy). Wszyscy dobrze się sprawdziliśmy na wysokości. Na kolejnych zajęciach instruktor nauczył nas jak przetrwać w dziczy, na zajęciach survivalowych. Wieczorem poszliśmy do lasu na nocną grę terenową świetliki.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
Po śniadanku pełni sił poszliśmy na plażę. Tam doskonaliliśmy nasze umiejętności pływackie pod czujnym okiem ratownika. W tym czasie niektórzy z nas także grali w piłkę. Następnie razem z animatorką budowaliśmy piękne budowle z klocków lego. Dzisiaj mieliśmy okazję budować wieżę ze skrzynek, na którą później się wspinaliśmy. Dzięki tej atrakcji poćwiczyliśmy naszą równowagę. Po kolacji odbyły się mega gry, czyli jenga, twister w wersji XXL.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Rano udaliśmy się do lasu, gdzie odbyły się zajęcia z survialu. Podczas nich nauczyliśmy się jak budować szałas oraz jak przetrwać w trudnych warunkach. Po powrocie czekała na nas kolejna atrakcja – gra z użyciem kompasu i GPS-a. Szukaliśmy zadań na terenie ośrodka, a następnie je rozwiązywaliśmy. Resztę dnia spędziliśmy na plaży, gdzie świetnie się bawiliśmy w grupie.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu ruszyliśmy na poligon. Gdy dotarliśmy na miejsce czekała na nas przejażdżka quadami po specjalnym torze, a także vikingiem. Mieliśmy okazję również turlać się w zorbie. Po powrocie zregenerowaliśmy siły spożywając pyszny obiad. Naszą kolejną atrakcją była gra paintballowa. Bawiliśmy się świetnie. Dzień zakończyliśmy grą Granat.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj były zajęcia artystyczne, podczas których tworzyliśmy piękne witraże. Następnie czekała na nas super atrakcja na strzelnicy – paintball. Wystrzeliliśmy mnóstwo kulek i bawiliśmy się przy tym wspaniale. Następnie korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie miło nam upłynął czas na zabawach z naszą panią. Dzień nam minął rewelacyjnie.

VIP, grupa Pani Patrycji S.
Kolejny dzień za nami. Rozpoczęliśmy od plażowania, ponieważ pogoda dopisała nam wyjątkowo. Następnie udaliśmy się na żagle i każdy w praktyce wykorzystał wiedzę przekazaną nam na zajęciach teoretycznych. Potem udaliśmy się na quady i wspinaliśmy się na skrzynki. Dzień zakończyliśmy grą nocną – Świetliki.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami typu – sit on top, w rejs po jeziorze Łęsk. Bardzo miło upłynął nam ten czas. Następnie mieliśmy zajęcia z samoobrony. Ta lekcja bardzo nam się przydała, bo już wiemy jak się bronić przed napastnikami. Po obiadku szukaliśmy zadań, posługując się kompasem i GPS. Kolejną przydatną lekcją dzisiaj była pierwsza pomoc, którą poznaliśmy podczas zabawy Ranny Lotnik. Uważnie posłuchaliśmy instruktora, który przekazał nam tą wiedzę, a później zastosowaliśmy ją ratując lotników. Po kolacji graliśmy na konsoli, a dzień zakończyliśmy grą nocną – Świetliki. To był dzień pełen wrażeń!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu czekało na nas mnóstwo atrakcji. Wystrzelaliśmy mnóstwo kulek podczas paintballa. Świetnie się bawiliśmy! Później uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy na zajęciach Ranny Lotnik. Instruktor powiedział nam jak należy pomagać osobom potrzebującym wsparcia, a następnie musieliśmy odnaleźć i uratować rannych. Wykazaliśmy się profesjonalizmem. Korzystając z pięknej pogody, po obiedzie poszliśmy na plażę, a tam miło spędziliśmy czas integrując się z innymi grupami. Dzień zakończyliśmy nauką obsługi kompasu i GPS-a.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Od rana była piękna pogoda, więc żeby jej nie marnować poszliśmy na plażę. Będąc na miejscu mogliśmy się zrelaksować, wykąpać w jeziorze, a także pograć w gry zespołowe. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie trenowaliśmy celność strzelając z wiatrówek. Po obiedzie wyskakaliśmy się jak nigdy na eurobungee. Następnie znowu udaliśmy się na plażę, ale tym razem po to, aby wypłynąć w rejs żaglówką. Kolejną atrakcją były walki gladiatorów, a dzień zakończyliśmy grą nocną – Świetliki.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Siódmy dzień turnusu okazał się bardzo ciekawy. A to wszystko dzięki temu, że poznaliśmy różne techniki survivalowe. Każdy z nas musiał przygotować szałas oraz spróbować rozpalić ogień za pomocą krzesiwa. Dzisiaj tworzyliśmy również szybowce, graliśmy w Grę Francuska, Mafie oraz inne gry grupowe.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Kolejny dzień kulkowych atrakcji za nami. Po śniadaniu razem z innymi grupami najpierw stworzyliśmy flagę naszej drużyny a następnie zawalczyliśmy o nią w bitwie o flagę. Po powrocie i odpoczynku nauczyliśmy się grać w mafie. Następnie udaliśmy się na obiad. Dziś każdy z nas spróbował zmierzyć się z podchwytliwymi pytaniami w grze francuskiej. Następnie stoczyliśmy walkę o tytuł mistrza gladiatorów, został nim Kacper. Na koniec dnia z gliny wykonaliśmy figurki bohaterów Gwiezdnych Wojen.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Po śniadaniu miałyśmy zajęcia z wychowawcą, podczas których stworzyłyśmy flagi na wieczorną grę Bitwa Plemion. Potem odbyły się mega gry, czyli twister, jenga w rozmiarach XXL. Po tej atrakcji bawiłyśmy się w chowanego i kalambury. Po smacznym obiedzie poszłyśmy na bitwę taneczną, a po krótkiej przerwie śpiewałyśmy na karaoke znane przeboje. Dzień zakończyłyśmy grą Bitwa Plemion.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę. Mecz był bardzo ekscytujący i obie drużyny walczyły zawzięcie. Tego dnia wypłynęliśmy również w rejs smoczą łodzią oraz próbowaliśmy utrzymać równowagę na slackline. Dzień zakończył się nocną wyprawą do lasu na grę Świetliki.

Summer Challenge, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj dzień rozpoczęliśmy od gier integrujących grupę, jeszcze lepiej się poznając. Następnie stawiliśmy czoła wyzwaniu o zdobycie flagi. Korzystając z pojawiających się promieni słońca, udaliśmy się na plażę. Najbardziej podobały nam się skoki do rześkiej wody. Kolejną czekającą na nas atrakcją był Waterball, a następnie przeprawa kajakami bezburtowymi po jeziorze. Wieczorem uczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach. Poznaliśmy sztukę kamuflażu oraz budowania szałasów.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Agaty B.
Dzień zapowiadał się fajnie od samego rana. Do 14 mieliśmy zajęcia z nasz panią, która przygotowała dla nas szereg zabaw żeby nasze wspomnienia po kolonii były jeszcze lepsze. Po obiedzie poszliśmy na ostatnią potyczkę paintballową. A później szukaliśmy zadań za pomocą wykrywacza metali. Na koniec dnia szyfrowaliśmy zadania tajnym kodami. Dzień spędziliśmy milo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Dzień zaczęliśmy od śniadania, po którym graliśmy w baloniadę. Później strzelaliśmy z wiatrówek. Następnie uczyliśmy się przydatnych chwytów na zajęciach z samoobrony. Wiem jak się bronić przed napastnikiem. Po kolacji rozegraliśmy turniej w siatkówkę.

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
Dzień był bardzo udany. Z rana odbył się turniej w baloniadę. Graliśmy chłopaki kontra dziewczyny. Później lepiliśmy zamki z piasku, nie obyło się bez kąpieli w jeziorze. Następnie śpiewaliśmy w Cool Clubie znane przeboje. Po quizach i innych ciekawych zabawach tworzyliśmy bransoletki. Oby więcej takich ciekawych dni.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J.
Po śniadaniu było bardzo aktywnie. Zorganizowaliśmy rozgrywki w dwa ognie. To była super zabawa! Później tworzyliśmy bardzo pomysłowe gry planszowe. Następnie również rozwijaliśmy swoją kreatywność, tworząc własne pluszaki lub poduszki z papieru. Po obiedzie uczyliśmy się jak radzić sobie w sytuacjach zagrożenia. A wieczorem czekała na nas gra terenowa – Leśna Pułapka.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
Rano zmierzyliśmy się w rozgrywce w dwa ognie z kolonią Aktywne Wakacje, po której udaliśmy się na plażę. Gdy wróciliśmy z kąpieli w jeziorze poszliśmy na karaoke w Cool Clubie i śpiewaliśmy znane przeboje. Po obiedzie tworzyliśmy poduszki z papieru, które wyszły nam pięknie, a po tych zajęciach artystycznych wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Dzisiaj kolejny dzień, kiedy pogoda nam dopisała, dlatego większość czasu spędziłyśmy na dworze. Rano grałyśmy w ringo i byłyśmy na plaży, gdzie kąpałyśmy się i grałyśmy w double. Po plażowaniu miałyśmy karaoke i śpiewałyśmy super piosenki. Po obiedzie robiłyśmy bańki XXL, były ogromne! Potem zrobiłyśmy piękne bransoletki, które zachowamy na pamiątkę z kolonii. Wieczorem grałyśmy w taboo – było bardzo śmiesznie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnym uczestnictwem w zaprawie porannej. Następnie udaliśmy się na śniadanie. Później wychowawcy zorganizowali nam mini olimpiadę, podczas której mogliśmy wziąć udział w konkurencjach. Wszystkim bardzo podobały się te zawody. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na strzelanie z wiatrówek.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Po śniadaniu i porządkach razem z grupą pani Gabrysi i Angeliki uczestniczyliśmy w olimpiadzie sportowej. Było naprawdę super! Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami. Potem odbyły się aż dwa zajęcia paintballowe, które dostarczyły nam wiele emocji.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Dzisiaj po śniadaniu razem z innymi grupami wybraliśmy się do lasu na grę terenową. Stworzyliśmy flagę naszej grupy i budowaliśmy szałasy. W nich musieliśmy schować nasze dzieło, a następnie musieliśmy wykryć flagę przeciwników. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z samoobrony, na których dowiedzieliśmy się jak należy bronić się przed napastnikiem. Bardzo fajne były zajęcia ze strzelania z procy.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Po spokojnej nocy nadszedł kolejny dzień pełen atrakcji. Rozpoczęliśmy go od nauki przetrwania. Nauczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy sztukę kamuflażu. Później korzystając z pogody poszliśmy na plażę. Jak zawsze sprawiło nam to wiele frajdy. Przed obiadem mieliśmy okazję skorzystać z waterballa. Po krótkiej przerwie mogliśmy wykazać się talentem wokalnym na karaoke. Później odbył się turniej łuczniczy, a wieczorem udaliśmy się na grę Leśna Pułapka.

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Tego dnia udaliśmy się na poligon, droga do niego prowadziła przez las. Tam czekała na nas przejażdżka quadem oraz pojazdem terenowym – vikingiem. Mieliśmy także okazję turlać się w zorbie. Po obiedzie wyszywaliśmy na swoich mundurach stopnie, numery namiotów oraz imiona/pseudonimy. Przed kolacją pływaliśmy smoczą łodzią, a po posiłku wraz z panem Piotrkiem udaliśmy się na rzut granatem.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek. Później na boisku graliśmy w super grę. Podzieliliśmy się na dwie drużyny i musieliśmy zdobyć flagę przeciwników. Następnie odbyliśmy pojedynek w baloniadę, wszyscy świetnie się bawiliśmy. Później razem z ratownikiem wypłynęliśmy na rowery wodne, a po powrocie mieliśmy waterball. Po kolacji znowu wybraliśmy się nad jezioro, ale tym razem na rejs kajakami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy kreatywnym projektowaniem naszych flag niezbędnych do zabawy Dwie Flagi. Rywalizowaliśmy z dwoma innymi grupami. Ostateczny wynik – remis. Następnie zajęliśmy swój czas grą w zombie, po której udaliśmy się na zajęcia z samoobrony. Nauczyliśmy się wielu przydatnych chwytów, dzięki którym nikt nam nie jest straszny. Zmęczeni poszliśmy na plażę w celu odpoczynku. Na koniec dnia szukaliśmy odpowiedzi na pytania otrzymane podczas Gry Francuskiej.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
Po śniadaniu poszliśmy na plażę, gdzie odbyły się zajęcia waterpolo. Każdy musi wziąć udział w tej super zabawie! Po wodnych szaleństwach poszliśmy na żyroskop Tam to się dopiero działo! Potem szybko poszliśmy na plażę na wycieczkę smoczą łodzią. Po obiedzie wszyscy razem śpiewaliśmy piosenki podczas karaoke. Tyle słońca w całej Kulce! Potem poszliśmy do lasu na survival, a tam nauczyliśmy się budować szałas.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiaj odbyły się konkurencje sportowe między grupami. Zmęczeni poszliśmy na plażę zrelaksować się i skorzystać z kąpieli wodnych. Następnie poszliśmy na survival, a podczas tych zajęć instruktor nauczył nas rozpalać ogniska na różne sposoby oraz pokazał racje żywnościowe, które otrzymują żołnierze.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Dzień zaczął się fantastycznie! Rozpoczęliśmy go od wyprawy rowerkami wodnymi. Pogoda i humory nam dopisały. Następnie udaliśmy się do parku linowego, gdzie pokonywaliśmy trudny tor na wysokości. Spisaliśmy się świetnie! Po obiedzie rozwiązywaliśmy zagadki logiczne, a po nich lepiliśmy z gliny piękne dzieła. Dzień zakończyliśmy wspaniałym karaoke.

Super Militarni, grupa Pana Bartka G.
Dzień zaczęliśmy od pożywnego śniadania, po którym od razu wyruszyliśmy na poligon, znajdujący się poza ośrodkiem. Tam czekała na nas emocjonująca zorba, quady i ekstremalny viking. Wróciliśmy na obiad, a później wzięliśmy udział w zajęciach wyszywania stopni na pagonach. Następnie rozegraliśmy turniej siatkówki i piłki nożnej. Wieczorem zjedliśmy kolacje, po której uczestniczyliśmy w rzucie granatem, sprawdzając swoją celność. Zabawa była bombowa.