RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 8 - Piękna pogoda nas nie opuszcza

Dodany: 2017.07.12

Już ósmy dzień! Wielkimi krokami zbliżamy się do końca kolonii w Kulce, jednak atrakcjom nie ma końca.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po zjedzeniu śniadania graliśmy w siatkówkę. Po zakończonej rozgrywce udaliśmy się na plażę. Pogoda była piękna, świeciło słoneczko i było bardzo ciepło. Będąc tam zażywaliśmy kąpieli w jeziorze i świetnie się bawiliśmy. Po zabawie z ratownikami poszliśmy na obiad, dzięki którem zregenerowaliśmy siły. Następnie stworzyliśmy flagi, a później na grę Ranny Lotnik. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj były bańki mydlane w rozmiarze XXL. Były bardzo piękne! Następnie korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plażę, by wziąć udział w kąpieli wodnej i słonecznej. W trakcie pobytu tam graliśmy w różne gry. Później stworzyliśmy tratwę i wypłynęliśmy nią na jezioro. Świetnie się bawiliśmy. Naszą ostatnią atrakcją były zajęcia artystyczne z animatorką.

Summer Challenge Marta Ch.
Dzisiaj od samego rana bawiliśmy się świetnie w czasie wyprawy na poligon Tam czekały na nas niesamowite trakcje takie jak: zorbing- kula sferyczna, przejazd ekstremalny Vikingiem oraz przejażdżka quadem. Następnie odpoczywaliśmy na Kulkowej plaży, tam kąpaliśmy się i graliśmy w piłkę. Następnie rozegraliśmy mecz w koszykówkę, a po kolacji odbyły się zawody strzeleckie z łuków.

Summer Challenge, grupa Natalki M.
W środę rano przywitała nas piękna, słoneczna pogoda. Po śniadaniu udaliśmy się na poligon, a gdy dotarliśmy na miejsce czekało na nas mnóstwo atrakcji. Jeździliśmy na quadach i vikingu, a także turlaliśmy się w zorbie. Po powrocie poszliśmy na smaczny obiad, dzięki któremu zregenerowaliśmy siły i mogliśmy dalej kontynuować zabawy. Po krótkiej przerwie poszliśmy do Cool Baru na karaoke, a tam śpiewaliśmy znane piosenki. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, a tam miło spędziliśmy czas na kąpieli w jeziorze. Naszą ostatnią atrakcją była gra Leśna Pułapka.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia do lasu na survival. Tam poznaliśmy różne techniki budowania szałasów. Następnie graliśmy w mega gry – jengę oraz twistera. Tego dnia poznaliśmy również zasady udzielania pierwszej pomocy. Na jeziorze Łęsk był kolejny rejs żaglówką. Dzień zakończył się nocną grą – Uwolnić VIP-a.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Po śniadaniu udaliśmy się do parku linowego, gdzie pokonaliśmy dwa tory na wysokości. Następnie poszliśmy na plaże, gdzie łapaliśmy promienie słońca i kąpaliśmy się w jeziorze. Będąc tam wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Później jeździliśmy na quadach, a także udaliśmy się do lasu na survival. Dzień zakończyliśmy magicznym ogniskiem.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Wstałyśmy i poszłyśmy na pyszne śniadanko. Następnie miałyśmy zajęcia taneczne i tworzyłyśmy swoją choreografię. Potem była gra Bitwa Plemion i plażowanie. Zjadłyśmy obiad i znowu udałyśmy się na plażę. Dzisiaj także odbyły się zajęcia, podczas których dowiedziałyśmy się jak kulturalnie się zachowywać w ważnych sytuacjach. Wieczorem miałyśmy zajęcia z wychowawcą.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Po śniadaniu poszliśmy na magiczną grę terenową, podczas której musieliśmy pokonać strasznego bazyliszka i zamknąć komnatę tajemnic. Później poszliśmy na plażę wykąpać się w jeziorze i pograć w siatkówkę. Następnie mieliśmy baloniadę, bawiliśmy się bardzo fajnie. Potem zaczęliśmy rysować prace na konkurs pt.: „Moja własna magia”. Na kolejnych zajęciach wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, a dzień zakończyliśmy skacząc na eurobungee.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu wybraliśmy się na poligon. Najpierw z zawrotną prędkością przemierzaliśmy wzgórza na vikingu, a następnie toczyliśmy się w dużej kuli – zorbie. Na koniec pod opieką instruktorów jeździliśmy quadami. Po obiedzie wzięliśmy udział w karaoke, a potem wybraliśmy się na plażę. Tam kąpaliśmy się w jeziorze i korzystaliśmy z pięknej pogody. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami przygotowanymi przez naszą wychowawczynię.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
Dziś od rana wykonywałyśmy maski na bal. Następnie udałyśmy się na plażę, gdzie kąpałyśmy się i opalałyśmy. Najbardziej podobały nam się zajęcia, podczas których wykonywałyśmy witraże. Potem odbyły się zajęcia z naszą panią. Bawiłyśmy się w kurtynę, refleks oraz murarza. Później wybrałyśmy się na bajkowy bal, na którym świetnie się bawiłyśmy. Wieczorem miałyśmy waterballa.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzień spędziliśmy w większości na poligonie, gdzie stoczyliśmy fascynującą potyczkę paintballową. Rozegraliśmy trzy gry taktyczne, na których mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności zdobyte dotychczas. Po powrocie na ośrodek odbył się survival, a podczas niego budowaliśmy szałasy. Dzień zakończyliśmy dwiema grami taktycznymi w speedballa. Również nam się podobało.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
Rano robiliśmy maski na bal, a potem tworzyliśmy witraże. Mogliśmy wybrać wzór i pomalować go specjalnymi farbami. W lesie dowiedzieliśmy się jak tropić ślady zwierząt. Po obiedzie byliśmy na plaży, gdzie opalaliśmy się i graliśmy w piłkę. Wieczorem odbył się magiczny bal.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Tuż po śniadaniu odbył się mecz w unihokeja, a niedługo potem stanęliśmy do walk sumo. Przed obiadem dla odpoczynku układaliśmy różne budowle z klocków lego. Następnie strzelaliśmy z łuków. Szło nam całkiem dobrze.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Od razu po śniadaniu poszliśmy na poligon, a tam mieliśmy aż cztery emocjonujące gry paintballowe. Po powrocie od razu udaliśmy się na obiad, a tuż po nim poszliśmy grać w piłkę nożną i na park linowy.

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
Dzisiaj był najlepszy dzień! Rozpoczęliśmy go od super gry „Komnata Tajemnic”. Naszym zadaniem było odnaleźć trzy ukryte postacie, a na koniec musieliśmy zabić bazyliszka. Potem mieliśmy park linowy i eurobungee, było ekstra! Po obiedzie odbyła się nauka pływania. Pogoda była piękna, więc miło spędziliśmy czas. Wieczorem pograliśmy w różne gry z naszą panią. To był wspaniały dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Kolejny dzień rozpoczął się turniejem w piłkę nożną, poprzedzony rozgrzewką. Po tym wysiłku fizycznym poszliśmy zrelaksować się na plażę, gdzie zaczerpnęliśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Gdy odpoczynek dobiegł końca udaliśmy się do parku linowego, który sprawił nam wiele radości. Później pani zorganizowała nam pokaz mody. Każdy z nas musiał się za kogoś przebrać. Wyszło fenomenalnie! Po kolacji poszliśmy na ognisko, gdzie piekliśmy kiełbaski.

Obóz Paintballowy, grupa Angeliki Z.
Od rana trwała nasza przygoda z paintballem. Tym razem był to speedball. Mieliśmy znacznie więcej kulek. Następnie byliśmy w parku linowym, a także wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Najlepiej poradził sobie Oskar, Adrian i Mateusz. Później rozegraliśmy mecz piłki nożnej, a wieczorem mieliśmy paintballa na strzelnicy.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Po śniadaniu w świetnych humorach graliśmy w różne gry z naszą panią. Płynęliśmy także smoczą łodzią podziwiając przy tym piękne krajobrazy. Widzieliśmy kormorany i łabędzie. Następnie każdy wykazał się talentem wokalnym podczas karaoke. Po obiedzie pływaliśmy kajakami jednoosobowymi. Pogoda była piękna, więc dużo czas spędziliśmy na plaży. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Dzień zaskoczył nas bardzo pozytywnie. Na początek niespodzianka – graliśmy na konsoli Xbox. Rywalizowaliśmy między sobą w różnych sportach. Bawiliśmy się świetnie. Następnie mieliśmy doskonalenie technik pływackich. Było bardzo gorąco, dlatego kąpiel w jeziorze sprawiła wszystkim ogromną przyjemność. Przed samym obiadem wybraliśmy się do lasu na poszukiwanie skarbów wykrywaczem metalu. Później odbyła się Enigma, czyli zabawa z szyfrowaniem. Przed kolacją rozegraliśmy mecz w unihokeja, rywalizacja była zacięta. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
Dzisiaj był dzień pełen wrażeń! Pół dnia spędziliśmy na poligonie. Wyruszyliśmy po śniadaniu i wróciliśmy na obiad. Na poligonie szaleliśmy w zorbie. Jest to ogromna, gumowa kula, w której się turlaliśmy z górki. Potem były wyczyny na quadach. Ten tor był trudniejszy, ale było więcej zabawy. Na koniec jeździliśmy vikingiem. Po obiedzie poszliśmy na karaoke. Tak nam się spodobało, że poprosiliśmy panią o kolejne takie zajęcia. Ale to nie koniec. Mieliśmy piękną pogodę, więc poszliśmy na plażę, a tam korzystaliśmy z promieni słońca i kąpieli. Wieczorem mieliśmy grę terenową Leśna Pułapka. Do jutra!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Dziś był dzień paintballowy. Z rana wyruszyliśmy na poligon, a tam wraz z dwiema innymi drużynami stoczyliśmy pojedynek na bardzo dużej arenie paintballowej. Po powrocie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek – nigdy wcześniej tego nie robiliśmy. Było bardzo ciekawie. Na koniec dnia zagraliśmy w speedballa.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J.
Dzisiaj wstaliśmy i z uśmiechem na twarzy powitaliśmy nowy dzień. Z chęcią poszliśmy na śniadanie i na zajęcia. Graliśmy w frisbee i podzieliliśmy się na dwie drużyny, chłopaki kontra dziewczyny. To była walka pełna emocji. Niektórzy z nas tworzyli piosenkę o Kulce. Po południu udaliśmy się na plażę i tam również dobrze się bawiliśmy i śpiewaliśmy. Później nadszedł czas na naukę strzelania z wiatrówki. Dzień zakończyliśmy bardzo wesołym ogniskiem.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Dzień był pełen wrażeń! Od rana szaleliśmy na poligonie. Zorba, quady i viking były super atrakcjami. Gdy wróciliśmy na ośrodek zjedliśmy obiad i ruszyliśmy na zajęcia z kultury świata. Podzieliliśmy się na grupy i dyskutowaliśmy o każdym kontynencie. Dodatkowo każda grupa stworzyła świetny plakat. Później mieliśmy zajęcia z kompasem i GPS-em. Wyznaczaliśmy azymuty i ukrywaliśmy zadania. Naszą ostatnią atrakcją było ognisko.

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu wybraliśmy się na Enigmę. Nauczyliśmy się kilku szyfrów, dzięki którym możemy wysyłać tajemnicze wiadomości. Następnie poszliśmy do lasu, by tam za pomocą wykrywacza metalu znaleźć ukryte zadania. Po pysznym obiedzie pan Ariel uczył nas jak należy się bronić przed napastnikiem. Mimo, że wszystkie zajęcia sprawiły nam wiele radości najlepsze okazały się skrzynki. Wieczorem odbyło się ognisko.

Super Militarni, grupa Pana Bartka G.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na trzecią część survivalu. Nie jest nam już straszne życie w trudnych warunkach. Następnie razem z drugą grupą graliśmy w grę Szpion, po której odbyła się lekcja samoobrony z panem Arielem. Poznaliśmy wiele przydatnych chwytów. Wieczorem odbyła się Enigma, gra, dzięki której nauczyliśmy się szyfrowania.

VIP, grupa Pani Patrycji S.
Ten dzień był wyjątkowy i bardzo aktywny. Rozpoczęliśmy od parku linowego, przechodziliśmy po górnej i dolnej trasie. Następnie nauczyliśmy się szyfrów na zajęciach enigma. Kolejne zajęcia to GPS, czyli lekcja posługiwania się przedmiotami nawigacyjnymi. Po obiedzie przyszedł czas na kajaki i zajęcia waterball. Po kolacji czeka na nas ognisko z kiełbaskami i gitarą.

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Dzień rozpoczął się od wyprawy do lasu na survival, na którym uczyliśmy się budować szałas. Następnie poszliśmy grać w gry terenowe z GPS i INO. Później rysowaliśmy naszą flagę. Kolejną atrakcja były łuki. Po strzelnicy poszliśmy na plażę, kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Kolejno udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wieczorem graliśmy w grę nocną zwaną uwolnić VIP-a.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Dzisiejszy poranek spędziliśmy na odpoczynku i grach integracyjnych na plaży. Po wyśmienitym obiedzie ruszyliśmy na zajęcia samoobrony, nauczyliśmy się na nich, co zrobić, gdy agresywna osoba nas atakuje. Przed kolacja mieliśmy okazje pochodzić po parku linowych.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Dziś po śniadaniu rozegraliśmy kilka partii w mafie. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z pięknej pogody i kąpieli wodnych. Jeszcze przed obiadem rozegraliśmy turniej piłkarski z grupa gwiezdnych wojen. Po obiedzie mieliśmy możliwość przejścia ostatecznego szkolenia na wojowników. Ostatnim punktem dnia była gra w zombie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Dzień był bardzo ważny, gdyż rozegraliśmy ostateczne starcie z Lordem Vader’em. Najpierw przygotowaliśmy się odpowiednio poprzez przypomnienie władania mieczem, oraz trafnym celowaniem. Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę oraz rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć detektywistycznych, gdzie nauczyliśmy się zdejmować odciski palców ze szkła. Następnie na zajęciach z survivalu uczyliśmy się rozpalać ognisko i filtrować wodę w warunkach polowych. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynki i dzień zakończyliśmy pływając na kajakach.