RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 9 - Tworzymy jedną, wielką rodznę

Dodany: 2017.07.13

To już dziewiąty dzień kolonii! Nieuchronnie zbliżamy się do końca II turnusu. Na okrągło zabawa i moc są z nami.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Dzisiaj po śniadaniu oglądałyśmy film w Cool Barze. Później bawiliśmy się na podwórku ze wszystkimi dziećmi z naszego pawilonu. Graliśmy w zombie. Po obiedzie odbyła się rozgrywka w siatkówkę. Następnie czekały na nas zajęcia z tworzenia biżuterii. A wieczorem poszłyśmy na apel końcowy.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
Dzisiaj było wesoło! Pani Weronika poprowadziła dla nas zajęcia z eurobungee. Każdy skakał wyżej i wyżej, więc było dużo frajdy. Później mieliśmy rozgrywki w unihokeja. Podzieliśmy się na drużyny czerwonych i żółtych. Zremisowaliśmy! Po zajęciach sportowych wypoczywaliśmy oglądając Zwierzogród. Po obiedzie graliśmy w zbijaka i baloniadę. Było mnóstwo emocji zwłaszcza, kiedy pękały nam balony. Wieczorem odbył się apel. Każdy uczestnik mógł wystąpić i pokazać swój talent. Byliśmy pod wielkim wrażeniem, jakich mamy zdolnych kolegów i koleżanki. Na koniec dnia poszliśmy na dyskotekę, gdzie były tańce i hulańce.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Dziś po śniadaniu pani przeprowadziła nam Mam Talent. Było mnóstwo zabawy i dużo osób wzięło udział. Potem graliśmy w czółko i Taboo. Po obiedzie odbył się pojedynek w kalambury, a po nim poszliśmy do lasu na spacer. Wieczorem odbył się super apel z występowaniem wszystkich uczestników.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu udaliśmy się do Cool Baru, a tam oglądaliśmy film „Zwierzogród”. Następnie odbyły się grupowe rozgrywki w zombie. Po obiedzie pośpiewaliśmy na karaoke i udaliśmy się na Bitwę Plemion. Po kolacji odbył się apel.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy pożywnym śniadaniem. Następnie po krótkim odpoczynku zaczęliśmy rozmyślać nad tematem wieczornego pokazu. Osoby posiadające Pakiet Super Aktywny odbyły zajęcia z jazdy na segway’u, turlaniu się w zorbie i rejsem rowerkami wodnymi. Po obiedzie graliśmy w ciekawe gry integracyjne. Przed kolacja wraz z panią Pauliną nauczyliśmy się strzelać z łuków. Około 20, na apelu odbył się nasz fenomenalny występ.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
W ostatnie dni kolonii nie zwalniamy tempa i bawimy się wyśmienicie. Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek w koszykówkę. Następnie podzieliliśmy się na mniejsze grupki i wspólnie ułożyliśmy piosenki o kolonii. Śmiechu było co niemiara. Później wybraliśmy się na sale kinowa, gdzie obejrzeliśmy „Zwierzogród”. Po obiedzie czekały na nas zajecie terenoznawcze - GPS i INO, a potem rozgrywki w piłkę ręczną. Dzień zakończyliśmy wspólnym apelem z występami naszych kolegów i koleżanek a na koniec dnia czekała na nas dyskoteka.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Dziś kilkoro z nas pojechało na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Pozostali stoczyli walkę z zombie oraz zagrali w dwa ognie. Następnie udaliśmy się na pyszny obiad, po którym rozegraliśmy turniej piłkarski. Kolejnym naszym zadaniem było zbudowanie szałasu i bariery zabezpieczającej. Na koniec dnia oglądaliśmy występy kolegów i koleżanek.

Summer Challenge Pani Marta Ch.
Zaraz po śniadaniu rozegraliśmy mini mecze w unihokeja. Mimo niesprzyjającej pogody, podczas zajęć terenoznawczych z użyciem GPS ukrywaliśmy zadania w różnych miejscach ośrodka. Później wyszliśmy do lasu, aby tam sprawdzić naszą wiedzę teoretyczną z budowania szałasów w praktyce. Efektem tego były porządnie wykonane schronienia leśne. Przed kolacją rozegraliśmy mecz piłki ręcznej, a po wieczornym apelu bawiliśmy się świetnie podczas dyskoteki.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Od razu po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia kamuflażu, na których poznaliśmy tajniki maskowania się. Wyglądaliśmy naprawdę profesjonalnie kiedy każdy z nas pomalował się specjalnymi kredkami do twarzy. Potem ukrywaliśmy się w lesie i szukaliśmy nawzajem. Następnie poszliśmy na paintball, a potem wspinaliśmy się na wieżę zbudowaną ze skrzynek. Po obiedzie graliśmy w piłkę i bawiliśmy się, a wieczorem był apel z występami.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzisiaj mieliśmy gry i zabawy, podczas których bardziej się zintegrowaliśmy. Następnie mogliśmy pochwalić się swoimi zdolnościami wokalnymi na karaoke. Tego dnia poznaliśmy również różne techniki rozpalania ognisk oraz jeździliśmy quadami po specjalnym torze. Dzień zakończył się dyskoteką w Cool Clubie.

Kulka Ninja go, grupa Pani Sylwii K.
Dzień zaczęliśmy rozgrywką w siatkówkę. Po chwili przerwy przerzuciliśmy się na unihokeja. Gdy wyczerpująca rozgrywka się zakończyła udaliśmy się do Cool Baru na film „Zwierzogród”. Zaraz po obiedzie odbyliśmy trening strzelania z procy, by pod koniec dnia zrelaksować się przy zabawach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Dziś o poranku obejrzeliśmy bajkę „Zwierzogród”. W tym czasie kilkoro z nas poszło realizować pakiet, a także pojechało na wycieczkę. Tego dnia odbyła się również konkurencja w strzelaniu z łuków. W następnej kolejności zagraliśmy w Grę Francuską. Po kolacji odbyła się artystyczna część apelu podsumowującego. Każdy z uśmiechem na twarzy zakończył ten dzień.

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
To już niestety przedostatni dzień kolonii. Dzisiaj uczestniczyliśmy w „Mam Talent”. Mogliśmy pokazać innym nasze zdolności. Następnie odbyły się kalambury. Było mnóstwo śmiechu, gdyż nie zawsze łatwo było odgadnąć hasło. Po obiedzie pani grała z nami, w „Kto jest, kim”, później był quiz z pytaniami o Harrym Potterze. Na koniec dnia odbył się apel, to był ciekawy dzień.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Kolejny dzień kolonii za nami. To już ostatnie chwile, kiedy możemy cieszyć się z pobytu w Kulce. Dzisiaj poznaliśmy tajniki survivalu, gdzie nauczyliśmy się jak układać poprawnie stosy ogniskowe i jak rozpalić ognisko za pomocą krzesiwa. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintabllową, gdzie mogliśmy sprawdzić swoje celne oko w strzelaniu do tarcz. Dzień zakończyliśmy apelem, na który przygotowaliśmy pokaz. Było super!

VIP, grupa Pani Patrycji S.
Kolejny, już przedostatni dzień za nami. Dziś korzystaliśmy z karaoke, bawiliśmy się na boisku w baloniadę. Po obiedzie przyszedł czas na gry zespołowe, a następnie długo wyczekiwany survival, na którym dowiedzieliśmy się wiele o kamuflażu. Wieczorem był apel podsumowujący oraz dyskoteka.

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Początek dnia zaczęliśmy śniadaniem. Następnie poszliśmy na karaoke i śpiewaliśmy piękne piosenki. Po krótkiej przerwie poszliśmy na grę "Ranny Lotnik", podczas niej uczyliśmy się pierwszej pomocy. Po obiadku poszliśmy się przebrać, aby mieć wygodne ubrania i poszliśmy na kajaki. Następnie wybraliśmy się na zajęcia survivalowe, na których uczyliśmy się żyć w dziczy. Po zajęciach mieliśmy kolacje, apel, dyskotekę i po tym cudownym dniu poszliśmy spać.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agaty B.
Cały dzień ćwiczyliśmy scenkę na apel kończący nasz turnus. Wszyscy wychowawcy zaangażowali się w pomoc w przygotowaniu przedstawienia. Po obiedzie graliśmy w Uno i inne planszowe gry spędzając ostatnie dni turnusu ze razem.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Wycieczka do parku wodnego w Mikołajkach i Kadzidłowa to to, na co niektórzy z nas czekali. Było niesamowicie. W tym czasie my realizowaliśmy inne zajęcia. O poranku obejrzeliśmy bajkę „Zwierzogród”. W następnej kolejności zagraliśmy w Grę Francuską. Po kolacji odbyła się artystyczna część apelu podsumowującego. Każdy z uśmiechem na twarzy zakończył ten dzień.

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu ćwiczyliśmy przedstawienie naszej grupy, czyli: scenki, pokaz sztuki walki. Na apelu nasza grupa się przedstawiła i zaprezentowała się w najlepszy sposób. Włożyliśmy dużo serca i pracy. Szkoda, że kolonie się już kończą.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Dzisiaj przygotowaliśmy się do pokazu, który przedstawimy na apelu. Już nie możemy się doczekać. Po obiedzie oglądaliśmy film „Piraci z Karaibów”. Wieczorem odbyła się potyczka paintballowa.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J. i Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
To był kolejny aktywny dzień na kolonii! W naszych grupach to czas odkrywania talentów. Każdy z ans mógł zaprezentować swoje zdolności – taniec, śpiew, kabaret czy triki piłkarskie. Następnie uczestniczyliśmy w kalamburach. To było bardzo zabawne! Po południu stworzyliśmy łańcuch przyjaźni, na którym okazaliśmy swoje sympatie innym. Wieczorem podczas apelu zaprezentowaliśmy stworzone przez nas piosenki.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Dzień rozpoczęliśmy od stworzenia flagi. Pomysłów było milion! Następnie przygotowaliśmy się do wieczornego apelu. Tam zaśpiewamy naszą piosenkę i pokażemy nasze ukryte umiejętności. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówki. Wieczorem odbył się apel. Dzień minął nam bardzo szybko!

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Dziś mieliśmy mnóstwo atrakcji z naszą panią. Po pysznym śniadaniu śpiewaliśmy razem z innymi grupami przeróżne piosenki, podczas karaoke. Następnie graliśmy w mafię. Po kolacji udaliśmy się na apel, po którym czekała na nas dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzisiaj kilkoro z nas udało się na wycieczkę do Mikołajek na basen i Kadzidłowa do mini zoo. W tym czasie reszta grupy grała na konsoli w olimpiadę sportową i tańczyła zumbę. Następnie udaliśmy się do Cool Clubu, a tam obejrzeliśmy film „Zwierzogród”, którą każdy z nas uwielbia. Po obiedzie wspólnie graliśmy w różne gry. Była to między innymi baloniada. Sprawiło nam to wiele radości! Wieczorem odbył się apel, na którym każdy z nas mógł pokazać siebie z najlepszej strony. Niektórzy z nas zatańczyli układ taneczny, a Amelka zaśpiewała piosenkę. Cudowne przeżycie i piękne wspomnienia.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Po śniadaniu udaliśmy się na karaoke, podczas którego razem z innymi grupami śpiewaliśmy znane przeboje. Następnie rozegraliśmy turniej w baloniadę. Po obiedzie sprawdziliśmy naszą wiedzę o ośrodku, podczas Gry Francuskiej. Wieczorem odbył się apel, na którym uczestnicy kolonii przedstawią swoje talenty. Po apelu szaleliśmy na dyskotece.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
Z rana część z nas pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek, a my w tym czasie braliśmy udział w Mam Talent. Podczas tej atrakcji mogliśmy zaprezentować swoje umiejętności. Po południu graliśmy w kalambury oraz rozegraliśmy wyczekiwaną przez nas baloniadę. Wieczorem odbył się apel, na którym grupy przedstawiały swoje talenty.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Dziś, podczas gdy połowa naszej grupy była na wycieczce w Mikołajkach i Kadzidłowie. My spędziliśmy czas razem z druga grupa Gwiezdnych Wojen. Obejrzeliśmy film „Zwierzogród”, rozegraliśmy miedzy grupowy mecz piłki nożnej. Po powrocie naszych kolegów nauczyliśmy się nowej wersji mafii oraz gry w łapki. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym nasz wspaniały turnus.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Od razu po śniadaniu część grupy realizowała pakiety, a reszta brała udział w zajęciach prowadzonych przez naszą panią. Udaliśmy się na karaoke razem z innymi grupami i śpiewaliśmy wszystkie znane przeboje. Potem przypomnieliśmy sobie jak ważna jest tolerancja. Po obiedzie graliśmy w kalambury i poćwiczyliśmy nasz hymn, który zaprezentowaliśmy na apelu, po którym czekał na nas świetna zabawa na dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
Rano graliśmy w ciekawe gry planszowe i karciane. Następnie tworzyliśmy piękne rzeczy z gliny. Wyszły nam fenomenalnie! Później rozegraliśmy turniej w unihokeja, a wieczorem odbył się apel podsumowujący kolonię. Dzisiaj niektórzy z nas pojechali na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Byli na basenie, a także zwiedzili park dzikich zwierząt.

Super Militarni, grupa Pana Bartka G.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na strzelnicę, a tam strzelaliśmy z łuków do specjalnych tarcz. Następnie udaliśmy się do lasu w celu odnalezienia zadań za pomocą wykrywacza metalu. Później zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy walki między sobą. Wieczorem odbył się apel podsumowujący kolonię. Bardzo się na niego przygotowaliśmy i pokazaliśmy wszystkim na co nas stać.