RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus II (05.07-15.07.2017)

Dzień 10 - Pożegnania nadszedł czas

Dodany: 2017.07.14

Nadszedł ostatni dzień naszej przygody w Kulce. Ze smutkiem żegnamy się z instruktorami i wychowawcami. Wierzymy jednak, że zobaczymy się za rok!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Nastał ostatni dzień kolonii. Czas nieustannie płynie, a my nie możemy uwierzyć, że to już koniec. Dzień upłynął nam na różnych wspomnieniach z całego obozu. Graliśmy w gry planszowe, tańczyliśmy nasze ulubione pląsy i rozmawialiśmy o tym, co już minęło. Wieczorem nasza pani zrobiła dla nas mini ognisko, podczas którego podziękowaliśmy sobie za wspólnie spędzony czas. Żal wyjeżdżać jutro, ale zawsze będziemy wspominać te chwile z łezką w oku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marty Ł.
To już koniec nasze przygody. Dziś oprócz podziękowań, spędzonego czasu na wspomnieniach z obozu odbyła się gra terenowa, podsumowująca Cztery Żywioły. Zostaliśmy podzieleni na cztery grupy, aby każdy z nam należał do jakiegoś żywiołu. Następnie zorganizowaliśmy wystawę swoich prac oraz wykonaliśmy pamiątkowe zdjęcie grupowe.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny M.
Nasz ostatni dzień w Kulce rozpoczęliśmy meczem w dwa ognie. Rywalizowaliśmy z drugim obozem, z którym zremisowaliśmy. Następnie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną i siatkówkę. Przed obiadem wybraliśmy się na plażę, aby tam się zrelaksować, a później rozwiązywaliśmy zagadki logiczne. Gdy już się spakowaliśmy na jutrzejszy wyjazdy udaliśmy się do lasu na ostatni, wspólny spacer. Na zakończenie dnia czekała na nas świetna dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na strzelnicę paintballową. Wychodziło nam bardzo dobrze, a najwięcej punktów zdobył Wojtek. Następnie poszliśmy do lasu na Bitwę Plemion. Po pełnym emocji pojedynku oraz pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie część z nas kąpała się w jeziorze, a reszta grała w gry planszowe. Korzystaliśmy z pięknej pogody i ostatniego dnia w Kulce.

VIP, grupa Pani Moni P.
Dzień rozpoczęliśmy od skakania na eurobungee. Następnie łapaliśmy promyki słońca na plaży oraz mieliśmy grę terenową z użyciem kompasu. Po obiedzie uczyliśmy się różnych sposobów szyfrowania. Dzień zakończył się wspólną dyskoteką w Cool Clubie.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani S.
Dziś nasz ostatni dzień na kolonii. Spędziliśmy go bardzo aktywnie. Po śniadaniu graliśmy w dwa ognie. Później nauczyliśmy się jak kulturalnie należy się zachowywać podczas zajęć z savoir vivre. Po przerwie pokonywaliśmy tor na parku linowym, a także graliśmy w paintball. Resztę dnia spędziliśmy na plaży korzystając z pięknej pogody.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny J.
Nadszedł ostatni dzień naszej wspaniałej przygody na kolonii. Mimo to u nas ciągle wiele atrakcji! Po śniadaniu wzięliśmy udział w grze, w której tworzyliśmy nietypową żyrafę. Następnie odbyły się zajęcia w lesie - survival i Bitwa Plemion. Po południu przyszedł czas na olimpiadę sportową, w której konkurowaliśmy ze sobą. Szkoda, że to już jutro jedziemy do domu.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Emilki C.
Dziś po śniadaniu mieliśmy zajęcia razem z grupą pani Pauliny. Podczas tych atrakcji tworzyliśmy nietypową żyrafę. Potem bawiliśmy się w gry z użyciem chusty klawy. Najbardziej podobały nam się zajęcia z animatorką, na których robiliśmy piękne bańki mydlane w rozmiarze XXL. Po obiedzie razem z naszą panią wybraliśmy się do lasu na spacer. Wieczorem odbył się apel, a po nim dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Szymona K.
Dziś nasz ostatni dzień. Bardzo się ze sobą zżyliśmy i żal będzie wyjeżdżać. Z rana rozegraliśmy ostatni mecz w piłkę nożną. Następnie mieliśmy zajęcia z orientacji w terenie, na których nauczyliśmy się obsługi kompasu i GPS-a. Dzisiaj nasz wychowawca wręczył nam dyplomy, a potem udaliśmy się na naszą ostatnią dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Koriny M.
To już ostatni dzień zajęć. Smutno nam, ponieważ pobyt tutaj był wspaniały. Dzisiaj po śniadaniu mogliśmy poczuć się jak prawdziwi gladiatorzy. Później poszliśmy do lasu na zajęcia z wykrywaczem metalu. Następnie uczyliśmy się szyfrować wiadomości, taka umiejętność może się przydać. Po przerwie obiadowej poszliśmy zrelaksować się na plażę. Będąc tam nasza pani wręczyła nam pamiątkowe dyplomy. Wieczorem, po kolacji mieliśmy końcowy apel i dyskotekę.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki L.
Dziś już ostatni dzień przed wyjazdem. Po śniadaniu bawiliśmy się w różne zabawy przy użyciu chusty klawy. Potem wybrałyśmy się na spacer do lasu i usiadłyśmy na polanie, aby porysować i się pobawić. Po powrocie nadszedł czas na ostatnie plażowanie. Następnie rozegraliśmy ostatnią walkę z Voldemortem, a po nim był wielki bal.

Super Militarny, grupa Pana Bartka G.
Nadszedł ostatni dzień zajęć. Wykorzystaliśmy go w stu procentach. Po porannej, solidnej zaprawie i śniadaniu pokonaliśmy trudny tor przygotowany specjalnie dla nas przez instruktorów. Pogoda nam dopisała, więc ruszyliśmy na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i graliśmy tam w różne gry. Dzień zakończyliśmy dyskoteką ze wszystkimi grupami.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Dzień zaczęliśmy od poznania technik kamuflażu. Instruktor wyjaśnił nam jak należy się maskować, aby być niewidocznym w lesie. Następnie nasza pani rozdała nam dyplomy i poczęstowała żelkami. Po chwili wybraliśmy się na plażę, a tam rozszyfrowaliśmy wiadomości oraz szukaliśmy skarbów prawdziwym wykrywaczem metalu.

Summer Challenge, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj, tuż po śniadaniu całą grupą wybraliśmy się na rejs po jeziorze Łęsk smoczą łodzią. Zaraz po tym mieliśmy okazję poznać tajemnice enigmy - szyfrowaliśmy wiadomości. Tego dnia nauczyliśmy się posługiwać wykrywaczem metali. czego efektem było odnalezienie słodkiej niespodzianki. Przed obiadem odbyła się baloniada, której towarzyszyło mnóstwo śmiechu. Wieczorem, po apelu bawiliśmy się świetnie podczas dyskoteki.

VIP, grupa Patrycji S.
Ostatni dzień programowy za nami. Dziś zaliczyliśmy leśny survival, dostaliśmy dyplomy za uczestnictwo w kolonii. Następna była zabawa w gladiatorów, podczas których odbyły się rozgrywki. Po obiedzie długo wyczekiwane mega gry! Szaleliśmy na mega twisterze i układaliśmy mega jenge. Następnie przyszedł czas na wspinanie się na skrzynki. Na koniec pakowanie, apel i dyskoteka.

VIP, grupa Pani Pauliny P.
Nasz dzień rozpoczął się od pływania na kajakach po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w kalambury i dwa ognie. Po pysznym obiedzie zrobiliśmy rozgrywki w siatkówkę, dziewczyny kontra chłopcy. Później poszliśmy na plaże wykąpać się. Ostatnią atrakcją na naszym obozie była pożegnalna dyskoteka.

Harry Potter, grupa Pani Eweliny Ś.
To niestety już koniec. Jest nam smutno bardzo smutno, że jutro wyjeżdżamy. Jednak to nie koniec zajęć. Dzisiaj rano budowaliśmy magiczne budowle z klocków jenga. Była super zabawa! Zostaliśmy podzieleni na dwie grupy i musieliśmy w jak najszybszym czasie zbudować zamek. Później wybraliśmy się do lasu, gdzie podziwialiśmy leśny krajobraz. Po obiedzie czekało na nas najważniejsze zadanie – musieliśmy pokonać Voldemorta. Nie było to łatwe, ale zwyciężyliśmy. Dzisiaj odbył się także bal wszystkich domów. Został wręczony puchar i próbowaliśmy fasolek wszystkich smaków. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

VIP, grupa Pani Eweliny K.
Dzień rozpoczęliśmy od pływania kajakami jednoosobowymi po jeziorze. Później udaliśmy się na trzecią część survivalu do lasu, gdzie zdobyliśmy kolejne niezbędne informacje. Po obiedzie odbyliśmy jeszcze jedna przeprawę kajakami, jednak teraz już dwuosobowymi. Bardzo nam się to podobało. Pod koniec dnia poszliśmy jeszcze na park linowy oraz końcowy apel. Dzień zakończyliśmy dyskoteką pożegnalną.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Dominiki K.
Po śniadaniu poszłyśmy na zajęcia fitness. Pani przeprowadziła nam super trening. Potem robiłyśmy plakaty o Kulce, farbami na płótnie. Następnie poszłyśmy na plaże, grałyśmy w uno, double, i Piotrusia. Kilka dziewczyn się kąpało. Po obiedzie spędziliśmy ostatnie chwile z wychowawca. Dostaliśmy dyplomy. Wieczorem czekał nas apel i dyskoteka.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Doroty P.
Dzień rozpoczął się wyprawą do lasu na kamuflaż. Po leśnej przygodzie odbyła się olimpiada sportowa, niestety przegraliśmy. Później była zabawa w Rannego Lotnika też w lesie. Dowiedzieliśmy się także wielu zasad pierwszej pomocy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu udaliśmy się do Cool Baru na karaoke. Następnie podsumowaliśmy nas obóz i udaliśmy się na ostatnie plażowanie. Po obiedzie odbyła się ostatnia gra terenowa - Bitwa Plemion oraz mecz w piłkę nożną. Po kolacji czekała na nas dyskoteka pożegnalna.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Na początek dnia nasza grupa ćwiczyła swoje umiejętności wokalne podczas karaoke. Następnie wraz z grupą pani Doroty rozegraliśmy olimpiadę sportowa. Po ciężkich zmaganiach odpoczywaliśmy na plaży. Po obiedzie byliśmy na balu gwiezdnych wojen. Następnie zagraliśmy w gry i zabawy podwórkowe. Na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.

Militarni, grupa Pani Asi K.
Ostatni dzień kolonii spędziliśmy na poligonie. Zagraliśmy mecz przeciwko grupie pani Angeliki. Później staraliśmy się jak najszybciej pokonać wojskowy tor przeszkód. Pozostałą część dnia poświeciliśmy na spędzenie ostatnich chwil razem na rozmowy. Wieczór zakończyliśmy dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy do lasu i zabawy z wykrywaczami metali. Potem czekały nas igrzyska olimpijskie na xbox’ie, a potem chwila relaksu na plaży. Po obiedzie otrzymaliśmy dyplomy kończące kolonie, a dzień zakończyliśmy wspólnym apelem i dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli K.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się bardzo melodyjnie poprzez wspólne karaoke. Po tym udaliśmy się na plażę by doskonalić techniki pływackie. Wiele się nauczyliśmy. Wszyscy wrócili szczęśliwi do pokojów, aby zjeść drugie śniadanie. W następnej kolejności zagraliśmy w baloniadę, a później w siatkówkę, doskonaląc nasze umiejętności. Po obiedzie zagraliśmy w dwa ognie, a po nich udaliśmy się na apel podsumowujący obóz. Aby podsumować kończący się turnus, wszyscy udali się na dyskotekę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agaty B.
Ostatni dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od strzelania z łuków. Po nich szybko wyruszyliśmy na poligon, gdzie czekała nas potyczka paintballowa. Po powrocie zjedliśmy ostatni obiad, a po nim czekała nas gra podsumowująca wszystkie umiejętności, które zdobyliśmy podczas kolonii. Dzień zakończyliśmy apele i dyskoteką.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Zaraz po śniadaniu ruszyliśmy na poligon. Na szczęście pogoda nam dopisała. Strzelaliśmy razem z obozem militarnym. To było wyzwanie. Po obiedzie skorzystaliśmy z promieni słonecznych i spędziliśmy wspólnie czas na plaży. Każdy z nas nie mógł doczekać się wieczornej dyskoteki. To niestety nasz ostatni dzień tej wspaniałej przygody.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od szyfrowania. Mieliśmy zadanie żeby zaszyfrować pięć wyzwań dla przeciwnej drużyny, a później pochować je na terenie ośrodka. Szukaliśmy zadań, które pochowała nam przeciwna drużyna, musieliśmy je odszyfrować. Bardzo fajnie się bawiliśmy. Po krótkiej przerwie poszliśmy na kajaki bezburtowe. Wszystkim się podobało. Na polu minowym byliśmy w lesie szukając metalu było to bardzo ciekawe. W kolejnej części zadań ostatniego dnia na kolonii poznaliśmy budowę i obsługę GPS. Dzięki temu wiemy jak orientować się w terenie. Wszyscy się pożegnaliśmy i otrzymaliśmy dyplomy. O 20: 00 odbył się apel pożegnalny, po którym była dyskoteka, było super. Szkoda, że to ostatni dzień, z chęcią zostalibyśmy na kolejny turnus. Do zobaczenia za rok!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny Z.
Rano tworzyliśmy mur – sami wrobiliśmy cement i w dwóch drużynach go stawialiśmy. Chusta klawy przyniosła nam sporo frajdy. Potem byliśmy na waterballu i zamieniliśmy się w chomiki biegające w kuli, a po obiedzie doskonaliliśmy swoje umiejętności pływackie. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Dominiki P.
Ostatni dzień turnusu rozpoczęliśmy od tworzenia gwiezdnych baz z klocków lego. Następnie próbowaliśmy malować obrazy z użyciem lewej ręki. Zadanie nie było łatwe, jednak udało się stworzyć ciekawe malunki. Rozwiązywaliśmy również różne łamigłówki i odbyło się oficjalne, grupowe pożegnanie. Wieczorem czekała na nas dyskoteka.

Super Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu pokonywaliśmy trudny tor przeszkód, który został przygotowany przez instruktorów. Pogoda nam dopisała, więc wybraliśmy się na plażę, a tam pozwoliliśmy sobie na krótki odpoczynek. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Jutro już wracamy niestety do domów, ale z pewnością wrócimy tu za rok!