RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 2 - Moc atrakcji

Dodany: 2017.07.17

Za nami pierwszy dzień zajęć programowych. Głodni wrażeń korzystaliśmy ze wspaniałych atrakcji.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Z samego rana wypłynęliśmy w rejs po jeziorze kajakami turystycznymi. Wycieczka była ekscytująca i pełna wrażeń. Na następnych zajęciach poznaliśmy zasady tolerancji i wymieniliśmy się poglądami na ten temat. Wybraliśmy się także do lasu by poznać teorię dotyczącą orientacji w terenie. Wiemy jak się poruszać w lesie i z pewnością nigdy się nie zgubimy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Po śniadaniu wpadliśmy do głębokiej nory, która zaprowadziła nas wprost do Krainy Czarów. Rozwiązując tajemnicze zagadki wspólnie odnaleźliśmy Alicję! Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej według zasad fair-play. Było świetnie! Po obiedzie rozpoczęliśmy wyprawę kajakową. Całą grupą pływaliśmy po malowniczym jeziorze Łęsk, a po powrocie ruszyliśmy na podchody, gdzie po za świetną zabawą podziwialiśmy piękno krajobrazu. Wieczorem mogliśmy wykazać się umiejętnościami tanecznymi na dyskotece w Cool Clubie. To był świetny dzień!

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy od nauki jazdy na segway’u. Następnie udaliśmy się na wyprawę kajakowa po jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie z pomocą animatorki wykonaliśmy tatuaże z henny według własnych projektów. Powstały rożnego rodzaju elementy graficzne: napisy, symbole, kwiaty. Podczas tego dnia nie zabrakło również ulubionej przez wszystkich rywalizacji - stoczyliśmy prawdziwe walki sumo!

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Pierwszy dzień rozpoczęliśmy od wspinaczki na ściance. Najlepszy okazał się Bartek. Następnie udaliśmy się do lasu, by zbudować szałasy ochronne. Przed obiadem poszliśmy również na naukę strzelania z wiatrówek. Tego dnia odbyły się teoretyczne przygotowanie do żeglowania, podczas których nauczyliśmy się kilku węzłów. Dzień zakończyliśmy grą Uwolnić VIP-a.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Po śniadaniu spędziliśmy wspólnie czas, a następnie udaliśmy się na przejażdżkę quadami. Później zmierzyliśmy się z wysokością na parku liniowym. Po obiedzie rywalizowaliśmy pomiędzy sobą w meczu siatkówki i strzelaniu z łuków. Pogoda nam dopisała, więc wieczorem całym podobozem igloo spędziliśmy wspólnie czas przy ognisku piekąc kiełbaski.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Ten dzień był początkiem naszej przygody w Kulce. Od rana humory nam dopisywały. Zagraliśmy w kalambury, roztańczyliśmy się podczas zumby z królem Julianem, by w końcu skosztować pyszny obiad. Następnie nadszedł czas demolki z pomocą Angry Birds’ów, to dopiero była zabawa!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny K.
Pierwszy dzień Aktywnych Wakacji był pełen wrażeń. Uczyliśmy się strzelać z łuku na kulkowej strzelnicy, a później wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowumi. W trakcie odbyły się nawet małe zawody, kto najszybciej pływa. Po obiedzie odbyła się Bitwa Plemion w lesie. Podzieliliśmy się na dwie drużyny: luzaki i ogórki. Wygrały luzaki i przynieśli totem do ośrodka. Następnie nauczyliśmy się grać we frisbee. Wieczorem czekały na nas kolejne gry i zabawy, a w nocy idziemy na nocną grę terenową Świetliki.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Nasz pierwszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć na strzelnicy paintballowej. Potem udaliśmy się na lekcję kamuflażu. Było naprawdę super, ponieważ mieliśmy całe pomalowane twarze, abyśmy byli niewidoczni w lesie. Potem mieliśmy lekcję strategii i taktyki, podczas której nauczyliśmy się szyku bojowego. Odbyła się również nasza pierwsza potyczka paintballowa. Poznaliśmy zasady bezpieczeństwa, a potem ruszyliśmy do boju.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od zajęć sprawdzających naszą równowagę na slackline. Następnie testowaliśmy swoją celność strzelając z wiatrówek. Mnóstwo zabawy dostarczyła na wspinaczka na ściankę. Pod koniec dnia mieliśmy warsztaty z żeglarstwa, na których przeżyliśmy fantastyczną przygodę.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od przejażdżki quadami. Każdy z nas pod opieką instruktora przejechał po przygotowanym torze. Potem byliśmy na ściance wspinaczkowej. Przed obiadem poszliśmy jeszcze do lasu, gdzie uczyliśmy się podstaw survivalu. Po smacznym obiedzie ćwiczyliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Każdy miał do wykorzystania 50 kulek. Przy słońcu wsiedliśmy do kajaków i popłynęliśmy wzdłuż jeziora. Na koniec dnia była dyskoteka.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj rano przygotowaliśmy plakat promujący naszą grupę. Potem byliśmy na zumbie i uczyliśmy się dwóch układów tanecznych. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a tam korzystaliśmy ze słoneczka. Następną atrakcją było eurobungee. Skakaliśmy i robiliśmy fikołki na trampolinie. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Świetnie się bawiliśmy przy muzyce.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrzewki. Następnie po śniadaniu, wychowawca zabrał nas na zajęcia z taktyki i strategii, na których dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy. Później czekała na nas wyprawa smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po obiedzie obsługiwaliśmy telefony polowe i używaliśmy szyfrów. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym uczestniczyli wszyscy koloniści z igloo.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Dzień rozpoczęliśmy o 7: 00 poranną zaprawą, po której poszliśmy na śniadanie. Następnie wybraliśmy się do lasu na lekcję survivalu. Poznaliśmy technikę budowania szałasu. Po powrocie do ośrodka mieliśmy chwilę odpoczynku przed grą w paintball. Po ekscytującej atrakcji braliśmy udział w warsztatach detektywistycznych. Po obiedzie przechodziliśmy po parku linowy, a później odbył się turniej w unihokeja. Cudowny dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Dzień rozpoczęliśmy od emocjonujących skoków na eurobungee. Następnie płynęliśmy smoczą łodzią po pięknym jeziorze Łęsk. Później uczyliśmy się jeździć na segway’u. Po pysznym obiedzie wspinaliśmy się na ściankę. Większość z nas weszła na czwarty poziom. Wieczorem odbył się waterball.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
W poniedziałek z samego rana nasz wychowawca przeprowadził nam porządną rozgrzewkę. Następnie po śniadaniu wybraliśmy się na paintballa. Instruktor wyjaśnił nam zasady bezpieczeństwa i zaczęliśmy super zabawę. Później były zajęcia dotyczące taktyki i strategii z panem Piotrkiem. Było bardzo ciekawie! Potem szukaliśmy zagadek za pomocą kompasu i GPS-a. Przed kolacją mieliśmy zajęcia paintballowe. Później graliśmy z wychowawcą w różne gry. Pierwszy dzień był bardzo udany.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy super energiczną rozgrzewką. Po śniadaniu wybraliśmy się na rejs kajakami po jeziorze Łęsk. Świetnie się bawiliśmy! Po krótkiej przerwie poszliśmy na zajęcia, podczas których wspinaliśmy się po skrzynkach. Nasz rekord to 13. Po obiedzie z drugą grupą graliśmy w Mafię. Potem przyszedł czas na quady. Każdy miał możliwość przejechać się po specjalnym torze. Wieczorem mieliśmy ognisko.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Po porannej zaprawie i porządkach udaliśmy się na smaczne śniadanie. Następnie poszliśmy na super atrakcja – żyroskop. Później tworzyliśmy nasze logo na zajęciach z graffiti. Po obiedzie w ramach zajęć sportowych graliśmy w piłkę nożną i unihokeja. Na kolejnym bloku próbowaliśmy swoich sił w spinaczce na skrzynki, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Dziś od rana wykonywałyśmy plakaty promujące naszą grupę. Najbardziej dzisiaj podobały nam się zajęcia w parku linowym. Później razem z naszą panią bawiłyśmy się w przeróżne zabawy grupowe. Po obiedzie udałyśmy się na plażę, gdzie korzystałyśmy ze słoneczka i kąpieli w jeziorze. Po powrocie poszłyśmy na warsztaty taneczne. Wieczorem świetnie się bawiłyśmy na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie – poranną zaprawą. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z taktyki i strategii. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Nasz rekord to 14! Później udaliśmy się na pierwszą grę paintballową, na których mogliśmy wykorzystać umiejętności nabyte na taktyce i strategii. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami, a dzień zakończyliśmy strzelaniem do celu na strzelnicy snajperskiej. Było ekstra! Nie możemy doczekać się jutra!

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Nasz dzień zaczął się od zajęć na strzelnicy, gdzie każdy nauczył się obsługi pistoletu do paintballa. Następnie braliśmy udział w zajęciach dotyczących technik strategii i taktyki, przydatnych podczas rozgrywek paintballa. Mogliśmy spróbować swoich umiejętności podczas potyczki paintballowej, podczas której mieliśmy do wystrzelania 100 kulek. Z pewnością przydadzą nam się również do tego umiejętności zdobyte podczas zajęć z kamuflażu. Dzień zdecydowanie należał do aktywnych, a przed nami nadal mnóstwo atrakcji.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnym budzikiem, czyli zaprawą poranną. Później graliśmy w mega twistera i mega jengę. Współpracując w grupie stworzyliśmy z klocków krajobraz nadmorski oraz zamek dla naszej pani Marty. Potem popłynęliśmy na wycieczkę kajakową. Wiele osób pływało kajakiem po raz pierwszy, ale wszyscy świetnie sobie poradziliśmy. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Nie każdemu udało się trafić, ale bardzo miło spędziliśmy razem czas. Po wiatrówkach bawiliśmy się w gry integracyjne, a później odbyła się dyskoteka. Wieczorem czekała na nas gra terenowa Świetliki.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj po śniadaniu odbyły się warsztaty z żeglarstwa, na których poznaliśmy sztukę taklowania, czyli przygotowanie do rejsu. Uczyliśmy się również węzłów żeglarskich. Kolejną atrakcją był waterball. Próbowaliśmy utrzymać równowagę w wielkiej kuli na wodzie. Po kolacji integrowaliśmy się, a późnym wieczorem wyszliśmy na nocną grę terenową – Świetliki. Ten dzień uważamy za bardzo udany!

Lego i Przygoda, grupa Pani Kingi Ż.
Dzień rozpoczęliśmy wspinaniem się na wieżę ze skrzynek. Największą wieżę, bo aż z 16 skrzynek ułożył Kuba. Następnie budowaliśmy z klocków lego przepiękne samoloty, statki i pojazdy kosmiczne. Po obiedzie lepiliśmy z gliny oraz strzelaliśmy z wiatrówki. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Naszą pierwszą atrakcją były zajęcia z żeglarstwa z panem Wiktorem, na których nauczyliśmy się różnych węzłów. Następnie trenowaliśmy naszą celność strzelając do tarcz z łuku. Nie było to proste zadanie, ale spisaliśmy się na medal. Później wspinaliśmy się na ściankę, po której udaliśmy się na kolację. Gdy zjedliśmy posiłek udaliśmy się na zajęcia integracyjne, a dzień zakończyliśmy grą terenową – Świetliki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Po śniadaniu poszliśmy na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami sit on top. Po powrocie mieliśmy zajęcia na żyroskopie. Czekała na nas dzisiaj niesamowita przygoda – szukaliśmy skarbów z wykorzystaniem wykrywacza metalu. Po kolacji mieliśmy warsztaty chemiczne. Poznaliśmy moc eksperymentów!

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Ten dzień pokazał nam jak wygląda przygoda! Po śniadaniu pokonaliśmy tor na wysokości – park linowy. Było świetnie! Pokonaliśmy nasz lęk wysokości i spisaliśmy się na medal. Szukaliśmy również skarbu za pomocą wykrywacza metalu, a po tych zajęciach strzelaliśmy z łuku. Następnie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią podziwiając tym samym piękny krajobraz. Wieczorem czekała na nas świetna gra terenowa – Leśna Pułapka.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Największą atrakcją dzisiaj było eurobungee z Tygryskiem. Skakaliśmy aż do chmur. Następnie odbyły gry i zabawy integracyjne – śmiechu było, co niemiara. Wieczorem, po kolacji bawiliśmy się świetnie na dyskotece z pozostałymi uczestnikami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania, po którym udaliśmy się na strzelnicę. Tam uczyliśmy się strzelać z łuku. Następnie poszliśmy do lasu na zajęcia z wykrywaczem metalu. Szukaliśmy zadań i je rozwiązywaliśmy. Po obiedzie wypłynęliśmy na jezioro kajakami razem z ratownikiem. Po powrocie aktywnie upłynął nam czas na grze w siatkówkę. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na hucznej dyskotece.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu trenowaliśmy celność strzelając z wiatrówek do tarcz. Następnie poszliśmy na boisko, gdzie odbył się turniej w unihokeja. Podzieliliśmy się na grupy i graliśmy bardzo profesjonalnie. Po obiedzie czekała na nas przejażdżka na quadach z panem Piotrkiem. Później lepiliśmy z gliny piękne dzieła, a wieczorem odbyła się dyskoteka.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grześka G.
Jest to pierwszy dzień zajęć programowych na naszym wspaniałym obozie! Rano mieliśmy super rozgrzewkę, po której poszliśmy na zajęcia z kamuflażu. Następnie poszliśmy na zajęcia integracyjne, dzięki którym lepiej się poznaliśmy. Potem wyruszyliśmy na kolejną atrakcję – strzelanie z broni paintballowej do tarcz. Ulepszyły one nasze umiejętności strzeleckie i byliśmy gotowi na nocną potyczkę paintballową, która czekała na nas po ognisku.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
Nareszcie nadszedł oczekiwany przez nas pierwszy dzień zajęć na obozie. Rozpoczęliśmy go od pysznego śniadania, aby mieć siłę i energię na zajęcia, których w Kulce cała masa. Na początek udało nam się bliżej poznać na zajęciach integracyjnych. Była też mała rywalizacja, każda z nas mogła się wykazać i ujawnić swoje ukryte talenty. Pogoda nam sprzyjała, więc mogłyśmy pójść także na plażę. Pokonałyśmy także lęk wysokości na parku linowym. Każda z nas spróbowała i udało nam się przejść cała trasę. Wieczorem po kolacji mogłyśmy wyszaleć się i potańczyć na dyskotece.