RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 3 - Akcje Integracje!

Dodany: 2017.07.18

Kolejny dzień zajęć za nami. Świetna pogoda i humory nas nie opuszczają.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Od razu po śniadaniu poznaliśmy kubb, mölky i bule francuskie. Gry z całego świata były dla nas mega frajdą! Potem bawiliśmy się w grę zombie hasając na terenie całego ośrodka. Po południu zrobiliśmy rozgrzewkę i rozegraliśmy mecz koszykówki zdrowo rywalizując. Po obiedzie przyszedł czas na ściankę wspinaczkową! Każdy z nas próbował wspiąć się na samą górę. Następnie udaliśmy się na naszą, piękną plażę, gdzie pan ratownik przedstawił nam regulamin kąpieli, a potem poszukiwaliśmy skarbów w jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy mega grami - jak sama nazwa wskazuje było MEGA FAJNIE.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z zumby. Tańczyliśmy bardzo fajne układy ułożone przez panią tancerkę. Na kolejnym bloku programowym poznaliśmy historie graffiti, po czym samodzielnie tworzyliśmy kolorowe murale. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów. Później wypłynęliśmy na jezioro Łęsk - tym razem na rowerkach wodnych. Takie wspólne wyprawy mocno nas integrują. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na kulkowej dyskotece.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej integracji z animatorką. Graliśmy w różne gry i przeciągaliśmy linę. Chwilę później już szaleliśmy na eurobungee, by potem delektować się pysznymi gołąbkami na obiad. Po obiedzie zmieniliśmy się w poszukiwaczy zadań ukrytych na terenie ośrodka i rozwiązaliśmy Kubusiowy quiz. Poznaliśmy również tajniki przetrwania w ekstremalnych warunkach.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Trzeciego dnia kolonii wypłynęliśmy w rejs rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Na następnych zajęciach każdy zaprojektował i wykonał własny tatuaż z henny. Powstały rozmaite i unikatowe wzory. Na zajęciach w lesie poznaliśmy sztukę przetrwania i kamuflażu, a także zbudowaliśmy szałasy. Ostatnie zajęcia odbyły się na strzelnicy paintballowej. Mieliśmy do wykorzystania aż sto kulek.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Dzień spędziliśmy głównie na wodzie. Byliśmy na plażowaniu, płynęliśmy żaglówką oraz na waterballu. Poza tym odbyły się zajęcia w parku linowym, a wieczorem mieliśmy dyskotekę. Ten wtorek zaliczamy do pracowitych.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Kolejny dzień kolonii za nami. Był on bardzo fascynujący, ponieważ większość dnia spędziliśmy na poligonie. Zagraliśmy tam w trzy gry taktyczne paintballowe. Było ekstra! Walczyliśmy dzielnie, ale wszyscy świetnie się bawiliśmy! Po poligonie udaliśmy się na plażę, gdzie pływaliśmy w jeziorze i spędzaliśmy wspólnie czas. Survival też bardzo nam się podobał. Dowiedzieliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach i budowaliśmy szałasy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. Było super!

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy od wspinaczki na wieżę ułożoną ze skrzynek. Ponieważ pogoda nam dopisała to udaliśmy się na plażę, gdzie pod opieką ratownika pływaliśmy w jeziorze. Kolejną atrakcją było budowanie szałasów na zajęciach survivalowych. To nam się bardzo podobało i pozwoliło zintegrować.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Nasz dzień był pełen atrakcji! Na pierwszych zajęciach robiliśmy duże bańki mydlane. Największe zrobił Adaś. Następnie budowaliśmy mur z kamieni i zaprawy. Oczywiście nie mogło zabraknąć zajęć sportowych – olimpiady. Mieliśmy też zajęcia z Kubusiem Puchatkiem, obchodziliśmy jego urodziny. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami, przy którym towarzyszyły różne gry i zabawy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny K.
Wiatrówki były naszymi pierwszymi zajęciami. Dla części z nas ciężko było trafić w tarcze. Później poszliśmy na plażę, aby zażyć kąpieli wodnych i słonecznych. Słuchaliśmy przy okazji muzyki i graliśmy w siatkówkę. Po chwili odpoczynku graliśmy w piłkę nożną, a później mieliśmy obiad. Po posiłku udaliśmy się na quady i każdy miał okazję dwa razy pokonać trasę. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Po sycącym śniadaniu poszliśmy na poligon gdzie czekały na nas atrakcje: zorba oraz przejażdżka quadem oraz vikingiem 700. Potem wróciliśmy na obiadek, po którym ćwiczyliśmy swoją równowagę na segway’ach. Przed kolacją wskoczyliśmy w kapokach do jeziora, gdzie zagraliśmy w waterpolo. Po kolacji poszliśmy do pielęgniarki i zagraliśmy w gry integracyjne. Dodatkowo mieliśmy grę terenową - Świetliki.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Dzień zaczęliśmy od wizyty u pielęgniarki. Potem mieliśmy ekscytujące zajęcia w parku linowym i spełnialiśmy się artystycznie poprzez malowanie kamieni. Wypłynęliśmy również w rejs kajakami po jeziorze Łęsk. Natomiast później poszliśmy na zajęcia z quadami i na koniec dnia bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Po śniadaniu ruszyliśmy na poligon. Była to wspaniała przygoda, ponieważ jeździliśmy na quadach, vikingu i turlaliśmy się w zorbie. Po powrocie uczyliśmy się chodzić po linie. Potem wyruszyliśmy na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami. Na zakończenie dnia świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj od samego rana czekało na nas wiele atrakcji. Najpierw wspinaliśmy się na ściankę, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć Kulkę z góry. Zaraz po tym na plaży budowaliśmy tratwy, którymi musieliśmy przepłynąć wokół pomostu. Następnie daliśmy popis swoich talentów podczas karaoke. Po obiedzie udało nam się stworzyć trzy unikalne murale w czasie zajęć graffiti, a później odbyliśmy rejs żaglówką po jeziorze Łęsk. Wieczorem bawiliśmy się świetnie na pierwszej dyskotece.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Po porannej zaprawie i solidnym śniadaniu udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Po rozbiciu wszystkich kulek o tarczę poszliśmy na zajęcia z kompasem i GPS-em. Uczyliśmy się ich używać szukając zadań. Następnie mieliśmy pierwsze zajęcia na plaży, gdzie budowaliśmy tratwy i wypływaliśmy na jezioro. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówki, a później odbyły się zajęcia Ranny Lotnik. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Po dzisiejszej rozgrzewce udaliśmy się na śniadanie, po którym ruszyliśmy na poligon. Tam jeździliśmy na vikingu, quadach i turlaliśmy się w zorbie. Po powrocie poszliśmy na plażę, a po tym odpoczynku odwiedziliśmy strzelnicę paintballową. Wieczorem mogliśmy potańczyć na dyskotece.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Rano czekał na nas survival w lesie prowadzony przez instruktora, który pokazał nam jak należy rozpalać ognisko i zbudować szałas. Po obiedzie puszczaliśmy ogromne bańki mydlane. Następnie korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a tam ratownicy poinformowali nas o zasadach panujących na kąpielisku. Po kolacji mieliśmy walki sumo i nocną grę terenową - Świetliki.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Pierwszą naszą atrakcją dzisiaj było wejście na wieżę ze skrzynek. Nie było łatwo, ale świetnie się bawiliśmy. Następnie szukaliśmy na ośrodku ukrytych zadań, które należało rozwiązać. W nagrodę otrzymaliśmy cukierki. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w gry integracyjne. Potem tancerka uczyła nas kilku układów tanecznych. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski. Było super!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Po śniadaniu odbyły się zajęcia z naszą panią, podczas których bawiłyśmy się w różne gry. Bardzo dzisiaj podobało nam się strzelanie z łuków. Potem odbyły się zajęcia integracyjne z animatorką. Po obiedzie wybrałyśmy się na plażę, gdzie kąpałyśmy się i opalałyśmy. Następnie stoczyliśmy walki sumo, a wieczorem miałyśmy ognisko.

Lego i Przygoda, grupa Pani Kingi Ż.
Rano instruktorka nauczyła nas strzelać z łuku. Było to jedno z fajniejszych zajęć dzisiaj. Później odbyły się rozgrywki w unihokeja, które wywołały wiele emocji. Przed obiadem udaliśmy się na plażę, a tam mogliśmy się kąpać i poopalać. Następnie poszliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie wystrzelaliśmy aż pięćdziesiąt kulek. Po kolacji razem z animatorką zaprojektowaliśmy makietę do gry strategicznej. Dzień zakończyliśmy grą terenową – Świetliki.

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Dzisiaj rano ruszyliśmy na poligon, gdzie czekały na nas świetne atrakcje. Jeździliśmy tam na quadach i vikingu oraz turlaliśmy się w zorbie. Po smacznym obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami po jeziorze Łęsk. Po powrocie strzelaliśmy z wiatrówek, a wieczorem natomiast bawiliśmy się świetnie na dyskotece.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj poznaliśmy tajniki survivalu między innymi jak porządnie zbudować szałas, a następnie przebraliśmy się i wpłynęliśmy smoczą łodzią podziwiać okoliczne jezioro. Po obiedzie stworzyliśmy swoje stworki z kamieni, którymi będziemy się opiekować. Zaprojektowaliśmy swoje graffiti na specjalnej ściance, a wieczorem czekała na nas dyskoteka!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
Dzień rozpoczęliśmy na spokojnie. Po śniadanku miałyśmy czas na naprawdę dokładne posprzątanie swoich pokoi. Następnie miałyśmy zajęcia taneczne, na których świetnie się bawiliśmy i nauczyłyśmy się dwóch ekstra układów tanecznych. Później razem z Królewna Śnieżka strzelałyśmy z łuków, każdej z nas bardzo dobrze poszło. Po odlotowych gołąbkach na obiedzie odwiedziłyśmy pielęgniarkę i miałyśmy różne zabawy z nasza Panią. Wieczorem nauczyłyśmy się orientacji w terenie i umiemy już obsługiwać kompas wraz z wyznaczaniem azymutów. Końcową atrakcją było ognisko z pysznymi kiełbaskami i chlebkiem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dziś rano powitało nas piękne słońce, więc dzień zaczęliśmy od plażowania. Później poznaliśmy zasady pierwszej pomocy, które następnie wykorzystaliśmy w zabawie Ranny Lotnik. Po pysznym obiedzie uczyliśmy się strzelać z łuku i przygotowaliśmy się do turnieju, który już niedługo się odbędzie. Potem trenowaliśmy grę w koszykówkę, a po kolacji czekała na nas gra Leśna Pułapka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Dzień zaczęliśmy krótką rozgrzewką i śniadaniem, a następnie czekały na nas warsztaty z żeglarstwa. Na kolejnych zajęciach szukaliśmy skarbu za pomocą wykrywacza metalu i rozwiązywaliśmy zadania. Po obiedzie malowaliśmy flagę naszego obozu. Korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, gdzie miło nam minął czas na różnych grach. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Nasz dzień był pełen wrażeń. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, gdzie razem z innymi grupami korzystaliśmy z fantastycznych atrakcji. Stoczyliśmy pojedynek paintballowy. Było naprawdę świetnie! Po powrocie zjedliśmy obiad, po którym poszliśmy na plażę. Tam pod czujnym okiem ratowników pluskaliśmy się w wodzie. Zaraz potem poszliśmy na park linowy, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Po śniadaniu udaliśmy się na warsztaty żeglarskie, a po nich graliśmy w Bombową Grę. Następnie odbył się paintball. Bawiliśmy się świetnie! Przed kolacją odbyły się zajęcia plastyczne, a na zakończenie dnia dyskoteka. To był bardzo ciekawy dzień!

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, a tam kąpaliśmy się w jeziorze, opalaliśmy, a także wspólnie graliśmy w przeróżne gry. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się Bitwa Plemion. Bawiliśmy się świetnie! Po obiedzie pokonaliśmy trudny tor w parku linowym. Spisaliśmy się znakomicie. Resztę dnia spędziliśmy integrując się w grupie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
Po wyśmienitym śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Tam czekało na nas mnóstwo gier paintballowych. Po powrocie i skosztowaniu obiadu pod czujnym okiem ratownika kąpaliśmy się w jeziorze. Na kolejnych zajęciach razem z panem Piotrkiem wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Nasz rekord to aż 11! Wieczorem była dyskoteka w Cool Clubie. To był super dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po pobudce i śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Po aktywnie spędzonym czasie nad wodą graliśmy frisbee. Następnie przechodziliśmy dwa tory w parku linowym. Po pysznym obiedzie wyruszyliśmy do lasu na Bitwę Plemion. Nagrodą był totem.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grzesia G.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć Ranny Lotnik. W trakcie ich trwania nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy, a także wykorzystaliśmy naszą wiedzę w praktyce ratując lotników. Po krótkim odpoczynku uczestniczyliśmy w zajęciach, podczas których uczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Wieczorem czekała na nas świetna dyskoteka, której nie mogliśmy się doczekać.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Zaraz po śniadaniu wypłynęliśmy we wspaniały rejs po jeziorze Łęsk smoczą łodzią. Następnie rozegraliśmy turniej w piłkarzyki. Kolejną atrakcją było karaoke, podczas którego mogliśmy wykazać się naszym talentem wokalnym. Później uczyliśmy się budować szałasy i poznaliśmy sztukę kamuflażu, podczas survivalu. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.