RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 4 - Jesteśmy w dobrych rękach

Dodany: 2017.07.19

Już czwarty dzień naszej kolonii w Kulce. Niezapomnianych przygód ciąg dalszy.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj zaczęliśmy dzień od relaksu na plaży przy okolicznym jeziorze. Następnie poznaliśmy tajniki tropienia zwierząt, choć nie było to takie łatwe! Przed obiadem wraz z ratownikiem WOPR wybraliśmy się na wycieczkę kajakową, a po posiłku czekało nas budowanie muru w ramach wielkiej demolki. Pod wieczór dopieściliśmy swoje wczoraj stworzone zwierzątka i inne potworki przygotowując dla nich smycze.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Nasz środowy poranek powitał nas pięknym słońcem i wysokimi skokami oraz widowiskowymi saltami na eurobungee! Zaraz potem mogliśmy wykazać się swoją kreatywnością tworząc ozdoby techniką quillingu. Mimo, iż robiliśmy je pierwszy raz wyszło nam świetnie. Następnie przenieśliśmy się w indiański świat tocząc między sobą bitwę plemion. Po obiedzie doskonaliliśmy swoje umiejętności pływania pod okiem ratownika. Było fantastycznie, a my bardzo dużo się nauczyliśmy! Zaraz potem wybraliśmy się na strzelnicę, gdzie ćwiczyliśmy naszą celność strzelając z łuku. Wieczorem odbył się mecz hokeja. To był wspaniały dzień!

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
To był bardzo intensywny dzień! Najpierw poligon, a tam: quady, zorba i przejażdżka samochodem terenowym. Po obiedzie, w myśl zasady: "śpiewać każdy może", bawiliśmy się na karaoke. W dalszej kolejności przyszedł czas na zasłużony odpoczynek. Razem z panią wychowawczynią udaliśmy się na plażę. Wieczór umilił nam waterball oraz gra terenowa "Mafia". Za nami wyczerpująca, ale za to bardzo udana środa.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnego plażowania oraz zabawy z ratownikiem. Następnie wykonaliśmy kolarze pod czujnym okiem animatorki. Wyszły nam bardzo ładne pracę, które możemy zabrać ze sobą do domu. Po obiedzie graliśmy w gry planszowe, a następnie poszliśmy szaleć na waterballu!

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Nasza grupa dzień rozpoczęła wyprawą na poligon. Po dotarciu na miejsce mieliśmy okazję przejechać się quadami oraz turlać się w dmuchanej kuli – zorbie. Po powrocie na ośrodek udaliśmy się na plażę skąd wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Na zajęciach z graffiti pomalowaliśmy ścianę, na której powstały ciekawe wzory i obrazki.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj od razu po śniadaniu każdy z nas zmierzył się z przeszkodami w parku linowym. Potem przenieśliśmy się nad wodę, gdzie mogliśmy poćwiczyć synchronizację na smoczej Łodzi. Następnie każdy mógł przezwyciężyć swój strach przed robieniem salt na eurobungee. Po smacznym obiedzie próbowaliśmy swoich sił i sprawdziliśmy swoją celność podczas strzelania z wiatrówek. Skorzystaliśmy z ładnej pogody i jeszcze przed kolacją spędziliśmy czas na plaży kąpiąc się lub grając w siatkówkę. Po kolacji przyszedł czas na wysiłek umysłowy, czyli grę terenową “Leśna Pułapka”

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dziś, po raz kolejny, dzień zaczęliśmy aktywnym budzikiem. Po śniadaniu trenowaliśmy pływanie pod okiem pana ratownika, a później każdy z nas aż dwa razy pokonał tor przeszkód w parku linowym. Po zabawie w parku odbył się trening siatkówki, gdzie uczyliśmy się odbijać piłkę oraz serwować a potem przypomnieliśmy sobie podstawowe zasady gry i rozegraliśmy mecz. Po południu poszliśmy do lasu, gdzie na zajęciach z survivalu instruktor nauczył nas robić szałas oraz rozpalać ognisko. Później walczyliśmy w turnieju sumo. Dzięki specjalnym strojom mogliśmy się poczuć jak prawdziwi zawodnicy. Wieczorem uczestniczyliśmy w grze Enigma.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Każdy z nas miał okazję turlać się w zorbie oraz przejechać się quadem i vikingiem. Korzystając z pięknej pogody spędziliśmy czas nad wodą pływając na kajakach. Mieliśmy również szansę przejść się po slackline. Wieczorem mieliśmy wspaniałe ognisko.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Kolejny dzień kulkowych atrakcji za nami. Po pysznym śniadanku nasza grupa ćwiczyła celność podczas strzelania z wiatrówek. Następnie mieliśmy okazje poczuć się jak chomiki w kuli wodnej. Kolejnym punktem programu była wycieczka żaglówką. Po pysznym obiedzie ujawniliśmy swoje talenty artystyczne podczas warsztatów z malowania graffiti. Później udaliśmy się do lasu na poszukiwania skarbu wykrywaczem metalu. Na koniec dnia uczestniczyliśmy w kursie pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od pełnej emocji wizyty na poligonie, a tam czekała na nas zorba, quady i viking. Później ćwiczyliśmy celność na strzelnicy paitballowej. Żeby skorzystać z pięknej pogody poszliśmy na plażę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiaj od rana mieliśmy fajne zajęcia. Najpierw na kajakach dopłynęliśmy do wyspy i zobaczyliśmy podwójne dno. Później wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Najwyższą ułożyła Pola. Później bawiliśmy się w psychologa, czyli grę Odgadnij Zasadę. Po obiedzie wcieliliśmy się w gladiatorów, a potem odpoczywaliśmy na plaży korzystając z pięknej pogody. Dzień zakończyliśmy mega grami!

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grzesia G.
Po porannej zaprawie czekała nas wyprawa na poligon, gdzie stoczyliśmy dwie bitwy paintballowe. Po powrocie odpoczywaliśmy na plaży opalając się i korzystając z kąpieli w jeziorze. Po obiedzie udaliśmy się do lasu na grę Bitwa Plemion. Naszą ostatnią atrakcją były lekcja z taktyki i strategii, która nam się bardzo przyda, podczas zajęć paintballowych. To był super dzień!

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami z recyklingu, na których robiliśmy poduszki z szarego papieru. Następnie wypłynęliśmy w rejs żaglówką, było fenomenalnie! Potem mieliśmy chwilę dla siebie na plaży. Przyszedł czas na pełnego śmiechu i zabawy waterballa. Później poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy podczas gry Ranny Lotnik. Wieczorem odbyła się długo wyczekiwana rozgrywka paintballowa, która była ekscytująca!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Od razu po śniadaniu i porannych porządkach wsiedliśmy do autokaru, który zawiózł nas do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Z uwagą słuchaliśmy przewodnika, który opowiadał nam o pojazdach i maszynach. Najbardziej jednak podobała nam się przejażdżka pojazdem opancerzonym. Po powrocie z drugą grupą graliśmy w paintballa, a następnie uczestniczyliśmy w zajęciach survivalowych, na których budowaliśmy szałasy. Wieczorem odbyło się ognisko z kiełbaskami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Nasz dzień był bardzo fascynujący! Zaraz po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Na miejscu poznaliśmy wiele historii dotyczących tych pojazdów, a także mieliśmy okazję przejechać się jednym z wozów opancerzonych. Po powrocie stoczyliśmy pojedynek paintballowy, a po nim poznaliśmy sztukę kamuflażu. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami. Było super! Nie możemy doczekać się jutra!

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Rano mieliśmy rozgrzewkę i kilka rozgrywek sportowych. Potem uczestniczyliśmy w zajęciach integracyjnych. Bardzo podobały nam się te zajęcia. Następnie robiliśmy maseczki. Fajnie było przygotować je samodzielnie, a potem nakładać je na twarz. Po obiedzie mieliśmy warsztaty plastyczne. W lesie bawiliśmy się w podchody, a wieczorem robiliśmy biżuterie z koralików.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu graliśmy w gry zespołowe wymagające koordynacji. Następnie odpoczywaliśmy na plaży i szaleliśmy w wodzie pod czujnym okiem ratownika. Najbardziej podobały nam się zajęcia artystyczne – lepienie z gliny. Będziemy mieć pamiątki po powrocie do domu. Po obiedzie graliśmy w gry ruchowe, uczyliśmy się skakać przez gumę. Kolejną atrakcją była gra we frisbee ze Scooby-Dooby Doo. Ostatnimi zajęciami było tworzenie gniotków.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty Ch.
Kolejny dzień mazurskiej przygody minął nam bardzo szybko. Najpierw uczyliśmy się wyznaczać azymuty i używać urządzeń GPS. Później dokonaliśmy celność strzelając z łuków. Niezły ubaw mieliśmy w czasie walk gladiatorów, których mistrzem został Bartek i Kornelia. Po obiedzie mieliśmy chwile wytchnienia, którą spędziliśmy na Kulkowej plaży. Przed kolacja odbyła się gra terenowa Bitwa Plemion, która bardzo przypadła nam do gustu. A ostatnia atrakcja tego dnia był rejs rowerami wodnymi przy przepięknym zachodzie słońca.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień rozpoczął się niespodzianką. Odwiedziła nas słynna trenerka fitness i przeprowadziła z nam mini warsztaty sportowe, każdy mógł się wykazać. Następnie każda z nas mogła zaprojektować swój własny indywidualny tatuaż, który później przeniosłyśmy na skórę henną. Skorzystałyśmy także ze słoneczka na plaży i mogłyśmy popływać pod okiem ratownika. Później bawiłyśmy się na świeżym powietrzu z naszą wychowawczynią. Po kolacji rozgrzałyśmy przepony i spróbowałyśmy swoich sił, jako piosenkarki na zajęciach z karaoke.

Lego i Przygoda, grupa Pani Kingi Ż.
Nasz dzień od rana zapowiadał się bardzo ciekawie. Po śniadaniu graliśmy w mega twistera i układaliśmy wieżę z mega klocków jenga. Następnie mieliśmy rozgrywki w siatkówkę, a po nich odpoczywaliśmy na plaży. Po obiedzie puszczaliśmy ogromne bańki mydlane, a później rozbrajaliśmy bombę. Dzień zakończyliśmy budowaniem planu miasta z klocków lego.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Po śniadaniu bawiłyśmy się z naszą panią w przeróżne gry na świeżym powietrzu. Potem udałyśmy się na zajęcia fitness. Bardzo podobała nam się atrakcja, podczas której tworzyłyśmy własne tatuaże. Później poszłyśmy nad jezioro, gdzie doskonaliłyśmy techniki pływackie. Wieczorem udałyśmy się na karaoke z Elsą.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia, podczas których wspólnie tworzyliśmy makiety gier. Potem nasza pani podzieliła nas na grupy i rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Następnie czekały na nas zabawy klockami lego. Po obiedzie mieliśmy starcie strzelania z procy. Dzisiaj mieliśmy bardzo sportowy dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Dzień rozpoczęliśmy rejsem kajakami „sit on top”, a po powrocie skakaliśmy aż do nieb, podczas eurobungee. Następnie trenowaliśmy naszą celność strzelając do tarcz z paintballa. Dzisiaj jeździliśmy również na quadach oraz wykonaliśmy przypinki zwycięzców.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Czwarty dzień rozpoczęliśmy od strzelania do tarcz z łuków. Następnie jeździliśmy na quadach. To była niesamowita przygoda! Potem udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, na których nauczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy sztukę kamuflażu. Na zakończenie dnia wykonaliśmy piękne przypinki zwycięzców.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od plażowanie. Później poznaliśmy tajniki przetrwania w lesie, podczas zajęć survivalowych. Następne zajęcia dały nam okazję do wykazania się celnością i zwinnością w grze Flaga na zajęciach paintballowych. Naszą ostatnią atrakcją dzisiaj był rejs smoczą łodzią.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Dzisiaj braliśmy udział w zajęciach survivalowych, podczas których budowaliśmy szałasy. Po powrocie z lasu wypłynęliśmy w rejs kajakami. Świetna przygoda! Następnie odbyły się zajęcia na parku linowym, a po nich strzelaliśmy z łuków. Dzień zakończyliśmy grą Szpion i Mafią.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Po śniadaniu wypłynęliśmy w rejs żaglówką po jeziorze Łęsk. Następnie odbyła się gra terenowa z użyciem kompasu i GPS-a. Później czkała na nas świetna zabawa w waterballu, po którym czekały na nas zajęcia artystyczne. Korzystając z pięknej pogody większość czasu spędziliśmy na plaży.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Kolejny dzień zaczęliśmy tradycyjnie poranną zaprawą. Po rozgrzewce i śniadaniu ruszyliśmy na rozgrywkę paintballową. Później odbyło się plażowanie, podczas którego trochę odpoczęliśmy. Następnie szukaliśmy skarbów przy użyciu wykrywacza metalu. Na kolejnych zajęciach poznaliśmy sztukę szyfrowania, podczas Enigmy. Po krótkiej przerwie odbyło się szkolenie ze strategii i taktyki. Ta umiejętność przyda nam się podczas nocnego paintballa.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Nasz czwarty dzień na obozie zaczęliśmy od paintballa na poligonie. Świetnie się bawiliśmy, a przy okazji mogliśmy lepiej poznać się z innymi grupami paintballowymi. Po powrocie na ośrodek korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, a wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
Jak każdego dnia, po porannej zaprawie i śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego i mieliśmy okazję nawet przejechać się jednym z wozów opancerzonych. Po powrocie na ośrodek pokonaliśmy park linowy, a także wypłynęliśmy w rejs kajakami. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Dzisiaj po pysznym śniadaniu poszliśmy na ekscytującą i pełną wrażeń jazdę na quadach. Następnie aktywnie spędziliśmy czas grając w unihokeja i koszykówkę. Korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, gdzie postanowiliśmy się zrelaksować. Po obiedzie wyruszyliśmy do lasu na zajęcia Ranny Lotnik. Dzień zakończyliśmy walkami sumo. Bawiliśmy się świetnie!