RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 5 - Uśmiech nie schodzi nam z twarzy

Dodany: 2017.07.20

Minął już piąty dzień turnusu! Czas leci jak szalony, a my nie zwalniamy tempa. Bawimy się świetnie korzystając z atrakcji. Dodatkowo pogoda nam dopisuje!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Z radością przywitaliśmy kolejny dzień w Kulce! Po śniadaniu spróbowaliśmy swoich sił strzelając z wiatrówki. Okazało się, że mamy bardzo celne oko. Następnie nauczyliśmy się odczytywać azymuty, posługiwać się kompasem, a zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy podczas gry terenowej, co sprawiło nam niesamowitą frajdę! Następną atrakcją był rejs kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie odbyły się warsztaty odbijania piłki, a następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Po tak zdrowej, sportowej rywalizacji udaliśmy się do Cool Clubu, gdzie śpiewaliśmy swoje ulubione piosenki na karaoke. Dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek i wspólnym śpiewem przy ognisku. Już nie możemy doczekać się jutrzejszego dnia i kolejnych przygód!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny K.
O jak dzisiaj było gorąco! Weszliśmy na park linowy pokonując swoje lęki. Później odbyła się olimpiada sportowa. Było ciężko, bo słońce grzało, ale walka była wyrównana. Potem odpoczęliśmy i udaliśmy się na lekcje survivalu. Robiliśmy szałasy i uczyliśmy rozpalać ognisko. Następnie korzystając z ładnej pogody poszliśmy na plażę. Wieczorem odbyła się gra Ranny Lotnik.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Słoneczny czwartek rozpoczęliśmy od baloniady, która pobudziła nas do dalszych zajęć. Następnie rozegraliśmy mecz w siatkówkę. Po pysznym obiedzie. Udaliśmy się na żagle i strzelaliśmy z paintaballa. Po kolacji wybraliśmy się na żyroskop. Dzień był bardzo aktywny.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia z gliny. Stworzyliśmy m.in. figurki zwierząt, puchary oraz spersonalizowane prezenty dla najbliższych. Po krótkim odpoczynku pokonaliśmy rożnego rodzaju przeszkody w parku linowym. Nie zabrakło również ulubionej przez nas rywalizacji. Na polu do paintball'a rozegraliśmy grę fabularyzowana "Dwie flagi". W dalszej kolejności jeździliśmy na quadach oraz pływaliśmy smoczą łodzią.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Dzień stał pod znakiem rewelacyjnej pogody, z której chętnie skorzystałyśmy. Poza zabawą w berka i dwa ognie, poszliśmy też na plażę, gdzie czas umilały nam zabawy z ratownikami. Po smakowity obiedzie urządziliśmy baloniadę, to dopiero była zabawa! By odetchnąć bawiliśmy się klockami Lego, by później zamienić się w detektywów!

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Zaczynając od wycieczki krajoznawczej po okolicznym rezerwacie, poprzez plażowanie i pływanie, a kończąc na nocnych świetlikach. Pogoda nam dzisiaj bardzo dopisała, więc liczymy na to, że z wakacji wrócimy do swoich domów opaleni.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Czwartek rozpoczęliśmy od zajęć z animatorką, podczas których tworzyliśmy piękne rzeczy z gliny np.: zwierzątka czy wybraną postać. W myśl zasady „śpiewać każdy może” uczestniczyliśmy w karaoke. Wspólnie śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Dziś po śniadaniu odbyły się zajęcia z naszą panią, podczas których bawiliśmy się w kalambury. Na kolejnych zajęciach tworzyłyśmy ogromne bańki mydlane. Bardzo przyjemnie spędziliśmy czas nad jeziorem, gdzie bawiliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Po powrocie odbył się turniej w baloniadę, a wieczorem udałyśmy się na mega gry.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Zaraz po śniadaniu niektórzy z nas udali się na poligon. Gdy dotarli na miejsce czekało na nich mnóstwo atrakcji! Jeździli quadami i vikingiem po specjalnym torze, a także turlali się w zorbie. Po powrocie na ośrodek budowaliśmy tratwy, a następnie wypłynęliśmy nimi na jezioro. Bawiliśmy się świetnie! Następnie rozegraliśmy turniej w unihokeja, a wieczorem bawiliśmy się w waterballu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Od rana korzystaliśmy z różnych gier prowadzonych przez naszą panią. Graliśmy w piłkę nożną i gry planszowe. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie razem z ratownikiem wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi. Przed kolacją tworzyliśmy piękne witraże, a po posiłku rozwiązywaliśmy zagadki logiczne. Już nie możemy doczekać się kolejnych atrakcji!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Minął kolejny dzień kolonii! Dzisiaj poznaliśmy tajniki pierwszej pomocy grając w grę terenową Ranny Lotnik. Następnie stoczyliśmy pojedynek na kulki rozgrywając jedną grę taktyczną. Walczyliśmy dzielnie, ale niewygrana się liczy tylko dobra zabawa. Rozegraliśmy także mecz piłki nożnej i różne gry integrujące. Dzień zakończyliśmy nocną grą paintballową. Ciekawe, co czeka nas jutro?

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu wcięliśmy się w rolę detektywów, odbijaliśmy swoje odciski palców. Następnie poszliśmy na wędrówkę do lasu, gdzie uczyliśmy się budować szałas. Po obiedzie graliśmy w baloniadę, było dużo śmiechu. Później tworzyliśmy kolorowe bransoletki z gumek. Wieczorem z klocków budowaliśmy makietę Stumilowego Lasu.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Rano biegaliśmy po ośrodku i bawiliśmy się w grę zombie. Następnie robiliśmy tatuaże z henny. Każda z nas wybrała sobie fajny wzór. Potem malowałyśmy się i wyglądałyśmy jak księżniczki. Po obiedzie poszłyśmy na plażę i kąpałyśmy się tam w jeziorze. Kolejnymi zajęciami była samoobrona, a wieczorem ratownik uczył nas pierwszej pomocy.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Dzień rozpoczęliśmy wycieczkę krajoznawczą po okolicznym rezerwacie. Następnie graliśmy w Mafię na pobliskim placu zabaw. Po powrocie mieliśmy okazję poopalać się na plaży, a potem integrowaliśmy się w grupie. Dzień zakończyliśmy grą nocną – Świetliki.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Piąty dzień kolonii był bardzo gorący. Po porannej zaprawi i śniadaniu udaliśmy się na międzygrupowe zawody piłki nożnej. Następnie graliśmy w różne gry sportowe na świeżym powietrzu. Później z drugą grupą zmierzyliśmy się w pojedynku paintballowym. Potem budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą należało się wspiąć pod czujnym okiem instruktora. Odbyła się dzisiaj także nocna potyczka paintballowa.

Lego i Przygoda, grup Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu razem z grupą pani Moniki graliśmy w Grę Francuską. Naszym zadaniem było odpowiedzieć na pytania dotyczące ośrodka. Później poszliśmy na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Po obiedzie graliśmy w koszykówkę. Przed kolacją odbyły się walki sumo, a po posiłku graliśmy w gry na świeżym powietrzu.

Mazurska Przygoda Marta Ch.
Dzisiaj od samego rana bardzo aktywnie spędzaliśmy czas. Najpierw braliśmy udział w rozgrywkach sportowych. Rozegraliśmy mecze w kosza, piłkę nożną i siatkówkę. Zaraz po tym podzieleni na dwie grupy bawiliśmy się w „Podchody”. Najwięcej radości sprawiło nam wykonywanie wymyślnych przez przeciwników zadań. Po obiadku nasi chłopcy doskonalili techniki pływackie, za to dziewczyny łapały promienie słońca. Później podczas zajęć z survivalu poznaliśmy sztukę kamuflażu, budowania szałasów i posługiwania się krzesiwem. Wieczorem poznawaliśmy ośrodek dzięki grze „Leśna Pułapka”.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Rano niektórzy z nas poszli na poligon, a tam czekało na nich sporo ciekawych atrakcji. Jazda quadem, vikingiem oraz turlanie się w zorbie. Dzisiaj rozegraliśmy turniej w piłkę nożną, a następnie graliśmy w podchody. Później odbyły się zajęcia z orientacji w terenie przy użyciu kompasu i GPS-a. Naszymi ostatnimi atrakcjami dzisiaj był paintball oraz survival.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Nasz dzień jak zwykle rozpoczęliśmy aktywnym budzikiem. Po śniadaniu mieliśmy zajęcia linowe, podczas których wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Później odbyła się olimpiada sportowa. Rywalizowaliśmy między sobą w różnych konkurencjach np.: przeciąganie liny, bieg w wielospodniach. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się Bitwa Plemion. Następnie wypłynęliśmy na wyprawę kajakami bezburtowymi, a wieczorem graliśmy w kocówkę.

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Dzień rozpoczęliśmy od rejsu rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Wspinaliśmy się również na ściankę. Udało nam się pokonać najtrudniejszy tor. Podczas zajęć z survivalu dowiedzieliśmy się jak przetrwać w lesie i uczyliśmy się budować szałasy. Pod koniec dnia byliśmy na waterballu, a także miło spędziliśmy czas przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Dzień rozpoczęliśmy od treningu snajperskiego na strzelnicy paintballowej. Potem przyszedł czas na relaks, podczas rejsu rowerkami wodnymi. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie szukaliśmy skarbów przy użyciu wykrywacza metalu. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się szyfrować, a wieczorem mieliśmy ognisko.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
Zaraz po rozgrzewce i śniadaniu braliśmy udział w przeróżnych zajęciach prowadzonych przez wychowawców. Odbył się turniej w piłkę nożną, a następnie przyszedł czas na paintball. Na kolejnych zajęciach udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się przetrwania w trudnych warunkach, a także budowaliśmy szałasy. Po kolacji trenowaliśmy celność, podczas zajęć na strzelnicy. Tam uczyliśmy się strzelać z łuku. Ten dzień był niesamowity.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Nasza grupa dzień zaczęła od zajęć z tropienia oraz kamuflażu. Następnie wybraliśmy się nad jezioro i dostaliśmy zadania, aby jak najszybciej przepłynąć wyznaczony tor na jeziorze zbudowaną przez nas tratwą. Kolejnym punktem dnia była gra terenowa INO i GPS, a po obiedzie udaliśmy się na naukę strzelania z wiatrówki. Dzisiaj uczyliśmy się także jeździć na segway’u. Późnym wieczorem wybraliśmy się na desant, podczas którego musieliśmy szukać instruktorów. Po wyczerpującej grze udaliśmy się do obozu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu realizowane były pakiety. W tym czasie graliśmy w Grę Francuską, a następnie korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia, podczas których budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Po krótkim odpoczynku wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi. Po kolacji odbyły się warsztaty z szyfrowania – Enigma.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grzesia G.
Dzień rozpoczął się tradycyjnie poranną zaprawą, po której część z nas wyruszyła na wykupione pakiety. W tym czasie odbył się turniej w piłkę nożną i siatkową. Rywalizacja była zacięta, ale liczy się zabawa! Po obiedzie całą grupą udaliśmy się na speedball, podczas którego wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Dziś rano graliśmy w Grę Francuską. Dzięki tej atrakcji lepiej poznaliśmy ośrodek oraz osoby tutaj pracujące. Pogoda nam dopisała, więc wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Po obiedzie czekały na nas różnego rodzaju gry planszowe. To był super dzień!

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od waterballa. Później mieliśmy pełną emocji wycieczkę kajakową po jeziorze Łęsk. Następnie zrobiliśmy sobie makijaże na survivalu. Pogoda nam dopisała i najważniejsze, że obiad był bardzo dobry.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od kajaków bezburtowych, na których każdy z nas mógł poćwiczyć równowagę oraz przełamać strach wiosłowania w pojedynkę. Po zajęciach wspólnie stwierdziliśmy, że kto nigdy nie był w tego typu kajaku niech żałuje. Później z jeziora przenieśliśmy się na basen, gdzie mieliśmy waterball. Jeszcze przed obiadem budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Po smacznym gulaszu mieliśmy okazję spróbować swoich sił na slackline, a zaraz potem projektowaliśmy znaczki, które niewątpliwie staną się naszą pamiątką z kolonii. Kolacja nie była naszym ostatnim posiłkiem, ponieważ przed ciszą nocną usiedliśmy przy ognisku, gdzie czekały na nas pyszne kiełbaski.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Dziś od rana u nas wiele się działo. Na początek budowaliśmy tratwy i na czas ścigaliśmy się wokół jeziora. Następnie rywalizowaliśmy w zawodach sumo. Mistrzem okazał się Kuba. Później znów udaliśmy się nad jezioro, aby rowerkami wodnymi wypłynąć na wycieczkę. Po obiedzie mieliśmy okazje przejść się po parku linowym, a także nauczyć się grać w Mafie. Dzień zakończyliśmy tropieniem leśnych skrzatów.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Dzień już od rana zapowiadał się wyśmienicie. Po śniadaniu udaliśmy się do pobliskiej miejscowości na wycieczkę. Po powrocie czekały na nas zajęcia, podczas których trenowaliśmy swoją celność strzelając z łuku. Następnie zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy między sobą walkę gąbkowymi lancami. Wieczorem odbył się paintball.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień kolejne przygody. Z rana miałyśmy zajęcia z gliny, każda z nas mogła zrobić swoją figurkę, bądź biżuterię. Nie możemy się doczekać jak glina się zaschnie. Później miałyśmy okazję poćwiczyć na zajęciach z fitnessu, poćwiczyłyśmy także nasz układ taneczny. Po obiedzie była chwila odpoczynku, ale i super zabawy z ratownikami na plaży. Mogłyśmy się ochłodzić w wodzie w upalny dzień. Następnie zaskoczyła nas Merida a właściwie Pan Merid, że świetnym przebraniem. Razem z nim uczyliśmy się władać mieczem.