RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 6 - Czas leci jak szalony

Dodany: 2017.07.21

Już szósty dzień! Połowa kolonii za nami, a tyle atrakcji jeszcze na nas czeka. Bawimy się świetnie!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy od porządnego śniadania, a zaraz potem pomknęliśmy na grę ENIGMA, gdzie wzięliśmy udział w tajnej misji kryptograficznej. Każdy z nas wcielił się w rolę szyfranta i nauczył się kodować tajne kody. Było super! Następnie udaliśmy się na seans filmowy. Zaraz po filmie udaliśmy się na dwa ognie i zbijaka. Po obiedzie weszliśmy w magiczny świat, gdzie tworzyliśmy ogromne bańki mydlane XXL. A, zaraz po nich całą grupę zrobiliśmy logo swojej grupy, odbijając swoje, kolorowe dłonie i wypisując, co nam się podoba na kolonii. Wyszło naprawdę super, więc swoje dzieło zawiesiliśmy na korytarzu w pawilonie. Swój dzień zakończyliśmy w klimacie mafii, gdzie wcieliliśmy się w rolę detektywów tropiących przestępstwa! Z niecierpliwością czekamy na jutro

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Dzień minął nam bardzo szybko. Rozpoczęliśmy go od zajęć plastycznych. Każda z naszych grup przygotowała własnoręczną ramkę na zdjęcia. Następnie w celu sprawdzenia jak zdążyliśmy poznać ośrodek podczas naszego pobytu rozpoczęliśmy Grę Francuską. Po obiadku podzieliliśmy się na mniejsze grupy i rywalizowaliśmy w kalambury. Po południu mieliśmy wędrówkę po rezerwacie przyrody. Szukaliśmy śladów pozostawionych przez zwierzęta. Na koniec dnia udaliśmy się na ekstremalną demolkę.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od rozegrania gry w flagę na polu paintballowym, a po skończonej grze stoczyliśmy pojedynki gladiatorów, które wygrał Jędrzej! Zagraliśmy także w piłkarzyki oraz poznaliśmy tajniki samoobrony, a także nauczyliśmy się paru chwytów by w razie zagrożenia móc się obronić. Po kolacji przeszliśmy trening kosmonauty na żyroskopie.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj udało nam się pójść do lasu, gdzie graliśmy w gry integracyjne, a także zebraliśmy różne patyki i susz by zbudować fortecę. Trójka z nas mogła także zrealizować wykupione przez rodziców zajęcia. Po obiadku, na której była słynna neapolitańska, tworzyłyśmy swoje własne gry planszowe, by później móc w nie zagrać. Następnie czekał nas survival, na którym nauczyłyśmy się budować szałas i rozpalać ogień. Wieczorem mogłyśmy stworzyć swoją biżuterię. Może przyda się na kolejnej dyskotece, której nie możemy się doczekać.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dziś od rana u nas wiele się działo. Na początek budowaliśmy tratwy i na czas ścigaliśmy się wokół jeziora. Następnie rywalizowaliśmy w zawodach sumo. Mistrzem okazał się Kuba. Później znów udaliśmy się nad jezioro, aby rowerkami wodnymi wypłynąć na wycieczkę. Po obiedzie mieliśmy okazje przejść się po parku linowym, a także nauczyć się grać w mafie. Dzień zakończyliśmy tropieniem leśnych skrzatów.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć, podczas których wymieniliśmy się poglądami na temat tolerancji. Później przemaszerowaliśmy do lasu, gdzie w ramach survivalu zbudowaliśmy szałas oraz nauczyliśmy się rozpalać ognisko. Przed obiadem część z nas była na zajęciach w ramach Pakietu Antygrawitacyjnego. Dziś padło na żyroskop. Dzień zakończyły zajęcia na temat wystąpień publicznych oraz nocna gra terenowa "Uwolnić VIP-a".

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dziś rano zjedliśmy pyszne śniadanie. Później graliśmy w mega gry i jak sama nazwa wskazuje była mega zabawa. Następnie przeszliśmy kurs pierwszej pomocy i wymagającą grę terenową ranny lotnik. A wieczorem czekała na nas pełna emocji gra w Świetliki.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Cały ranek minął nam pod znakiem zajęć sportowych. Następnie urządziliśmy karaoke, każdy mógł się wykazać swoim talentem wokalnym i zaśpiewać ulubiona piosenkę. Robiliśmy balonowe gniotki, graliśmy w mega jengę i mega twistera. A po kolacji otworzyliśmy taśmę produkcyjną bransoletek. To był dzień pełen wrażeń.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Kolejny dzień pełen atrakcji! Od razu po śniadaniu wyruszyliśmy rowerami wodnymi na jezioro Łęsk. Potem walczyliśmy przebrani za zawodników sumo. Jeszcze przed obiadem byliśmy na łukach, gdzie strzelaliśmy w cele do tarczy. Gdy byliśmy już najedzeni uczyliśmy się szyfrować i rozszyfrowywać podczas zajęć “Enigmy”. Następnie odwiedziliśmy las, gdzie każdy miał okazję skorzystać z wykrywacza metalu. Niedługo po kolacji zagraliśmy w unihokeja.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki quadami. Według nas tor był całkiem trudny, przez co jesteśmy z siebie bardzo dumni, że wszystkim udało się go pokonać. Następnie spędziliśmy czas grając w nasze ulubione uno. Po pysznym obiadku wybraliśmy się na kolejna lekcje survivalu, gdzie instruktor pokazał nam puszkę survivalową oraz techniki kamuflażu. Mieliśmy również okazję popłynąć smoczą łodzią. Wieczorem mieliśmy Enigmę i Świetliki.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marta Ch.
Dzisiaj zaraz po śniadaniu mieliśmy okazję odbyć spływ smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Później bawiliśmy się świetnie podczas mega gier. Udało nam się stworzyć wieżę z klocków jenga oraz rozegraliśmy partię w twistera. Zaraz po tym odbył się turniej sumo. Naszym mistrzem został Hubert. Przed kolacją strzelaliśmy z wiatrówek, a po kolacji mieliśmy szkolenie z pierwszej pomocy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny K.
Rano odbyły się zawody łucznicze, które wygrała Pola. Później graliśmy w ogonki, podczas których musieliśmy dużo biegać, ale było super. Wymyśliliśmy także piosenki kolonijne na podstawie najnowszych hitów. Po obiedzie uczyliśmy się podstaw samoobrony. Było śmiesznie, ale i bardzo ciekawie. Można się było dużo dowiedzieć. Dzisiaj czekała nas jeszcze gra terenowa Leśna Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Po śniadaniu zagraliśmy w czółko. Później każdy z nas zrobił aż siedem okrążeń na quadach. Potem graliśmy w Grę Francuską, podczas której musieliśmy zdobywać odpowiedzi na różne pytania dotyczące Kulki. Po obiedzie poszliśmy na spacerek do lasu, a po chwili przerwy odbyły się zajęcia INO, podczas których szukaliśmy zadań za pomocą kompasu. Po kolacji czekają nas jeszcze gry i zabawy.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, po którym przeżyliśmy kosmiczną przygodę na żyroskopie. Potem uczyliśmy się strzelać z wiatrówek, a to była prawdziwa frajda. Następnie przyszedł czas na samoobronę, na której nauczyliśmy się różnych, przydatnych chwytów. Dzisiaj wypłynęliśmy również w rejs kajakami bezburtowymi, a po nich odbyły się walki sumo. Dzień zakończyliśmy grą terenową Świetliki.

Lego i Przygoda, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu rozegraliśmy turniej w piłkarzyki. Następnie razem z drugą grupą mieliśmy zabawy integracyjne na świeżym powietrzu. Później mogliśmy pochwalić się swoimi zdolnościami wokalnymi, podczas karaoke. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z procy oraz udaliśmy się do lasu na survival, na którym nauczyliśmy się budować szałasy. Wieczorem budowaliśmy piękne budowle z klocków Lego.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Dzisiaj uczyliśmy się nowych zabaw grupowych. Następnie mieliśmy z waterballa, który sprawił nam najwięcej radości. Później tworzyliśmy witraże z postaciami z bajek. Po obiedzie graliśmy w różne gry na konsoli oraz odbył się turniej w ringo. Po kolacji odbył się wieczorek integracyjny, dzięki któremu lepiej się poznaliśmy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
To był kolejny dzień pełen wrażeń. Po śniadaniu i porządkach udaliśmy się na potyczkę paintballową z grupą pana Rafała. Następnie razem z naszym całym podobozem graliśmy w różne gry i pląsy. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z wiatrówek, a po nich wypłynęliśmy w rejs kajakami. Po kolacji udaliśmy się do lasu, gdzie ratowaliśmy poszkodowanych, podczas zajęć Ranny Lotnik.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu ruszyliśmy do lasu szukać tropów zwierząt oraz poznaliśmy sztukę kamuflażu, podczas kolejnych zajęć survivalowych. Następnie udaliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami po jeziorze Łęsk. Przed obiadem graliśmy w Grę Francuską, a po posiłku czekała na nas wspinaczka na wieżę ze skrzynek. Wieczorem mieliśmy mega gry.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Piątek rozpoczęliśmy wycieczką do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Poznaliśmy wiele pojazdów, a także mieliśmy okazję przejechać się jednym z nich. Po powrocie, zjedliśmy obiad i rozegraliśmy turniej w siatkówkę. Następnie udaliśmy się na naukę rzutu granatem, a pod wieczór zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę.

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Nasza wspaniała grupa dzień zaczęła od walk gladiatorów. Następnie pan Ariel uczył nas samoobrony. Wiemy jak się bronić w sytuacji zagrożenia. Dzisiaj również trenowaliśmy naszą równowagę przechodząc po linie oraz odbył się mecz w waterpolo. Wieczorem udaliśmy się do lasu na grę terenową – Świetliki.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Rano mieliśmy za zadanie zbudować jak najpiękniejsze statki i samoloty z klocków Lego. Potem razem z innymi grupami rozegraliśmy turniej sportowy. Następnie udaliśmy się do Cool Baru, gdzie odbyło się karaoke. Wyśpiewaliśmy się jak nigdy dotąd. Potem szukaliśmy skarbów w lesie przy pomocy wykrywacza metalu. Wieczorkiem graliśmy w koszykówkę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Po śniadaniu tworzyliśmy piękne witraże, a następnie wypłynęliśmy w niesamowity rejs po jeziorze Łęsk kajakami turystycznymi. Po powrocie czekała na nas kolejna świetna atrakcja – quady. Jeździliśmy razem z instruktorem po specjalnym torze. W kolejnym bloku budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą musieliśmy się wspiąć. Wieczorem razem z naszą panią bawiliśmy się w różne gry na świeżym powietrzu.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Dziś po śniadaniu rozegrałyśmy mecz piłki siatkowej. Potem odbył się konkurs plastyczny pt.: „Moja ulubiona postać z bajki”. Na kolejnych zajęciach bawiłyśmy się w zombie, a po obiedzie brałyśmy udział w różnych zabawach z użyciem chusty klawy. Następnie odbył się waterball, a dzień zakończyłyśmy warsztatami z lepienia z gliny.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grzesia G.
Dzisiejszą przygodę w Kulce zaczęliśmy od parku linowego. Po profesjonalnym szkoleniu pokonaliśmy tory na wysokości. Część z nas dzisiaj również korzystała z wykupionych pakietów. W tym czasie reszta integrowała się w grupie. Po obiedzie całą grupą walczyliśmy o flagę, podczas paintballa. Dzień zakończyliśmy kolejną potyczką paintballową.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj był rejs kajakami po jeziorze Łęsk. Po powrocie odbyły się zajęcia z szyfrowania – Enigma. Bardzo świetnie się bawiliśmy! Przed obiadem mieliśmy mega gry, czyli chińczyk, twister w rozmiarze XXL. Później uczyliśmy się korzystać z kompasu i GPS-a, podzieleni na grupy rozwiązywaliśmy zadania. Resztę dnia spędziliśmy na grach i zabawach integracyjnych.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Szósty dzień zaczął się od pobudzającej rozgrzewki. Po śniadaniu wykonaliśmy ekscytujące eksperymenty chemiczne. Potem czas wolny wykorzystaliśmy na integrację. Po obiedzie skorzystaliśmy z symulatora lotów kosmicznych. Później rozwiązywaliśmy zadania przygotowane przez naszą panią. Dzień zakończyliśmy kreatywnym lepieniem z gliny.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Z samego rana graliśmy w Mafię. Później część grupy korzystała z pakietów, a część udała się do lasu na spacer. Po obiedzie już całą grupą udaliśmy się na potyczkę paintballową. Bawiliśmy się świetnie! Następnie pani zorganizowała dla nas turniej w dwa ognie. Wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj tworzyliśmy gry planszowe, a później w nie graliśmy. Oglądaliśmy także film w Cool Clubie. Potem lepiliśmy piękne figurki z masy solnej. Zumba – to zajęcia, które bardzo nam się spodobały. Wieczorem całą grupą zrobiłyśmy Piżama Party. Była super zabawa!

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć tanecznych. Wszyscy się rozruszaliśmy i super bawiliśmy. Podczas zajęć dotyczących Kultur Świata poznaliśmy różnice między narodami. Następnie stworzyliśmy plakaty przedstawiające dany kontynent. Nasze dzieła przenieśliśmy na korytarze, które teraz jeszcze lepiej wyglądają. Mieliśmy okazję także pokręcić się i pobiegać w waterballu. Na qudach każdy się przejechał i poczuł adrenalinę. Naszą ostatnią atrakcją był park linowy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu i porannej zaprawie czekała na nas potyczka paintballowa razem z drugą grupą. Następnie część z nas wybrała się na pakiety, a reszta w tym czasie świetnie się bawiła podczas gier i zabaw w grupie. Poznaliśmy dzisiaj także sztukę kamuflażu oraz podstawy pierwszej pomocy na zajęciach Ranny Lotnik. Naszą ostatnią atrakcją była nocna potyczka paintballowa.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po przebudzeniu i śniadaniu poszliśmy na strzelnicę, gdzie strzelaliśmy z wiatrówki. Następnie braliśmy udział w mini olimpiadzie sportowej. Bawiliśmy się świetnie! Kolejną atrakcją było karaoke, podczas którego śpiewaliśmy wszystkie znane przeboje. Dzisiaj czekały na nas mega gry. Chińczyk, twister i jenga w rozmiarach XXL. Naszą ostatnią atrakcją była gra terenowa Leśna Pułapka.