RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 9 - Grunt to dobrze się bawić

Dodany: 2017.07.24

Czas szybko płynie i nie możemy uwierzyć, że to już dziewiąty dzień kolonii, ale z pewnością będziemy go wspominać bardzo miło.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Z uśmiechem na twarzy powitaliśmy kolejny dzień w Kulce! Po śniadaniu udaliśmy się na plażę na dzień ratownika, gdzie uczestniczyliśmy w przeróżnych konkurencjach przy blasku słońca i muzyce. Było super! Druga część z nas z kolei uczestniczyła w wycieczce do Mikołajek i Kadzidłowa! Szaleliśmy w parku wodnym Tropikana na zjeżdżalniach. Korzystaliśmy z jacuzzi, saun, jaskini solnej i śnieżnej. Następnie byliśmy w parku dzikich zwierząt, gdzie poznaliśmy rzadkie gatunki takie jak wilki, rysie, puchacze! Po obiedzie odbyła się olimpiada sportowa. Potem każdy uczestnik kolonii wykazał się odwagą i sprytem wcielając się w gladiatora. Mogliśmy strącić przeciwnika z podestu za pomocą gąbkowej lancy. To była super zabawa! Dzień zakończyliśmy pidżama party!

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Dziś wielu z nas pojechało na wycieczkę do Mikołajek. W tym czasie pozostali brali udział w dniu ratownika, niektórzy z nas wzięli udział w wielu konkursach wodnych. Po obiedzie udaliśmy się na łuki oraz skrzynki. Tym razem najlepszy okazał się Bartek, gdyż udało mu się ustawić wieżę z 15 skrzynek. Wieczorem odbył się pojedynek gladiatorów.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzisiaj był piękny słoneczny dzień. W sam raz na plażowanie. Udaliśmy się, więc na plaże, gdzie czekała na nas nie lada niespodzianka. Panowie ratownicy przygotowali dla nas różne konkurencje, w których braliśmy udział. Mięliśmy niesamowitą zabawę a brzuchy bolały nas od śmiechu. Poza konkurencjami pływaliśmy także w jeziorze. Następnie po obiedzie dowiedzieliśmy się jak wyznaczać kierunki za pomocą kompasów i GPS. Postrzelaliśmy z wiatrówek do celu, a dzień zakończyliśmy ostatnią potyczką paintballową nocną.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Dzisiaj ratownicy zorganizowali nam mnóstwo wspaniałych atrakcji na plaży, ponieważ odbył się Dzień Ratownika. Muzyka, gry i konkursy. Do tego pogoda nam dopisała! Po obiedzie tworzyłyśmy plansze do foto-budek. Następnie urządziliśmy olimpiadę sportową. Wieczorem odbył się bajkowy bal.

Lego i Przygoda, grupa Pani Kingi Ż.
Dzisiaj zaraz po śniadaniu poszliśmy na plażę, gdzie braliśmy udział w przeróżnych zabawach i konkursach zorganizowanych przez ratowników. Przez cały czas grała muzyka i każdy się świetnie bawił. Po obiedzie układaliśmy piękne budowle z klocków Lego. Następnie odbyły się rozgrywki w piłkę nożną, a na zakończenie dnia mieliśmy warsztaty plastyczne.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia z wychowawcą, podczas których opowiadaliśmy sobie, co najbardziej nam się podobało w Kulce. Następnie braliśmy udział w atrakcjach zorganizowanych przez ratowników. Było mnóstwo konkursów, zabaw. Następnie graliśmy w piłkę nożną oraz gumę. Po obiedzie tworzyliśmy podobizny naszych ulubionych instruktorów oraz robiliśmy pamiątkowe zdjęcia. Wieczorem odbył się bajkowy bal.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj część z nas pojechała na wycieczkę do Parku Dzikich Zwierząt oraz do Mikołajek. Ci, którzy zostali rozpoczęli dzień od robienia upominków ratownikom w postaci laurek oraz breloczków. Potem poszliśmy na plażę gdzie ratownicy przygotowali dla nas konkurencje m.in. pływanie kajakami typu “sit on top”. Po dwóch godzinach spędzonych na plaży udaliśmy się na obiad. Po posiłku przygotowywaliśmy pamiątki dla naszej pani wychowawczyni, gry planszowe oraz origami. Przed kolacją w Cool Clubie czekało na nas karaoke, a zaraz po posiłku poszliśmy na samoobronę.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Dzisiaj świetnie bawiliśmy się podczas Dnia Ratownika, który został zorganizowany przez kulkową kadrę WOPR. W między czasie niektórzy z nas uczestniczyli zajęciach w ramach Pakietu Antygrawitacyjnego. Podczas nich wspinaliśmy się na ściankę, skakaliśmy na eurobungee oraz chodziliśmy po specjalnej taśmie zwanej slackline. Po pysznym obiedzie dokończyliśmy wczorajszą "Grę francuską" i uczestniczyliśmy w zajęciach pt. "Enigma". Zajęcia te nauczyły nas podstawowych technik szyfrowania wiadomości. Słoneczny poniedziałek pożegnaliśmy zabawami towarzyskimi na terenie ośrodka.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Dzisiaj część z nas pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Bawili się świetnie, tak samo jak reszta, która brała udział w atrakcjach zorganizowanych przez ratowników. Po pysznym obiedzie budowaliśmy bazę i statki wikingów z klocków Lego.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Spędziliśmy poranek na plaży, gdzie z okazji Dnia Ratownika zorganizowano dla nas zabawy i konkursy. Mieliśmy okazję spróbować swoich sił w rozgrywkach, bądź w konkursie na najlepszy zamek z piasku. Po obiedzie wybraliśmy się na pole paintballowe, gdzie z drugą grupą mieliśmy do wystrzelania 100 kulek. Zajęcia z pierwszej pomocy były bardzo angażujące, zadawali dużo pytań i dzieliliśmy się chętnie swoją wiedzą. Na koniec dnia wybraliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiaj ratownicy zorganizowali dla nas mnóstwo atrakcji na plaży. Były konkursy, muzyka i świetna atmosfera. Po obiedzie znowu udaliśmy się nad jezioro skąd wypłynęliśmy w rejs na tratwach zbudowanych przez nas. Zabawa była przednia! Następnie stworzyliśmy hymn naszego obozowiska, a dzień zakończyliśmy Bombową Grą.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Dzisiaj skorzystaliśmy z pięknej, słonecznej pogody. Braliśmy udział w dniu ratowników. Na plaży odbyły się przeróżne konkursy i turnieje. Po świetnej zabawie kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie braliśmy udział w bombowej grze. Musieliśmy wykonać zadania, które doprowadziły nas do bomby. Dzięki nam ośrodek został uratowany! Po kolacji także odbyła się gra terenowa - Leśna Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania, podczas którego korzystaliśmy z atrakcji prowadzonych przez ratowników. Następnie poszliśmy do lasu na survival, podczas którego nauczyliśmy się rozpalać ognisko oraz jak zdobyć pożywienie. Później poszliśmy do Cool Clubu, gdzie odbyło się karaoke. Na zakończenie dnia mieliśmy zajęcia z wykorzystaniem kompasu i GPS-a.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu wykonaliśmy laurki dla ratowników, którzy zorganizowali dla nas mnóstwo atrakcji i konkursów na plaży. Po obiedzie odbyły się międzygrupowe rozgrywki olimpijskie. Po kolacji rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Dzień rozpoczęliśmy od gry paintballowej. Wzięliśmy również udział w atrakcjach zorganizowanych przez naszych ratowników. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach łuczniczych. Wieczorem odbył się turniej w unihokeja.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzień był bardzo słoneczny i gorący. Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z atrakcji zorganizowanych przez ratowników. Braliśmy udział w konkursach i różnych zabawach. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia z samoobrony, podczas których dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy dotyczących obrony. Potem odbyła się potyczka paintballowa. To był wspaniały dzień!

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj poszliśmy na plażę, ponieważ był Dzień Ratownika. Odbyły się tam przeróżne atrakcje, konkursy, w których braliśmy czynny udział. Po obiedzie robiłyśmy sobie manicure oraz fryzury. Wieczorem odbył się pokaz mody na Balu Bohaterek Disneya. Bawiliśmy się świetnie!

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od wizyty na plaży z okazji Dnia Ratownika. Tam korzystaliśmy z atrakcji przygotowanych przez naszych wspaniałych ratowników - wyścigi kajakami, budowaniu zamków z piasku i wielu innych. Następnie próbowaliśmy swoich sił w ukrywaniu zagadek przy użyciu GPS. Ponieważ pogodna dopisała dużo czasu spędziliśmy na plaży opalając się i kapiąc w jeziorze.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dziś jedna z naszych Ekstremalnych Koleżanek pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa, gdzie mogła podziwiać zwierzęta w parku dzikich zwierząt, a także świetnie się bawiła w Aquaparku w Mikołajkach. My natomiast Ci, którzy zostali na ośrodku, wybraliśmy się świętować dzień ratownika. Nie zabrakło tam różnych atrakcji takich jak: budowanie zamku z piasku, grupowej rozgrywki czy wyścigów po basenie na sit on topach, czyli kajakach turystycznych. Po obiedzie korzystając z dobrej pogody wykąpaliśmy się w jeziorze oraz wspinaliśmy się i budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Jest nam coraz smutnej, ponieważ już niedługo nasz wypoczynek się tutaj kończy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć teatralnych. Odgrywaliśmy różne śmieszne scenki. Później poszliśmy na plażę, gdzie świętowaliśmy Dzień Ratownika. Ratownicy przygotowali mnóstwo atrakcji dla nas. Po wyśmienitym obiedzie udaliśmy się na strzelnice, na której strzelaniny z wiatrówek do tarcz. Później poszliśmy na plażowanie, na którym cześć z nas się wykąpała w jeziorze. Po kolacji zagraliśmy w dwa ognie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny K.
Nasz dzień był pełen słońca, ponieważ dzisiaj odbył się dzień ratownika, podczas którego na plaży była fajna impreza. W dodatku nasza koleżanka Zuza kończyła dzisiaj 15 lat, więc zrobiliśmy jej małą niespodziankę. Tak to korzystaliśmy ze słońca mając zajęcia na plaży oraz grając w dwa ognie i koszykówkę

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dziś w Kulce obchodziliśmy Dzień Ratownika, więc po śniadaniu poszliśmy na plażę, gdzie przyszli wszyscy koloniści Była wielka impreza z konkursami. Ścigaliśmy się na kajakach "sit on top", wzięliśmy udział w konkursie na najładniejszy zamek z piasku oraz w turnieju. Po obiedzie odbył się długo wyczekiwany turniej łucznictwa. Później znów poszliśmy na plażę odpocząć po dniu pełnym emocji, a wieczorem czekała nas jeszcze gra w piłkę nożną.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Dziś kilkoro z nas pojechało na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Reszta z nas na początek dnia udała się na warsztaty teatralne. Następnie poszliśmy na plażę w celu świętowania Dnia Ratownika. Po obiedzie doskonaliliśmy techniki pływackie, a także poznaliśmy techniki samoobrony. Na koniec dnia rozegraliśmy turniej w baloniadę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Dziewiąty dzień przywitał nas piękną pogodą. Rano zawitaliśmy na plaży, gdzie korzystaliśmy z atrakcji zorganizowanych przez naszych ratowników. Po obiedzie ruszyliśmy na poligon, gdzie czekała na nas rozgrywka paintballowa. Następnie strzelaliśmy z procy, a dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Dziś mnóstwo atrakcji zorganizowali dla nas ratownicy na plaży. Akurat pogoda nam dopisała, więc z radością braliśmy udział w konkursach. Następnie odbyły się walki sumo, podczas których świetnie się bawiliśmy. Naszą ostatnią atrakcją był rejs kajakami po jeziorze Łęsk.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Rano wykonałyśmy laurki dla ratowników, którzy zorganizowali dla nas dzisiaj wspaniałe atrakcje na plaży. Wzięłyśmy udział w różnych konkurencjach, a następnie grałyśmy w różne gry z naszą panią. Dzisiaj odbyły się również zajęcia, podczas których robiłyśmy sobie piękne fryzury, manicure oraz makijaże. Wieczorem bawiłyśmy się świetnie na balu.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grzesia G.
Dzień minął nam szybko i przyjemnie. Czas spędziliśmy bardzo ciekawie i aktywnie. Udaliśmy się na plażę, a tam braliśmy udział w zajęciach zorganizowanych przez ratowników. Następnie poszliśmy do sali dydaktycznej, gdzie graliśmy na konsoli. Braliśmy udział również w warsztatach plastycznych. Wieczorem odbył się nocny paintball.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Dzień zaczęliśmy od toru przeszkód. Następnie graliśmy w paintball razem z drugą grupą. Wszyscy wykończeni wróciliśmy do namiotów. Korzystając z pogody udaliśmy się na plażę. Resztę dnia spędziliśmy na integracji w grupie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na plażę. Tam czekała na nas super impreza zorganizowana przez ratowników. Braliśmy udział w przeróżnych konkurencjach, konkursach. Świetnie się bawiliśmy. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, a naszą ostatnią atrakcją dzisiaj był paintball.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj od rana cieszyliśmy się piękna pogoda. Spędziliśmy miło czas na plaży. Kąpaliśmy się w jeziorze i łapaliśmy promienie słońca. Później odbyliśmy rejs kajakami bezburtowymi i uczyliśmy się strzelać z procy. Wieczorem wszyscy tańczyliśmy zumbe, co sprawiło nam mnóstwo radości, a także graliśmy w siatkówkę. To był udany dzien.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie świętowałyśmy razem z innymi dziećmi Dzień Ratownika. Przygotowano dla nas tam mnóstwo atrakcji, konkursów, podczas których świetnie się bawiłyśmy. Następnie udałyśmy się do salonu kosmetycznego, a tam malowałyśmy się, zrobiłyśmy manicure i tak wystrojone tanecznym krokiem poszłyśmy na bal.