RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 10 - Do zobaczenia za rok!

Dodany: 2017.07.25

Minął dziesiąty dzień kolonii. Korzystaliśmy z ostatnich atrakcji prowadzonych przez instruktorów, podczas których świetnie się bawiliśmy. Wieczorem odbył się pożegnalny apel i dyskoteka. Smutno nam, że jutro wyjeżdżamy, ale wierzymy, że jeszcze tu wrócimy.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Ostatni dzień kolonii nasza grupa rozpoczęła od pakowania się i przygotowywania do wyjazdu. Następnie popłynęliśmy bezburtowymi kajakami na wyprawę turystyczna, po powrocie po raz ostatni mieliśmy okazję popływać w jeziorze. Po obiedzie rozegraliśmy turniej w baloniadę, a także wybraliśmy się na spacer, po którym odbyło się uroczyste pożegnanie. Na koniec udaliśmy się na dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania i pakowania. Później na zajęciach z samoobrony uczyliśmy się chwytów przydatnych sytuacjach zagrożenia. Następnie odbył się mecz w unihokeja, a po obiedzie poszliśmy na spacer do lasu. Na koniec dnia odbył się apel podsumowujący kolonię oraz dyskoteka pożegnalna.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Ostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy ekstremalnie! Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia, na których budowaliśmy ogromną wieżę ze skrzynek. Każdemu z nas udało się stworzyć wysoką budowlę! Następnie wyposażeni w długopis, kartkę i zestaw pytań wyruszyliśmy na poszukiwania odpowiedzi do Gry Francuskiej. Potem poszliśmy na plażę, gdzie fotograf zrobił nam przepiękne pamiątkowe zdjęcia. Po obiedzie podsumowaliśmy kolonię i każdy z nas dostał dyplom super uczestnika. Wieczorem odbył się apel podsumowujący kolonie i ostatnia dyskoteka!

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od survivalu, na którym nauczyliśmy się maskowania i rozpalania ognia krzesiwem. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie cześć z nas wykąpała się w jeziorze. Po obiedzie dostaliśmy od naszej wychowawczyni dyplomy. Niestety to już ostatni dzień, więc musimy zacząć się pakować, a po kolacji czeka nas apel kończący turnus, więc dowiemy się, kto wygrał konkurs czystości i to będzie już ostatni nasz wspólny czas.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
Rozpoczęliśmy ostatni dzień kolonii. Smutno nam, że już wyjeżdżamy, ale cieszymy się też z nadchodzącego spotkania naszych rodziców. Mimo wszystko dzisiaj także było mnóstwo zabawy. Z rana mogłyśmy pobawić się w różne gry w rozmiarze XXL. Walczyłyśmy także na macie wcielając się w gladiatorów. Była także chwila na wyczekiwaną przez nas grę w baloniadę. Pani wręczyła nam dyplomy w podziękowaniu za super zabawę na całej kolonii. Była także chwila na pakowanie. Przećwiczyłyśmy swój układ taneczny by móc go zaprezentować na pokazie talentów o 20.00 na apelu pożegnalnym. Wieczorem mogłyśmy po raz ostatni wyszaleć się na dyskotece, która została przedłużona ku naszej uciesze. Wiele z nas obiecało sobie, że przyjedzie tu za rok by znów się tak wspaniale razem bawić.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od wstępnego pakowania, potem podzieleni na dwie drużyny wcieliliśmy się w rolę gladiatorów i walczyliśmy zdobywając punkty na konto swojej grupy. Przed obiadem zagraliśmy jeszcze w kalambury. Po posiłku mieliśmy czas na wysprzątanie naszych pokoi i dokończenie pakowania walizek. Zdążyliśmy też spędzić czas z naszą wychowawczynią i zadać jej "100 pytań do wychowawcy". Po kolacji czekał na nas apel pożegnalny, a po tym dyskoteka dla chętnych.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
To już ostatni dzień kolonii. Czas szybko płynie na dobrej zabawie. Dzisiaj po śniadaniu mięliśmy zajęcia z łucznictwa. Niczym Robin Hood strzelaliśmy z łuków do celu. Trafiło się nawet kilka dziesiątek. Po łukach udaliśmy się na plaże, gdzie spędzaliśmy wspólnie czas na grach i zabawach organizowanych przez Panią. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę do lasu a dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym, po którym potańczyliśmy na dyskotece.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od porządków i pakowania. Następnie wybraliśmy się na zajęcia z łuków, gdzie każdy miał do oddania pięć strzałów. Później wybraliśmy się ponownie na pole paintballowe, gdzie graliśmy w speedball i wystrzelaliśmy 200 kulek. Następnie zorganizowaliśmy mecz piłki siatkowej. Na następnym bloku zrobiliśmy podsumowanie kolonii. Dostaliśmy dyplomy i opowiadaliśmy o tym, co najbardziej nam się podobało. Wieczorem wszyscy razem bawiliśmy się na dyskotece. Szkoda, że to już koniec, ale wszyscy mamy nadzieję, że spotkamy się tutaj w następnym roku.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grzesia G.
Nasz dzień był pracowity. Poznaliśmy podstawy samoobrony, później mieliśmy potyczkę paintballową oraz zajęcia z GPS-em. Po pyszny obiedzie szykowaliśmy się do wyjazdu oraz apelu. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania. Następnie z pomocą wychowawcy zaczęliśmy się pakować. Nie mogło jednak zabraknąć miejsca na nasze zajęcia programowe. Razem z instruktorem poszliśmy na survival do lasu, gdzie nauczyliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach i w jaki sposób rozpalić ognisko. Dzisiaj wieczorem czekała nas dyskoteka, na której odbyły się śluby kolonijne.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny K.
Ostatni dzień naszej aktywnej kolonii. Dziś mieliśmy spójniejsze zabawy. Graliśmy w ziemniaka i mafie. Poszliśmy jeszcze na plażę, bo pogoda nam dopisała. Wieczorem mieliśmy czas na pakowanie i spędzenie czasu razem. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Nadszedł ostatni dzień kolonii. Zaczęliśmy go od zajęć z wiatrówek. Ćwiczyliśmy swoją celność. Następnie korzystając z ostatnich promieni słońca udaliśmy się na plażę. Po południu nadszedł czas na podsumowanie całego naszego pobytu. Otrzymaliśmy pamiątkowe dyplomy. Odbył się również apel kończący. Dzień natomiast zakończył się dyskoteką.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Ostatni dzień rozpoczęliśmy od pracy z GPS-em oraz kompasem. Następnie udaliśmy się do lasu na kontynuacje lekcji survivalu. Po obiedzie czekało nas pakowanie oraz apel końcowy. Szkoda, że to już ostatni dzień.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu mieliśmy czas na zabawy w grupie. Następnie strzelaliśmy z procy, wszyscy okazaliśmy się wspaniałymi strzelcami. Później podsumowaliśmy nasz bajkowy wyjazd quizem wiedzy o bajkach. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną i siatkówkę. Wspinaliśmy się także na wieżę ze skrzynek. Po kolacji odbył się uroczysty apel pożegnalny oraz dyskoteka.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w baloniadę. To była super zabawa! Następnie pani tancerka nauczyła nas kilku układów tanecznych. Potem graliśmy w mega gry, a po obiedzie graliśmy w Grę Francuską. Wieczorem odbył się apel pożegnalny i dyskoteka przy świetnej muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania oraz wstępnego pakowania. Potem graliśmy w Grę Francuską. Po tych zajęciach otrzymaliśmy dyplomy kolonijne, a następnie graliśmy w kalambury. Na zakończenie dnia odbył się apel pożegnalny oraz dyskoteka.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Ostatni dzień zajęć już za nami. Poranne rozgrywki sportowe, gra w ulubione animacje na Xboxie. Nie zabrakło również miejsca na sprawdzenie swojej sprawności fizycznej - wspinaliśmy się na skrzynki. Wieczorem odbył się apel pożegnalny oraz dyskoteka. To już koniec naszej kolonijnej przygody. Do zobaczenia za rok!

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj, zaraz po śniadaniu część naszej grupy udała się w ramach pakietu na pole paintballowe. Tam rozegrali grę na barwne kulki. Następnie całą grupą rozegraliśmy turniej kolonijny w piłkarzyki. Przed obiadem nauczyliśmy się posługiwać wykrywaczem metali, a później bawiliśmy się świetnie podczas baloniady. Po apelu odbyła się ostatnia już dyskoteka. Szkoda, że nasza mazurska przygoda tak szybko dobiegła końca.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Dzień upłynął pod znakiem nieuchronnego końca naszej wspólnej wakacyjnej przygody. Szalałyśmy na xboxie, strzelałyśmy z procy, a wieczorem odbyła się pożegnalna dyskoteka. Ciepłym słowom i pożegnaniom na ma końca. Pozostało się tylko spakować, a obóz w Kulce zapamiętać, jako magiczną przygodę w świecie bajek.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy grać na xboxie. Gra była bardzo emocjonująca. Potem fotograf zrobił nam wspólne zdjęcie. To będzie pamiątka na całe życie. Odbył się konkurs na Lego Mastera. Każdy ciężko pracował, a walka była zacięta. Po obiedzie poszliśmy na skrzynki. Było trochę ciężko. Wieczorem czekała nas ostatnia dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Po śniadaniu zagraliśmy w ziemniaka. Następnie udaliśmy się do lasu na grę terenowa Rany Lotnik. Dowiedzieliśmy się sporo o pierwszej pomocy i później próbowaliśmy jej udzielić poszkodowany. Następnie poszliśmy na podsumowująca grę - Tajemnice Czterech Żywiołów. Po pysznym obiedzie mieliśmy Grę Francuska, podczas której próbowaliśmy odpowiedzieć na pytania dotyczące ośrodka i osób, które tu pracują. Po kolacji zaś udaliśmy się cała grupa na apel podsumowujący kolonię, a po nim tanecznym krokiem udaliśmy się na dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Od rana graliśmy w różne gry takie jak: kalambury, tabu czy farmer. Następnie rozwiązywaliśmy zadania, podczas gry terenowej związanej z żywiołami. Po obiedzie wybraliśmy się na spacer do pobliskiej miejscowości. Wieczorem odbył się apel, podczas którego pokazywaliśmy swoje talenty. Dzień zakończyliśmy wspaniałą dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Dziś od rana świetnie się bawiłyśmy szukając odpowiedzi na pytania dotyczące Kulki. Następnie udałyśmy się na zajęcia, podczas których poznałyśmy zasady orientacji w terenie. Potem poszłyśmy nad jezioro, gdzie kąpałyśmy się w jeziorze. Później czekały na nas zajęcia z samoobrony, a wieczorem apel pożegnalny i dyskoteka.

Lego i Przygoda, grupa Pani Kingi Ż.
Dzisiaj po śniadaniu mieliśmy rozgrywki w dwa ognie oraz piłkę nożną. Później była gra terenowa – Enigma. Po obiedzie został rozstrzygnięty konkurs Lego Mastera. Wieczorem wszyscy udaliśmy się na apel podsumowujący nasz pobyt w Kulce, a później bawiliśmy się na dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Dzisiaj rano odbyły się zajęcia linowe, podczas których wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Zorganizowaliśmy również turniej w baloniadę. Ponieważ to ostatni dzień, kiedy możemy się wykąpać w jeziorze skorzystaliśmy z tego i poszliśmy na plażę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Przedostatni dzień kolonii zaczęliśmy grą terenową podsumowującą cały turnus. Naszym zadaniem było odnalezienie zadań sprawdzających naszą nabytą wiedzę. Następnie czekała na nas lekcja samoobrony. W ramach odpoczynku poszliśmy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Dzień zakończyliśmy apelem i świetną dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Dobiega koniec trzeciego turnusu. Dzisiaj walczyliśmy między sobą, jako wojownicy sumo, a następnie odwiedziliśmy ostatni raz plażę. Później fotograf zrobił nam piękne pamiątkowe zdjęcie z kolonii. Wieczorem był apel oraz dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Dziesiąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć z samoobrony, podczas której nauczyliśmy się podstawowych ciosów. Następnie zagraliśmy w kolory i poszliśmy na turniej łuczniczy. Po obiedzie otrzymaliśmy dyplomy i zaczęliśmy się pakować. Natomiast po kolacji odbył się uroczysty apel kończący obóz oraz ostatnia dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na survival do lasu, gdzie nauczyliśmy się rozpalać ognisko i dowiedzieliśmy się, co można zjeść w lesie. Było świetnie. Następnie odbyły się zajęcia z obsługi GPS i kompasu. Po obiedzie udaliśmy się na krajoznawczą wycieczkę. Po kolacji skończyliśmy się pakować i poszliśmy na apel pożegnalny oraz dyskotekę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu czekało na nas już ostatnie starcie paintballowe, podczas którego świetnie się bawiliśmy. Następnie poszliśmy do lasu, gdzie odbyła się Bitwa Plemion. Wieczorem czekał na nas apel podsumowujący cały obóz, a po nim ruszyliśmy na dyskotekę.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Po śniadaniu zaczęliśmy się pakować i wzięliśmy udział w różnych grach w grupie. Dzisiaj także odbyły się zajęcia z samoobrony, podczas których poznaliśmy przydatne chwyty, które mogą nam się przydać w sytuacjach zagrożenia. Wieczorem odbył się apel podsumowujący cały obóz, a po nim poszliśmy na dyskotekę.