RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus IV (27.07-06.08.2017)

Dzień 2 - Humory nam dopisują

Dodany: 2017.07.28

Zakończyliśmy pierwszy dzień zajęć programowych. Ciągle coś się działo i nie zwalnialiśmy tempa. Instruktorzy zabrali nas w świat przygód i pięknych wspomnień. Ciekawią nas jutrzejsze atrakcje.

VIP, grupa Pani Marioli K.
Rano poszliśmy do parku linowego, a później popływać na kajakach turystycznych. Było ekstra, a pogoda nam sprzyjała. Po drugim śniadaniu poszliśmy do lasu na survival by uczyć się sztuki przetrwania. W dalszej części dnia wspinaliśmy się na ściankę, a potem poszliśmy na ognisko, gdzie zjedliśmy kiełbaski upieczone na ogniu. Gdy zrobiło się ciemno zagraliśmy w grę terenową Uwolnić VIP-a. Dzień minął szybko, bo odbyło się wiele ciekawych zajęć.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny L.
Pierwszy dzień programowy już za nami. Graliśmy w gry planszowe o niecodziennym rozmiarze XXL. Mało tego, pionkami w nich byliśmy my sami. Poza tym mieliśmy okazję zagrać w najpopularniejsze skandynawskie gry: Molkky i Kubb. Bardzo nam się one podobały. Oprócz gier uczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości. Wcieliliśmy się w rolę szyfrantów i wzięliśmy udział w tajnej misji kryptograficznej. Po pysznym obiedzie pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Z kolei wieczorem bawiliśmy się na pierwszej kolonijnej dyskotece.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny P.
Po śniadaniu zaczęliśmy budować konstrukcje z klocków Lego- statki, samoloty, łodzie podwodne. Później poszliśmy na paintballa. Uczyliśmy się celnie strzelać do celu oraz jeździliśmy na quadach z instruktorem. Po pysznym obiedzie robiliśmy bańki XXL i strzelaliśmy z procy. Wieczorem mieliśmy dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po śniadaniu udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się Bitwa o Sztandar. Grupy Ateny, Aresa i Hery zmierzyły się w wyzwaniach. Potem mieliśmy survival, podczas którego uczyliśmy się budować szałas. Następnie rozegraliśmy turniej w unihokeja, a po obiedzie strzelaliśmy z łuku pod czujnym okiem Artemidy. Wypłynęliśmy później w rejs smoczą łodzią oraz świetnie się bawiliśmy podczas ogniska.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Marty Ł.
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z promieni słonecznych, a także miło spędziliśmy w grupie. Następnie udaliśmy się na symulator lotów kosmicznych – żyroskop. Po obiedzie rozbrajaliśmy bombę, a także byliśmy na strzelnicy paintballowej, gdzie trenowaliśmy swoją celność. Wieczorem odbył się turniej w unihokeja.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelania z łuków. Następnie wybraliśmy się do lasu na Rannego Lotnika, podczas którego uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy. Przed obiadem graliśmy w kosza, a następnie jeździliśmy na quadach. Przed kolacja płynęliśmy kajakami, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy rejsem kajakami po jeziorze. Potem byliśmy w parku linowym- zabawa była równie udana. W międzyczasie nauczyliśmy się grać w ogórka i z pewnością będziemy wracać do tej gry. Po obiedzie udaliśmy się na eurobungee. A wieczorem mieliśmy wspaniałe ognisko, po którym udaliśmy się na grę terenową Świetliki.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Po śniadaniu poszłyśmy na plażę, gdzie budowałyśmy różne zamki z piasku i kapałyśmy się. Później miałyśmy zajęcia z orientacji w terenie, podczas których nauczyłyśmy się używać kompas i GPS-a. Następnie razem z Pocahontas uczyłyśmy się dobrych manier i zachowania. Po dobrym obiedzie bawiłyśmy się w grupie i lepiej poznawałyśmy. Wieczorem miałyśmy dyskotekę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy poranną rozgrzewką. Po smacznym śniadaniu kontynuowaliśmy prace nad naszą obozową flagą. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie wspólnie z panem ratownikiem pływaliśmy kajakami sit on top. Wykąpaliśmy się także w jeziorze. Tego dnia rozegraliśmy też pierwszą potyczkę paintballową. Zmęczeni, ale z uśmiechami na twarzach położyliśmy się spać.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Mileny D.
Pierwszy dzień zajęć programowych rozpoczęliśmy od kąpieli w jeziorze. Następnie mieliśmy zajęcia z nauki władania mieczem. Te zajęcia bardzo nam się spodobały. Potem przeżyliśmy kosmiczną przygodę na żyroskopie. Po tych przeżyciach przyszedł czas na zajęcia z medytacji, podczas których się wyciszyliśmy. Po kolacji pokonaliśmy tor na wysokości w parku linowym. Na zakończenie dnia odbyła się nocna gra terenowa – Świetliki.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Dzień zaczęliśmy krótką rozgrzewką i grą w paintballa, podczas której sprawdziliśmy swoją celność. Nasz trening został poszerzony także w strzelanie z wiatrówek. Na kolejnych zajęciach wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. To była świetna zabawa. Po kolacji odbył się mecz w siatkówkę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii F.
Po rozgrzewce i śniadaniu poszliśmy na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami. Następnie trenowaliśmy strzelanie z wiatrówek, a także szukaliśmy skarbów przy pomocy wykrywacza metalu. Odbył się także turniej w unihokeja, a po kolacji graliśmy w Mafię.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Po aktywnej pobudce udaliśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, a po obiedzie odbyły się niesamowite walki sumo. Dzisiaj również jeździliśmy na quadach oraz graliśmy w mega gry. Wieczorem udaliśmy się do lasu na nocną grę terenową.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu poszliśmy do lasu, a tam zbieraliśmy patyki, aby stworzyć miotłę – Nimbus 2017. Ozdabialiśmy ją kolorowymi wstążkami i sznurkami. Następnie rozwiązywaliśmy zagadki z Minerwą McGonagall, za które otrzymywaliśmy punkty. Szukaliśmy również skarbów przy pomocy wykrywacza metalu. Po obiedzie czytaliśmy fragmenty Harrego Pottera. Dzień pełen atrakcji zakończyliśmy dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Ani S.
Piątek rozpoczęliśmy od zajęć z władania mieczem świetlnym. Potem odbyły się zajęcia z koncentracji, podczas których udaliśmy się do lasu. Następnie przemierzyliśmy przestrzeń kosmiczną w żyroskopie. Po obiedzie graliśmy w przeróżne gry, a wieczorem odbyła się dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień zaczęliśmy od wspinaczki na ściankę. Następnie spędziliśmy miło czas strzelając z wiatrówek, tym samym trenując naszą celność. Później wypłynęliśmy w rowerkami wodnymi na jezioro Łęsk. To była frajda! Przed kolacją był żyroskop, a dzień zakończyliśmy nocną grą terenową – Świetliki.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu i porannej zaprawie nasza Pani opowiedziała nam o dodatkowych pakietach i odwiedziliśmy pielęgniarkę. Pierwszy raz walczyliśmy przeciwko sobie na polu paintballowym. Przed obiadem znaleźliśmy czas na odpoczynek. Po obiedzie sprawdzaliśmy swoje umiejętności snajperskie na strzelnicy paintballowej. Przed kolacja wypłynęliśmy na jezioro Łęsk kajakami bezburtowymi. Po kolacji spędziliśmy czas z wychowawca na grach i zabawach.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Dzień zaczął się od nauki makijażu. Później uczyłyśmy się tańca nowoczesnego, a także animatorka opowiedziała nam jak należy sobie radzić ze stresem. Później przechodziłyśmy po parku linowym. Na koniec dnia odbyły się zajęcia plastyczne.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Klaudii B.
Po porannej toalecie i śniadaniu Pani powiedziała nam o dodatkowych pakietach, które możemy wykupić. Następnie poszliśmy na tor quadowy i zapoznaliśmy się z budowa quada oraz z dostępnym torem przejeżdżając się nim. Po obiedzie mieliśmy czas by z wychowawcą zagrać w gry np. Zombie i pif-paf. Graliśmy tez w mega jenge i chińczyka. Po kolacji wybraliśmy się na kajaki po jeziorze Łęsk.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Maćka L.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania, a następnie odwiedziliśmy pielęgniarkę. Później pani Asia opowiedziała nam o dodatkowych pakietach. Na pierwszych zajęciach poszliśmy układać skrzynki, na które się wspinaliśmy. Na drugich zajęciach graliśmy w paintballa, a po nim poszliśmy na obiad. Następnie zapoznaliśmy się z zasadami pierwszej pomocy i wykorzystywaliśmy je w praktyce. A na trzecich zajęciach graliśmy w piłkę nożną oraz robiliśmy flagę naszej grupy.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki K.
Rano udaliśmy się na śniadanie, gdzie miło spędziliśmy czas. Później mieliśmy lekcję lewitacji skacząc na eurobungee. Pokonaliśmy również tor na wysokości w parku linowym. Świetnie się bawiliśmy. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę.

Super Militarni, grupa Pani Marty P.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy oraz śniadania. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Stworzyliśmy również flagę naszego obozu. Dzisiaj poszliśmy także do lasu na zajęcia z taktyki i strategii oraz survivalu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Dzień był pełen wrażeń. Po śniadaniu stoczyliśmy walki, jako wojownicy sumo. Następnie poszliśmy nad jezioro, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi. Na kolejnych zajęciach odbyła się gra Enigma, podczas której uczyliśmy się szyfrować. Po obiedzie stoczyliśmy walki gladiatorów. Walka była zacięta. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Militarni, grupa Pani Michaliny K.
Po śniadaniu i rozgrzewce udaliśmy się na zajęcia z łączności. Przeszliśmy szkolenie z obsługi telefonów polowych, a także poznaliśmy techniki kodowania. Następnie tworzyliśmy flagę naszego obozu. Braliśmy również udział w zajęciach ze strategii i taktyki. Mieliśmy także okazję potrenować naszą celność strzelając do tarcz z paintballa. Naszą ostatnią atrakcją była przejażdżka quadami.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Pierwszy wspólny dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy i śniadania. Potem udaliśmy się na plażę, aby miło spędzić czas. Następnie mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki, które nas wyczerpały. Po obiedzie zregenerowani poszliśmy do lasu na survival, podczas którego nauczyliśmy się wielu przydatnych rzeczy. Mieliśmy okazję poznać podstawowe szyfry na zajęciach – Enigma. Po kolacji czekał na nas paintball oraz desant.

Cztery Żywioły, grupa Pani Emilki C.
Dzisiaj najbardziej podobał nam się waterball. Zamknięci w kuli unosiliśmy się na wodzie. Później bawiliśmy się w Pif-Paf, a potem braliśmy udział w konkursie plastycznym. Po obiedzie cała grupa udała się na zajęcia linowe, podczas których staraliśmy się ułożyć największą wieżę ze skrzynek, na którą należało się wspiąć. Wieczorem pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana odbyła się Bitwa o Sztandar. Następnie czekały na nas wspólne zajęcia w grupie, dzięki którym lepiej się poznaliśmy. Przed obiadem razem z Artemidą uczyliśmy się władać łukami. Terpsychora uczyła nas tańczyć, a później wybraliśmy się na Wielką Demolkę. Po kolacji odbyło się ognisko wszystkich herosów.

VIP, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu poszliśmy na skrzynki, bardzo nam się podobało. Budowaliśmy z nich wieżę, a następnie się na nią wspinaliśmy. Potem graliśmy w mega twistera i jengę. Wszyscy sobie kibicowali. Po obiedzie odwiedziliśmy panią pielęgniarkę. Potem były zajęcia z łuku, a po kolacji mieliśmy ognisko i nocną grę Uwolnić VIP-a.

Herosi, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy od Bitwy o Sztandar, niestety mimo zaciętej walki musieliśmy pogodzić się z porażką. Następnie Artemida nauczyła nas sztuki strzelania z łuku, co z pewnością przyda nam się w najbliższych dniach w trakcie Starcia Herosów. Zabawa w Kronosa trochę nas zmęczyła, ale pyszna zupa neapolitańska oraz ryba przywróciły nam siły, dzięki czemu smocza łódź była dla nas przyjemnością. Wieczorem mieliśmy ognisko.

Summer Challenge, grupa Pani Marty M.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek. Kolejną atrakcją była wyprawa rowerkami na jezioro Łęsk. Później zamieniliśmy się w chomiki i będąc w kuli unosiliśmy się na wodzie. Następnie poszliśmy do lasu szukać skarbów przy pomocy wykrywacza metalu. Wieczorem odbyło się ognisko z kiełbaskami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agnieszki R.
Po śniadaniu poznaliśmy dodatkowe pakiety, a także udaliśmy się do pielęgniarki na wizytę kontrolną. Następnie czekały na nas zajęcia, podczas których nauczyliśmy się obsługi kompasu i GPS-a. Później udaliśmy się na strzelnicę painballową, gdzie trenowaliśmy naszą celność. Na kolejnych zajęciach wypłynęliśmy w rejs kajakami. Tak nam minął pierwszy dzień programowy. Czekamy na jutro!