RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus IV (27.07-06.08.2017)

Dzień 3 - Przeżywamy niesamowitą przygodę

Dodany: 2017.07.29

Za nami już trzeci dzień w Kulce. Piękna, słoneczna pogoda i świetne humory nas nie opuszczają.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po smacznym śniadaniu czytaliśmy książki na świeżym powietrzu i cieszyliśmy się ładną pogodą. Następnie udaliśmy się na zajęcia z graffiti i wspólnymi siłami stworzyłyśmy niesamowite półboskie dzieła sztuki. Po zajęciach artystycznych dostaliśmy wycisk na szermierce. Wyzwaniem dla nas był również park linowy, ale świetnie sobie poradziliśmy. Na plaży odbyły się warsztaty z pierwszej pomocy. Dzień był udany i słoneczny!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny L.
Słoneczna sobota minęła nam bardzo szybko. Wszystko, dlatego że mieliśmy masę bardzo ciekawych zajęć. Na początek jazda na quadach po wyspecjalizowanym torze. Później doskonaliliśmy umiejętności pływackie pod czujnym okiem ratownika. Po krótkim odpoczynku wcieliliśmy się w zawodników sumo. To była świetna zabawa! Po obiedzie przyszedł czas na dwie następujące gry terenowe: "Alicja w krainie czarów" oraz "Straszna gra". Podczas pierwszej musieliśmy rozwiązać zadania przygotowane przez Królową Kier. Wieczorem szukaliśmy skarbu według wskazówek instruktorki oraz kolegów - przechodziliśmy przez pole minowe z wykrywaczem metalu. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Dzień rozpoczęliśmy od parku linowego, który wcale nie okazał się taki prosty. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Przed obiadem mieliśmy zajęcia z naszą panią. Później odbyła się gra – ENIGMA. Dzień zakończyliśmy walkami sumo.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny P.
Po budowaniu konstrukcji z klocków lego wybraliśmy się na plażę, na której pływaliśmy i graliśmy w karty. Później rozegraliśmy turniej w piłkarzyki. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się do lasu, aby nazbierać drewna, które było przydatne na nasze wieczorne ognisko.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Rano wybraliśmy się na waterballa. Świetnie się bawiłyśmy. Na zumbie nauczyłyśmy się nowych układów tanecznych. Następnie dyskutowałyśmy na temat na temat zdrowego odżywiania. Urządziłyśmy także bitwę na macie tanecznej. Na kolejnych zajęciach uczyłyśmy się zasad dobrego zachowania i manier. Na koniec dnia piekłyśmy kiełbaski przy ognisku.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Zaczęliśmy dzień od tworzenia własnych tatuaży z henny. Później byłyśmy na plaży, kąpałyśmy się i budowałyśmy zamki z piasku. Miałyśmy super zajęcia fitness, podczas których tańczyłyśmy i fajnie się bawiłyśmy. Po obiedzie poszłyśmy do lasu żeby nazbierać patyki na ognisko, które było po kolacji.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Po śniadaniu poszliśmy na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie odbył się survival. Dzięki tej atrakcji nauczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach. Później razem z wychowawcą świetnie się bawiliśmy przy różnych grach na świeżym powietrzu. Po obiedzie odbyła się gra – Ranny Lotnik, podczas której nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy. Odbył się dzisiaj także turniej w siatkówkę, a wieczorem integrowaliśmy się przy ognisku.

Militarni, grupa Pani Michaliny K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z samoobrony, podczas której nauczyliśmy się wielu przydatnych chwytów. Strzelaliśmy dzisiaj także z wiatrówek, dzięki którym mieliśmy możliwość potrenowania naszej celności. W trakcie Rannego Lotnika poznaliśmy podstawy z pierwszej pomocy, którą następnie wykorzystaliśmy ratując upozorowanych poszkodowanych. Resztę dnia spędziliśmy integrując się w grupie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agnieszki R.
Zaraz po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mieliśmy nawet okazję przejechać się jednym z wozów opancerzonych. Po powrocie udaliśmy się na obiad, po którym czekały na nas kolejne świetne atrakcje. Odbyły się zajęcia ze strategii i taktyki. Umiejętności, które zdobyliśmy przydały nam się w grze paintballowej - Speedball.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Ani S.
Po smacznym śniadaniu czekały na nas wspaniałe atrakcje. Zamieniliśmy się dzisiaj w prawdziwych gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walki, gąbkowymi lancami. Następnie udaliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy na jezioro Łęsk kajakami typu „sit on top”. Po obiedzie razem z animatorką budowaliśmy statki z klocków Lego. Wieczorem odbyło się ognisko z kiełbaskami.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki P.
Kolejny dzień naszej wspólnej przygody rozpoczęliśmy od wodnej wyprawy smoczą łodzią. Zaraz potem udaliśmy się na strzelanie z wiatrówek, co okazało się nieco trudnym zadaniem, ale bardzo ciekawym. Przed obiadkiem ustawialiśmy wieżę ze skrzynek, na którą później należało się wspiąć. Tego dnia byliśmy również na żyroskopie oraz jeździliśmy na quadach. Po kolacji czekała nas zagadka enigmy i nocna gra - Leśna Pułapka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Nasz dzień był niezwykle emocjonujący. Po śniadaniu, wraz z innymi grupami udaliśmy się na festyn militarny do Mrągowa. Tam mieliśmy okazję pojeździć wojskowym Skotem, a także podziwialiśmy czołgi i inne wojskowe maszyny. Po powrocie odbyliśmy aktywne zajęcia z technik samoobrony. Tego dnia poznaliśmy też podstawy strategii i taktyki. Piękna pogoda pozwoliła nam uczestniczyć w speedballu, którym zakończyliśmy ten intensywny dzień. Nie możemy doczekać się już następnych zajęć!

VIP, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na żyroskop z panem Przemkiem, niektórzy z nas się bali, ale wszyscy dali sobie radę i świetnie się bawiliśmy. Po tych zajęciach pobiegliśmy na quady, a potem na teorie o żaglach. Nauczyliśmy się robić różne przydatne węzły i wiatry. Wieczorem mieliśmy eurobungee.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny H.
Z rana tworzyliśmy ogromne bańki mydlane. Korzystając z pogody odpoczywaliśmy na plaży, a także graliśmy w przeróżne gry. Mieliśmy magiczne rozgrywki sportowe – skoki na skakance, rzuty do kosza i wiele innych. Wszyscy świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie poszliśmy do lasu nazbierać patyków, z których wykonaliśmy piękne różdżki. Wieczorem piekliśmy kiełbaski przy ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii F.
Po rozgrzewce i śniadaniu poszliśmy do lasu, gdzie odbył się survival. Nauczyliśmy się budować szałasy oraz poznaliśmy sztukę przetrwania w lesie. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi na jezioro Łęsk. Uczyliśmy się dzisiaj podstaw pierwszej pomocy, podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Resztę dnia spędziliśmy bardzo aktywnie grając w unihokeja oraz siatkówkę. Wieczorem bawiliśmy się przy ognisku.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Dzień bardzo aktywny. Z samego rana odbyły się walki gladiatorów. Następnie mieliśmy zajęcia z Clarisse La Rue, która uczyła nas władać mieczem. Przed obiadem wzbiliśmy się w chmury razem z Percym Jacksonem, przeszliśmy przez park linowy. Po posiłku rozegraliśmy mecz w unihokeja, a potem udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy się troszkę schłodzić. Pod koniec dnia czekał na nas turniej łuczniczy, podczas którego wykorzystaliśmy wiedzę nabytą na wczorajszych zajęciach z Artemidą.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Maćka L.
Trzeci dzień rozpoczęliśmy od śniadania, a później graliśmy w koszykówkę. Na pierwszych zajęciach podzieliliśmy się na dwie grupy i bawiliśmy się w Bitwę Plemion. Następnie strzelaliśmy z wiatrówki do tarcz. Później poszliśmy na obiad. Na trzecich zajęciach uczyliśmy się robić szałas w lesie i rozmawialiśmy z instruktorem o survivalu. Po tych zajęciach poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Po śniadaniu Generał Miecz nauczył nas sztuki władania mieczem, a później mieliśmy okazję sprawdzić swoją odwagę na parku kinowym. W pierwszej konkurencji wielkiego starcia Herosów -zagadkach logicznych zdobyliśmy 93 punkty. Po obiedzie poczuliśmy się jak rozbitkowie w trakcie survivalu. Hermes nauczył nas szyfrów, a na koniec dnia zbudowaliśmy mur do Wielkiej Demolki.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Klaudii B.
Trzeci dzień rozpoczęliśmy od plażowania i kąpieli w jeziorze. Następnie poznaliśmy teorie dotyczącą zasad orientacji i wypróbowaliśmy ją, podczas zabawy na terenie ośrodka za pomocą GPS-a i kompasów. Po obiedzie graliśmy w baloniadę. Po zabawie udaliśmy się do lasu, gdzie zapoznaliśmy się z podstawami survivalu oraz poznaliśmy trudna sztukę kamuflażu. Po kolacji udaliśmy się na grę terenową desant z użyciem noktowizora.

VIP, grupa Pani Marioli K.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówki. Następnie spróbowaliśmy swoich sił w szyfrowaniu wiadomości, podczas gry – Enigma. Potem świetnie się bawiliśmy na żyroskopie, a także na quadach. Wzięliśmy udział również w warsztatach z żeglarstwa.

Super Militarni, grupa Pani Marty P.
Całe przedpołudnie spędziliśmy w Mrągowie, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Po powrocie czekały na nas zajęcia wodne – tratwy oraz waterball. Pokonaliśmy również tor na wysokości w parku linowym, a wieczorem udaliśmy się na grę terenową Uwolnić VIP-a. Po całym dniu wrażeń czekamy na kolejne przygody.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu wszyscy uczyliśmy się przeróżnych sposobów szyfrowania, podczas Enigmy. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą należało się wspiąć. Potem uczestniczyliśmy w turnieju łuczniczym, a także w walkach gladiatorów. Wypłynęliśmy dzisiaj w rejs kajakami typu „sit on top”. Dzień zakończyliśmy grą terenową – Leśna Pułapka.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Mileny D.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki przetrwania w trudnych warunkach, podczas survivalu. Nauczyliśmy się budować szałas oraz rozpalać ogniska. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie skorzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Po obiedzie strzelaliśmy z procy, a także wypłynęliśmy na jezioro kajakami bezburtowymi. Potem wspinaliśmy się na ściankę, a wieczorem mieliśmy ognisko.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Zaraz po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Zwiedziliśmy tam Muzeum Sprzętu Wojskowego i przejechaliśmy się jednym z wozów opancerzonych. Po powrocie udaliśmy się na obiad, po którym wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Następnie uczyliśmy się rzucać granatem, a po kolacji świetnie się bawiliśmy waterballu. W bloku nocnym mieliśmy grę Uwolnić VIP-a.

Cztery Żywioły, grupa Pani Emilki C.
Dziś po śniadaniu udaliśmy się do lasu na grę terenową – Ranny Lotnik. Podczas tej gry poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy. Następnie odbyły się warsztaty artystyczne, na których wykonaliśmy witraże. Najbardziej podobało nam się budowanie tratw i wypłynięcie nimi na jezioro. Po obiedzie graliśmy w koszykówkę i poszliśmy znowu do lasu, ale tym razem na survival. Wieczorem odbyło się ognisko, podczas którego piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia linowe, podczas których wchodziliśmy na skrzynki. Następnie poszliśmy do lasu, gdzie odbyła się gra Ranny Lotnik, podczas której poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy. Po obiedzie mieliśmy rozgrywki sportowe. Dzisiaj pływaliśmy również kajakami po jeziorze Łęsk, a po kolacji uczyliśmy się przydatnych chwytów na samoobronie.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki K.
Po śniadaniu tworzyliśmy własne miotły. Później razem z ratownikiem wypłynęliśmy w rejs kajakami. Następnie odbył się turniej między domami Hogwartu. Po obiedzie robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Wieczorem odbyło się ognisko z kiełbaskami.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Rano, po krótkiej rozgrzewce odbyły się rozgrywki w siatkówkę. Potem mieliśmy zajęcia z samoobrony, a po nich nie mogło obyć się bez paintballa. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się budować szałasy w trakcie survivalu. Resztę dnia spędziliśmy na plaży, ponieważ pogoda nam dopisała. Wieczorem odbył się turniej w koszykówkę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy w Mrągowie. Zwiedziliśmy Muzeum Maszyn Wojskowych. Jeździliśmy wozem opancerzonym SKOT. Po pysznym obiedzie zagraliśmy w dynamiczną wersje paintaballa – speedball. Później odpoczęliśmy na plaży, gdzie mogliśmy popływać w jeziorze. Po kolacji zawędrowaliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, podczas których budowaliśmy szałasy.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Marty Ł.
Po śniadaniu wyruszyliśmy do pobliskiej miejscowości na wycieczkę. Bardzo miło spędziliśmy czas. Po powrocie czekała na nas lekcja survivalu, podczas której nauczyliśmy się budować szałasy. Następnie pokonaliśmy tor na wysokości w parku linowym. Naszą ostatnią atrakcją dzisiaj był rejs smoczą łodzią.

Summer Challenge, grupa Pani Marty M.
Rano przemierzyliśmy przestrzeń kosmiczną na żyroskopie. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, podczas którego nauczyliśmy się budować szałasy. Po obiedzie odbyła się znakomita przejażdżka quadami. Zamieniliśmy się dzisiaj także w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. Naszą ostatnią atrakcją była przejażdżka segway’em.