RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus IV (27.07-06.08.2017)

Dzień 4 - Zabawa na okrągło

Dodany: 2017.07.30

Obudziły nas promienie słoneczne, przebijające się przez nasze okna, dzięki którym z uśmiechem powitaliśmy czwarty dzień obozu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny L.
Upalny dzień za nami. Poranek rozpoczęliśmy od podskoków i fikołków na eurobungee. Później rozegraliśmy mecz siatkówki z drugą grupą Strefy Gier i Zabaw. To był zacięty, ale bardzo koleżeński pojedynek. Mamy nadzieję, że jeszcze będzie okazja do wspólnej gry. Nie zabrakło również ulubionych przez nas gier terenowych na terenie ośrodka. Następnie, popołudnie rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej. Każdy z nas miał możliwość wspięcia się na jedną z czterech ścianek, które różniły się od siebie stopniem trudności. Wszyscy dali radę! Ochłodę przyniosło nam pływanie kajakami - tym razem kajakami "sit on top". Z tafli wody podziwialiśmy przepiękny krajobraz. W bloku wieczornym ćwiczyliśmy swoją celność na zajęciach z wiatrówek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Od razu po śniadaniu poszliśmy na kajaki. Po nich graliśmy w baloniadę. Było super, mokro i śmiesznie. Gra frisbee była bardzo fajna i wszyscy chętnie w nią graliśmy. Potem mieliśmy zajęcia z naszą panią i pracowaliśmy w grupach. Największą frajdę jednak sprawiły nam mega gry: chińczyk, twister i scrabble. Po kolacji graliśmy w siatkówkę.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny P.
Dzień rozpoczęliśmy od gry na xboxie, następnie mieliśmy rozgrywki w baloniadę. Nasza grupa zdobyła 16 punktów i zremisował z przeciwną drużyną. Później budowaliśmy statki, wierze i lotniska z klocków lego. Po pysznym obiedzie malowaliśmy lego roboty. A następnie poszliśmy na plażę. Wieczorem malowaliśmy planszę do mega gry.

VIP, grupa Pani Marioli K.
Po śniadaniu animatorka zabrała nas w świat zabawy. Graliśmy w chińczyka, jengę i twistera w rozmiarach XXL. Bawiliśmy się wspaniale. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie trenowaliśmy strzały z paintballa. Później wchodziliśmy do kuli napełnionej powietrzem i unosiliśmy się na wodzie. Korzystając z pięknej pogody poszliśmy również na plaże, a tam odbyły się zajęcia z żeglarstwa. Wieczorem odbyła się niesamowita dyskoteka.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Pogoda nam dopisała, więc udaliśmy się na plażę, a tam korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarcz oraz udaliśmy się do lasu, gdzie odbyły się zajęcia z kamuflażu. Po obiedzie mieliśmy paintballa, podczas którego trenowaliśmy naszą celność. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki P.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy porządnym śniadaniem, by móc dać z siebie wszystko w rozgrywkach unihokeja. Pływaliśmy również na rowerkach wodnych, mogąc w pełni wykorzystać piękną pogodę. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnice paintballową oraz waterballa, co okazało się świetną zabawą. Wieczorem mieliśmy dyskotekę.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Klaudii B.
Dzień trzeci zaczęliśmy od porannej rozgrzewki. Potem mieliśmy zajęcia na quadach i jeździliśmy po nowym torze. Następnie pływaliśmy kajakami. Przed obiadem mieliśmy czas na wspólne gry z wychowawcą. Po obiedzie trenowaliśmy naszą celność, podczas strzelania z łuków. Po kolacji zebraliśmy drzewo, by wieczorem rozpalić wspólnie ognisko.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii F.
Rano jak zwykle była rozgrzewka, po której udaliśmy się na smaczne śniadanie. Następnie były zajęcia, na których rozwiązywaliśmy zagadkę pt. "Jak zabić Dracule". Później odbyła się przerwa, a po niej frisbee i odegrany mecz. W następnej części dnia wcieliliśmy się w gladiatorów, to było super! Po obiedzie świetnie się bawiliśmy podczas mega gier oraz parku linowego. Pod wieczór czekała na nas kolacja, a zaraz po niej tanecznym krokiem udaliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Marty M.
Po śniadaniu budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą później należało się wspiąć. Dzięki tej atrakcji poćwiczyliśmy trochę swoją równowagę. Następnie udaliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Po powrocie skakaliśmy aż do chmur, w trakcie eurobungee. Po obiedzie nie zwolniliśmy tempa, bo musieliśmy szybciutko udać się do parku linowego, gdzie pokonaliśmy tor na wysokości. Wieczorem tanecznym krokiem poszliśmy na dyskotekę.

Militarni, grupa Pani Michaliny K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu uczyliśmy się obsługi kompasu i GPS-a. Szukaliśmy zadań, które później należało rozwiązać. Nie było to proste zadanie, ale świetnie się spisaliśmy. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie odbył się survival. Nauczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy sztukę przetrwania w lesie. Kolejną naszą atrakcją była jazda quadami. Było świetnie! Wieczorem odbyło się wspólne ognisko.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Z rana poszłyśmy na łuki. Bardzo fajnie się strzelało. Następnie byłyśmy na tańcach, a także udałyśmy się do salonu piękności, gdzie stylizowałyśmy się. Wypłynęliśmy również w rejs rowerkiem wodnym, a po powrocie tworzyłyśmy piękną biżuterię. Na koniec dnia była dyskoteka. Ten dzień bardzo nam się podobał.

Cztery Żywioły, grupa Pani Emilki C.
Po śniadaniu udaliśmy się na warsztaty żeglarskie, na których została nam przedstawiona teoria dotycząca żeglowania. Nauczyliśmy się wielu wiązań oraz wiatrów. Najbardziej podobały nam się dzisiaj zajęcia, podczas których lepiliśmy figurki z gliny. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek oraz graliśmy w unihokeja. Wieczorem mieliśmy dyskotekę.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Mileny D.
Po śniadaniu poszliśmy na strzelnicę paintballową. Każdy z nas miał do wystrzelenia aż 50 kulek. Potem budowaliśmy niesamowite konstrukcje z klocków Lego. Następnie odbyły się rozgrywki sportowe. Graliśmy w siatkówkę oraz piłkę nożną. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee, a także wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Na zakończenie dnia świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki K.
Przedstawialiśmy dzisiaj układy taneczne, wiersze i piosenki. Następnie eksperymentowaliśmy z Snapem, a po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Później budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą musieliśmy się wspiąć. Bawiliśmy się świetnie. Wieczorem trenowaliśmy swoją celność strzelając z łuku do tarcz.

Super Militarni, grupa Pani Marty P.
Nareszcie nadeszło prawdziwe lato! Szukaliśmy dzisiaj skarbów przy użyciu wykrywacza metalu, a także wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Po obiedzie odbył się kurs ratowniczy, który później wykorzystaliśmy w praktyce ratując rannego lotnika. Na zakończenie dnia rozpaliliśmy ognisko i spędziliśmy wspólnie czas.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Ten upalny dzień rozpoczęliśmy od wspinaczki na wieżę ze skrzynek. Przed obiadem zażyliśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Po posiłku mieliśmy zajęcia na strzelnicy łuczniczej, a później uczestniczyliśmy w zajęciach, na których nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy. Wieczorem całym podobozem bawiliśmy się przy wspólnym ognisku.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny H.
Dzień rozpoczęliśmy od uroczystej prezentacji mioteł, okrzyków oraz układów tanecznych. Pokonaliśmy dzisiaj także tor na wysokości w parku linowym. Robiliśmy później doświadczenia i eliksiry z żoną profesora Snape’a. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z wychowawcą, podczas których tworzyliśmy przeróżne, magiczne rzeczy. Na koniec dnia wzbijaliśmy się aż do chmur, podczas skrzynek.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana czekały na nas zajęcia na wodzie. Wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią, a także braliśmy udział w turnieju w baloniadę. Przed obiadem mieliśmy zajęcia z Heraklesem, podczas których strzelaliśmy z procy. Po posiłku tworzyliśmy własne tatuaże z henny. Mieliśmy dzisiaj także trening z Posejdonem na waterballu. Wieczorem czekała na nas gra terenowa – W Labiryncie Dedala.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od wspinaczki na park linowy. Później wybraliśmy się na strzelnice paintballową, królem strzelców okazał się Mikołaj. Jeszcze przed obiadem mogliśmy poczuć się jak chomiki w kuli, a to wszystko dzięki zajęciom waterball. Po obiedzie korzystaliśmy z pięknej pogody na plaży, gdy część kolonistów pływała w jeziorze, a druga część grała w siatkówkę. Po plażowaniu spędziliśmy czas z nasza panią na wspólnych grach i zabawach takich jak- węzeł, konie i jeźdźcy oraz kleszcze. Dzień zakończyliśmy na wspólnej dyskotece.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Maćka L.
Po śniadaniu poszliśmy na paintballa. Na drugich zajęciach ruszyliśmy na plażę i graliśmy w siatkę. Pogoda nam dopisała, więc korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Później jedliśmy bardzo dobry obiad. A na trzecich zajęciach uczyliśmy się obsługiwać GPS i liczyliśmy azymut.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agnieszki R.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia z kamuflażu. Byliśmy też na paintballu. Graliśmy tam w bombę, dead match i króliczka. Po powrocie mieliśmy na obiad, po którym poszliśmy na survival. Uczyliśmy się rozpalać ognisko i budować szałas. Ten dzień był super, czekamy na następny!

VIP, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu strzelaliśmy z wiatrówek. Później razem z wychowawczynią zagraliśmy w baloniadę i inne gry na boisku. Potem wspinaliśmy się jak małpki w parku linowym. Po obiedzie pływaliśmy na żaglówce i graliśmy w siatkówkę. Potem pobiegliśmy na strzelnice paintballową. Wieczorem mieliśmy dyskotekę.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Kolejny dzień w Kulce był bardzo upalny. Dzięki temu mogliśmy odwiedzić nasze jezioro, a tam wykąpać się w ciepłej wodzie. Tego dnia graliśmy też w paintball, ratowaliśmy rannych lotników oraz odbyliśmy pierwszą część kursu survivalowego. Dzień zakończyliśmy ogniskiem całego podobozu harcerskiego.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzień zaczęliśmy od zwycięstwa nad grupą pana Bartka w bitwie paintballowej. Następnie poszliśmy zdobywać flagi szamana, podczas gry Bitwa Plemion. Później zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy ku wojnie na zajęciach ze strategii i taktyki. Potem mieliśmy kolacje i ognisko, a dzień zakończyliśmy nocną grą w paintaball.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Po śniadaniu rysowaliśmy swoje ulubione księżniczki. Miałyśmy piękna pogodę, dlatego zajęcia z makijażu były na zewnątrz. Fajnie się bawiliśmy. Na następnych zajęciach nauczyłyśmy się samoobrony. Po obiedzie razem ze Śnieżką czesałyśmy się i malowałyśmy paznokcie. Później tańczyłyśmy i wymyślałyśmy własne układy. Po kolacji grałyśmy w gry planszowe.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnym budzikiem. Na pierwszych zajęciach tego pięknego dnia rozwiązywaliśmy tajemnice Draculi. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi na jezioro Łęsk. Potem udaliśmy się na łuki, było bardzo fajnie. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z unihokeja. Dzisiaj także odbyły się zawody strzelania z wiatrówek. Po kolacji mieliśmy dyskotekę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia plastyczne. Z cienkich paseczków papieru zwijaliśmy różne kształty, z których tworzyliśmy piękne obrazki. Później graliśmy w siatkówkę, a także nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a tam chętnie się kąpaliśmy w jeziorze. Następnie skakaliśmy na eurobungge. Bawiliśmy się świetnie! Dzień zakończyliśmy wspinaczką na ściankę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Ani S.
Dzisiaj graliśmy w „Zgadnij, Kto To” w klimacie Star Wars. Później projektowaliśmy własne gry planszowe, w które następnie graliśmy. Była piękna pogoda, więc wybraliśmy się na plażę, aby tam wykąpać się w jeziorze. Przed kolacją wspinaliśmy się na ściankę, a dzień zakończyliśmy przejażdżką na quadach.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Pierwszymi zajęciami, w których braliśmy dzisiaj udział był waterball. Całej grupie bardzo się podobała ta atrakcja. Następnie mieliśmy Enigmę, podczas której nauczyliśmy się szyfrować. Wypłynęliśmy w rejs kajakami na jezioro Łęsk. Po kolacji graliśmy w Kronosa, a dzień zakończyliśmy grą terenową – W Labiryncie Dedala.

Ekstremalni, grupa Pani Marty Ł.
Dzień zaczęliśmy od napisania piosenki na temat naszego obozu. Następnie wypłynęliśmy kajakami turystycznymi na jezioro Łęsk. Po obiedzie odbyła się druga część gier wykonanych przez nas. Później poznaliśmy wiele przydatnych chwytów, podczas samoobrony. Po kolacji czekało na nas ognisko z całym podobozem. W nocy zagraliśmy w grę terenową – Leśna Pułapka.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Po pysznym śniadaniu wybraliśmy się na wyprawę kajakową, a później przeżyliśmy niesamowitą przygodę w waterballu. Odbył się dzisiaj turniej w unihokeja, a po obiedzie stworzyliśmy własną choreografię. Spędziliśmy później czas razem z naszą panią na plaży, korzystając również z kąpieli wodnych i słonecznych. Przed kolacją zdemolowaliśmy nasz mur, a wieczorem mieliśmy warsztaty z pierwszej pomocy oraz nocną grę terenową.