RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus IV (27.07-06.08.2017)

Dzień 5 - Strzał w dziesiątkę

Dodany: 2017.07.31

Dopiero, co zawitaliśmy w Kulce, a tu już piąty dzień w Kulce. Czas pędzi jak szalony, a my nie zwalniamy tempa.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny L.
Na początek walki gladiatorów. Każdy z nas miał możliwość sprawdzić swój upór oraz siłę. Na kulkowym dziedzińcu odbyły się nasze ulubione zabawy integracyjne, w tym "Pif paf". Kilka dni kolonii pokazały nam, że jesteśmy zgraną i dobrze współpracującą ze sobą grupą. Wielką radość sprawiły nam również gry na Xboxie. Po smacznym obiedzie i chwili odpoczynku, udaliśmy się na zajęcia linowe. Podczas nich wspinaliśmy się po skrzynkach, które samodzielnie układaliśmy. Na zakończenie dnia poznaliśmy i wypróbowaliśmy techniki samoobrony oraz rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Dziś wysprzątaliśmy wszystkie pokoje, a później poszliśmy z naszą panią na walki gladiatorów. Po nich poszliśmy pływać i siedzieliśmy na plaży. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z mapą i kompasem, a następnie samoobronę. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Dzisiaj miałyśmy zajęcia sumo. Bardzo fajnie się bawiłyśmy. Później ćwiczyłyśmy nasze dwa układy taneczne. Po obiedzie przeciągałyśmy linę, biegliśmy wielospodniach, rysowałyśmy słonia i opowiadałyśmy sobie historie. Na kolejnych zajęciach zamieniłyśmy się w gladiatorów i stoczyłyśmy ze sobą walkę. Po kolacji odbył się turniej w unihokej.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny P.
Po pysznym śniadaniu budowaliśmy statki, łodzie podwodne i łódki. Następnie graliśmy w piłkę nożną i koszykówkę. Po obiedzie część osób poszła na zajęcia z pakietu antygrawitacyjnego, a reszta grupy malowała logo swojej grupy. Wieczorem odbył się turniej w siatkówkę.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Dzisiaj po śniadaniu mieliśmy zajęcia polegające na budowaniu muru, by później uczestniczyć w tak zwanej – Wielkiej Demolce. Następnie uczestniczyliśmy w rozwiązywaniu zagadek logicznych, a zaraz potem burzyliśmy nasz mur. Nadszedł także czas na śpiewanie, czytanie naszych ulubionych książek oraz na turniej w siatkówkę. Korzystaliśmy również z pogody i wylegiwaliśmy się na plaży. Dzień zakończyliśmy zabawami i tańcami.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki P.
Rano udaliśmy się na zajęcia z samoobrony, podczas których poznaliśmy wiele przydatnych chwytów. Razem z wychowawczyniami bawiliśmy się w Bitwę na Głosy. Po obiadku poszliśmy postrzelać z łuków - najlepszy okazał się Janusz. Chodziliśmy również po slackline trenując swoją równowagę. Wieczorem zamieniliśmy się w wojowników sumo i stoczyliśmy ze sobą walkę.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki K.
Po śniadaniu grałyśmy w kalambury, a następnie poznałyśmy przydatne chwyty, podczas samoobrony. Później tworzyłyśmy nasze różdżki, które wyszły nam niesamowicie. Na kolejnych zajęciach lepiłyśmy Zgredka z gliny, a wieczorem mieliśmy grę terenową, podczas której szukałyśmy horkruksów.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiaj sprawdzaliśmy swoją celność. Najpierw strzelaliśmy z wiatrówek, później z paintballa. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na poligon. Wystrzelaliśmy tam aż 500 kulek! Po powrocie tańczyliśmy do topowych hitów na dyskotece.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Ten dzień był bardzo ekscytujący. Z rana mieliśmy zajęcia z survivalowe, podczas których Prometeusz uczył nas jak przetrwać w lesie. Kolejno poszliśmy na plażę, gdzie część z nas kąpała się, a reszta miło i aktywnie spędzała czas na brzegu. Po obiedzie grupowo wymyślaliśmy hymn herosów, który będziemy przedstawiać na koniec obozu. Przed kolacja kajakami popływaliśmy po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, po której zmęczeni poszliśmy spać.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Razem z innymi grupami bawiliśmy się w Zombie. Po obiedzie wszystkie obozy Super Paintballowe udały się na poligon. Tam do wykorzystania mieliśmy aż 500 kulek. Wieczorem bawiliśmy się na kulkowej dyskotece. Ten dzień był świetny!

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Klaudii B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od szkolenia z pierwszej pomocy. Zdobyta wiedze wykorzystaliśmy, podczas gry Ranny Lotnik, która odbyła się w lesie. Przed obiadem zdążyliśmy rozegrać mecz siatkówki, a po posiłku udaliśmy się na walki sumo. Było bardzo wesoło i gorąco! Wieczorem korzystaliśmy budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Po przebudzeniu i śniadaniu udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Dzielni półbogowie wygrali ze strachem oraz wysokością i zdobyli szczyt. Następnie zebraliśmy się całą grupą, by stworzyć hymn naszego obozu. Później spędziliśmy czas na plaży, szkoląc swoje techniki pływackie. Wieczorem czekała na nas dyskoteka.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Mileny D.
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od zabawy w chińczyka, twistera, jenge w rozmiarach XXL. Potem mieliśmy bardzo ciekawe zajęcia z pierwszej pomocy, a po nich graliśmy w kalambury. Po obiedzie odbył się turniej w siatkówkę. Daliśmy z siebie wszystko i świetnie się bawiliśmy. Pokonaliśmy również tor na wysokości w parku linowy, a wieczorem szyfrowaliśmy zadania podczas Enigmy.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Rano zagraliśmy w Mafię, a zaraz po niej korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie miło nam upłynął czas. Potem odbył się turniej w piłkę nożną, podczas którego świetnie się bawiliśmy. Po kolacji mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki, a wiedza, którą nabyliśmy podczas tych zajęć przydała nam się na nocnym paintballu.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Naszymi pierwszymi zajęciami była gra w Mafię, Później projektowałyśmy nasze obozowe koszulki, które wyszły nam pięknie. W ciągu dnia grałyśmy w oczko, głuchy telefon oraz rozegrałyśmy mecz w dwa ognie. Następnie wybrałyśmy się do lasu na podchody, a po kolacji miałyśmy Piżama Party.

Cztery Żywioły, grupa Pani Emilki C.
Rano udaliśmy się na warsztaty chemiczne, podczas których poznaliśmy właściwości wody i dokonaliśmy eksperymentów z nią. Najbardziej dzisiaj podobał nam się rejs kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Później udaliśmy się do lasu na zajęcia z wykorzystaniem kompasu i GPS-a. Po obiedzie każdy z nas przejechał się quadem. Świetnie się bawiliśmy! Wieczorem wypłynęliśmy w rejs żaglówką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Dzisiaj świetnie się bawiliśmy! Początkowo mieliśmy gry i zabawy z piłką. Później stoczyliśmy pojedynek w dwa ognie z inną grupą. Po obiedzie graliśmy w grę terenową – Alicja w Krainie Czarów. Były to podchody na terenie ośrodka. Dzisiaj odbyły się również rozgrywki w piłkę nożną.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Ani S.
Po śniadaniu układaliśmy słownik pojęć z naszego ulubionego filmu – Gwiezdnych Wojen. Później graliśmy w unihokeja, bardzo nam się podobało! Mieliśmy także zajęcia artystyczne, podczas których lepiliśmy z gliny postacie ze Star Wars. Potem graliśmy w siatkówkę, a na koniec dnia układaliśmy różne pojazdy z klocków Lego.

VIP, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu pobiegliśmy szykować się na poligon. Po godzinie mieliśmy drugie zajęcia na quadach, które prowadziliśmy sami. Potem poszliśmy na waterball, gdzie bawiliśmy się w chomiki. Po obiedzie poszliśmy do lasu i uczyliśmy się rozpalać ognisko krzemieniem. Potem pobiegliśmy na zbiórkę z panią instruktor na ściankę wspinaczkowa. Po kolacji mamy w planie iść na jeszcze jeden survival i wycieczkę do lasu w poszukiwaniu świetlików.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Rano miło spędziliśmy czas na karaoke. Również przejażdżka segway’em przyniosła nam wiele frajdy. Przed obiadem mogliśmy sprawdzić swoją celność strzelając z wiatrówek. Później wyruszyliśmy na poligon, aby rozegrać potyczkę paintballową. Po powrocie chętnie ruszyliśmy na plażę, gdzie odpoczęliśmy i graliśmy w rożne gry. Wieczorem pokonaliśmy tor na wysokości w parku linowym.

Militarni, grupa Pani Michaliny K.
Po śniadaniu prezentowaliśmy nasze zdolności wokalne, podczas karaoke. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na Enigmę, na której nauczyliśmy się szyfrować. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży, a także wypłynęliśmy w rejs kajakami. Na następnych zajęciach poznaliśmy tajniki survivalowe. Dzień zakończyliśmy grami integracyjnymi na podobozie.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiaj nauczyliśmy się przydatnych chwytów, podczas zajęć z samoobrony. Następnie jeździliśmy na segway’ach. Było super! Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z pięknej pogody. Graliśmy także w zbijaka, a wieczorem czekał na nas turniej łuczniczy.

Summer Challenge, grupa Pani Marty M.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj była samoobrona, podczas której nauczyliśmy się przydatnych ciosów. Następnie wspólnie z drugą grupą braliśmy udział w Bitwie na Głosy. Po obiedzie poszliśmy na plażę, by trochę odpocząć i ochłodzić się. Wieczorem graliśmy w Leśną Pułapkę.

Super Militarni, grupa Pani Marty P.
Po śniadaniu zorganizowaliśmy karaoke w Cool Barze, podczas którego wyśpiewaliśmy się za wszystkie czasy. Następnie udaliśmy się na Enigmę, na której poznaliśmy sposoby szyfrowania. Po obiedzie ruszyliśmy na poligon, gdzie mieliśmy do dyspozycji ogromne pole do gry oraz cały niezbędny sprzęt do paintballa. Wieczorem nauczyliśmy się rzucać granatem oraz pokonaliśmy specjalny tor przeszkód.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Po porannej rozgrzewce i śniadaniu udaliśmy się na samoobronę. Następnie odbył się turniej w koszykówkę, a także szukaliśmy skarbów przy pomocy wykrywacza metalu. Później nasza pani zorganizowała nam super zabawę – Grę Francuską. Poznaliśmy wiele ciekawych informacji o ośrodku. Dzień zakończyliśmy grą terenową – Świetliki.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agnieszki R.
Z samego rano integrowaliśmy się w grupie grając w przeróżne gry. Następnie poznaliśmy podstawy z pierwszej pomocy. Zdobyte umiejętności wykorzystaliśmy w grze Ranny Lotnik ratując poszkodowanych. Później udaliśmy się na poligon, gdzie czekało na nas mnóstwo gier paintballowych.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu graliśmy w kalambury. Każdy z nas wymyślał postacie z filmu lub bajki, którą reszta musiała odgadnąć. Uczyliśmy się także obrony przed czarną magią, podczas samoobrony. Nikt nie jest nam teraz straszny. Po obiedzie lepiliśmy z gliny Zgredka. Każdemu wyszedł on pięknie. Dzisiaj skakaliśmy również na eurobungee, a wieczorem szukaliśmy horkruksów, podczas gry terenowej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii F.
Po śniadaniu i krótkiej rozgrzewce udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Następnie zamieniliśmy się w wojowników sumo i w śmiesznych strojach stoczyliśmy ze sobą walkę. Mieliśmy dzisiaj okazję przejechać się quadem po specjalnym torze. Było świetnie! Wieczorem udaliśmy się do lasu na grę terenową Świetliki.

VIP, grupa Pani Marioli K.
Po śniadaniu poszliśmy do lasu, gdzie odbyła się gra Ranny Lotnik. Podczas niej poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy. Nabytą wiedzę wykorzystaliśmy ratując poszkodowanych. Następnie całą grupą udaliśmy się na plażę, gdzie korzystając z pogody wykąpaliśmy się w jeziorze. Zamieniliśmy się później w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. Po krótkiej przerwie trenowaliśmy naszą celność strzelając z łuku. To była wspaniała zabawa. Nauczyliśmy się także obsługi kompasu i GPS-a na zajęciach INO. Dzień zakończyliśmy grą terenową Świetliki.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Maćka L.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania. Na pierwszych zajęciach poszliśmy uczyć się samoobrony, zaraz po niej odbyły się zajęcia ze strategii i taktyki. Wiedza nabyta podczas tych zajęć przyda nam się w czasie potyczek paintballowych. Po tej części atrakcji udaliśmy się na wyborny obiad. Resztę dnia spędziliśmy na grach z piłką.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Marty Ł.
Dzień był pełen atrakcji! Odbył się dzisiaj turniej w unihokeja, podczas którego daliśmy z siebie wszystko i świetnie się bawiliśmy. Następnie mieliśmy okazję przejechać się quadem po specjalnym torze razem z instruktorem. Dzień zakończyliśmy wspaniałą dyskoteką.