RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus IV (27.07-06.08.2017)

Dzień 6 - Zakręcona przygoda

Dodany: 2017.08.01

Ten piękny, słoneczny poranek skrywał przed nami wiele nowych atrakcji, które sprawiły nam mnóstwo radości.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Nasze pierwsze zajęcia odbyły się w salonie piękności, gdzie robiłyśmy manicure i ogólną pielęgnacje paznokci. Później szukaliśmy na terenie ośrodka odpowiedzi na pytania z Gry Francuskiej. Dzięki pięknej pogodzie miałyśmy okazję wykąpać się w jeziorze. Na następnych zajęciach bawiłyśmy się w głuchy telefon oraz kalambury. Na zakończenie dnia czytałyśmy książki.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki K.
Dzisiaj po śniadaniu graliśmy w kalambury. Było super! Później poszliśmy na plażę, a tam kąpaliśmy się i opalaliśmy. Po obiedzie graliśmy w ringo razem z drugą grupą. Wieczorem rozwiązywaliśmy zadania razem z Profesor McGonagal.

VIP, grupa Pani Marioli K.
Po śniadaniu zabraliśmy potrzebne rzeczy i ruszyliśmy na poligon. Na miejscu czekało na nas mnóstwo atrakcji. Jeździliśmy quadami, vikingiem, a także turlaliśmy się w zorbie. Po powrocie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z pięknej pogody. Graliśmy dzisiaj również w baloniadę, a wieczorem czekała na nas gra terenowa – Uwolnić VIP-a.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Mileny D.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z lepienia z gliny. Potem strzelaliśmy z łuków, a także szukaliśmy skarbów wykrywaczem metalu. Następnie graliśmy w Grę Francuską. Piękna i słoneczna pogoda zachęciła nas do udania się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Po kolacji uczyliśmy się obsługi kompasu i GPS-a, a dzień zakończyliśmy grą terenową – Świetliki.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny H.
Rano integrowaliśmy się w grupie grając w przeróżne gry zespołowe. Następnie odbyły się zajęcia plastyczne, podczas których z plasteliny, farb, kredek tworzyliśmy nasze ulubione postacie z Harrego Pottera. Wieczorem z magicznych klocków jenga wyczarowaliśmy różne budowle, w tym Hogwart.

Super Militarni, grupa Pani Marty P.
Dzień minął nam pod hasłem różnego rodzaju pakietów dodatkowych. Po tym, gdy je zrealizowaliśmy całą grupą ruszyliśmy na plażę, skąd wypłynęliśmy we wspaniały rejs smoczą łodzią. Dzisiaj czekały na nas również takie atrakcje jak turniej w kocówkę, kurs samoobrony oraz zajęcia fabularyzowane „nocny desant”. Zmęczeni, ale szczęśliwi czekamy na kolejne przygody!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Dzisiaj od rana była piękna pogoda. Po śniadaniu graliśmy w baloniadę, a następnie robiliśmy wspólny plakat promujący naszą grupę. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas grając w przeróżne gry. Później graliśmy w piłkę ręczną, a wieczorem w ogonki.

Obóz Paintballowy, grupa Angeliki Z.
Rano udaliśmy się na poligon, gdzie czekało na nas mnóstwo wspaniałych atrakcji. Graliśmy w przeróżne gry na ogromnym polu paintballowy. Bawiliśmy się świetnie! Po powrocie na ośrodek udaliśmy się na plażę, gdzie skorzystaliśmy z pięknej pogody. Wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa.

Summer Challenge, grupa Pani Marty M.
Ten gorący dzień rozpoczęliśmy od gry w waterpolo. Ochłodziliśmy się przy okazji i świetnie się bawiliśmy. Później razem z drugą grupą zorganizowaliśmy turniej w unihokeja oraz strzelaliśmy z łuków do tarcz. Po pysznym obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi, a po powrocie odbyły się zajęcia terenoznawcze z użyciem kompasu i GPS-a. Wieczorem udaliśmy się do lasu na grę terenową – Świetliki.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od aktywności pakietowych, podczas których świetnie się bawiliśmy. Kręciliśmy się na żyroskopie, wspinaliśmy na ściankę. Po obiedzie całą grupą udaliśmy się na zajęcia z łączności. Po kolacji i krótkim relaksie przyszedł czas na naukę technik samoobrony. Wieczorem odbył się „nocny desant”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Ani S.
Dzisiaj mieliśmy bardzo dużo zajęć z naszą panią. Bawiliśmy się świetnie! Po śniadaniu zagraliśmy w baloniadę, dzięki której mogliśmy się troszeczkę ochłodzić w ten upalny dzień. Korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas grając w przeróżne gry. Wieczorem tworzyliśmy przepiękne maski z gliny. Wyglądaliśmy w nich jak prawdziwi bohaterowie Gwiezdnych Wojen.

Militarni, grupa Pani Michaliny K.
Od razu po śniadaniu wybraliśmy się na poligon, gdzie czekały na nas różne atrakcje. Walczyliśmy o skrzynie, podczas potyczki paintballowej. Mieliśmy okazję przejechać się pojazdem terenowym – Viking 700, a także turlać się w zorbie. Po powrocie na ośrodek uczestniczyliśmy w dodatkowych zajęciach. Wieczorem uczyliśmy się celnie rzucać granatem.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień zaczęliśmy od rejsu kajakami, a po powrocie odbyła się zacięta rywalizacja w unihokeja. Potem razem z instruktorem pokonaliśmy tor na quadach. Po obiedzie część z nas brała udział w pakietach dodatkowych, a reszta w tym czasie świetnie się bawiła, podczas turnieju w baloniadę. Korzystając z pogody udaliśmy się także na plażę, gdzie skorzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową – Świetliki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Emilki C.
Rano graliśmy w kalambury, a później odbyły się warsztaty plastyczne. Podczas nich malowaliśmy piękne dzieła bez użycia rąk. Najbardziej dzisiaj podobała nam się rozgrywka paintballowa. Po obiedzie całą grupą udaliśmy się nad jezioro, gdzie doskonaliliśmy techniki pływackie. Wieczorem odbył się turniej w koszykówkę.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Marty Ł.
Rano, razem z innymi grupami rozegraliśmy mecz w siatkówkę, koszykówkę oraz piłkę nożną. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Po obiedzie zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walki gąbkowymi lancami. Naszą ostatnią atrakcją były zajęcia na strzelnicy, gdzie trenowaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówki.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po śniadaniu odbyły się zajęcia teatralne. Na nich miałyśmy okazję poćwiczyć wystąpienia przed publicznością. Następnie strzelaliśmy z procy, a także udałyśmy się na plażę, gdzie miło spędziłyśmy czas. Kolejno udałyśmy się do lasu, gdzie odbyły się zajęcia survivalowe. Poznaliśmy sztukę kamuflażu i nauczyliśmy się rozpalać ognisko. Dzisiaj stworzyłyśmy nasz sztandar, który wyszedł nam fenomenalnie. To był bardzo udany dzień!

Herosi, grupa Pani Asi B.
Szósty dzień poświeciliśmy na integracje. Zaraz po śniadaniu i posprzątaniu pokoi, zabraliśmy się za wspólne tworzenie herbu naszej grupy. Większość jednak skupiła się na malowaniu siebie nawzajem tak, że nikt nie wrócił do pokoju czysty. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Ostatnim naszym wyzwaniem przed kolacja okazał się turniej łuczniczy. Na koniec dnia udaliśmy się do Cool Baru, gdzie odbyło się karaoke.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki P.
Słoneczny wtorek rozpoczęliśmy grą w waterpolo. Zabawa była bardzo udana i chętnie byśmy ją powtórzyli. Braliśmy również udział w walkach gladiatorów. Ciężko było wyłonić zwycięzcę. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę kajakami bezburtowymi. Wieczorem udaliśmy się na grę terenową – Świetliki.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny L.
Upalny wtorek minął nam w mgnieniu oka. Na początek turniej unihokeja. Finał był bardzo zacięty, ale wszyscy przestrzegali zasad fair play. W dalszej kolejności padło na ulubioną dyscyplinę większości z nas - piłkę nożną. Ona nigdy nam się nie znudzi. Przed obiadem udaliśmy się do lasu na "Bitwę plemion". Tam poznaliśmy zasady gry oraz uczestniczyliśmy w potyczkach między plemionami. Później razem z animatorką tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Bańkowa sceneria przypominała tło do znanych baśni. Kąpiele i plażowanie było idealnym zakończeniem tego ciekawego, a jakże gorącego dnia.

VIP, grupa Pani Karoliny H.
Rano na pierwszych zajęciach jeździliśmy na quadach, vikingu i turlaliśmy się w zorbie. Potem wszyscy wybraliśmy się na plaże, kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w przeróżne gry. Pogoda nam dopisała, więc nie zabrakło kąpieli wodnych i słonecznych. Wieczorem odbyła się gra terenowa – Uwolnić VIP-a.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana czekała nas ścianka wspinaczkowa - każdy miał szanse spróbować. Kolejnym punktem była wędrówka do miejscowości Nowe Kiejkuty. Wróciliśmy zmęczeni i zjedliśmy pyszny obiad. Po zjedzonym posiłku mieliśmy chwilę odpoczynku plaży - każdy mógł się ochłodzić w jeziorze. Potem odbyły się zajęcia survivalowe, na których mieliśmy możliwość rozpalić ognisko krzesiwem. Wieczorem rozśpiewaliśmy się podczas karaoke.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Klaudii B.
Szósty dzień rozpoczęliśmy od gry w kalambury. Najlepiej nam wychodziło odgadywanie postaci fikcyjnych. Potem korzystając z pięknej pogody plażowaliśmy i kapaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie mieliśmy okazję wypróbować dwoje siły na strzelnicy. Strzelając z wiatrówek. Przed kolacja kilka osób korzystało z zajęć fakultatywnych. Po kolacji mieliśmy czas na wspólne gry z wychowawcą.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agnieszki R.
Dzisiaj było super! Pokonaliśmy tor na wysokości w parku linowym. Oprócz tego zagraliśmy w baloniadę. Balony latały jak szalone. Wszystkie pękły, oblewając nas wodą. Przez cały dzień było gorąco, więc czas spędziliśmy także na plaży, gdzie świetnie się bawiliśmy. Wszystkie dodatkowe zajęcia, fakultety bardzo nam się podobały i czekamy na resztę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii F.
Dziś rano jak zawsze była rozgrzewka, po której udaliśmy się na pyszne śniadanie. Później było dużo zajęć z panią, podczas których świetnie się bawiliśmy. Korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plażę, gdzie mogliśmy skorzystać z kąpieli wodnych i słonecznych. W drugiej części dnia poszliśmy do lasu, a tam odbyły się zajęcia z użyciem GPS-a i kompasu. Wieczorem odbyła się gra Leśna Pułapka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Dzisiaj rano bawiłyśmy się w grupie i wymyślałyśmy nowe gry. Później robiłyśmy dla siebie biżuterie. Bardzo nam się to podobało. Przed obiadem uczyłyśmy się władać mieczem. Następnie rozegrałyśmy turniej w baloniadę razem z chłopcami z grupy Lego i Przygoda. Potem śpiewałyśmy, podczas karaoke, a po kolacji malowałyśmy farbami piękne dzieła.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Dzień upłynął pod znakiem zajęć fakultatywnych. Część z nas wybrała się na ekstremalną przygodę na poligon. Tam jeździliśmy na qudach i poznawaliśmy działanie siły ośrodkowej na zorbingu. Po obiedzie przyszedł czas na relaks, kiedy to pływaliśmy rowerkami wodnymi. Pozostali w tym czasie odbywali zajęcia na plaży, grali w piłkę nożną i siatkową oraz integrowali się na podobozie grając w przeróżne gry i zabawy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy strzelaniem z łuku do tarcz. Później poszliśmy na plażę, żeby skorzystać ze słonecznej pogody. Na następnych zajęciach poznaliśmy sztukę kamuflażu. Na zajęciach z Rannego Lotnika wykorzystywaliśmy nasze umiejętności dotyczące pierwszej pomocy i ratowaliśmy pilotów z rozbitego samolotu. Po kolacji spędziliśmy czas na rozmowach i zabawach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Rano graliśmy w różne gry i zabawy, np. odgadnij zasadę. Następnie graliśmy w grę zombie, podczas której bardzo się zmęczyliśmy. Na kolejnych zajęciach graliśmy w dwa ognie. Potem poszliśmy na plażę ochłodzić się, ponieważ słońce dzisiaj nam dopisało. Później tworzyliśmy plakaty o tematyce: Powstania Warszawskiego. Na ostatnich zajęciach graliśmy w gry.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny P.
Dzień zaczęliśmy od wędrówki do sklepu, a następnie graliśmy w baloniadę z dziewczynkami z grupy bohaterki Disneya. Wygraliśmy większą liczbą punktów. Po obiedzie poszliśmy popływać w jeziorze Łęsk. Po pysznej kolacji strzelaliśmy z łuków, a wieczorem poszliśmy do lasu na nocną grę Świetliki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Dzień minął nam bardzo miło. Po śniadaniu w czasie, gdy słońce dopiero wzbijało się ku górze poszliśmy na spacer do lasu. Podczas którego znaleźliśmy ślady dzikich zwierząt. Po powrocie odbył się turniej w baloniadę, podczas którego świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie napisaliśmy swój własny wiersz, a resztę dnia spędziliśmy na plaży. Pogoda bardzo nam dopisała.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Maćka L.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania, po którym poszliśmy na poligon, gdzie graliśmy w paintballa i jeździliśmy na quadach. Później zjedliśmy obiad. Na drugich zajęciach mieliśmy rozgrywkę w paintballa z inną grupą. Następnie pływaliśmy w jeziorze na rowerkach wodnych, po powrocie poszliśmy na kolację. A na koniec dnia uczyliśmy się jeździć na segway’u.