RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus V (07.08-17.08.2017)

Dzień 2 - Nowe przygody

Dodany: 2017.08.08

Dzisiaj odbył się pierwszy dzień zajęć programowych. Podekscytowani braliśmy udział we wszystkich atrakcjach, które zostały dla nas zorganizowane. Głodni przygód czekamy na więcej!

Projekt Kulka, grupa Pani Ani K.
Po śniadaniu poruszaliśmy się trochę w rytm muzyki podczas zumby, a następnie wybraliśmy się w rejs kajakami typu sit on top po okolicznym jeziorze. Nauczyliśmy się, czym jest tolerancja oraz odróżniać stereotypy od faktów, ale to nie był koniec atrakcji na dziś. Przeszliśmy trening równowagi na waterballu, a po kolacji spędziliśmy wspólnie czas przy ognisku.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Doroty J.
Dzień zaczęliśmy od warsztatów tanecznych. Uczyliśmy się układu, który przez cały nasz pobyt będziemy ćwiczyć. Kolejny blok zajęć poprowadzony był przez samą Annę z Krainy Lodu. Tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL! Bardzo nam się podobało. Następnie korzystając ze słonecznej pogody udaliśmy się na plażę. Po krótkim odpoczynku udaliśmy się na powietrzne akrobacje z Olafem. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Eli B.
Od samego rana czekały na nas ekscytujące zadania. Rozpoczęliśmy od nauki lewitacji, czyli eurobungee pod okiem bardzo sympatycznej instruktorki. Następnie nieco spokojniej by nabrać siły na następne wyzwania odpoczywaliśmy robiąc magiczne stworki technika quilling. Po południu poznawaliśmy uroki jeziora Łęsk. Pod okiem ratownika wskoczyliśmy do wody ochłodzić się. Następnie udaliśmy się na lekcje eksperymentów i tworzenia eliksirów. Dzień zakończyliśmy bardzo udaną dyskoteka, na której wszyscy razem się świetnie bawiliśmy.

VIP, grupa Pani Klaudii B.
Dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Po śniadaniu poszliśmy wspinać się na ściankę wspinaczkową. Mieliśmy cztery poziomy trudności, a następnie płynęliśmy smoczą łodzią. Wymagało to od nas wiele wysiłku by wiosłować razem i szybko. Przed obiadem zdążyliśmy nauczyć się podstaw, zasad oraz jazdy quadem. Po obiedzie poszliśmy do lasu, gdzie nauczyliśmy się robić szałasy, które były nie tylko wytrzymale i szczelne, ale również zachwycały swoim wyglądem. Później nauczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości. Oraz wykorzystaliśmy to podczas zabawy. Po kolacji graliśmy w mega gry np. jenge, twistera. Czekamy na dalsze atrakcje!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny W.
Nasza grupa Aktywnych Wakacji rozpoczęła dzisiejszy poranek od "aktywnego budzika". Zaraz po przebudzeniu każdy uczestniczył w porannej zaprawie i "wyginał śmiało ciało". Jeździliśmy na fantastycznych quadach po skomplikowanym torze. Ponieważ lubimy spędzać czas aktywnie, to nie było czasu na nudę. Graliśmy w piłkę nożną i siatkówkę. Rozegraliśmy ekscytujący pojedynek. Dziś dopisywała pogoda, więc udaliśmy się na plaże poopalać się i popływać w jeziorze.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Pierwszy dzień programowy minął nam pod znakiem dobrej i aktywnej zabawy. Tuż po śniadaniu uroczyście otrzymaliśmy miecze, inaczej katany, by potem poszukiwać ukrytych zadań prawdziwym wykrywaczem metali. Po obiedzie szaleliśmy na waterballu, a później udaliśmy się na emocjonujący rejs smocza łodzią. Wieczorem wyginaliśmy śmiało ciało na dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Oli K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć linowych. Wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Potem poszliśmy na plażę popływać i poopalać się. Po obiedzie poznaliśmy teorię żeglarstwa, a następnie tworzyliśmy ogromne bańki mydlane. Każdy z nas miał z tego dużą frajdę. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, które było dla nas jednocześnie integracją i odpoczynkiem po zajęciach.

Summer Challenge, grupa Pani Oli R.
Po śniadaniu ruszyliśmy na waterball. Wchodziliśmy do kuli i unosiliśmy się na wodzie. Bawiliśmy się świetnie. Następnie uczyliśmy się jeździć na segway’ach, a korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie odbył się mecz w waterpolo. Po obiedzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą później się wspinaliśmy. Udaliśmy się dzisiaj także do lasu, gdzie odbył się survival. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eweliny K.
Rano pokonywaliśmy tor na wysokości w parku linowym. Bawiliśmy się świetnie! Następnie został dla nas zorganizowany mecz w koszykówkę oraz piłkę nożną. Po obiedzie trenowaliśmy naszą celność strzelając z łuku do tarcz. Dzień zakończyliśmy grą – Leśna Pułapka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Korzystając z pięknej pogody poszliśmy nad jezioro, tam odbyły się warsztaty z żeglarstwa. Jednak to nie koniec atrakcji wodnych. Wypłynęliśmy także w rejs kajakami typu „sit on top”. Było niesamowicie! Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą należało się wspiąć. Trenowaliśmy dzięki tej atrakcji swoją równowagę. Dzisiaj odbył się również mecz w unihokeja, a naszą ostatnią atrakcją były zajęcia plastyczne, podczas których lepiliśmy z gliny przeróżne rzeczy.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po porannej zaprawie udaliśmy się na śniadanie, po którym zaczęliśmy wyszywać swoje pagony. Na lewym mamy wyszyte swoje imiona, a na prawej numer namiotu oraz stopień. Następnie mieliśmy zajęcia z łączności, które odbyły się w lesie. Uczyliśmy się obsługi telefonów polowych oraz poznaliśmy alfabet morsa. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie trenowaliśmy naszą celność strzelając do tarcz z łuku. Po kolacji wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, a dzień zakończyliśmy grą „Uwolnić VIP-a”. To był wspaniały dzień!

Obóz Paintballowy, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj pierwszy dzień programowy zaczęliśmy bardzo intensywnie, a dokładniej mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki. Następnie mogliśmy wykorzystać zdobyte umiejętności i informacje, podczas naszej ulubionej grze w paintball. Następnie po pysznym obiedzie sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy paintball'owej. Poszliśmy także na plażę, gdzie przywitał nas ratownik i opiekował się nami w trakcie kąpieli. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek. Nie możemy doczekać się jutrzejszych atrakcji.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Dzisiaj zaczął się pierwszy dzień programowy, dlatego mieliśmy bardzo dużo zajęć. Z samego rana razem z innymi grupami herosów wybraliśmy się na bitwę o sztandar. Przed obiadem czekała nas wodna przeprawa kajakami przez jezioro Łęsk. Po zjedzonym posiłku uczyliśmy się jak dobrze władać mieczem. Kolejnym punktem planu były wspólne zajęcia - pograłyśmy w unihokeja oraz zintegrowałyśmy się ze sobą. Dzień zakończyłyśmy walkami gladiatorów.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
W końcu rozpoczęliśmy zajęcia! Ten dzień pod tym względem był niesamowicie pracowity. Byliśmy na strzelnicy paintballowej. Poznawaliśmy podstawy pierwszej pomocy - ratując rannych lotników. Przed pysznym obiadem nauczyliśmy się też korzystać z GPSu. Słoneczna pogoda pozwoliła nam odbyć pierwszą wizytę na naszej kulkowej plaży. Po kąpieli udaliśmy się na kolację, a dzień zakończyliśmy grupowym ogniskiem. Nie możemy doczekać się jutra!

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Po śniadaniu poszliśmy na plażę, gdzie odbyły się warsztaty żeglarskie. Poznaliśmy przeróżne węzły oraz wiatry, a niedługo czeka nas rejs żaglówką. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą należało się wspiąć. Lepiliśmy także piękne rzeczy z gliny, a dzisiaj odbył się także mecz w unihokeja. To był wspaniały dzień!

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani K.
Po śniadaniu udaliśmy się do lasu na survival. Uczyliśmy się budować schronienie w lesie i nauczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach. Odbył się dzisiaj także turniej w unihokeja, podczas którego świetnie się bawiliśmy. Następnie odbył się paintball, a dzień zakończyliśmy zajęciami ze strategii i taktyki.

Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na plaże. Pogoda nam dopisała, więc mogliśmy korzystać z kąpieli wodnych i słonecznych. Będąc tam zintegrowaliśmy się w grupie grając w przeróżne gry. Następnie trenowaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek. Dzisiaj odbyły się także zajęcia ze strategii i taktyki. Zdobyta wiedza przydała nam się na wieczornym paintballu.

Super Militarni, grupa Pani Justyny G,
Pierwszy dzień programowy zaczęliśmy od porannej zaprawy i śniadania, żeby nabrać sił na ekscytujący dzień. Przed obiadem wyszywaliśmy oznaczenia na pagonach naszych mundurów, po czym ruszyliśmy do lasu na survival. Każdy z nas miał dzisiaj możliwość sprawdzić swoje siły pokonując park linowy. Następnie mieliśmy zajęcia łącznościowe, podczas których poznaliśmy działanie telefonów polowych. Wieczorem wspólnie tworzyliśmy flagę naszej grupy.

Herosi, grupa Pani Ani S.
Rano odbyliśmy niesamowitą walkę z innymi herosami o sztandar. Dzisiaj atrakcjom nie był końca! Mogliśmy nauczyć się szyfrować oraz pokonać cztery poziomy na ściance wspinaczkowej. Wieczorkiem wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi, a dzień zakończyliśmy nauką władania mieczem.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Nasz pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy paintballem. Później poszliśmy na strzelnice snajperską poćwiczyć swoją celność. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia z Rannego Lotnika. Używaliśmy naszej wiedzy na temat pierwszej pomocy. Po pysznym obiedzie zmierzyliśmy się z parkiem linowym. Potem pograliśmy w piłkę nożną. Po kolacji razem z grupa pana Bartka i pana Pawła upiekliśmy sobie kiełbaski przy rozpalonym ognisku.

VIP, grupa Pani Doroty P.
Dziś rano poszłyśmy na eurobungee, było bardzo fajnie. Po przerwie od razu udałyśmy się na strzelnicę, gdzie strzelałyśmy z wiatrówek. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami na jezioro Łęsk. Po obiedzie jeździłyśmy na quadach po specjalnym torze, a wieczorem wytańczyłyśmy się na dyskotece.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pana Pawła Cz.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania i kąpieli w jeziorze. Następnie mieliśmy zajęcia, na których nauczyliśmy się jeździć na quadach. Później były zajęcia z udzielania pierwszej pomocy oraz nauka budowania noszy. Dzień zakończyliśmy przy ognisku piekąc kiełbaski.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzień rozpoczęliśmy od zwycięstwa nad pozostałymi grupami herosów w bitwie o sztandar. Po czym uroczyście wnieśliśmy go na teren ośrodka. Tego dnia stworzyliśmy swoje projekty rysunków, które następnie przenieśliśmy na ściany za pomocą sprayów, udało nam się stworzyć bardzo ciekawe graffiti. Na kolejnych zajęciach doskonaliliśmy techniki pływackie. Bardzo podobały nam się zajęcia z łuków, podczas których ćwiczyliśmy swoją celność przed wielkim starciem herosów. Po pysznej kolacji zbudowaliśmy mur do Wielkiej Demolki, który zburzymy jutro rano.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj budowaliśmy wielki mur z cegieł, a następnie go zburzyliśmy. Później graliśmy w gry integracyjne, dzięki którym lepiej się poznaliśmy. Po obiedzie udaliśmy się na plaże, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Potem poszliśmy do lasu, a tam odbył się survival. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu udaliśmy się na plaże, gdzie odbył się mecz w waterpolo. Później wspinaliśmy się na cztery poziomy ścianki, a także uczyliśmy się jeździć na segway’u. Po obiedzie trenowaliśmy celność strzelając z wiatrówek. Bawiliśmy się świetnie! Wieczorem udaliśmy się na grę – Leśna Pułapka.

Harry Potter, grupa Pani Michaliny K.
Po śniadaniu przeprowadziliśmy eksperymenty. Tworzyliśmy eliksiry oraz wybuchową mieszankę, z której powstał wulkan. Na następnych zajęciach braliśmy udział w turnieju trójmagicznym, podczas którego sprawdziliśmy swoją zręczność. Po obiedzie udaliśmy się na plaże, gdzie korzystaliśmy z promieni słońca. Później budowaliśmy wieżę ze skrzynek i wspinaliśmy się na nią. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzień zaczęliśmy od rejsu smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją był park linowy, podczas którego pokonaliśmy wiele przeszkód. Przed obiadem mieliśmy okazję poćwiczyć umiejętność strzelania z broni paintballowej. Po obiedzie uczyliśmy się jeździć na segway’u oraz quadzie. Wieczorem mieliśmy wspaniałą dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Rano braliśmy udział w bitwie o sztandar razem z innymi herosami. Następnie uczyliśmy się władać mieczem. Po pysznym obiedzie relaksowaliśmy się, podczas rejsu kajakami. Naszą ostatnią atrakcją była lekcja samoobrony.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny Ś.
Dzisiaj był super dzień! Najpierw przeszliśmy szkolenie z władania mieczem świetlnym, który otrzymaliśmy wczoraj. Po grze w unihokeja udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Przed kolacją mogliśmy sprawdzić swoje siły wspinając się na ściankę. Natomiast wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Patrycji S.
Po śniadaniu trenowaliśmy naszą celność strzelając z łuków do tarcz. Dzisiaj odbył się mecz w siatkówkę oraz koszykówkę, podczas których daliśmy z siebie wszystko i świetnie się bawiliśmy. Później udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się gra Ranny Lotnik. Na początku poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy, a następnie musieliśmy udzielić wsparcia poszkodowanym. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Herosi, grupa Pani Ani T.
Pierwszy dzień programowy zaczęliśmy od bitwy o sztandar. Walka była zacięta między wszystkimi grupami herosów. Następnie wspinaliśmy się na ściankę, pokonując cztery poziomy. Bawiliśmy się świetnie. Później wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Po wieczornej grze w zombie udaliśmy się na warsztaty z pierwszej pomocy.