RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus V (07.08-17.08.2017)

Dzień 3 - Prosto do celu

Dodany: 2017.08.09

Za nami drugi dzień przygód w Kulce. Aktywnie uczestniczymy we wszystkich zajęciach i bawimy się wspaniale.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny W.
Dziś pokonaliśmy przeszkody na wysokości w parku linowym. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Bawiliśmy się świetnie. Dzisiaj trenowaliśmy także naszą celność strzelając z wiatrówek. Później odbył się mecz w unihokeja, a po nim mieliśmy ognisko. Dzień zakończyliśmy grą terenową Świetliki.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Kolejny dzień pełen był atrakcji! Już z samego rana wspinaliśmy się na ściankę, a następnie strzelaliśmy z paintballa. Czekała nas potem chwila na gry planszowe, ale nie byle, jakie tylko w rozmiarze XXL! Odbyliśmy pasjonujące rundy twistera oraz jenge. Po obiedzie, na którym były pyszne gołąbki, szaleliśmy na eurobungee, w dalszej kolejności czekała nas przygoda na żyroskopie, a po kolacji wspólnie ognisko. Gdy już zapadł zmrok udaliśmy się na grę terenową o nazwie Świetliki. Bawiliśmy się fantastycznie!

Cztery Żywioły, grupa Pani Oli K.
Dzisiejszego ranka mieliśmy lekcję praktyczną z żeglarstwa. Pogoda na te zajęcia była idealna. Po tych zajęciach poszliśmy pograć w Bombową Grę. Następnie graliśmy wspólnie w unihokeja. Po obiedzie lepiliśmy sobie różne rzeczy z gliny. Potem poszukiwaliśmy skarbów na terenie ośrodka. Po kolacji poszliśmy na dyskotekę i tak zakończyliśmy dzień. Było bardzo żywiołowo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eweliny K.
Po śniadaniu udaliśmy się na plaże, skąd wypłynęliśmy na jezioro Łęsk kajakami typu „sit on top”. Następnie graliśmy we frisbee, podczas którego świetnie się bawiliśmy. Później udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się Bitwa Plemion, a także tak szukaliśmy skarbów z wykrywaczem metalu. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Wstaliśmy bardzo wcześnie, ponieważ pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Tam zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego i mogliśmy przejechać się jednym z wozów opancerzonych. Była to ekscytująca przygoda. Po powrocie uczyliśmy się strzelać z wiatrówek, a także wypłynęliśmy w rejs kajakami typu „sit on top”. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się do lasu, gdzie odbył się survival. Nauczyliśmy się budować szałasy oraz poznaliśmy sztukę przetrwania w trudnych warunkach. Następnie udaliśmy się na plaże, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami typu „sit on top”. Kolejną atrakcją były zajęcia z łączności, na których nauczyliśmy się korzystać z telefonów polowych. Wieczorem całą grupą udaliśmy się na dyskotekę.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy rowerami wodnymi po okolicznym jeziorze Łęsk. Po chwili odpoczynku pograliśmy trochę w siatkówkę oraz grę, którą ostatnio bardzo polubiliśmy, czyli mafię. Następnie pokonaliśmy tor przeszkód na segway’u i nauczyliśmy się szyfrowania niczym Enigma, a wieczorem czekała nas dyskoteka.

Herosi, grupa Pani Ani T.
Dzień rozpoczęłyśmy intensywnie, mianowicie szyfrowałyśmy wiadomości wraz z wysłannikiem Hermesa. Następnie złapałyśmy kilka promieni słońca na plaży grając oraz integrując się z innymi grupami Herosów. Przed obiadem Artemida nauczyła nas celności w strzelaniu z łuku. Popołudnie upłynęło nam pod znakiem nauki posługiwania się mieczem, a także zajęciach teatralnych. Wieczorem miałyśmy okazje świetnie się bawić na dyskotece z innymi grupami.

Herosi, grupa Pani Ani S.
Rano burzyliśmy zbudowany przez nas wcześniej mur, podczas Wielkiej Demolki. Następnie udaliśmy się na plaże, gdzie korzystając z pięknej pogody doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Następnie pokonaliśmy przeszkody na wysokości w parku linowym. Później świetnie bawiliśmy się podczas gry w Zombie, a także braliśmy udział w wystąpieniach publicznych. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani K.
Po śniadaniu odbył się paintball, podczas którego bawiliśmy się świetnie. Później korzystając ze słonecznej pogody wybraliśmy się na plaże, a tam kąpaliśmy się w jeziorze i opalaliśmy. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Dzisiaj mieliśmy także okazję nauczyć się obsługi kompasu i GPS-a. Wieczorem tanecznym krokiem udaliśmy się na dyskotekę.

Harry Potter, grupa Pani Eli B.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki do lasu. Zebraliśmy gałęzie, których użyliśmy do tworzenia mioteł. Po spacerze wybraliśmy się na lepienie z masy solnej. Powstał Zgredek i inne stworki. Gdy po kolejnych zajęciach nasze miotły były gotowe, urządziliśmy turniej trójmagiczny. Wszyscy świetnie się bawiliśmy kończąc nasza zabawę bitwa na balony z wodą. Późnym popołudniem zmagaliśmy się z wieżą skrzynek pod okiem doświadczonego instruktora. Wieczorem bawiliśmy się tworząc postacie z gliny.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Patrycji S.
Pierwszy dziś był park linowy, wszyscy przyszliśmy tor na wysokości i świetnie się bawiliśmy. Następnie udaliśmy się do lasu, aby wspólnie z instruktorem nauczyć się używania wykrywacza metalu. Słońce dziś nas rozpieszczało, więc udaliśmy się na plażę, aby popływać kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne. Później przyszedł czas na Bitwę Plemion, ognisko oraz grę terenową Świetliki.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pana Pawła Cz.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek sportowych. Następnie wszyscy mogli pokonać swoje lęki chodząc po parku linowym. Kolejnymi zajęciami okazało się w strzelanie z wiatrówek, po których udaliśmy się na plażę aby popływać w jeziorze. Na kolejnych zajęciach nauczyliśmy się obsługiwać lokalizatory GPS oraz kompas. Nasz dzień zakończyliśmy wystrzałową dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Po śniadaniu wybraliśmy się na waterballa. Zamknięci w gumowej kuli unosiliśmy się na wodzie. Następnie odbył się turniej w unihokeja, podczas którego daliśmy z siebie wszystko. Następnie czekał na nas rejs żaglówką. Mieliśmy okazję podziwiać piękne krajobrazy. Później odbyły się artystyczne w trakcie, których robiliśmy piękne poduszki z papieru. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Dzień rozpoczął się poranną rozgrzewką. Później udaliśmy się na śniadanie. Na survivalu zbudowaliśmy swoje szałasy, a także prowizoryczne meble. Tego dnia poznaliśmy też, na czym polega speedball. Bardzo nam się on spodobał. Po krótkim odpoczynku nauczyliśmy się różnych formacji podczas zajęć ze strategii i taktyki. Po smacznym obiedzie udaliśmy się na plażę, by popluskać się w jeziorze Przeszliśmy też trasy na naszym parku linowym. Dzień zakończyliśmy znakomitą zabawą na dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy Bombową Grą. Naszym zadaniem było rozwiązać jak najszybciej zadania przed wybuchem bomby. Następnie czekał na nas rejs żaglówką po jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją były zajęcia artystyczne, podczas których tworzyliśmy poduszki z papieru. Po krótkiej przerwie świetnie się bawiliśmy w waterballu. Natomiast wieczorem ruszyliśmy na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Oli R.
Po pożywnym śniadaniu ruszyliśmy na poligon. Gdy dotarliśmy na miejsce czekało na nas mnóstwo atrakcji. Jeździliśmy quadami i vikingiem po specjalnym torze, a także turlaliśmy się z górki w zorbie. Było wspaniale! Po powrocie wypłynęliśmy na jezioro Łęsk rowerkami wodnymi. Następnie skakaliśmy aż do nieba w trakcie eurobungee. Po wspólnym ognisku wybraliśmy się do lasu na nocną grę terenową – Świetliki.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Dzień był bardzo aktywny. Z samego rana pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze. Kolejnym punktem programu była nauka strzelania z łuku z Artemidą. Potem zrobiliśmy trzy graffiti związane z tematyką naszego obozu. Po zjedzonym pysznym posiłku poszliśmy zbudować wielki mur, który po kolacji zburzyliśmy, podczas Wielkiej Demolki. Przed kolacja odbyły się także zajęcia teatralne ku czci Dionizosa. Dzień zakończyliśmy dyskoteka.

VIP, grupa Pani Doroty P.
Dzisiaj odbyła się wyprawa na poligon. Wyszliśmy od razu po śniadaniu. Atrakcje były naprawdę super! Turlaliśmy się w zorbie, jeździliśmy na quadzie oraz vikingu. Pogoda nam dopisała, więc nawet się opaliliśmy. Po powrocie mieliśmy warsztaty żeglarskie, a także udaliśmy się na strzelnicę i uczyliśmy się strzelać z łuku.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Doroty J.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć tanecznych - zumby. Następnie mieliśmy grę terenową Elsa w krainie lodu. Po południu przyszedł czas na rozrywkę. Rozpoczęliśmy gry na Xboxie. Po krótkiej przerwie aktywnie uczestniczyliśmy w zajęciach integracyjnych. Odbyły się gry i zabawy, które pomogły nam się lepiej zgrać i poznać. Dzień zakończyliśmy kursem pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Klaudii B.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy na poligon. Czekały tam na nas trzy atrakcje: zorba, przejażdżka vikingiem oraz quadem. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się nad jezioro i pływaliśmy kajakami sit on top. Korzystamy z pogody i mieliśmy dużo energii, więc następnie poszliśmy na warsztaty żeglarskie, podczas których dowiedzieliśmy się całej teorii na ten temat. Jesteśmy gotowi by wykorzystać to w praktyce. Dzień zakończyliśmy integrującą dyskoteką z innymi grupami.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Marzeny O.
Z rana tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Potem skakaliśmy na trampolinach, było naprawdę fajnie! Następnie lepiliśmy figurki z gliny. Po obiedzie graliśmy w ringo, a także zrobiliśmy kolorowe witraże. Wieczorem poznaliśmy techniki samoobrony.

Harry Potter, grupa Pani Michaliny K.
Dzień zaczęliśmy od zbierania materiałów na swoje miotły, które później ozdobiliśmy. Na następnych zajęcia szukaliśmy horkruksów, a przed obiadem jeszcze uczestniczyliśmy w zajęciach plastycznych, podczas których lepiliśmy postacie, a na naszych ostatnich zajęciach rozszyfrowaliśmy zagadki z Minerwą McGonagall.

Super Militarni, grupa Pani Justyny G.
Dziś spędziliśmy bardzo aktywnie dzień. Od śniadania do obiadu byliśmy w Mrągowie, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mieliśmy okazję przejechać się jednym z wozów opancerzonych. Po powrocie strzelaliśmy z łuków, a następnie wypłynęliśmy w rej smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po przepysznym śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z łucznictwa. Każdy z nas wykazał się celnością i sprytem. Wspaniałym przeżyciem był rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie uczestniczyliśmy w lekcji survivalu, która odbyła się w lesie. Nauczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Później braliśmy udział w turnieju unihokeja, a także w warsztatach teatralnych. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny Ś.
Ten słoneczny dzień rozpoczęliśmy od zabaw z naszą panią. Następnie stoczyliśmy bitwę o Naboo, była to super gra terenowa, podczas której wykonywaliśmy własne miecze świetlne oraz bransoletki. Po plażowaniu zagraliśmy w zbijaka i kalambury. Pod koniec dnia mieliśmy okazję przejechać się z instruktorem na quadzie, a najlepszym zajęciem dzisiaj było tworzenie pojazdów kosmicznych.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Tam czekały na nas trzy atrakcje: quady, viking oraz zorba. Wszystko nam się bardzo podobało. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plaże, gdzie graliśmy w waterpolo. Następnie czekała na nas wspinaczka po ściance, a po kolacji rozpaliliśmy ognisko i piekliśmy kiełbaski. Natomiast wieczorem braliśmy udział w grze terenowej – Świetliki.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mieliśmy możliwość także przejechać się wozem opancerzonym. Po powrocie czekał na nas niesamowity paintball. Później udaliśmy się do lasu na survival, podczas którego nauczyliśmy się budować szałasy. Wieczorem ruszyliśmy na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie czekała na nas przejażdżka quadem, vikingiem oraz turlanie się w zorbie. Po obiedzie odbyliśmy trening strzelecki na strzelnicy paintballowej. Następnie udaliśmy się na wyprawę rowerami wodnymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Rano mieliśmy zajęcia taneczne, podczas których świetnie się bawiliśmy. Później poszliśmy na plaże, gdzie mogliśmy się ochłodzić po treningu w jeziorze. Udaliśmy się dzisiaj także do lasu na lekcję survivalu. Poznaliśmy sztukę przetrwania w lesie oraz nauczyliśmy się budować szałas. Przed kolacją mieliśmy zajęcia teatralne, a po posiłku tanecznym krokiem wybraliśmy się na dyskotekę.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Patrycji K.
Po śniadaniu czekał na nas wspaniały paintball. Zaraz po nim budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą należało się wspiąć. Korzystając ze słonecznej pogody udaliśmy się na plaże, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Byliśmy również w lesie, a tam uczestniczyliśmy w lekcji survivalu. Wieczorem fantastycznie bawiliśmy się na dyskotece.