RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus V (07.08-17.08.2017)

Dzień 4 - Kolorowa zabawa

Dodany: 2017.08.10

Przywitaliśmy dzisiaj czwarty dzień kolonii. Czas pędzi bardzo szybko, ponieważ mamy każdą chwilę zapełnioną zajęciami. Nie mamy czasu na nudę!

Militarni, grupa Pana Rafała M.
Dzisiaj czekały na nas zajęcia z samoobrony. Poznaliśmy wiele przydatnych chwytów, dzięki którym nikt nam nie jest już straszny. Następnie odbyliśmy niesamowitą przejażdżkę quadem po specjalnym torze, który wcale do łatwych nie należał. Jednak spisaliśmy się świetnie. Później strzelaliśmy z łuków prosto do tarcz, natomiast wieczorem udaliśmy się do lasu na grę terenową – Świetliki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny W.
Dziś mieliśmy okazje budować fantastyczne budowle z klocków w rozmiarze XXL. Bawiliśmy się wspaniale! Podczas gry w twistera, chińczyka i scrabble nasze emocje sięgały zenitu, ponieważ były to Mega Gry. Stworzyliśmy kolorowe plakaty, informujące o zbliżającej się olimpiadzie sportowej w Kulce. Na plakatach przedstawiliśmy konkurencje, które odbędą się podczas zawodów. Poznaliśmy dziś także techniki samoobrony. Dzięki nim będziemy wiedzieć jak ustrzec się przed atakiem wroga!

Herosi, grupa Pani Ani T.
Dzień rozpoczął się od wspólnego treningu śpiewu ze wszystkimi grupami herosów. W bloku kolejnym tworzyłyśmy skrzynkę, która została wykorzystana do Poczty kolonijnej, jako wzorowe dzieci Hermesa. Przednie obiadem świetnie bawiłyśmy się na meczu paintballa. Popołudniu miałyśmy okazje stworzyć własne projekty tatuaży, a następnie wykonać je z henny. Ponadto nauczyłyśmy się sztuki przetrwania. Po kolacji tworzyłyśmy logo obozu podczas zajęć graffiti.

Harry Potter, grupa Pani Eli B.
Rano wyczarowaliśmy olbrzymie bańki mydlane. Następnie Pani Andżelika nauczyła nas robić bransoletki. Wszyscy sobie nawzajem pomagaliśmy i wyszły arcydzieła. Po obiedzie śpiewaliśmy wszyscy razem nasze ulubione przeboje na karaoke. Później urządziliśmy zabawy sportowe – quidditcha. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Doroty J.
Kolejny dzień minął. Rozpoczęliśmy go od nauki robienia tatuaży z henny. Każda z nas miała okazję zaprojektować swój własny tatuaż, a następnie go wykonać. Następnie poznaliśmy przeróżne gry, które były związane, z różnymi kulturami świata. Mieliśmy dziś także okazję poruszać się po wodzie w kuli śnieżnej z Anną i Kristoffem - waterball. Po obiedzie mieliśmy karaoke, a później tworzyliśmy własne maseczki kosmetyczne. Dzień skończyliśmy ogniskiem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Oli K.
Rano graliśmy wspólnie w gry planszowe. Następnie poszliśmy na żyroskop - było super! Potem poszliśmy na warsztaty żeglarskie, a po obiedzie na grę terenową, Ranny Lotnik do lasu. Później był czas na odpoczynek przy grze w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy warsztatami artystycznymi z robienia witraży.

Summer Challenge, grupa Pani Oli R.
Dzisiaj braliśmy udział w zajęciach z samoobrony, podczas których nauczyliśmy się wielu przydatnych chwytów. Następnie udaliśmy się na symulator lotów kosmicznych – żyroskop. Bawiliśmy się świetnie! Braliśmy udział także w paintballu, a wieczorem odbyła się gra Leśna Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eweliny K.
Dzisiaj braliśmy udział w olimpiadzie sportowej. Były przeróżne konkurencje, w których aktywnie uczestniczyliśmy. Strzelaliśmy także z wiatrówek do celu. Mieliśmy możliwość po raz kolejny potrenować nasze celne oko. Dzień zakończyliśmy grą terenową – Świetliki.

Herosi, grupa Pani Ani S.
Po śniadaniu razem z innymi herosami ruszyliśmy do Cool Clubu na karaoke. Wyśpiewaliśmy się za wszystkie czas! Odbył się dzisiaj turniej w unihokeja, podczas którego daliśmy z siebie wszystko. Na kolejnych zajęciach tworzyliśmy logo naszej grupy w trakcie trwania zajęć z graffiti. Naszą ostatnią atrakcją dzisiaj był wspaniały paintball.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Uczestniczyliśmy dzisiaj w zajęciach ze strategii i taktyki. Zdobyta wiedza przydała nam się podczas potyczki paintballowej. Mieliśmy okazję dzisiaj także jeździć na segway’u. Pokonaliśmy bardzo sprawnie stworzony dla nas tor. Po wieczornej grze paintballowej udaliśmy się do lasu na desant.

VIP, grupa Pani Klaudii B.
Rano wybraliśmy się na strzelnicę, gdzie poznaliśmy budowę wiatrówki i strzelaliśmy w tarcze. Następnie mieliśmy paintballa, podczas którego wystrzeliliśmy 50 kulek. Po obiedzie byliśmy nad jeziorem, a stamtąd wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Zaraz potem mogliśmy poczuć się jak gladiatorzy walcząc na specjalnej macie, gąbkowymi lancami. Po kolacji mieliśmy czas na zajęcia z wychowawcą. Graliśmy miedzy innymi w mafie. Wieczorem wybraliśmy się na grę terenowa Świetliki.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Patrycji K.
Z rana mieliśmy czas by dokładnie uporządkować nasze pokoje. Mogliśmy sprawdzić swój talent muzyczny i pośpiewać na karaoke. Dalej graliśmy w tysiąc białych kart z grupą Pani Ani. Każdy tworzył pięć swoich kart, a następnie mogliśmy nimi zagrać, niektóre zadania były naprawdę fajne i śmieszne. Odbyły się także zajęcia z orientacji w terenie, na których nauczyliśmy się posługiwać kompasem, GPS-em, a także wyznaczać azymuty. Po obiedzie zagraliśmy w piłkę nożną i naszą ulubioną grę ninja czy mafia. Mieliśmy także bardzo ciekawe zajęcia z samoobrony z Panią Olą, na których poznaliśmy różne chwyty i triki, które oby nigdy nie musiały się przydać w prawdziwym życiu. Mamy nadzieję, że jutro przywita nas super pogoda, czekamy na kolejne wyzwania.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od rozśpiewania się na karaoke. Następnie wraz z inną grupą zagraliśmy w wcześniej nam nieznaną grę - tysiąc białych kart, po czym zaprojektowaliśmy własne tatuaże i za pomocą henny przenieśliśmy je na skórę. Po obiedzie podzieliliśmy się na grupy i rozegraliśmy grę w flagę na polu paintballowym, a potem wpłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro. Pod wieczór wraz z instruktorem zagraliśmy w grę nocną - Uwolnić VIP-a.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pana Pawła Cz.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki quadami w trudnym terenie. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność podczas strzelania z łuku. Kolejnymi zajęciami były gry integracyjne tak jak mafia oraz ninja. Później wszyscy udaliśmy się na wycieczkę kajakami po jeziorze. Nasz dzień zakończyliśmy bardzo fajną grą, która nazywa się Zombie.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Dzisiaj tuż po śniadaniu projektowaliśmy prawdziwe stroje ninja. Chwilę później odbyliśmy ekscytujące walki sumo w specjalnych strojach na miękkiej macie. Korzystając z lepszej pogody zagraliśmy w berka, zombie, a po pysznym obiedzie zabraliśmy się za szyfrowanie wiadomości w profesjonalny sposób! Po krótkiej przerwie na ugaszenie pragnienia strzelaliśmy z procy do celu. Po kolacji zagraliśmy w gry ruchowe na xboxie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami z teorii żeglarstwa. Poznaliśmy różne wiatry oraz węzły. Następnie poszliśmy na żyroskop, który przeniósł nas w kosmos. Później malowaliśmy żywioły bez użycia dłoni, podczas warsztatów artystycznych. Później spędziliśmy czas na zabawach z wychowawca i jeździliśmy na quadach.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Ten czwartek był pełen emocji. Z rana, wraz z innymi herosami mieliśmy warsztaty śpiewu z muza Melpomena, czekała nas bitwa karaoke. Kolejnym punktem planu był wodny trening z Posejdonem - każda miała szansę wejść do waterballa. Przed i po obiedzie miałyśmy wspólne zajęcia w grupie - pograłyśmy w Kronosa, mafie, dowiedziałyśmy się o sobie kilku nowych rzeczy. Przed kolacja odbyły się zajęcia z samoobrony - już wiemy jak dobrze się obronić. Po zjedzonym posiłku zorganizowaliśmy wielki turniej planszówek.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzisiaj razem z innymi herosami udaliśmy się na wspólne karaoke, a następnie w swojej grupie graliśmy w herosową mafie. Później odbyliśmy rejs smoczą łodzią po jeziorze i uczestniczyliśmy w zajęciach z pierwszej pomocy. Na zakończenie dnia bawiliśmy się w waterballu.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Dzień minął nam bardzo szybko. Nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek pod okiem instruktorki. Wykonaliśmy też naszą obozową flagę, która wyszła nam pięknie. Nasz obóz nazwaliśmy: „Trzynastu Pancernych i Raks”. Na koniec graliśmy w paintball.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Gdy wstaliśmy rano byliśmy zadowoleni z wczorajszej dyskoteki. Po porannej zbiórce poszliśmy na śniadanie, po którym mieliśmy teorię z żeglowania. Poznaliśmy różne rodzaje wiatrów oraz węzłów. Później wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi, a po powrocie czekała na nas emocjonując przejażdżka quadem. Wieczorem mieliśmy okazję przenieść się w kosmos, podczas żyroskopu.

VIP, grupa Pani Doroty P.
Zaraz po śniadaniu walczyliśmy gąbkowymi lancami, jako gladiatorzy. Później odbyły się zajęcia ze zdrowego odżywiania, podczas których porównywaliśmy zły i dobry tryb życia oraz jakie są ich konsekwencje. Następnie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Po obiedzie rozruszał nas mega twister. Później wypłynęliśmy w rejs żaglówką. To było mega przeżycie! Wieczorem czekała na nas nocna gra terenowa Świetliki.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Ten dzień był dla nas bardzo interesujący. Po przepysznym śniadaniu udaliśmy się do Cool Baru na karaoke. Śpiewaliśmy same znane przeboje i bawiliśmy się wspaniale razem z innymi herosami. Po krótkiej przerwie graliśmy w mafię, a następnie braliśmy udział w kursie pierwszej pomocy. Po obiedzie budowaliśmy własny mur, który później będzie należało zburzyć. Naszą ostatnią dzisiaj był park linowy.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Marzeny O.
Rano budowaliśmy konstrukcje z klocków lego. Potem tworzyliśmy bransoletki z kolorowych gumeczek. Następnie chodziliśmy po ośrodku, szukając zadań, które należało rozwiązać. Po obiedzie śpiewaliśmy piosenki na karaoke. Na plaży opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Wieczorem odbyło się ognisko. Piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Harry Potter, grupa Pani Michaliny K.
Po śniadaniu wybraliśmy się na zajęcia z animatorką, podczas których układaliśmy mega jengę. Następnie uczyliśmy się technik samoobrony, a po obiedzie prezentowaliśmy nasze zdolności wokalne na karaoke. Później wykonywaliśmy bransoletki przyjaźni, a także naszych domów. Dzień zakończyliśmy przy ognisku, piekąc kiełbaski.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny Ś.
Bawiliśmy się dzisiaj fantastycznie! Budowaliśmy piękne budowle, figurki Star Wars z klocków lego. Bardzo nam się podobała lekcja antygrawitacyjna na żyroskopie. Po pysznym obiedzie stworzyliśmy własne gry planszowe. Wieczorem odbyło się wspólne ognisko.

Super Militarni, grupa Pani Justyny G.
Kolejny dzień atrakcji zaczęliśmy bardzo aktywnie. Każdy z nas mógł się przejechać segway’em po przygotowanym torze. Następnie ćwiczyliśmy strategię i taktykę na terenie leśnym, gdzie nauczyliśmy się jeszcze lepszej współpracy ze sobą. Później bawiliśmy się w waterballu, a kolejną atrakcją były skrzynki. Budowaliśmy z nich ogromną wieżę i się na nią wspinaliśmy. Po kolacji odbyło się starcie gladiatorów.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj udaliśmy się do lasu na kolejną część survivalu. Nauczyliśmy się rozpalać ognisko na parę sposobów, bez użycia zapalniczek czy zapałek. Następnie udaliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajkami typu „sit on top”. Później odbyła się gra Ranny Lotnik, podczas której poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy, a także udzieliliśmy wsparcia poszkodowanym. Wieczorem braliśmy udział w nocnej potyczce paintballowej.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia własnych przypinek. Następnie poznaliśmy sztukę szyfrowania, podczas Enigmy. Stworzyliśmy zadania, które później chowaliśmy, aby druga grupa je rozszyfrowała i rozwiązała. Przed obiadem wypłynęliśmy w rejs rowerkami wodnymi, a po powrocie skakaliśmy aż do nieba w czasie eurobungee. Przed snem pograliśmy w super grę terenową „Leśna Pułapka”.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Naszymi pierwszymi zajęciami dzisiaj była samoobrona. Nauczyliśmy się jak radzić sobie w sytuacji zagrożenia. Po obiedzie wyszło słońce i wzięliśmy udział w konkursie celności na strzelnicy paintballowej. Później spędziliśmy wspólnie czas na zabawie w "Wilka i Pasterza". Gra bardzo nam się podobała. Wieczorem wzięliśmy udział w pierwszej potyczce paintballowej. Na polu zmierzyliśmy się z grupą z campu igloo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Patrycji S.
Kolejny dzień za nami. Rozpoczęliśmy od lekcji samoobrony z Panią Olą, która pokazała nam wiele technik. Następnie wykonaliśmy aktywne plakaty, potem każdy pokój zaprezentował swój. Po obiedzie bawiliśmy się w gry integracyjne. Przed kolacją świętowaliśmy dziesiąte urodziny Ani. Napompowaliśmy balony i kupiliśmy słodycze. Na sam koniec został unihokej. To był świetny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć artystycznych, podczas których tworzyliśmy własne przypinki, które będą super pamiątką z kolonii. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie odbył się survival. Uczyliśmy się rozpalać ognisko za pomocą krzesiwa. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie trenowaliśmy naszą celność strzelając z łuku. Po zakręconym żyroskopie mieliśmy grę terenową – Świetliki.