RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus V (07.08-17.08.2017)

Dzień 5 - Świetne humory nas nie opuszczają

Dodany: 2017.08.11

Obudziło nas piękne słonko, dzięki którym jeszcze z większym zapałem uczestniczyliśmy w zajęciach. Przywitaliśmy dzień piąty.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Doroty J.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć plastycznych. Naszym zadaniem było wykonanie grupowo plakatu, który miał dotyczyć Krainy Lodu. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie wspólnie cieszyliśmy się słoneczna pogodą. Po obiadku wykonywaliśmy samodzielnie bransoletki szczęścia. Następnie zostały przeprowadzone gry i zabawy, które zintegrowały nasza grupę.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie czekała nas przejażdżka quadami, vikingiem oraz zorbing. Po obiedzie odpoczęliśmy płynąc kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, a następnie szybciutko się przebraliśmy i spróbowaliśmy jazdy quadami na specjalnym torze. Wieczorem wraz z instruktorem rozwiązaliśmy zagadki podczas leśnej pułapki. Cały dzień minął nam bardzo szybko, a pogoda całe szczęście nam dopisała.

Harry Potter, grupa Pani Eli B.
Dziś nasze przygody rozpoczęły się w parku liniowym. Testowaliśmy naszą odwagę wspinając się po licznych przeszkodach. Potem testowaliśmy naszą umiejętność pracy w grupie szukając więźnia Azkabanu. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży. Późne popołudnie i wieczór wypełniły nam zabawy w turnieju trójmagicznym i gra integracyjna z kolegami z innych grup.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy wędrówką po okolicy, oczywiście z pełnymi brzuchami po śniadaniu. Następnie miałyśmy zajęcia z graffiti i mogłyśmy zmalować różne cuda. Później musiałyśmy wykazać się odwagą i wspiąć się na ściankę. Po kolacji czekała na nas nocna przeprawa przez las, czyli przygoda w labiryncie Dedala.

Herosi, grupa Pani Ani T.
Czwarty dzień zajęć programowych rozpoczął się od wyjścia części grupy na poligon część, która została na ośrodku korzystała z pięknej pogody podczas spaceru oraz wspólnych gier i zabaw. Po obiedzie miałyśmy okazję zbudować mini mur, który jutro zniszczymy. Później świetnie bawiłyśmy się na zagadka logicznych zdobywając punkty do wielkiego starcia herosów. Wieczorem, tuż po kolacji czekała na nas przeprawa przez Labirynt Dedala.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Kolejny dzień na kolonii zaczęliśmy od walki w sumo! Założyliśmy magiczne stroje na siebie i poczuliśmy się jak japońscy zawodnicy. Rywalizacji nie było końca! Na następnych zajęciach pełni humoru poszliśmy na trening łuków. Każdemu szło bardzo dobrze, więc nie możemy doczekać się zawodów! Przed obiadem udało nam się jeszcze popływać na kajakach turystycznych! Przepiękna pogoda pozwoliła nam na przepiękne wspomnienia. Na kolejne zajęcia wybraliśmy się do lasu. Tam nauczyliśmy się korzystać z wykrywaczy metalu! Podzieleni zostaliśmy na dwie drużyny i do wykonania mieliśmy zadania znalezione w lesie. Super zabawa w przyjemnym chłodzie. Dzisiaj w przepiękna pogodę udało się nam również wykąpać w jeziorze! Niezapomniane przeżycie! Przed spaniem mieliśmy okazje zamienić się w gladiatorów! Również poczuliśmy moc rywalizacji! Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Dzień stał pod znakiem relaksu. Tuż po śniadaniu zagraliśmy mecz siatkówki, po przerwie na ugaszenie pragnienia zabraliśmy się za robienie statków origami, a później pięknie je przyozdobiliśmy. Później zagraliśmy w piłkę nożną, a następnie poszliśmy na obiad. Po posiłku wylegiwaliśmy się na plaży i kąpaliśmy w jeziorze. Na koniec dnia strzelaliśmy z łuków i budowaliśmy fantastyczne budowle z klocków Lego.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny W.
Poranek spędziliśmy na bardzo długim spacerze po lesie, podczas którego podziwialiśmy piękno przyrody. Mogliśmy pooddychać świeżym powietrzem i zrelaksować się wśród natury. Na zajęciach z instruktorką mieliśmy okazje strzelać z łuku. Zapoznaliśmy się z regulaminem oraz zasadami oddawania strzałów i po tak profesjonalnym szkoleniu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Oli K.
Dzień był bardzo interesujący. Rozpoczęliśmy go pływaniem kajakami turystycznymi, a następnie waterballem. Przed obiadem zajmowaliśmy się doświadczeniami z wodą na warsztatach chemicznych. Potem poszliśmy na plaże kąpać się i opalać. Przed kolacja strzelaliśmy z wiatrowe, a na zakończenie dnia graliśmy w zombie i piłkę nożną. Ogólnie ten dzień należał do żywiołu wody.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami w laboratorium. Stworzyliśmy magiczny ogród i zrobiliśmy eksperymenty chemiczne. Następnie poszliśmy do lasu by nauczyć się pierwszej pomocy, a także zrobiliśmy własnoręczne nosze. Później uczyliśmy się korzystać z GPS-a i kompasu. Dzień spędziliśmy miło w swojej grupie.

Summer Challenge, grupa Pani Oli R.
Dzisiaj była piękna pogoda. Swoją przygodę zaczęliśmy od pływania smocza łodzią. Było super. Zobaczyliśmy podwójne dno kulkowego jeziora. Następnie szukaliśmy skarbów wykrywaczem metalu. Jeździliśmy także na quadach oraz pływaliśmy w jeziorze pod okiem ratowników. Po kolacji uczyliśmy się używać GPS-a oraz kompasu. Wieczorem zmęczeni i szczęśliwi poszliśmy spać.

VIP, grupa Pani Klaudii B.
Piątek zaczęliśmy od waterballa. Każdy z nam miał okazje wejść do ogromnej kuli, która była na basenie. Ciężko było się utrzymać na nogach, ale świetnie się bawiliśmy. Następnie mieliśmy eurobungee, tutaj to były akrobacje! Potem mieliśmy warsztaty żeglarskie, na których poznaliśmy działanie wiatrów na zagłówki. Po obiedzie korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plaże by popływać, poopalać się, ale też pograć w siatkówkę i uno. Mając dużo siły rozegraliśmy jeszcze rozrywki w dwa ognie. Po kolacji mieliśmy ognisko. Zabawy, śpiewy i oczywiście kiełbaski.

VIP, grupa Pani Doroty P.
Dzień zaczęliśmy na strzelnicy paintballowej. Każda z nas miała pięćdziesiąt kulek żeby trafić w środek tarczy. Prawie wszystkim się udało. Po strzelaniu uczyliśmy się na warsztatach żeglarskich jak poruszać żaglami względem wiatru. Później był waterball. Było wyśmienicie! Po obiedzie byłyśmy w lesie na zajęciach z survivalu. Budowanie szałasu było dość trudne, ale jakoś dałyśmy radę. Tuż przed kolacją chwilka na plaży w słońcu i kąpiel w jeziorze. Wieczorem jeszcze trochę rozrywki - próba sił na żyroskopie!

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
W końcu nadszedł dzień, podczas którego udaliśmy się na poligon. Tam do dyspozycji mieliśmy aż pięćset kulek do paintballa. Gra była bardzo intensywna i ekscytująca. Po powrocie zjedliśmy obiad i poszliśmy na Bitwę Plemion. Po walce o totem wykąpaliśmy się w jeziorze. To był ciężki, ale świetny dzień!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj byliśmy na zumbie. Wykonywaliśmy ćwiczenia w rytmie muzyki. Następnie lepiej poznaliśmy pracę detektywa i analizowaliśmy odciski palców. Po obiedzie byliśmy na plaży, a tam opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Potem poszliśmy na spacer do lasu. Wieczorem graliśmy w mega jengę i twistera.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzień rozpoczęliśmy ćwiczeniem naszych umysłów na zagadkach logicznych. Następnie wspólnie udaliśmy się na podróż kajakami, po których staraliśmy się wspiąć na samą górę ścianek wspinaczkowych. Udaliśmy się też na pole do paintballa gdzie rozegraliśmy 3 rozgrywki gry o flagę. Wieczorem wszystkich herosów czekała gra terenowa - Świetliki, na które nie mogliśmy się doczekać.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny Ś.
Po porannych, sportowych zajęciach takich jak ringo, piłka nożna, udaliśmy się na naszą kulkową plaże. Tam korzystając z pogody wylegiwaliśmy się na ręcznikach i kąpaliśmy się w wodzie. Po obiedzie graliśmy w naszą ulubioną zabawę – zombie, było bardzo śmiesznie. Nasz dzień zakończyliśmy robiąc figurki z gliny i ucząc się samoobrony z instruktorką.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Od dzisiejszego dnia zaczęły się dodatkowe pakiety z atrakcjami, dlatego część naszej grupy była na poligonie, gdzie odbyły się zajęcia na quadach, zorbie i vikingu oraz na żyroskopie. Reszta dziewczyn wspólnie spędziła czas. Miałyśmy bitwę na balony z woda, byłyśmy także na plaży. Po obiedzie zaczęły się prawdziwe herosowe zajęcia – tworzyłyśmy własne tatuaże z henny. Potem każda z nas mogła spróbować swoich sił na parku liniowym. Po kolacji odbyły się zajęcia z samym Posejdonem, który uczył nas pierwszej pomocy. Wieczorem odbyła się gra nocna - w Labiryncie Dedala.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Jesteśmy tu już czwarty dzień i ciągle uczymy się czegoś nowego. Od samego rana tworzyliśmy piękne witraże na szkle, pływaliśmy kajakami i graliśmy w grę z pierwszej pomocy, podczas której musieliśmy opatrywać rannych kolegów. Oprócz tego korzystając z pogody wybraliśmy się na plaże, gdzie miło spędziliśmy czas w grupie. Dzień zakończyliśmy grą paintballową, podczas której musieliśmy zdobyć flagę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eweliny K.
Dzisiaj po zjedzonym śniadaniu jeden z naszych kolegów udał się na pakiet, a my w tym czasie udaliśmy się do lasu na spacer, a także bawiliśmy się na placu zabaw. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, a następnie graliśmy w mega gry. Wieczorem udaliśmy się na ognisko.

Harry Potter, grupa Pani Michaliny K.
Po śniadaniu wybraliśmy się na grę terenową, podczas której szukaliśmy więźnia Azkabanu. Po odnalezieniu czekała na nas nagroda w formie słodyczy. Na następnych zajęciach skakaliśmy aż do nieba, w czasie eurobungee. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży, a później braliśmy udział w turnieju sportowym. Wieczorem odbyły się zajęcia integracyjne.

Super Militarni, grupa Pani Justyny G.
Kolejny dzień obozu przyniósł nam mnóstwo ciekawych wrażeń. Od śniadania do obiadu byliśmy na poligonie, gdzie czekały na nas takie atrakcje jak przejażdżka vikingiem czy quadem oraz turlanie się w zorbie. Pogoda była wspaniała! Po powrocie udaliśmy się na obiad, po którym ruszyliśmy na plażę, gdzie mogliśmy trochę odpocząć i się schłodzić w jeziorze. Dzień podsumowaliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Herosi, grupa Pani Ani S.
Dzisiejszą, piękną pogodę wykorzystaliśmy najlepiej jak potrafiliśmy. Najpierw rozegraliśmy mecz w siatkówkę razem z inną grupą, a później czekała na nas baloniada. Było mnóstwo śmiechu i zabawy. Po wysiłku fizycznym mieliśmy okazję odpocząć na plaży. Po obiedzie sprawdziliśmy nasz umysły rozwiązując zagadki logiczne, a potem poszliśmy do lasu na survival. Nauczyliśmy się budować własne szałasy, które wyglądały fenomenalnie. Wieczorem czekało na nas strzelanie z procy oraz niesamowita gra nocna – W Labiryncie Dedala.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj od rana graliśmy w przeróżne gry w grupie. Dzięki nim wszyscy bardziej się zgraliśmy i lepiej poznaliśmy. Następnie odbył się turniej w piłkę nożną. Potem udaliśmy się na zajęcia z strzelania z wiatrówki, dzięki którym poćwiczyliśmy naszą celność. Wieczorem stworzyliśmy tratwy i przepłynęliśmy nimi jezioro.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po śniadaniu ruszyliśmy całą grupą na poligon. Tam czekało na nas mnóstwo atrakcji! Jeździliśmy na quadach oraz w vikingu, a także turlaliśmy się w zorbie. Bawiliśmy się tam wspaniale! Po powrocie poszliśmy na obiad, który zjedliśmy ze smakiem, aby zregenerować siły. Później poszliśmy na plażę ochłodzić się w jeziorze, a zaraz potem do lasu na survival. Po kolacji odbyło się wspaniałe ognisko.

Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu uczestniczyliśmy w zajęciach z GPS-u. Szukaliśmy zadania i je rozwiązywaliśmy. Następnie pokonywaliśmy przeszkody na wysokości w parku linowym. Po obiedzie wybraliśmy się na plaże, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Później graliśmy emocjonujący mecz w siatkówkę, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. Następnie poszliśmy na plaże, skąd wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Po powrocie udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu. Nauczyliśmy się budować szałasy oraz poznaliśmy sztukę kamuflażu. Po obiedzie pokonaliśmy tor na wysokości w parku linowym, a później udaliśmy się znowu na plaże jednak tym razem, aby odpocząć. Wieczorem urządziliśmy sobie ognisko.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Słoneczne przedpołudnie spędziliśmy na poligonie. Wystrzelaliśmy aż pięćset kulek. Graliśmy m. in. w "skrzynie" i "terminatora". Po obiedzie wypoczęliśmy na plaży, a później w lesie uczyliśmy się o strategii i taktyce. Wiedza ta przyda nam się podczas potyczek paintballowych. Po kolacji grupowo graliśmy w nasza nowa ulubiona grę "Pasterza i wilka".

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pana Pawła Cz.
Dzień rozpoczęliśmy od spaceru po lesie. Następnie mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności w zawodach sumo. Większość czas dzisiaj spędziliśmy na grach i zabawach w grupie. Dzień zakończyliśmy grą nocną – Desant, podczas której mogliśmy wykazać się wszystkimi zdobytymi umiejętnościami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Patrycji S.
Rano udaliśmy się na pieszą wycieczkę do Starych Kiejkut, odwiedziliśmy sklep oraz świetny plac zabaw. Po obiedzie poszliśmy do lasu i poznawaliśmy techniki survivalu. Potem udaliśmy się na plażę. Nie obyło się bez kąpieli oraz świetnych zabaw w grupie. Po kolacji kolejna gra terenowa o nazwie Leśna Pułapka. Było super!

Obóz Paintballowy, grupa Pani Patrycji K.
Piątek dla nas rozpoczął się mega intensywnie. Posileni poszliśmy na poligon, gdzie zagraliśmy kilka różnych gier paintballowych. Było ekstra. Pogoda na szczęście nam dopisała. Mogliśmy także zrealizować na poligonie wykupiony przez nas pakiet super aktywny plus. Po powrocie i obiedzie mogliśmy się popluskać i ochłodzić w wodzie na plaży. Wieczorem odbyła się także gra – Bitwo o Sztandar.