RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus V (07.08-17.08.2017)

Dzień 6 - Ahoj przygodo!

Dodany: 2017.08.12

Za nami już połowa kolonii. Zachwyceni programem i głodni przygód aktywnie uczestniczymy we wszytki zajęciach.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Najpierw spędziliśmy czas na robieniu baniek, ale nie takich standardowych tylko w rozmiarze XXL. Następnie malowaliśmy witraże 3D. Zabawa wszystkim się bardzo podobała. Resztę dnia spędziliśmy z nasza wychowawczynią grając w przeróżne gry zespołowe. Dzień zakończyliśmy potyczką paintballową.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj z rana robiliśmy laurki dla ratownika, który miał urodziny. Potem graliśmy we frisbee. Byliśmy dobrani w pary i rzucaliśmy plastikowym krążkiem. Po obiedzie graliśmy w piłkę siatkową i ringo. Bawiliśmy się także w berka i murarza. Wieczorem przygotowywaliśmy plakaty promujące nasze pokoje.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Dzień zaczął się niezwykle przyjemnie, po pysznym śniadaniu poszliśmy na plażę pokapać się i zrelaksować. Niestety pogoda szybko się popsuła. Udało nam się jednak utrzeć jej nosa organizując korytarzową dyskotekę w pawilonie. Po obiedzie lepiliśmy z prawdziwej gliny smoki, czarodziejów, czy wymyślne naczynia. Przyszedł też czas na zajęcia z samoobrony, czyli bardzo wartościową lekcję życia. Dowiedzieliśmy się wielu ważnych rzeczy, lecz mamy szczera nadzieję, że nigdy nie będziemy musieli z niej skorzystać.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Dzisiaj rano, po przepysznym śniadaniu graliśmy w baloniadę. Towarzyszyło temu dużo śmiechu i dobrego humoru. W tym czasie osoby z wykupionymi pakietami realizowali je z wielką przyjemnością. Później tworzyliśmy piękne tatuaże z henny, a następnie poszliśmy na plażę, aby troszeczkę odpocząć. Później tworzyliśmy hymn naszego obozu oraz herb naszego domu. Braliśmy dzisiaj udział w paintballu.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na waterball. W ogromnych kulach, nadmuchanych powietrzem unosiliśmy się na wodzie. Następnie udaliśmy się na plaże, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami. Przed obiadem nauczyliśmy się korzystać z kompasu i GPS-a, a po posiłku każdy z nas narysował laurkę dla naszej pani. Dzisiaj także rozegraliśmy mecz w unihokeja. Była to super zabawa na świeżym powietrzu!

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po śniadaniu i porządkach niektórzy z nas ruszyli realizować wykupione pakiety, a reszta w tym czasie grała razem z drugą grupą w siatkówkę oraz zbijaka. Po obiedzie rozpoczęliśmy kolejny etap survivalu, a następnie uczyliśmy się obsługi kompasu i GPS-a. Wieczorem braliśmy udział w nocnej grze – Mafia.

Harry Potter, grupa Pani Michaliny K.
Po śniadaniu wybraliśmy się na plaże. Odpoczywaliśmy, opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Następnie pokonywaliśmy tor na wysokości w parku linowym. Później braliśmy udział w grze terenowej, podczas której wykonywaliśmy zadania, aby otworzyć komnatę tajemnic. Po obiedzie szukaliśmy ukrytych skarbów przy życiu wykrywacza metalu. Dzień zakończyliśmy grami na konsoli.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eweliny K.
Rano malowaliśmy flagi grup, a następnie graliśmy w przeróżne gry drużynowe. Dzisiaj również dowiedzieliśmy się jak udzielać pierwszej pomocy, gdy ktoś jest ranny. Przed kolacją aktywnie spędziliśmy czas na quadach, a po kolacji zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami.

Super Militarni, grupa Pani Justyny G.
Dzisiejsze przedpołudnie wypełniły nam przyjemne zajęcia takie jak: konkursy, quizy i zabawy. Część osób była na zajęciach pakietowych, a reszta integrowała się w grupie. Po obiedzie każdy miał szansę sprawdzić się w strzelaniu z wiatrówek. Podsumowaniem dnia była nocna gra terenowa „Mafia”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny Ś.
Po porannych porządkach i zajęciach sportowych mieliśmy survival. Pan nauczył nas rozpalać ognisko i budować szałas. Po obiedzie budowaliśmy wspaniałe ściągacze, a następnie odbył się wyścig i sprawdzaliśmy, który pojazd jest najszybszy. Na koniec dnia mieliśmy okazję sprawdzić swoje umiejętności i wykazać się wyobraźnią. Tworzyliśmy piękne maski z gipsu.

VIP, grupa Pani Doroty P.
Dzień rozpoczął się od rejsu żaglami. Później zmierzyliśmy się ze ścianką wspinaczkową. Następnie mieliśmy okazję przejechać się po specjalny torze quadem. Po obiedzie graliśmy w przeróżne gry, dzięki którym miło spędziliśmy czas. Dzisiaj pokonaliśmy przeszkody w parku linowym. Po kolacji czekał na nas gra w zbijaka razem z innymi grupami. To był wspaniały dzień!

Herosi, grupa Pani Ani S.
Dzień zaczęliśmy grą w herosowe, „Kim jestem”. Wypisaliśmy mnóstwo postaci z mitologii i książki, po czym zaczęliśmy zgadywać bohaterów. Następnie odbył się turniej w ringo. Razem z innymi herosami bawiliśmy się świetnie! Później rewelacyjnie spędziliśmy czas w waterballu. Biegaliśmy, skakaliśmy w dużych gumowych kulach wypełnionych powietrzem. Strzelaliśmy dzisiaj także z łuku, a wieczorem wymyśliliśmy swój hymn obozowy.

Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki, które odbyły się w lesie. Na rozluźnienie udaliśmy się na plaże, gdzie miło upłynął nam czas. Następnie całą grupa poszliśmy do Cool Clubu, a tam obejrzeliśmy film. Resztę dnia spędziliśmy grając w przeróżne gry i zabawy na świeżym powietrzu. To był super dzień!

Harry Potter, grupa Pani Eli B.
Dzień zaczęliśmy od kąpieli i opalania się nad jeziorem. Później testowaliśmy nasze umiejętności strzeleckie. Uczyliśmy się strzelać z łuku. Dzisiaj także odkryliśmy komnatę tajemnic, ale aby ją otworzyć musieliśmy rozwiązać zadania. Nie było to proste, jednak spisaliśmy się świetnie! Dzień zakończyliśmy integrując się z innymi grupami w czasie rozgrywek sportowych.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dziś ponownie strzelaliśmy z łuków, tym razem była to część konkurencji między wszystkimi herosami. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie śpiewaliśmy "Sto lat" jednemu ratownikami. Kolejny raz przegraliśmy w "Grę", a także wymyślaliśmy hymn obozowy. Resztę dnia spędziliśmy na grze w Kronosa oraz wymyślaliśmy sobie wyzwania na śmieszne zdjęcia grupowe.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć linowych, na których układaliśmy skrzynki, a jednocześnie się po nich wspinaliśmy. Następnie zaprojektowaliśmy swoje graffiti, po czym przenieśliśmy je na specjalnie przygotowaną ścianę. Poznaliśmy także tajniki przetrwania podczas zajęć z survivalu, a pomimo chwilowego deszczu dobrze się bawiliśmy w mafię, stworzyliśmy flagę grupy oraz przygotowaliśmy łódki origami z okazji urodzin ratownika. Wieczorem natomiast wybraliśmy się na grę, w której celem było rozwiązanie zagadki.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Doroty J.
W dniu dzisiejszym mieliśmy zajęcia plastyczne, na których robiliśmy laurki, a także malowaliśmy rysunki związane z Krainą Lodu. Następnie udaliśmy się na wyprawę na lodowy wierch. Uczestniczyliśmy w zajęciach, na których wspinaliśmy się po skrzynkach. Po obiadku mieliśmy warsztaty robienia makijażu. Na sam koniec dnia odbyła się mini lekcja aktorstwa z Anną.

Herosi, grupa Pani Ani T.
Kolejny dzień Obozu Herosów rozpoczął się od baloniady, czyli przerzucaniu balona napełnionego woda przez siatkę. Mieliśmy okazję poznać techniki kamuflażu oraz metod rozpalenia ognia, a także typów ognisk. Przed obiadem wspólnie rozpoczęliśmy pisanie hymnu obozu. Po obiedzie świetnie bawiliśmy się w kulach, które pozwoliły nam chodzić po wodzie. Po kolacji spędziliśmy czas na rozmowach.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Patrycji K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć, na których nauczyliśmy się i poćwiczyliśmy strzelanie z wiatrówek. Każdy otrzymał swoją tarcze, do której strzelał, dzięki czemu mogliśmy porównać naszą celność. Następnie skorzystaliśmy z ładnej pogody i poszliśmy na plażę. Udało nam się także wykonać stateczki z origami dla ratownika, który miał dzisiaj urodziny. Była to dla niego super niespodzianką. Wieczorem wyszliśmy na grę terenową, na której rozwiązaliśmy jedną wielką zagadkę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny W.
Dziś na pierwszych zajęciach udaliśmy się do lasu poznać zasady survivalu, czyli sztukę przetrwania w ekstremalnych warunkach. Budowaliśmy szałasy, które mogą służyć jako schronienie, a także uczyliśmy się rozpalać ogniska bez użycia zapałek. Na kolejnej atrakcji poznaliśmy zasady pierwszej pomocy. Musieliśmy uratować pozorowanego poszkodowanego i udzielić mu oczywiście pomocy wykorzystując zdobyta wiedze na szkoleniu.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Rano odbył się survival, na którym nauczyliśmy się jak rozpalać ogniska i próbowaliśmy wojskowej racji żywnościowej. Nie mogliśmy też zapomnieć o urodzinach Wiktora, któremu wszyscy śpiewaliśmy „sto lat”. Przed kolacją graliśmy w piłkę nożną. Na koniec dnia rozegraliśmy nocną potyczkę paintballową.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Patrycji S.
Dziś rozpoczęliśmy zajęcia od plażowania. Następne jeździliśmy na quadach. Każdy z nas przejechał się po specjalnym torze. Potem wspinaliśmy się na skrzynki i pobiliśmy swoje rekordy. Na koniec przyszedł czas na mega gry, czekaliśmy na te zajęcia od samego początku. To był dobry dzień!

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Dzisiaj mieliśmy trochę integracji z grupa pani Ani S. Od rana czekały nas gry np. "zgadnij kto to" oraz turniej gry w ringo. Przed obiadem poszliśmy na plaże, by wraz z ratownikiem doskonalić nasze techniki pływackie. Po posiłku miałyśmy szanse pograć w mega gry, na przykład wielkiego chińczyka oraz twistera. Kolejnym punktem planu były zajęcia z survivalu, podczas których uczyłyśmy się budować szałasy. Dzień zakończyłyśmy ścianką wspinaczkową, gdzie każda z nas miała szanse spróbować się wspiąć.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na kajakach po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na waterball, a tam mogliśmy poczuć się jak chomiki. Potem poznaliśmy tajniki szyfrowania, które wykorzystaliśmy podczas zabawy –Enigma. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w siatkówkę.

Summer Challenge, grupa Pani Oli R.
Dzień zaczęliśmy od zajęć slackline. Potem byliśmy na plaży. Niektórzy z nas wykapali się w jeziorze. Następnie mieliśmy turniej łuczniczy. Wszystkim szło bardzo dobrze. Kilka osób trafiło w środek tarczy. Później razem z inną grupą rozegraliśmy turniej w unihokeja. To były emocjonujące. Wszyscy się super bawiliśmy. Po kolacji mieliśmy tańce integracyjne. Było zabawnie.

VIP, grupa Pani Klaudii B.
Dzień zaczęliśmy od parku linowego. Mieliśmy do wyboru dwie trasy łatwą i trudną. Potem pływaliśmy żaglówką po jeziorze Łęsk. Następnie korzystając z pogody wylegiwaliśmy się na plaży i pływaliśmy. Po obiedzie mogliśmy poczuć się jak w kosmosie korzystając z żyroskopu. Kolejno mieliśmy zajęcia z wychowawcą, na których integrowaliśmy się poprzez różne nasze ulubione gry np. Pif-paf. Po kolacji mieliśmy jeszcze grę nocną - Uwolnić VIP-a.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Dzisiaj największą atrakcją było puszczanie baniek mydlanych. Były bardzo duże i kolorowe. Pierwszy raz robiliśmy takie ogromne bańki. Było super! Bardzo fajnie też się grało nam w mafie. Większość dnia spędziliśmy integrując się w grupie. Graliśmy w przeróżne gry i miło spędziliśmy czas.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pana Pawła Cz.
Rozpoczęliśmy swój dzień pobudka, po której nastąpiła rozgrzewka na boisku sportowym. Razem udaliśmy się na śniadanie, a następnie były zajęcia z survivalu. Nauczyliśmy się jak rozpalać ogień oraz układać ognisko. A także pokazano nam jak wykłada podstawowe życzenie wojskowe, gdzie mogliśmy spróbować potraw w nim zawartych. Atrakcja, która sprawiał nam dzisiaj wiele radości była gra w piłkę nożna, po której miło spędziliśmy czas w grupie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Oli K.
Dziś zajęcia zaczęliśmy od malowania bez użycia rąk. Było kolorowo, brudno i wiele zabawy. Potem mieliśmy zajęcia z naszą wychowawczynią. Graliśmy w kosza, gry planszowe i poszliśmy na plaże. Po obiedzie mieliśmy warsztaty z recyklingu artystycznego, na których dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy od animatorki. Potem przepłynęliśmy się tratwami. Dzień zakończyliśmy tak długo wyczekiwanym przez nas paintballem. Było ekstra.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani K.
Po smacznym śniadaniu graliśmy w różne gry zespołowe. Następnie trenowaliśmy naszą celność strzelając z łuku do tarcz. Bawiliśmy się świetnie! Później zamieniliśmy się w detektywów i analizowaliśmy odciski palców. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiaj trenowaliśmy naszą celność, strzelając z łuku. Następnie odbyła się gra paintballowa – speedball. Wypłynęliśmy także w rejs kajakami typu „sit on top”. Resztę dnia spędziliśmy na grach i zabawach w grupie. Czekamy na kolejne atrakcje!