RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus V (07.08-17.08.2017)

Dzień 7 - Uśmiech nie schodzi nam z twarzy

Dodany: 2017.08.13

Siódmy dzień minął nam szybko i jak zawsze przyjemnie.

Herosi, grupa Pani Ani T.
Niedziela na Obozie Herosów rozpoczęła się od przygotowania herbu herosów oraz dokończenia hymnu. Część z nas wybrała się do kościoła oraz dodatkowe atrakcje. Przed obiadem uczyliśmy się strzelania z procy wraz z Heraklesem. Popołudniu spędziłyśmy czas na plaży bawiąc się i korzystając z promieni słońca. Wieczorem przyszedł czas na dyskotekę i wspólną zabawę z innymi grupami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Oli K.
Dzień rozpoczęliśmy survivalem w lesie, czyli inaczej sztuka przetrwania w trudnych warunkach. Następnie poszliśmy na zajęcia praktyczne z warsztatów żeglarskich. Przed obiadem razem z naszą panią zajęliśmy się wystawą naszych prac, stworzonych na obozie. Po obiedzie graliśmy w kalambury i zombie, a przed kolacja poszliśmy na plaże. Dzień zakończyliśmy grą w koszykówkę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Dzień był cudowny! Razem z koleżankami żeglowaliśmy po jeziorze Łęsk. Było naprawdę zabawnie! Potem opalałyśmy się na plaży oraz skakałyśmy do jeziora. Później bawiłyśmy się w zombie oraz berka. Cały dzień był fantastyczny! A jeszcze wieczorem odbyło się magiczne ognisko.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po śniadaniu korzystałyśmy z waterballa. Była świetna zabawa! Później udałyśmy się na plaże, gdzie ćwiczyłyśmy hymn, opalałyśmy się i kąpałyśmy w jeziorze. Rozwiązywałyśmy dzisiaj także szyfry razem z Hermesem. Naszą ostatnią atrakcją była dyskoteka, podczas której wyszalałyśmy się jak nigdy.

Super Militarni, grupa Pani Justyny G.
Siódmego dnia nie zwalniamy tempa. Po śniadaniu poćwiczyliśmy śpiewanie na karaoke w Cool Clubie. Potem na drugiej części survivalu poznaliśmy sztukę kamuflażu. Miłym akcentem dnia był rejs kajakami typu „sit on top” po jeziorze Łęsk. Po krótkim odpoczynku czekały na nas przeróżne rozgrywki sportowe. Wieczorem odbył się nocna gra terenowa „Uwolnić VIP-a”.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Niedzielę rozpoczęliśmy od gry w kalambury razem z drugą grupą. Następnie udaliśmy się na plaże, gdzie miło upłynął nam czas. Mieliśmy także możliwość wykapać się w jeziorze oraz poopalać się. Sprawiło nam to mnóstwo frajdy. Nauczyliśmy się dzisiaj strzelać z wiatrówek, dzięki nim potrenowaliśmy naszą celność. Wieczorem skorzystaliśmy z żyroskopu. Było kosmicznie!

Projekt Kulka, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć linowych na parku, gdzie pokonaliśmy szereg przeszkód. Poznaliśmy dzisiaj także zasady prawidłowego zachowania się oraz spędziliśmy miło czas podczas zajęć z wystąpień publicznych i warsztatów z gliny. Nasza grupa stworzyła skrzyneczkę ' Gorzkie żale ', w której zamieszczamy wydarzenia z całego dnia te dobre, śmieszne i takie, które wzbudziły w nas najróżniejsze odczucia, a następnie czytamy je wspólnie i omawiamy. Cieszymy się, że nasza inicjatywa ma wzięcie, dzięki czemu dołączają się do tego inni uczestnicy kolonii, wychowawcy, a nawet instruktorzy.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów i turnieju w unihokeja. Trochę zmęczeni wspólnie odpoczywaliśmy na plaży, a po obiedzie udaliśmy się na mega gry - układaliśmy budowlę z klocków jenga oraz graliśmy w twistera. Później ponownie poszliśmy na plażę, aby strzelać z procy do celu. Wieczorem czekała nas jeszcze dyskoteka.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Dzisiaj wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią, podziwiając piękny krajobraz. Mieliśmy dzisiaj okazję bawić się w waterballu, a także zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. Dzień zakończyliśmy grą Enigma.

Harry Potter, grupa Pani Eli B.
Od samego rana przygód, co nie miara. Kamień filozoficzny odnaleźliśmy i mecz quidditcha na Xboxie rozegraliśmy. Potem kajaki bezburtowe żeby się zmęczyć trochę. Wieczorem naszą umiejętność logicznego myślenia sama Minerwa McGonagall sprawdzała.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj rano robiliśmy gniotki. Wypełnialiśmy balony mąką i rysowaliśmy na nich śmieszne minki. Potem poszliśmy na plaże i opalaliśmy się. Po obiedzie graliśmy na konsoli Xbox. Następnie byliśmy na waterballu, chodziliśmy w ogromnej kuli po wodzie. Wieczorem bawiliśmy się w zombie.

Herosi, grupa Pani Ani S.
Rano udaliśmy się do lasu na survival. Nauczyliśmy się rozpalać ogniska, a także poznaliśmy sztukę kamuflażu. Po krótkim odpoczynku tworzyliśmy tatuaże z henny. Następnie graliśmy w przeróżne gry zespołowe. Zamieniliśmy się później w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. Wieczorem mieliśmy dyskotekę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny Ś.
Po śniadaniu wybraliśmy się na plaże. Tam pograliśmy w siatkówkę i karty. Później graliśmy w świetne gry zespołowe. Bawiliśmy się wspaniale. Tworzyliśmy także obrazki ze skręconego papieru. Na koniec dnia przyszedł czas na baloniadę i zombie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eweliny K.
Kolejny aktywny dzień kolonii za nami. Rano poszliśmy na plaże i wykąpaliśmy się w jeziorze. Następnie razem z inna grupą urządziliśmy baloniadę. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, gdzie odbył się survival. Nauczyliśmy się budować szałasy oraz poznaliśmy sztukę przetrwania. Przed kolacją wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi na jezioro Łęsk. Wieczorem mieliśmy wspaniałe ognisko.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Doroty J.
W dniu dzisiejszym odbyły się zajęcia z masy solnej. Robiłyśmy figurki, a także postacie z Krainy Lodu. Korzystaliśmy także ze słonecznej pogody. Poszliśmy na plażę, gdzie fajnie się bawiliśmy! Po południu odbyły się także zajęcia plastyczne - qulling. Wieczór zakończyliśmy zajęciami, na których nauczyliśmy się strzelać do celu z procy.

Harry Potter, grupa Pani Michaliny K.
Rano udaliśmy się na plaże, gdzie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie pod czujnym okiem ratownika. Później wyczarowaliśmy ogromne bańki mydlane, a następnie rozegraliśmy mecz w baloniadę. Potem z masy solnej stworzyliśmy piękne stworki z Zakazanego Lasu. Dzień zakończyliśmy tworząc różdżki z gipsu.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Patrycji K.
Wielu z nas dzisiaj zrealizowało swoje pakiety, przede wszystkim nasz ulubiony paintball. Byliśmy także na plaży, gdzie graliśmy z Panią w kalambury. Zagraliśmy również w zombie, a także w piłkę nożną. Wieczorem udaliśmy do lasu, a tam odbyły się zajęcia z kamuflażu. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
Tuż po śniadaniu graliśmy w mafię i ninje, a następnie odbyła się baloniada! Jeszcze przed obiadem poszliśmy na park linowy, a po nim zagraliśmy w zombie-berka. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek i śpiewaniem piosenek.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Dominiki P.
Dzisiaj pokonywaliśmy przeszkody w parku linowym, a następnie udaliśmy się do lasu na survival. Nauczyliśmy się jak zdobywać pożywienie w sytuacjach trudnych oraz jak rozpalić ogień. Wieczorem szyfrowaliśmy zadania, podczas gry – Enigma.

VIP, grupa Pani Klaudii B.
Rano budowaliśmy wieżę ze skrzynek, a w trakcie się na nią wspinaliśmy. Była to świetna atrakcja. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, a tam poznaliśmy sztukę przetrwania w trudnych warunkach. Później przeżyliśmy emocjonującą przejażdżkę na quadach, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny W.
Dziś pływaliśmy kajakami turystycznymi po pobliskim jeziorze Łęsk. W południe odbyła się obozowa olimpiada sportowa. Uczestniczyliśmy w wielu konkurencjach. Najbardziej przypadło nam do gustu przeciąganie liny. Podczas gry w baloniadę rozegraliśmy pojedynek pomiędzy dziewczynami, a chłopcami. Ta zabawa podobała się nam bardzo i nie omieszkamy zagrać w nią jeszcze raz!

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Nasz wspólny dzień zapowiadał się bardzo obiecująco. Strzelaliśmy z wiatrówki, pływaliśmy żaglówką. Później graliśmy w naszą ulubioną grę – Mafia. Odbył się dzisiaj także mecz w siatkówkę, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Oli R.
Rano byliśmy na plaży. Gdy weszliśmy na plażę od razu wyszło słońce. Po plażowaniu pograliśmy z inną grupą w kalambury oraz nauczyliśmy się nowej gry. Bawiliśmy się świetnie. Potem mieliśmy zajęcia w parku liniowym, rozgraliśmy mecz w piłkę siatkową oraz pobawiliśmy się w "czołgi". Po kolacji mieliśmy samoobronę. Poznaliśmy wiele przydatnych chwytów i nikt nam nie jest straszny.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana czekało nas starcie herosów w strzelaniu z łuku. Artemida doglądała nasze starania, nawet przyznała, że spisaliśmy się świetnie. Kolejnym punktem programu były zagadki logiczne, podczas których bardzo dobrze sobie poradziliśmy. Przed obiadem część z naszej grupy poszła do kościoła, reszta spędziła czas z grupa pani Asi. Po obiedzie czekał na nas długo wyczekiwany paintball, po którym miałyśmy czas wolny na wymyślenie hymnu herosów. Wieczorem odbyła się dyskoteka, podczas której świetnie się bawiliśmy.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Karoliny H.
Dzisiaj graliśmy w rożne gry z wychowawcą. Potem poszliśmy na plaże i mieliśmy rozgrywki siatkówki. Korzystaliśmy również z pogody i kąpaliśmy się w jeziorze oraz opalaliśmy. Po kolacji pędziliśmy od razu na zajęcia z mega chińczyka, jengi i twistera. Bawiliśmy się świetnie!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Kolejny dzień kolonii minął nam niesamowicie szybko. Pierwszą atrakcją, jaka czekała na nas dzisiaj była przejażdżka na quadzie. Następnie wspólnie graliśmy w ziemniaka, a potem wybraliśmy się na kajaki, a później kąpaliśmy się w jeziorze. Po południu każdy z nas odbył podniebny spacer po linie- slackline, a dzień zakończyliśmy zajęciami z wykorzystaniem wykrywacza metali.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiaj czekał na nas niesamowity paintball. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie poznaliśmy sztukę kamuflażu. Mieliśmy dziś możliwość również poćwiczyć naszą celność strzelając z łuku. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Kolejny dzień na Kulce upłynął nam bardzo szybko. Zajęcia rozpoczęliśmy od sztuki kamuflażu. Dziś rozegraliśmy też turniej w unihokeja. Po wizycie na plaży strzelaliśmy z łuków. W budowaniu wieży że skrzynek najlepsi byli: Michał i Igor. Gdy zrobiło się już ciemno wyruszyliśmy do lasu rozwiązać zagadkę Inspektora Kulki.

Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu graliśmy w przeróżne gry na konsoli Xbox. Następnie korzystając z pogody wybraliśmy się na plaże, a tam kąpaliśmy się i opalaliśmy. Dzisiaj uczestniczyliśmy w grze Ranny Lotnik. Poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy, a później musieliśmy udzielić jej poszkodowanym. To był super dzień!

VIP, grupa Pani Doroty P.
Po śniadaniu niektórzy z nas realizowali dodatkowe pakiety, a reszta świetnie się bawiła w grupie. Pogoda nam dopisała, więc wybraliśmy się na plaże, gdzie miło upłynął nam czas. Następnie trenowaliśmy naszą równowagę przechodząc po linie, a później udaliśmy się do lasu na survival, podczas którego poznaliśmy sztukę przetrwania w trudnych warunkach. Dzień zakończyliśmy wspaniałą dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Patrycji S.
Rano ruszyliśmy na strzelnicę, gdzie trenowaliśmy nasze celne oko strzelając z wiatrówek. Było to niesamowite przeżycie. Później zamieniliśmy się w wojowników sumo i w śmiesznych strojach stoczyliśmy ze sobą walkę. Dzisiaj niektórzy z nas korzystali z wykupionych pakietów, a reszta w tym czasie świetnie się bawiła z wychowawcą. Dzień zakończyliśmy magicznym ogniskiem.

W ten piękny dzień przywitaliśmy rodziców, ponieważ dziś odbył się Piknik Rodzinny. Nasi bliscy korzystali z rewelacyjnych atrakcji prowadzonych przez instruktorów, a także mogli skosztować kulkowego grilla. Przeżyli tutaj niesamowitą przygodę.