RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus V (07.08-17.08.2017)

Dzień 8 - Wypływamy w rejs

Dodany: 2017.08.14

Wielkimi krokami zbliżamy się do końca kolonii, jednak nie zwalniamy tempa i w dalszym ciągu korzystamy z każdej chwili w Kulce. Już ósmy dzień za nami!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Patrycji S.
Dziś przeprowadziliśmy wielką baloniadę. Graliśmy ręcznikami w "siatkówkę" napełnionymi ciepłą wodą balonami. Następnie udaliśmy się na plażę. Po obiedzie nasza Pani rozdała nam dyplomy, a my zbieraliśmy na nich podpisy. Tuż przed kolacją mieliśmy przyjemność poznać szyfry. Na koniec dnia zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walki gąbkowymi lancami. To był super dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej zabawy w mafię. Pograliśmy także w sali dydaktycznej na Xboxie i wybraliśmy się na plażę, gdzie cześć z nas skorzystała z okazji i wykąpała się w jeziorze. Na zajęciach z animatorką z kultur świata stworzyliśmy plakaty, na których zamieściliśmy najważniejsze informacje i obrazki związane z danym kontynentem, a wieczorem wspólnie spędziliśmy czas przy ognisku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Oli K.
Dzisiejszy poranek spędziliśmy z naszą panią. Rano graliśmy w gry planszowe i karty, potem razem z inna grupa mieliśmy baloniadę, a przed obiadem graliśmy w kalambury. Po obiedzie poszliśmy na plażę odpocząć sobie, a następnie na zajęcia terenoznawcze GPS/INO. Było super. Ostatnią atrakcją dnia były długo wyczekiwane quady.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Dominiki P.
Poniedziałek rozpoczęliśmy naszą ulubioną mafią. Mieliśmy okazję także grać w CSA z użyciem paintballa. Odwiedziliśmy również plażę oraz mieliśmy okazje obsługiwać wykrywacz metalu. Wieczorem czekała na nas kolejna gra paintballowa.

VIP, grupa Pani Klaudii B.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie korzystaliśmy z pogody kapiąc się i plażując na naszej plaży. Rozegraliśmy też rozgrywki w piłkę. Następnie mieliśmy zajęcia terenoznawcze. Dowiedzieliśmy się jak korzystać z GPS-a i ukryliśmy zadania korzystając z niego. Po obiedzie mieliśmy naukę strzelania z łuków. Bardzo nam się podobało. Po chwili przerwy rozegraliśmy rozgrywki w dwa ognie z inna grupą. Wieczorem mieliśmy jeszcze slackline. Czekamy na kolejny dzien.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu trzy osoby z naszej grupy pojechały na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Reszta grupy natomiast spędziła poranek na sprzątaniu namiotów i wspólnych grach na podobozie. Później poszliśmy na wycieczkę do sklepu do wsi niedaleko naszego obozu. Wróciliśmy na obiad, po którym graliśmy w ninje i siatkówkę oraz inne gry grupowe. Następnie jeździliśmy na quadach. Było to niesamowite przeżycie. Po kolacji stworzyliśmy własną flagę.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sylwii K.
W tym dniu były same fajne gry. Zarówno podwórkowe jak i te wirtualne. Graliśmy w mafię i na xboxie. To dopiero była rozrywka. Po obiedzie poszliśmy na kajaki jednoosobowe, a potem czekała nas niesamowita gra terenowa z wykorzystaniem prawdziwych GPS-ów.

VIP, grupa Pani Doroty P.
Część z nas dzisiaj pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek. A reszta miło spędziła czas z naszą panią. Rano udaliśmy się do lasu na spacer. Po powrocie korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plaże, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Następnie uczestniczyliśmy w turnieju w baloniadę. Była to świetna zabawa! Później poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy, podczas gry Ranny Lotnik i wykazaliśmy się zdobytą wiedzą ratując poszkodowanych.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzień był bardzo fantastyczny! Kilka osób z nas pojechało na wycieczkę! Najpierw udaliśmy się do Mikołajek do Aquaparku. Tam ścigaliśmy po wszystkich zjeżdżalniach! Następnie udaliśmy się do parku dzikich zwierząt w Kadzidłowie! Mogliśmy pogłaskać niektóre zwierzaczki! Inne osoby, które zostały na ośrodku wybrały się na spacer do pobliskiej wioski. Zwiedzili pobliski las oraz udali się na małe zakupy do sklepu. Po obiedzie każdy miał okazję nauczyć się chodzić po linie! Super zabawa warta powtórki, lecz tylko pod okiem instruktora. Z okazji urodzin naszej koleżanki z grupy, wieczorem urządziliśmy jej przyjęcie niespodziankę! Ola była bardzo zaskoczona i jednocześnie bardzo szczęśliwa. Dostała prezent oraz narysowana przez nas laurkę. To jeszcze nie było koniec wrażeń na dziś, ponieważ później mieliśmy zajęcia z panem instruktorem druga część survivalu. Miedzy innymi nauczyliśmy się rożnych technik rozpalania ogniska! Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń!

Harry Potter, grupa Pani Eli B.
U nas już od rana moc atrakcji zapewniona. W gry sportowe zagraliśmy, po czym na plażę się udaliśmy. Po obiedzie komnatę otworzyliśmy i bazyliszka odnaleźliśmy. Również w zombie się bawiliśmy, a potem różdżek szukaliśmy. Po kolacji twórczo było, nasze zdobycze zdobiliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny W.
Od rana pływaliśmy kajakami bezburtowymi po jezierze Łęsk. W lesie rozegraliśmy Bitwę Plemion. Stworzyliśmy plemienne flagi i staraliśmy się skraść flagę przeciwnika. Był to ekscytujący pojedynek plemion. Wieczorem na zajęciach z Enigmy nauczyliśmy się wielu sposobów szyfrowania. Zajęcia były ciekawe i wciągające.

Super Militarni, grupa Pani Justyny G.
Ósmy dzień obozu przyniósł nam przepiękną pogodę. Udaliśmy się do lasu na grę terenową „Bitwa Plemion”, gdzie zintegrowaliśmy się bardziej pracując w zespole. Później graliśmy w przeróżne gry, a po obiedzie udaliśmy się do Cool Clubu na film. Następnie odbyliśmy trening snajperski na strzelnicy paintballowej. Naszą ostatnią atrakcją była lekcja samoobrony.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Doroty J.
Dzisiaj odbyły się gry i zabawy integracyjne, które do tej pory poznaliśmy, a także nauczyliśmy się nowych. W południe poszłyśmy na plażę, gdzie się kąpaliśmy nad jeziorem! Po południu nadszedł czas na przygotowanie do balu! Nauczyliśmy się jak poprawnie wykonać manicure. Następnie zrobiłyśmy sobie fryzury, a także nałożyliśmy make-up. Wieczór zakończyliśmy pokazem mody oraz wielkim balem!

Obóz Paintballowy, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny tydzień rozpoczął się na spokojnie. Po śniadaniu graliśmy w mafię, a następnie w zbijaka z panią. By z tradycji stało się zadość poszliśmy popływać nad jezioro i pograć w różne gry na plaży. Po chwili odpoczynku zagraliśmy w naszego ulubionego paintballa, tym razem w formie przyspieszonej, czyli speedballa. Mogliśmy tez opracować lepszą taktykę na nocnej grze paintballowej, po której zmęczeni szybko poszliśmy spać.

Herosi, grupa Pani Asi B. i grupa Pani Gabrysi B.
Dzisiaj nasza grupa udała się na park linowy, gdzie wiele z nas zdecydowało się na przejście wyższej trasy. Następnie uczyliśmy się jak za pomocą krzesiwa rozpalać ogień oraz jak skutecznie się kamuflować. Razem z innymi grupami zagraliśmy też w Grę Francuską. Poznaliśmy też kilka przydatnych szyfrów, za których pomocą zapisaliśmy zadania dla siebie. Jak na razie odpoczywamy przed Szukaniem Pioruna.

Herosi, grupa Pani Ani T.
Nowy tydzień rozpoczął się od treningu hymnu herosów oraz gry francuskiej. Przed obiadem nauczyliśmy się układu podczas zajęć z tańca. Później świetnie się bawiliśmy poznając się, jednocześnie korzystając z pięknej pogody. Przed kolacja pływaliśmy kajakami ucząc się współpracy. Oprócz wiosłowania śpiewaliśmy mnóstwo piosenek. Wieczorem poszukiwaliśmy Zaginionego Pioruna, zmierzając się z licznymi zadaniami.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana spędziliśmy czas wspólnie z herosami z grupy pani Ani. Byliśmy na plaży, pograliśmy w Kronosa i przećwiczyłyśmy nasz hymn. Po kolacji jeszcze raz byłyśmy na plaży, gdzie mogłyśmy się wykąpać w jeziorze. Przed kolacja odbyły się zajęcia z Hermesem, podczas których uczyłyśmy się strzelać z procy. Pod wieczór odbyła się gra terenowa, podczas których szukaliśmy zaginionego pioruna.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Dzisiaj cześć osób pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Bawili się cudownie! Pozostali zostali w ośrodku i bawili się w przeróżne gry m.in. w łapki i ninja. To nasze ulubione zabawy. Później odbyły się zajęcia plastyczne, podczas których malowaliśmy naszą grupę rękami. To był wspaniały dzień!

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po śniadaniu udaliśmy się do lasu na grę „Dwie Flagi”. Naszym zadaniem było zdobycie flagi przeciwnej grupy. Następnie odbył się turniej w siatkówkę oraz baloniadę. Dzisiaj także wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy lekcją samoobrony.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj graliśmy w pif-paf, zajączki i murarza. Potem poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Po obiedzie graliśmy w piłkę siatkową. Następnie uczestniczyliśmy w olimpiadzie sportowej. Wieczorem byliśmy na magicznym balu, a podczas niego mieliśmy różne zabawy i tańczyliśmy przy muzyce. Było super!

Herosi, grupa Pani Ani S.
Rano udaliśmy się na plaże, gdzie miło spędziliśmy czas. Razem z drugą grupą herosów wylegiwaliśmy się nad jeziorem i czytaliśmy książki. Później zajęliśmy się projektowaniem plakatu na temat naszej Demeter. Dziś czekały na nas jeszcze mega gry. Wieczorem szukaliśmy zaginionego pioruna rozwiązując przeróżne zadania.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny Ś.
Ósmy dzień był super! Najpierw były zajęcia sportowe na plaży, podczas których graliśmy w zbijaka, baloniadę. Następnie mieliśmy wykonać wiele zadań zręcznościowych. Na koniec dnia pani przygotowała nam niespodziankę – grę na xboxie. Szkoda, że niedługo koniec kolonii.

Militarni, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu aktywnie uczestniczyliśmy w zajęciach sportowych zorganizowanych przez naszego wychowawcę. Poszliśmy dzisiaj także na plaże, gdzie miło spędziliśmy czas. Udaliśmy się później do Cool Clubu na film, a zaraz po nim ruszyliśmy do lasu na survival. Wieczorem szykowaliśmy przedstawienie na apel końcowy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eweliny K.
Dzisiaj niektórzy z nas pojechali na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Bawiliśmy się świetnie kąpiąc się w basenie i zwiedzając Park Dzikich Zwierząt. W tym czasie udaliśmy się na plaże, gdzie również miło upłynął nam czas. Korzystaliśmy tam z kąpieli wodnych i słonecznych, a także graliśmy w przeróżne gry. Następnie braliśmy udział w rozgrywkach sportowych, a wieczorem uczyliśmy się strzelać z łuku.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po pysznym śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę do pobliskiej miejscowości. Po powrocie i krótkim odpoczynku zagraliśmy w naszą ulubioną grę – Zombie. Następnie udaliśmy się na plaże, gdzie świetnie się bawiliśmy kąpiąc się w jeziorze i grając w różne gry w grupie. Super atrakcją dzisiaj było strzelanie z łuku. Mogliśmy dzięki nim poćwiczyć naszą celność. Dzień zakończyliśmy walkami sumo.

Harry Potter, grupa Pani Michaliny K.
Dzień zaczęliśmy od wspólnych zabaw i gier. Bawiliśmy się wspaniale! Później uczestniczyliśmy w zajęciach sportowych, podczas których daliśmy z siebie wszystko. Następnie korzystając z pięknej pogody plażowaliśmy. Dzień zakończyliśmy wspólnym czytaniem książek.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiaj mnóstwo czasu spędziliśmy na grach i zabawach w grupie. Braliśmy udział także w turniejach sportowych. Graliśmy w siatkówkę oraz koszykówkę. Później odbyła się gra paintballowa – speedball. Dzień zakończyliśmy Bitwą Plemion w lesie. Było rewelacyjnie!

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Ten dzień minął nam błyskawicznie. Kilkoro z nas odwiedziło Aquapark w Mikołajkach i Park Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Pozostali w tym czasie korzystali z dobrej pogody i plażowali. Pod koniec dnia mieliśmy zajęcia z samoobrony i nocnego paintballa.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Po śniadaniu uczestniczyliśmy w różnych grach i zabawach integracyjnych. Także braliśmy udział w zajęciach sportowych. Graliśmy w siatkówkę oraz piłkę nożną. Następnie udaliśmy się do lasi na survival. Poznaliśmy sztukę przetrwania w trudnych warunkach. Naszą ostatnią atrakcją dzisiaj był rejs kajakami turystycznymi.

Summer Challenge, grupa Pani Oli R.
Cały dzień minął nam pod hasłem zabaw integracyjnych. Graliśmy również w siatkówkę i piłkę nożną. Nie zabrakło także gry w baloniadę. Dużo czasu spędziliśmy na plaży, ponieważ pogoda nam dopisała. Kąpaliśmy się i opalaliśmy. To był świetny dzień!