RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus VI (18.08-28.08.2017)

Dzień 5 - Uśmiech nie schodzi nam z twarzy

Dodany: 2017.08.22

Obudziło nas piękne słońce, przebijające się przez nasze okna. Tak przywitaliśmy piąty dzień w Kulce.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Po przebudzeniu zjedliśmy śniadanie, a zaraz po nim ruszyliśmy na zajęcia. Podczas naszej pierwszej atrakcji budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Następnie czekała na nas emocjonująca przejażdżka quadem. Było to fantastyczne przeżycie. Kolejno odbył się trening równowagi – slackline. Przechodziliśmy po linie od jednego drzewa do drugiego, przy asekuracji instruktora. Później świetnie się bawiliśmy, podczas mega gier. Budowaliśmy wieżę z ogromnych klocków jenga i wyginaliśmy się w czasie twistera. Wieczorem braliśmy udział w nocnej grze terenowej – Uwolnić VIP-a.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po porannej zaprawie i smacznym śniadaniu ruszyliśmy na ekstremalne zajęcia. Braliśmy udział w potyczce paintballowej walcząc z drugą grupą. Było to ekscytujące! Po krótkiej przerwie poszliśmy do lasu na survival. Poznaliśmy rację żywnościową oraz sztukę przetrwania w lesie. Braliśmy udział dzisiaj także w turnieju w siatkówkę, koszykówkę oraz piłkę nożną. Nie zabrakło także zabaw integracyjnych, dzięki którym jeszcze bardziej się zjednoczyliśmy.

VIP, grupa Pani Pauliny Z.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj była jazda na quadzie. Pokonaliśmy specjalny tor i spisaliśmy się na medal. Następnie odbył się trening z równowagi – slackline. Przechodziliśmy po linie przy asekuracji instruktora. Po krótkiej przerwie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek aż do chmur! Później poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy w czasie gry – Ranny Lotnik. Naszym zadaniem było odnalezienie poszkodowanych i udzielenie im wsparcia. Wieczorem poszliśmy do lasu na nocną grę terenową – Uwolnić VIP-a.

Herosi, grupa Pani Kasi Ch.
Po śniadaniu, pełne sił udałyśmy się do Cool Clubu na tańce. Poznałyśmy różne układy i bawiłyśmy się świetnie ze wszystkimi herosami. Po krótkiej przerwie wyruszyłyśmy do lasu. Tam odbył się survival, na których poznałyśmy sztukę przetrwania w trudnych warunkach oraz nauczyliśmy się budować szałasy. Następnie trenowałyśmy naszą celność strzelając z łuków do tarcz. Dzisiaj także uczestniczyłyśmy w zajęcie z władania mieczem. Jest to dla nas bardzo przydatna lekcja. Wieczorem zamieniłyśmy się w gladiatorów i stoczyłyśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. To był wspaniały dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Dzień rozpoczęliśmy od lekcji survivalu w lesie, czyli sztuki przetrwania w trudnych warunkach. Potem graliśmy w unihokeja. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach terenoznawczych z użyciem GPS-a i kompasu. Po obiedzie ponownie poszliśmy do lasu na grę terenową - Ranny Lotnik. Przy okazji dużo dowiedzieliśmy się od Instruktora o RKO, czyli resuscytacji krążeniowo- oddechowej. Później mieliśmy zajęcia z naszą panią, podczas których graliśmy w mafie. Wieczorem czekaliśmy z niecierpliwością na ognisko, żeby upiec kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny P.
Piąty dzień rozpoczęliśmy od pływania kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie uczyliśmy się posługiwać GPS-em. Ukrywaliśmy zadania po ośrodku i szukaliśmy ich przy jego pomocy. Jeździliśmy też na quadach. Po pysznym obiedzie walczyliśmy w strojach sumo i chodziliśmy po linie- slackline. Po kolacji strzelaliśmy z łuku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Zaraz po śniadaniu zamieniliśmy się w poszukiwaczy i szukaliśmy skarbów. Naszym celem okazały się słodkie cukierki. Następnie lepiliśmy z gliny symbole naszej formy. Będzie to wspaniała pamiątka z kolonii. Udaliśmy się później do lasu na lekcję survivalu, podczas której poznaliśmy sztukę przetrwania w trudnych warunkach oraz budowaliśmy szałasy. Wypłynęliśmy dzisiaj także w rejs żaglówką na jezioro Łęsk. Podziwialiśmy piękne widoki i świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy skrzynkami, czyli budowaliśmy z nich wieżę aż do chmur i się na nią wspinaliśmy. Było wspaniale!

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Kolejny dzień rozpoczął się od rozgrywki w dwa ognie. Zaraz po niej ćwiczyliśmy fitness. Potem nadeszła chwila relaksu i wylegiwałyśmy się na plaży. Po obiedzie tworzyłyśmy swoją, własną biżuterie z koralików. Na koniec dnia wybrałyśmy się na wieczorne ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Nasz poranek rozpoczął się podchodami. Podziwiając piękno przyrody wspólnie wymyślaliśmy ciekawe zadania dla zaprzyjaźnionej grupy, która nas goniła. Zadania były wymagające, a my na tyle szybcy, że wygraliśmy! Następnie mogliśmy wykazać się kreatywnością tworząc rzeźby z gliny. Wyszły fantastycznie! Kolejną atrakcją było żeglowanie na jeziorze. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki. Zdrowo rywalizując świetnie się bawiliśmy. Wieczorem pomknęliśmy na zajęcia terenoznawcze. Nauczyliśmy się odczytywać azymuty, posługiwać się kompasem, a zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy podczas gry terenowej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy B.
Tradycyjnie poranek był niezwykle aktywny. Po śniadaniu wyruszyliśmy na podchody, które przygotowała nam grupa czterech żywiołów. Podziwiając piękne widoki mazurskich lasów, rozwiązywaliśmy zadania. Po długim spacerze wybraliśmy się na plaże, gdzie udało nam się odpocząć na piasku i popływać w jeziorze. Niedługo potem czekał na nas ratownik, by wspólnie wypłynąć kajakami na miłą wycieczkę. W lesie zapoznaliśmy się z zasadami survivalu i rozpalaliśmy ogień za pomocą krzesiwa. Następnie odbyły się zajęcia terenoznawcze, na których poznaliśmy obsługę kompasu oraz GPS-a. Po kolacji spędziliśmy czas przy ognisku delektując się miłą atmosferą i zapachem pieczonych kiełbasek. Dzień zakończyliśmy grą terenowa w lesie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Sylwii K.
Piąty dzień zaczął się niezwykle przyjemnie. Pogoda dopisywała, a po śniadaniu lepiliśmy figurki z gliny. Wszyscy nam niezwykle pięknie. Na kolejnych zajęciach mieliśmy okazję udoskonalić nasza technikę pływania pod okiem pana ratownika. Po obiedzie wypłynęliśmy na jezioro na kajakach. Następnie odbyły się zajęcia plastyczne, a wieczorem ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Piąty dzień rozpoczęliśmy od stworzenia hymnu Herosów, który będzie brał udział w głosowaniu na ten prezentowany podczas apelu końcowego. Następnie udaliśmy się na survival, gdzie poznaliśmy tajniki przetrwania oraz budowania szałasów. Tuż przed obiadem zmierzyliśmy się jak na prawdziwych Herosów przystało z własnymi słabościami podczas zajęć na parku liniowym. Później wraz z inną grupą Herosów nauczyliśmy się władać mieczem i mogliśmy poćwiczyć owe władanie razem z instruktorem. Kolejne były warsztaty z pierwszej pomocy, gdzie przypomnieliśmy sobie RKO i zachowanie podczas różnych kryzysowych sytuacji, natomiast wieczorem rozegraliśmy mecze w unihokeja.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Doroty J.
Kolejny dzień był bardzo aktywny. Nauczyliśmy się jak dobrze opracować strategie wygrania gry i jak najlepiej poruszać się w terenie. Następnie udaliśmy się do lasu na survival. Poznaliśmy sztukę kamuflażu. Kolejno wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Świetnie się bawiliśmy! Po południu przyszedł czas na paintball. Odbyła się gra dwie flagi na polu paintballowym. W dniu dzisiejszym udaliśmy się także na zajęcia z samoobrony. Poznaliśmy podstawowe chwyty i sposoby obrony. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Nasza dzisiejszą zabawę rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej. Mogliśmy wybrać poziom trudności, na który chcieliśmy się wspiąć. Wielu z nas udało się wejść na samą górę. Następnie poznaliśmy różne techniki szyfrowania i sami mogliśmy zaszyfrować kilka zadań. Po obiedzie trenowaliśmy z Aresem walkę na miecze. Pokazał on nam kilka trików, które mogą się przydać w walce z potworami. Następnie sprawdziliśmy swoje umiejętności na zajęciach z samoobrony. Wieczorem graliśmy z naszą wychowawczynią w różne gry i zabawy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od zajęć ruchowych z naszą panią i innymi grupami. Rozegraliśmy zacięty mecz w unihokeja. Następnie budowaliśmy tratwy i przepłynęliśmy przeznaczony odcinek na jeziorze. Później wypłynęliśmy w rejs żaglówką i kajakami na jezioro Łęsk. Przewodni żywioł dzisiaj to woda! Dzien zakończyliśmy emocjonującą przejażdżką na quadach.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli R.
Dzisiaj byliśmy w parku linowym. Każdy przeszedł trasę kilka razy. Wszyscy świetnie się spisaliśmy. Następnie odbyliśmy turniej w unihokeja. Walka była zacięta i wszyscy rewelacyjnie się bawiliśmy. Potem odbyliśmy turniej w karty oraz warcaby. Wieczorem graliśmy w piłkę. To był aktywny dzień!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eli B.
Z wielkich jenga tworzyliśmy zamki, trony i pojazdy. Konkurs Twistera rozegraliśmy, po czym na kajaki się udaliśmy. Techniki samoobrony poznaliśmy i z gliny stworki stworzyliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Aktywny dzień dobiegł końca. Byliśmy dzisiaj na kajakach bezburtowych i było super. Słońce świeciło i uśmiechy nie schodziły nam z twarzy. Uczyliśmy się dzisiaj także samoobrony i jaką postawę przybrać przy rzucaniu czarów. Graliśmy również w gry sportowe na Xboxie.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Z samego rana ruszyliśmy na plaże, skąd wypłynęliśmy w rejs rowerkami wodnymi. Podziwialiśmy piękne krajobrazy i miło spędziliśmy czas. Następnie zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą zacięty pojedynek gąbkowymi lancami. Później przechodziliśmy po linie, trenując tym samym swoją równowagę. Po obiedzie nauczyliśmy się szyfrować w czasie Enigmy. Podzieleni na drużyny rozszyfrowaliśmy zadania i je rozwiązywaliśmy. A wieczorem kręciliśmy się na żyroskopie. Poczuliśmy się jak w kosmosie!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Karoliny B.
Dzień zaczęliśmy zabawą w lesie, czyli Bitwa Plemion. Wcześniej tworzyliśmy swoje flagi, o które musieliśmy zawalczyć. Po obiedzie śpiewaliśmy, podczas karaoke. Bardzo nam się to podobało. Graliśmy też w koszykówkę. Po kolacji uczyliśmy się samoobrony.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj od rana graliśmy w hokeja, podczas którego wszyscy się świetnie bawiliśmy. Następnie byliśmy na plaży, gdzie kilkoro z nas kąpało się w jeziorze. Później bawiliśmy się w mafie. Na kolejnych zajęciach graliśmy w owieczki i wilka. Na kolejnych zajęciach jeździliśmy na quadach. Wieczorem zagraliśmy w nocną Mafie.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Rano trenowaliśmy naszą równowagę przechodząc po linie. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku, a po tych zajęciach poszliśmy do parku linowego, gdzie mieliśmy do przejścia aż dwa poziomy. Spisaliśmy się świetnie. Później wspinaliśmy się na ściankę. Było bardzo ekstremalnie. Wiele osób wspięło się na sam szczyt. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w zbijaka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Aktywny wtorek rozpoczęliśmy od walk sumo, było to niesamowite przeżycie, dzięki strojom mogliśmy się poczuć jak prawdziwi zawodnicy. Następnymi zajęciami był fitness z Panią trener, która dała nam niezły wycisk. Później z naszą Panią graliśmy w czółko, badmintona, oraz ringo. Potem mogłyśmy wcielić się w gwiazdy estrady i rozwijałyśmy swoje talenty wokalne na zajęciach karaoke. Nie obyło się bez wodnych atrakcji, dzisiaj doskonaliłyśmy nasze techniki pływackie oraz reszta grupy mogła popływać na kajakach bezburtowych. Wieczorem czekała na nas lekcja władania mieczem.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Kolejny dzień zajęć rozpoczął się od budowania tratwy oraz przeprawy nią na wyznaczonym dystansie. Później trenowaliśmy równowagę podczas budowania układania wieży ze skrzynek. Popołudnie upłynęło nam pod znaki wspólnych gier i zabaw, takich jak straszna gra oraz kalambury. Korzystaliśmy także z pięknej pogody spędzając czas nad jeziorem. Wieczorem nauczyliśmy się wspólnie kilku szyfrów. To był pełen wrażeń dzień.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Ten dzień był bardzo intensywny. Od samego rana mieliśmy wszelakie zajęcia. Z rana strzelaliśmy z wiatrówek. Najlepszy na tych zajęciach był Łukasz. Nauczyliśmy się także układać stosy ogniskowe, rozpalać ognisko na zajęciach z survivalu. Po tym graliśmy w paintballa z grupą paintballowo- survivalową. W budowaniu wieży ze skrzynek też jesteśmy najlepsi. Po przepysznej kolacji uczyliśmy się pierwszej pomocy. Na sam koniec dnia zaplanowany mieliśmy nocny paintball.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Gabrysi S.
Dzisiaj swoją tajemnicę odkrył przed nami Obi-wan Kenobi i nauczył podstaw samoobrony. Zaraz potem popracowaliśmy nad sprawnością fizyczną grając w różne gry zespołowe. I każdy z nas stworzył super figurki z gliny.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu ruszyliśmy na poligon, gdzie czekała na nas fantastyczna przygoda paintballowa. Braliśmy udział w przeróżnych grach z markerami. Było to niesamowite przeżycie. Po powrocie zjedliśmy obiad, dzięki którym nabraliśmy siły. Następnie ruszyliśmy na strzelnicę, a tam trenowaliśmy nasze celne oko strzelając z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy niesamowitym ogniskiem.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Za nami świetny dzień. Rozpoczęliśmy go od doskonalenia technik pływackich. Następnie wspólnie z Posejdonem bawiliśmy się w waterball'ach. Po obiedzie dowiedzieliśmy się wiele o pierwszej pomocy od naszego kulkowego WOPR-u. Tuż po tym mieliśmy zajęcia z władania mieczem. Było super. Na koniec tworzyliśmy nasz herosowy hymn.

Lego i Przygoda, grupa Pani Ani S.
Po śniadaniu tworzyliśmy makiety gier, które wyszły nam genialnie. Następnie układaliśmy przeróżne budowle z klocków Lego. Braliśmy udział w wybuchowej atrakcji – Bombowa Gra. Bawiliśmy się wspaniale rozwiązując różne zadania. Potem poznaliśmy różne sposoby kodowania i szyfrowaliśmy zadania. Dzień zakończyliśmy zajęciami artystycznymi, podczas których lepiliśmy piękne rzeczy z gliny. Ekstra pamiątka z wakacji!

Harry Potter, grupa Pani Karoliny W.
Dzisiaj uczestniczyliśmy w zajęciach z samoobrony. Poznaliśmy sporo czarów i już wiemy jak się bronić przed Voldemortem. Następnie poszliśmy na plaże, gdzie pod czujnym okiem ratownika doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Resztę dnia miło spędziliśmy we wspólnym gronie. Graliśmy w różne gry, które przyniosły nam wiele frajdy.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Rano uczestniczyliśmy w grze Enigma. Poznaliśmy szyfry i rozwiązywaliśmy zadania. Następnie udaliśmy się na plaże, skąd wypłynęliśmy w niesamowity rejs żaglówką. Dzisiaj świetnie się bawiliśmy, podczas zabaw integracyjnych. To pokonania mieliśmy różne konkurencje w grupach. Dzięki nim bardziej się zżyliśmy ze sobą. Po kolacji czekała na nas nocna gra – Leśna Pułapka.