RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus VI (18.08-28.08.2017)

Dzień 6 - Ekstremalne przygody

Dodany: 2017.08.23

Za nami już połowa kolonii! Czas pędzi jak szalony, a my ciągle mamy mnóstwo atrakcji, które dają nam wiele radości.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od doskonalenia technik pływackich, gry w karty oraz w państwa i miasta na plaży. Następnie wcieliliśmy się w prawdziwych chemików - obaliliśmy dotychczasowe chemiczne mity, poznaliśmy zastosowanie i właściwości wody, zrobiliśmy multum doświadczeń, stworzyliśmy swoją, małą rafę koralową, nauczyliśmy się tworzyć sztuczną krew i wulkan. Było super! Zaraz potem weszliśmy w magiczny świat, w którym tworzyliśmy gigantyczne bańki mydlane. Kto z nas by nie chciał przeżyć lotu kosmicznego? Dziś za pomocą żyroskopu mieliśmy możliwość zasmakować takiej przygody! Potem udaliśmy się na naszą, piękną plażę, gdzie rozpoczęliśmy wyprawę po jeziorze Łęsk kajaki bezburtowymi. Było świetnie. W Kulce nie ma ani chwili na nudę! Wieczorem mieliśmy mega frajdę podczas malowania, ale był jeden haczyk - nie mogliśmy używać rąk. Mimo iż byliśmy cali w farbie to stworzyliśmy przepiękny krajobraz. Dzień zaliczamy do bardzo udanych i czekamy z niecierpliwością na jutro!

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Nasz dzień był bardzo udany. Na początku omawiałyśmy skąd się bierze stres i jak sobie z nim radzić. Następnie wypłynęłyśmy w rej rowerkami wodnymi na jezioro Łęsk. Bardzo fajne okazały się być zajęcia z łucznictwa, podczas których każda z nas oddała kilka celnych strzałów. Po obiedzie miałyśmy chwile czasu dla siebie, więc zatopiłyśmy się w lekturze. Dziś odbyły się zajęcia, na których uczyłyśmy się wykonywać różnego typu makijaż. Po kolacji byłyśmy na super karaoke w trakcie, którego każda z nas stała się gwiazdą estrady.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny P.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze. Pobiliśmy rekord w wiosłowaniu. Następnie udaliśmy się do lasu szukać metalowych przedmiotów za pomocą wykrywacza metalu. Po pysznym obiedzie graliśmy w piłkę ręczna na wodzie. Robiliśmy również przypinki, na których tworzyliśmy własne projekty. Wieczorem, po kolacji graliśmy w grę - Leśna Pułapka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Sylwii K.
Dzisiaj postawiliśmy na sportowy relaks. Po śniadaniu, w promieniach porannego słońca, zagraliśmy mecz piłki siatkowej. Następnie udaliśmy się do pawilonu na serię gier logicznych, bardzo się nam to podobało. Po smakowitym obiedzie czytaliśmy razem książki. Tuż przed kolacją czekała nas przeprawa tratwami, które sami mieliśmy zbudować.

Herosi, grupa Pani Kasi Ch.
Kolejny dzień kolonii i kolejny dzień atrakcji! Rozpoczęliśmy go bardzo aktywnymi zajęciami, jakimi była samoobrona. Miałyśmy możliwość nauczenia się wielu przydatnych chwytów. Następnie doskonaliłyśmy swoje umiejętności pływackie, a później grałyśmy w paintball. Było śmiesznie! W końcu nadszedł czas na odpoczynek i plażowanie. Później czekała na nas walka ze strachem, podczas wspinaczki na ściankę. Uważamy, że podołałyśmy wyzwaniu. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Doroty J.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od spaceru po pobliskim rezerwacie przyrody. Powędrowaliśmy na spacer do lasu. Następnie obejrzeliśmy film. Po obiedzie odbyła się kolejna przygoda z paintballem. Graliśmy w grę fabularyzowana - Flaga. Odbyły się dzisiaj także rozgrywki sportowe. To był aktywny dzień!

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Środa rozpoczęła się od wspólnych gier i zabaw na obozowisku z innymi grupami. Graliśmy w kalambury, w siatkówkę oraz piłkę nożną. Mieliśmy także okazje pospacerować po lesie korzystając z pięknej pogody. Po obiedzie oglądaliśmy film. Popołudniu rozegraliśmy mecz paintballa z drugą grupa. Wieczorem uczyliśmy się samoobrony, a także rozegraliśmy drugi, tym razem nocny mecz paintballa.

Lego i Przygoda, grupa Pani Ani S.
Szósty dzień zaczęliśmy od zajęć z wykrywaczem metalu. Pani instruktor dała nam specjalny do tego sprzęt i podzieliła nas na dwie grupy. Szukaliśmy zadań i je rozwiązywaliśmy, było to bardzo ciekawe. Następnie mieliśmy czas na plażowanie. Kąpaliśmy się w jeziorze i świetnie się bawiliśmy. Turniej piłkarzyków dał nam dużo emocji. Potem poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu. Najpierw Pani instruktor opowiedziała nam o survivalu, a potem budowaliśmy własny szałas. Na koniec dnia bawiliśmy się wraz z naszą panią.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj, po śniadaniu sprzątaliśmy pokoje. Następnie ruszyliśmy na plaże, aby zrobić turniej planszówek. Potem postanowiliśmy zrobić zawody na najlepszą karykaturę naszej pani wychowawczyni, a następnie napisać i wyrecytować o niej wierszyk. Po bardzo dobrym obiedzie ruszyliśmy na doskonalenie technik pływackich, po których popłynęliśmy smoczą łodzią. Na karaoke wszyscy śpiewaliśmy grupowo, solo lub w duetach. Dzień zakończyliśmy szukaniem świetlików.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy B.
Ten piękny dzień rozpoczęliśmy zabawami na plaży. Wraz z inną grupą graliśmy w kalambury, budowaliśmy piękne zamki z piasku i słuchaliśmy muzyki. Następnie rysowaliśmy swoje karykatury i pisaliśmy śmieszne wierszyki. Po obiedzie wypróbowaliśmy swoje siły strzelając z łuku do tarczy. Wieczorem rywalizowaliśmy miedzy sobą, wcielając się w gladiatorów. Dzień zaliczamy do udanych i czekamy na kolejne atrakcje!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Rano wybrałyśmy się na wycieczkę krajoznawcza po lesie, przy okazji mogłyśmy zrobić zapasy słodkości na najbliższe dni. Po powrocie zjadłyśmy pyszny obiadek i udałyśmy się na plaże. Tam chętne osoby kąpały się w jeziorze, a reszta milo spędzała czas na kocu grając w planszówki. Dziś również próbowałyśmy swoich sił na arenie gladiatorów. Wieczorem uczestniczyłyśmy w lekcji savoir-vivre.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Szósty dzień zaczęliśmy od porannej rozgrzewki połączonej z zabawą. Część grupy brała udział w fakultetach, natomiast reszta uczestników obozu spędzała czas przed obiadem oglądając fil, śpiewając i tańcząc. Po obiedzie byliśmy na zajęciach z praktyki żeglarstwa. Wypłynęliśmy w niesamowity rejs na jezioro Łęsk.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Nasz kolejny dzień na kolonii spędziliśmy bardzo aktywnie. Początkowo obejrzeliśmy film w sali dyskotekowej, ale później nasze wychowawczynie włączyły karaoke. Zabawa była naprawdę udana. Później tańczyliśmy w rytm Belgijki i innych tańców integracyjnych. Po pysznym obiadku poszliśmy na zajęcia chemiczne, podczas których robiliśmy czarodziejski ogród i inne ciekawe eksperymenty.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od przygotowania się do wyprawy do Nowych Kiejkut. Kiedy już wszyscy byliśmy gotowi, odebraliśmy odblaski i wyruszyliśmy na wycieczkę pieszą. Po obiedzie wraz z innymi grupami Herosów spędziliśmy wspólnie czas grając w ludzie do ludzi, mafię czy tańcząc makarenę. Następnie udaliśmy się na plażowanie gdzie śpiewałyśmy i rysowałyśmy. Po kolacji czekało nas budowanie muru w ramach Wielkiej Demolki oraz ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eli B.
Poranek rozpoczął się od długiej wędrówki po lesie aż do pobliskiego miasteczka. Po wyprawie trochę sportu, dziś graliśmy w dwa ognie. Po południu trochę śmiechu dostarczyło nam karaoke. A na koniec dnia walka z naszymi lękami podczas wspinaczki na wieżę ze skrzynek.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiejsze zajęcia rozpoczęły się od kursu z pierwszej pomocy z panem ratownikiem. Następnie dalej zostaliśmy na plaży, gdzie chwilkę odpoczęliśmy. Potem walczyliśmy na macie specjalnymi lancami wcielając się w gladiatorów. Po obiedzie znów odwiedziliśmy plażę, tym razem mogliśmy na niej strzelać z procy. To nie łatwa sztuka, ale wielu z nas się udało trafić po kilka razy. Wieczorem odbyło się wielkie ognisko herosów, na którym piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki. Było naprawdę klimatycznie.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Rana wyruszyliśmy na spacer po lesie. Następnie udaliśmy się na sale, gdzie oglądaliśmy film. Później poszliśmy na bombowa grę, podczas której najpierw uczyliśmy się korzystać z GPS by móc odnaleźć zadania, które później rozwiązaliśmy, aby rozbroić bombę. Po kolacji pokonaliśmy tor na wysokości w parku linowym. Wieczorem odbyła się Leśna Pułapka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Pierwsze i drugie zajęcia dzisiaj spędziliśmy na polu paintballowym. Graliśmy w Terminatora, który bardzo nam się spodobał. Później popłynęliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie, w lesie graliśmy w Bitwę Plemion. Później znaleźliśmy chwile na odpoczynek, kiedy kilku naszych kolegów wzięło udział w dodatkowych zajęciach w ramach pakietu Super Aktywnego. Dzień zakończyliśmy nocnym paintballem.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli R.
Dzień zaczęliśmy od oglądania filmu. Następnie spacerkiem przeszliśmy się na teren poligonu. Jeździliśmy vikingiem. Wszystkim się podobała przejażdżka. Następnie odbyliśmy emocjonująca podróż quadami po ekstremalnym torze. Po powrocie trochę poplażowaliśmy. W między czasie odbyły się pakiety fakultatywne. Wieczorem mieliśmy walki sumo w specjalnych strojach. To był dzień pełen wrażeń.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Dzień rozpoczęliśmy od wizyty na sali dyskotekowej, gdzie oglądaliśmy film pt. "Samoloty". Potem udaliśmy się na zajęcia ze sztuki kamuflażu. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plaże. Kilku z nas nawet się kąpało! Nie mogło obyć się bez turnieju sportowego, więc zagraliśmy w zbijaka. Na sam koniec mieliśmy ognisko.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Nasza grupa stworzyła dzisiaj stylowe bransoletki przyjaźni w przeróżnych kolorach. Później graliśmy w mafie i udaliśmy się na zajęcia z eliksirów. Zrobiliśmy sztuczną krew, widzieliśmy wybuch wulkanu i badaliśmy podstawowe zjawiska fizyczne. Później mieliśmy lekcje aktorstwa i przedstawiliśmy różne scenki tematyczne. Śpiewaliśmy dzisiaj także na karaoke, a wieczorem czekało na nas budowanie z mega klocków jenga.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Szósty dzień kolonii rozpoczęliśmy od nauki strzałów z wiatrówki, królem strzelców okazała się Dominika. Następnie udaliśmy się na strzelnice, gdzie odbyliśmy konkurs strzałów z łuków tym razem zwycięzcą okazała się Helena. Po obiedzie braliśmy udział w walkach gladiatorów i świetnie się bawiliśmy. Później robiliśmy przypinki klubu zwycięzców, a dzień zakończyliśmy wspólnymi grami i zabawami z naszą panią.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Karoliny B.
Dzisiaj spacerowaliśmy po lesie i poznawaliśmy inne grupy. Po obiedzie super się bawiliśmy w mega twistera, jenge i budowaliśmy samochód, tron i dom z wielkich klocków. Później śpiewaliśmy na karaoke i tańczyliśmy. Po kolacji graliśmy w piłkę nożną.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Kolejny dzień za nami. Dziś przyszła kolej na zajęcia z technik survivalu. Budowaliśmy szałasy oraz zrobiliśmy survivalowe podwórko. Następny był park linowy, który pokonaliśmy wspólnie z Percym Jacksonem. Później strzelaliśmy z procy do celu. Każdy z nas ćwiczył swoją celność. Po obiedzie zagraliśmy ze wszystkimi grupami Herosów w mafię i odtańczyliśmy Belgijkę. Potem przyszedł czas na graffiti. Było super! Po kolacji nasi wychowawcy rozpalili ognisko i upiekliśmy kiełbaski.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny W.
Szósty dzień minął nam dość szybko. Czasem słońce nam świeciło, więc korzystaliśmy z pogody. Najbardziej podobało nam się wspinanie się na wieżę ze skrzynek. Trenowaliśmy tym samym swoją równowagę. Dzisiaj także szukaliśmy skarbów przy użyciu wykrywacza metalu. Było to świetna zabawa! Resztę dnia spędziliśmy na zabawach we wspólnym gronie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Gabrysi S.
Poranek rozpoczęliśmy zawodami w unihokeja, a potem poszliśmy na plażę. Super się bawiliśmy na żyroskopie i każdy odważył się wejść i spróbować wszystkich trzech stopni trudności. A potem chętni śpiewali piosenki na karaoke.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po porannej zaprawie wyruszyliśmy na poligon. Tam braliśmy udział w wielu ciekawych zajęciach. Jeździliśmy na quadach oraz vikingu. Była to ekscytująca przejażdżka. Każdy z nas także turlał się z górki w zorbie. Po powrocie zjedliśmy obiad i zregenerowaliśmy siły na kolejne zajęcia. Udaliśmy się do lasu na lekcję survivalu oraz łączności. Zajęcia z rzutu granatem dały nam wycisk, a wieczorem odbyła się nocna gra terenowa – Mafia.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Dziś rano rozegraliśmy emocjonujący mecz w siatkówkę. Zmęczeni udaliśmy się na plaże, a tam odpoczęliśmy i miło spędziliśmy czas przy różnych grach. Następnie wybraliśmy się do lasu, gdzie odbyły się kolejne zajęcia z survivalu, na których poznaliśmy sztukę kamuflażu. Wieczorem strzelaliśmy z łuków do tarcz, a także uczestniczyliśmy w grze terenowej – Świetliki.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Już szósty dzień kolonii za nami! Dni lecą coraz szybciej! Zaczęliśmy go od treningu z łuków. Bardzo dobrze nam szło, wiec z niecierpliwością czekamy na zawody z łuków. Kolejną atrakcją przygotowaną dla nas były kajaki. Tym razem pływaliśmy na kajakach turystycznych, czyli dwuosobowych. Po obiadku wszyscy przeszliśmy się po parku linowym. Nikt z nas nie bał się wysokości! Później każdy z nas wykonał dla siebie przypinkę. Mógł narysować, co mu się wymarzy. Jedną zrobiliśmy nawet dla naszej kochanej pani. A na koniec dnia pograliśmy jeszcze w siatkówkę.

VIP, grupa Pani Pauliny Z.
Z samego rana pokonaliśmy tor na wysokości w parku linowym. Z pozoru wydaje się prosty, jednak do pokonania mieliśmy mnóstwo przeszkód. Spisaliśmy się na medal! Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi na jezioro Łęsk. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na survival. Nauczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy sztukę kamuflażu. Dzień zakończyliśmy nocną gra terenową – Świetliki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Dziś cały dzień spędziliśmy z naszą panią. Rozpoczęliśmy go od wspólnego czytania książek. Potem graliśmy w siatkówkę z inna grupa, a przed obiadem w grę: mafia. Po obiedzie poszliśmy odpocząć na plaże i wspólnie graliśmy w piłkę oraz kapaliśmy się w jeziorze. Przed kolacja odbył się turniej w frisbee ultimate razem z inną grupą. A wieczorem odbyło się ognisko. To był bardzo aktywny i ciekawy dzień.