RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus VI (18.08-28.08.2017)

Dzień 7 - Zabawa ciągle trwa

Dodany: 2017.08.24

Dzisiaj czekało na nas mnóstwo niesamowitych zajęć prowadzonych przez instruktorów i wychowawców. Wszyscy świetnie się bawiliśmy!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Z uśmiechem na twarzy powitaliśmy kolejny dzień w Kulce. Po śniadaniu udałyśmy się do magicznego zagajniczka w celu zdobycia materiałów do arcydzieła, które stworzyłyśmy po powrocie - plakat Diany i Elzy. Wyszły przepięknie. Następnie odbyła się gra "zombie". Po obiedzie udałyśmy się na plaże, gdzie pluskałyśmy się w wodzie, grałyśmy w Double. Było super. Zaraz potem pomknęłyśmy na warsztaty samoobrony, podczas których wcieliłyśmy się w prawdziwe wojowniczki. Wieczorem świetnie się bawiłyśmy razem z naszą panią.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Dzień rozpoczęliśmy od gier planszowych i zabaw. Na następnych zajęciach graliśmy w mafie, a przed obiadem razem z inna grupa, w grę zombie. Po obiedzie odbył się turniej w siatkówkę, a po nim następnie poszliśmy na zajęcia z wykrywacza metalu. Ostatnią atrakcją dzisiaj był rejs kajakami turystycznym.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny P.
Po pysznym śniadaniu niektórzy z nas pojechali na basen do Mikołajek, a reszta grupy udała się na plażę, gdzie graliśmy w piłkę, słuchaliśmy muzyki oraz pływaliśmy. Następnie mieliśmy karaoke w Cool Barze. Świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie graliśmy w hokeja z innymi grupami. Byliśmy też na parku linowym. Po kolacji strzelaliśmy do tarcz na strzelnicy paintballowej. To był bardzo fajny dzień.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eli B.
Rano trochę słońca łapaliśmy i kąpieli w jeziorze zażywaliśmy. Potem jak astronauci się poczuliśmy, w podróż kosmos żyroskopem wyruszyliśmy. Po obiedzie koszykówka, a na deser baloniada. Wieczorem trochę rozrywki - na X-boxa się udaliśmy.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Dziś z samego rana poszliśmy na wycieczkę do Nowych Kiejkut, gdzie mieliśmy okazje kupić sobie słodkości. Później dbałyśmy o swoje paznokcie malując je na różne kolory. Dziś poznałyśmy również zasady dobrego zachowywania. Wykonałyśmy wtedy bardzo fajne i śmieszne zadania. Po kolacji bawiłyśmy się przy muzyce na świeżym powietrzu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Sylwii K.
Od samego rana bawiliśmy się na sportowo, mecz siatkówki czy koszykówki to dla nas sama przyjemność. Ganialiśmy się też w berka, a potem odetchnęliśmy od wysiłku fizycznego grą w mafię. Po obiedzie poszliśmy pogrzać się na słońcu na plaży, a także mieliśmy zajęcia ze strzelania z wiatrówek. To było fantastyczne nowe doświadczenie.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Dzisiaj część z nas pojechała na wycieczka do Mikołajek oraz Kadzidłowa. Tam czekało na nich dużo atrakcji. Na początek wybrali się do Aquaparku, a później pojechali do Kadzidłowa, gdzie byli w Parku Dzikich Zwierząt. Dzisiaj nasza grupa miała zajęcia linowe - skrzynki! Każdy niecierpliwie czekał na ten dzień. Po tych zajęciach mieliśmy karaoke. Śpiewać każdy może, więc pośpiewaliśmy wraz z innymi grupami. Po obiedzie mieliśmy turniej w unihokeja! Zostaliśmy podzieleni na drużyny, rozegraliśmy kilka meczy i wyłoniliśmy zwycięzców! Następnie korzystając z przepięknej pogody udaliśmy się na plaże. Niektórzy kąpali się w jeziorze, inni odpoczywali. Wieczorem czekała na nas gra terenowa "Leśna Pułapka". Na początek zostaliśmy podzieleni na dwie grupy, a następnie dostaliśmy wskazówki i szukaliśmy ukrytych zagadek. Super zabawa z odrobiną nauki.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Czwartek zaczął się od survivalu, który opierał się na kamuflażu oraz tropieniu. Później uczyliśmy się celności podczas strzelania z łuku. Mieliśmy okazję także korzystać z parku kinowego. Popołudniu uczyliśmy się terenoznawstwa, a także celności podczas strzelania na strzelnicy snajperskiej. Wieczorem spędziliśmy czas na wspólnych rozmowach oraz zabawach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy B.
Kolejny dzień kolonii w Kulce rozpoczął się tradycyjnie od aktywnego budzika. Po zjedzeniu pysznego śniadania zbieraliśmy skarby natury szyszki, liście, z których wykonaliśmy artystyczny plakat. Gra terenowa zombie zmobilizowała nas do działania oraz współpracy. Po obiedzie wraz z grupa Lego Przygoda rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Zajecie ze sposobów szyfrowania były również niezwykle interesujące. Poznaliśmy sposoby szyfrowania wiadomości, umiejętności przydatne w działaniu przeciwko wrogom oraz podczas wykonywania ekstremalnych misji. Po kolacji poznaliśmy podstawowe techniki samoobrony. Tak w miłej i przyjaznej atmosferze zakończył się siódmy dzień naszych wakacyjnych przygód.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Doroty J.
Rano graliśmy w kalambury. Integrowaliśmy się przy tym z pozostałymi grupami z naszego podobozu. Następnie odbyła się Gra Francuska. Polegała na zdobywaniu informacji na temat ośrodka. Korzystając z promieni słońca wybraliśmy się także na plażę, gdzie graliśmy w siatkówkę, a także odbyły się gry karciane. Wieczorem zmierzyliśmy się kolejny raz z grą paintballową.

Herosi, grupa Pani Ani K. i Pani Kasi Ch.
Siódmy dzień rozpoczęliśmy od stworzenia planszy do gry w BINGO, a następnie wraz z inną grupą Herosów rozpoczęliśmy zabawę. Później zmierzyliśmy się w Mam Talent, a w jury zasiadała Afrodyta, Nike i Demeter. Zaprezentowaliśmy tam nasze hymny i wybraliśmy najlepszy, który wszyscy wykonamy podczas apelu kończącego turnus. Po obiedzie udaliśmy się na lekcję pływania. Po krótkim odpoczynku zaprojektowaliśmy logo i przenieśliśmy je na ściankę przygotowaną do graffiti, a na koniec dnia zmierzyliśmy się w turnieju łuczniczym.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Dziś kilkoro z nas rano pojechało na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Pozostali wcale się nie nudzili. Po śniadaniu układaliśmy swój hymn herosów, by później móc go przedstawić na mini pokazie talentów. Nasz utwór zajął drugie miejsce. Tworzyliśmy także planszę do bingo by później móc poświęcić chwilę na grę. Po obiedzie byliśmy także na plaży, gdzie wielu z nas skupiło się na czytaniu książek. Kto chciał mógł popływać pod okiem ratownika. Mieliśmy także okazję pograć w siatkówkę. Wieczorem wychowawczyni rozdała nam tak długo oczekiwane przez nasz koszulki obozu herosów.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Nasz dzień był pełen wrażeń! Po śniadaniu kręciliśmy się w żyroskopie, by sprawdzić, kto nadaje się na astronautę. Następnie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią na jezioro Łęsk, co wymagało od nas współpracy i siły. Po krótkiej przerwie uczyliśmy się szyfrować, podczas Enigmy. Zajęcia te bardzo nam się spodobała. Po obiedzie wybraliśmy się na ostatnie warsztaty z survivalu. Tym razem dowiedzieliśmy się jak zdobywać pożywienie w lesie i jak rozpalać ognisko. Później wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Było wspaniale. Po kolacji czekała na nas emocjonująca przejażdżka na quadach.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po śniadaniu niektórzy z nas pojechali na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. W tym czasie świetnie się bawiliśmy podczas gier i zabaw na ośrodku. Następnie wybraliśmy się do Cool Clubu na film, który bardzo nam się spodobał. Po obiedzie odbyły się zajęcia na strzelnicy. Nauczyliśmy się strzelać z łuków i wiatrówek. Dzisiaj wspinaliśmy się również na wieżę ze skrzynek, a potem wyszywaliśmy pagony. Dzień zakończyliśmy nocnym desantem.

VIP, grupa Pani Pauliny Z.
Dzisiaj część z nas pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa, gdzie byli w Parku Dzikich Zwierząt, a także w Mikołajkach, a tam popluskali się w Aquaparku. W tym czasie reszta miło spędziła czas na grach i zabawach. Pogoda nam dopisała, więc wybraliśmy się na plaże, by skorzystać z kąpieli wodnych i słonecznych. Następnie zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. Wieczorem skakaliśmy aż do nieba na eurobungee.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj część grupy pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek, a część miała więcej czasu na odpoczynek i lepsze poznanie się. Był też czas na wyjście do sklepu. Po obiedzie, gdy byli już wszyscy odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Na pytania ratownika pojawiał się las rąk. Po bardzo pożywnej kolacji udaliśmy się na watterball'a, było wspaniale. Zapamiętamy ten dzień na długo

Lego i Przygoda, grupa Pani Ani S.
To już siódmy dzień naszej kolonii. Rano mieliśmy wycieczkę do sąsiedniej wsi. Szliśmy spacerkiem. Po powrocie poszliśmy na plaże, aby odpocząć i skorzystać z pięknej pogody. Potem graliśmy w piłkę nożną i koszykówkę. Ale to były emocje! Na koniec dnia bawiliśmy się wspólnie z naszą panią.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Karoliny B.
Od rana graliśmy w straszną grę - zombie razem z kilkoma grupami. Byliśmy też na plaży korzystając z ładnej pogody. Poznawaliśmy ciekawostki na tematach osób pracujących w Kulce podczas Gry Francuskiej. Po obiedzie robiliśmy obrazki metoda quillingu. Mieliśmy zajęcia z kompasem, uczyliśmy się posługiwania nim i kierunków. Po kolacji mieliśmy gry świata.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Do końca obozu zostało niewiele czasu. Dni lecą jak szalone. Dzisiaj byliśmy na spacerze. Dzięki pięknym krajobrazom i miłej atmosferze wspaniale spędziliśmy czas. Po pysznym obiedzie poszliśmy nad jezioro i doskonaliliśmy pływanie. Mnóstwo czasu spędziliśmy w grupie grając w przeróżne gry i rozmawiając. Dzięki tym chwilom bardzo się ze sobą zżyliśmy. Nie możemy się już doczekać kolejnego dnia pełnego atrakcji.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Siódmy dzień należał do spokojniejszych. Byliśmy na plaży, a tam korzystając z pięknej pogody miło spędziliśmy czas opalając się i kąpiąc w jeziorze Następnie odbył się turniej frisbee, a później graliśmy w Grę Francuską, dzięki której dowiedzieliśmy się sporo o ośrodku i osobach tutaj pracujących. Graliśmy też w dwa ognie i w murarza, a wieczorem czekała nas gra terenowa Komnata Tajemnic.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj od rana graliśmy w grę baranki i wilk. Następnie poszliśmy na seans filmowy. Później zagraliśmy w Grę Francuską, na której się super bawiliśmy. Na kolejnym bloku zajęć udaliśmy się na plaże, gdzie graliśmy w karty. Później poszliśmy na łuki. Po tych zajęciach mieliśmy zajęcia z survivalu. Wieczorem mieliśmy grę – Leśna Pułapka.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli R.
Dzisiaj większość grupy pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Super do bawili. Pozostała część grupy była na wycieczce krajoznawczej w Nowych Kiejkutach. Zobaczyliśmy po drodze wiele pięknych widoków. Przy okazji zaszliśmy do sklepu. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Następnie jeździliśmy na quadach. Było trudniej niż ostatnim razem, ale daliśmy radę. Po kolacji graliśmy w mega gry. Dzień zakończyliśmy nocnym desantem.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Gabrysi S.
Dzisiaj od rana korzystaliśmy z ładnej pogody i poszliśmy na plażę. Potem szukaliśmy odpowiedzi do Gry Francuskiej i biegaliśmy po całym ośrodku. A przed kolacją tworzyliśmy wspaniałe maski gipsowe, które będziemy w najbliższych dniach ozdabiać.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Kolejny dzień na naszej kolonii spędziliśmy bardzo aktywnie. Pogoda nam dopisywała, dlatego wybraliśmy się na spacer do lasu i pobliskiej wioski. Tam poszliśmy do sklepu i zakupiliśmy potrzebne nam artykuły. Następnie po pysznym obiedzie wybraliśmy się na plaże, gdzie skorzystaliśmy z uroków ładnej pogody. Później na zajęciach z survivalu budowaliśmy szałas i rozpalaliśmy ogniska.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Ten dzień rozpoczęliśmy od wycieczki pieszej do sklepu w Starych Kiejkutach. Następnie plażowaliśmy. Na kolejnych zajęciach z survivalu nauczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy sztukę przetrwania w trudnych warunkach.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi Ch.
W czasie, gdy kilku z nas pojechało na wycieczkę, reszta poszła do pobliskiego sklepu. Do obiadu spędzaliśmy czas na integracji z pozostałymi grupami na podobozie. Później odpoczywaliśmy na plaży. Następnie odbyły się zajęcia z elementami pierwszej pomocy – Ranny Lotnik. Po kolacji za pomocą azymutów i GPS-a ukrywaliśmy sobie zadania do wykonania.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od kąpieli wodnych i słoneczny na plaży. Graliśmy tam także w siatkówkę i badmintona. Następnie wybraliśmy się na pojedynek karaoke do Cool Baru, nasza drużyna nie miała sobie równych. Po obiedzie stworzyliśmy hymn kolonii, a dzień zakończyliśmy rozgrywkami w koszykówkę. W międzyczasie część naszych koleżanek i kolegów była na wycieczce w Mikołajkach i Kadzidłowie. Był to dzień pełen wrażeń, już nie możemy doczekać się jutrzejszego dnia.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Kolejny dzień za nami. Dziś nadszedł dzień wyłonienia Herosowego hymnu. Wygrała nasza grupa! Naszą piosenkę zaprezentujemy na sobotnim apelu. Przed obiadem poszliśmy również na plażę, graliśmy w wielkie BINGO. Nie obyło się również bez ścianki wspinaczkowej. Było super!

Harry Potter, grupa Pani Karoliny W.
Dzień był bardzo pogodny, więc wybraliśmy się na plaże skorzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Następnie graliśmy w przeróżne gry na przykład: pif-paf. Nie mogło obyć się bez turnieju w siatkówkę. Na koniec gry braliśmy udział w grze terenowej – Komnata Tajemnic. Aby ją otworzyć musieliśmy wykonać mnóstwo zadań.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Rano obudziło nas piękne słoneczko, więc zdecydowaliśmy się wybrać na plaże. Tam korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słoneczny. W tym czasie niektórzy z nas spędzali czas w Mikołajkach w Aquaparku oraz Kadzidłowie spacerując po Parku Dzikich Zwierząt. Następnie graliśmy w przeróżne gry we wspólnym towarzystwie. Braliśmy dzisiaj udział także w turnieju w unihokeja. Wieczorem nasza pani zorganizowała dla nas mecz w siatkówkę. To był bardzo aktywny dzień.