RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus VI (18.08-28.08.2017)

Dzień 8 - Piękna pogoda nas nie opuszcza

Dodany: 2017.08.25

Za nami już ósmy dzień kolonii w Kulce. Wielkimi krokami zbliżamy się do końca, jednak ciągle bierzemy aktywny udział w zajęciach.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Poranek rozpoczęliśmy od wcielenia się w komandosów na paintballowym polu bitwy. Wojennych emocji w czasie pokojowej rywalizacji dostarczyły uczestnikom Czterech Żywiołów kolorowe kulki i markery. W klimat pomogły nam się czuć specjalne bunkry. Wszyscy byli podekscytowani! Następnie pognaliśmy na bombową grę. Podzieleni na dwie grupy rywalizowaliśmy między sobą wykorzystując umiejętność czytania mapy, posługiwania się GPS-em, a na koniec znaleźliśmy bombę i ją rozbroiliśmy. Zaraz potem strzelaliśmy z wiatrówek. Okazało się, że mamy bardzo celne oko. Kolejną atrakcją była gra "Poszukiwacze Skarbów", podczas której używaliśmy wykrywaczy metali, podążaliśmy za odnalezionymi wskazówkami. Było super! Swój dzień zakończyliśmy grą detektywistyczną Mafia. To był świetny dzień pełen emocji.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny P.
Ósmy dzień rozpoczęliśmy od walki gladiatorów. Pojedynek między zawodnikami był zacięty, wygrał Michał pokonując wszystkich rywali. Następnie mieliśmy zawody w strzelaniu z łuku do tarczy. Zwycięzcą okazał się Hubert, który zdobył największą liczbę punktów. Po pysznym obiedzie Olek poszedł na quady, zorbę i segway’e, a my graliśmy w piłkę nożną, następnie w zbijaka i kalambury.

Cztery Żywioły, grupa Pani Sylwii K.
Ten dzień minął nam w niezwykle zawrotnym tempie. Po śniadaniu wypłynęliśmy w rejs żaglówkami. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Po obiedzie podążaliśmy za wskazówkami by odnaleźć ukryta w Kulce bombę! Gdy już uratowaliśmy ośrodek poszliśmy na jazdę na quadach. Towarzyszyły nam ekstremalne emocje. Na sam koniec dnia bawiliśmy się w waterballu. Czuliśmy się jak prawdziwe chomiki.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Nasze pierwsze zajęcia zaczęłyśmy muzycznie. Tańczyłyśmy belgijkę razem z innymi grupami. Później poszłyśmy na zajęcia, podczas których śpiewałyśmy hity na karaoke. Orzeźwieniem była baloniada. Po obiedzie stoczyłyśmy konkurencje podczas gry na Xbox kinect. Wśród zajęć znalazła się też wielka bitwa taneczna, która wzbudziła w nas ducha walki. Na koniec dnia zagrałyśmy w dwa ognie. Dzień bardzo nam się podobał.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od nauczenia się hymnu wszystkich Herosów, który przedstawimy na jutrzejszym apelu. Następnie czekało nas starcie z innymi grupami podczas zagadek logicznych i udało nam się zdobyć 67 punktów! Poznaliśmy także wiele ciekawostek dotyczących teatru i zabaw rozwijających w tym kierunku. Po obiedzie była kolejna część starcia Herosów, czyli ścianka wspinaczkowa, a potem nauczyliśmy się, w jaki sposób się bronić przed napastnikiem w trudnej sytuacji. Po kolacji udaliśmy się do Cool Clubu na obozową dyskotekę.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Piątek w Kulce powitał nas pięknym słońcem. Po śniadaniu wraz z naszym wychowawca i innymi grupami na świeżym powietrzu mieliśmy gry i zabawy, takie jak "Bajka biegana", "Refleks" oraz "Pif-paf". Następnie cały ośrodek mógł usłyszeć nasz wspaniały głos na karaoke. Chwile później mieliśmy już zajęcia z orientacji w terenie INO, czyli dowiedziałyśmy się jak obsługiwać kompas i GPS. Po obiedzie wraz z Pocahontas tworzyłyśmy tatuaże z henny. Wieczorem czekała na nas moc emocji na zajęciach z mega gier.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Po smacznym śniadaniu poszliśmy na zajęcia z malowania witraży. Zajęcia okazały się bardzo miłe i relaksujące. Mogliśmy wykazać się swoją kreatywnością i wyobraźnią, a naszym dziełem będziemy mogli się pochwalić bliskim. Po obiedzie kręciliśmy się w żyroskopie. Następnie nauczyliśmy się obsługi GPS-a podczas gry terenowej.

Lego i Przygoda, grupa Pani Ani S.
Ósmy dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw z naszą panią. Następnie poszliśmy na karaoke, gdzie wszyscy śpiewaliśmy. Była świetna zabawa! Później tworzyliśmy ogromne bańki mydlane razem z animatorką. Każdy z nas miał kijek do baniek i mogliśmy sami je puszczać. Unihokej był bardzo ciekawy. Po chwili odpoczynku znów bawiliśmy się z naszą panią, a na koniec dnia wytańczyliśmy się na dyskotece.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eli B.
Nasz poranek rozpoczęliśmy turniejem w baloniadę. Następnie czekała na nas emocjonująca przejażdżka na quadach. Wszyscy świetnie się bawiliśmy. Potem odbyło się szkolenie Skywalkera, a po nim Bitwa o Naboo. Wieczorem szaleliśmy na dyskotece.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Dzień rozpoczął się od mega gier. Graliśmy w jenge oraz twistera. Później graliśmy w kalambury oraz plażowaliśmy wspólnie z innymi grupami. Po obiedzie rozegraliśmy ostatni mecz paintballa. Później spędziliśmy czas w lesie. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Dzień był bardzo udany. Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia dotyczące samoobrony. Następnie odbyliśmy kurs na plaży, aby zagrać w waterpolo. Gra była bardzo emocjonująca, ale czekały nas następne zajęcia, a mianowicie graffiti. Każdy stworzył wspaniałe logo swojej drużyny i ruszyliśmy na smakowity obiad. Po jedzeniu znowu udaliśmy się na plaże, aby odbyć zajęcia praktyczne z żeglarstwa. Kiedy wszyscy znaleźli się już na brzegu, rozpoczęła się najbardziej emocjonująca i szalona gra na świecie - baloniada. Świetnie się bawiliśmy i szybko zjedliśmy kolację. Dzień zakończyły zajęcia z panią Klaudią.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Kolejny dzień był bardzo emocjonujący. Rozpoczęliśmy go od tworzenia własnych gier i zabaw oraz ich realizacji. Potem poszliśmy na plaże pograć w piłkę i pobudować zamki z piasku. Przed obiadem mieliśmy łuki, a po nich mega gry - jenge i twistera. Było przy tym dużo śmiechu i frajdy. Przed kolacją poszliśmy na zajęcia z samoobrony, które mogą się okazać w przyszłości bardzo cenne i przydatne. Po kolacji, na zajęciach z panią graliśmy w karty. I tak oto kolejny dzień w Kulce dobiegł końca.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy B.
Aktywny budzik stal się nieodłącznym elementem naszego dnia. Chętnie i z zaangażowaniem rozpoczynamy zajęcia od porannej rozgrzewki. Wraz z grupa Fabryka Gwiazd tańczyliśmy tańce integracyjne, po których udaliśmy się na karaoke do Cool Clubu. Jak się okazało w naszej grupie były ukryte talenty wokalno-taneczne. Piękna pogoda na plaży umożliwiła nam odpoczynek oraz zajęcia z doskonalenia technik pływania. Po obiedzie odbyła się olimpiada sportowa, w której mieliśmy okazje podsumować naszą aktywną prace na turnusie. Po zakończeniu naszych rozgrywek udaliśmy się na dyskotekę, bawiąc się przy najnowszych, wakacyjnych piosenkach.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek, zwycięzcą okazała się Dominika z wynikiem 14 skrzynek. Następnie wybraliśmy się na wyprawę kajakami po malowniczym jeziorze Łęsk, zabawy było, co nie miara. Później stoczyliśmy walkę sumo, po której udaliśmy się nad jezioro, gdzie spędziliśmy czas na wspólnych rozmowach i grze w piłkę. Pod wieczór bawiliśmy się w kalambury, a dzień zakończyliśmy nocną grą terenową - Leśna Pułapka.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
To był świetny dzień. Rozpoczęliśmy od plażowania. Następnie poznawaliśmy techniki plażowania na zajęciach Enigma. Przed obiadem przyszła pora na kolejne starcie herosów - zagadki logiczne. Potem przyszedł czas na zajęcia teatralne. Śmiechom nie było końca. Na koniec paintball, a po kolacji dyskoteka. Zostało nam już tylko dwa dni.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Gabrysi S.
Dziś był dzień pełen atrakcji. Wykorzystaliśmy naszą wiedzę z zajęć do budowania ogromnych szałasów. Potem wzięliśmy udział w szkoleniu Luka Skywalkera, który pomógł nam się skupić i zrelaksować. A na koniec dnia udało nam się wygrać bitwę o Naboo.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Poranek spędziliśmy poranek na grach i zabawach sportowych. Przed obiadem wzięliśmy udział w zajęciach samoobrony. Nauczyliśmy się podstawowych technik obronnych. Po posiłku poszliśmy do lasu by dowiedzieć się czegoś na temat maskowania i kamuflażu. Później odpoczywaliśmy przed kolacją, po której poszliśmy na dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Ósmy dzień rozpoczęliśmy zbijakiem i zajęciami polegającymi na malowaniu bez użycia rak. Najpierw malowaliśmy na materiale, a później rozpętała się wojna na farby! Byliśmy cali w farbie i byliśmy bardzo szczęśliwi. Potem mieliśmy recykling artystyczny, a po nich tworzyliśmy ogromne bańki mydlane. Wieczorem uczestniczyliśmy w ślubie kolonijnym.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Właśnie minął nam kolejny kulkowy dzień. Podczas niego graliśmy w poczwórnego zbijaka. Dla nas największą atrakcją była Bitwa Plemion - czyli leśna gra o totem. Pogoda pozwoliła nam na zabawę na plaży. Wieczorem bawiliśmy się na kolejnej już dyskotece. Mimo, że kolonie powoli dobiegają już końca, my ciągle jesteśmy w świetnych nastrojach

Harry Potter, grupa Pani Karoliny W.
Dzisiaj był naprawdę super dzień. Najbardziej podobało nam się robienie bransoletek. Przed kolacja mieliśmy pojedynek na zaklęcia, przed którym się troszkę zestresowaliśmy, ale w trakcie było fajnie. Byliśmy dzisiaj również na plaży, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli R.
Dzisiaj graliśmy w zbijaka na cztery drużyny. Nikt z nas nie znał wcześniej takiej wersji. Mamy nadzieje, że będziemy mogli ją powtórzyć. Następnie tworzyliśmy naszą rakietę, podczas zajęć artystycznych. Wyszła nam niesamowicie. Później szukaliśmy tropów zwierząt na survivalu oraz uczyliśmy się sztuki kamuflażu. Wieczorem braliśmy udział w ekscytującej przejażdżce na quadach.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Karoliny B.
Graliśmy dzisiaj w naszą ulubioną grę, czyli zombie. Byliśmy też na plaży, kapaliśmy się i odpoczywaliśmy. Później wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi. Każdy mógł spróbować własnych sił i wykazać się. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków do celu, którym były tarcze. Później znowu bawiliśmy się w zombie. Po kolacji skakaliśmy na trampolinach podczas eurobungee.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiaj wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek. Najwyższą wieżę ułożyła Lila, a zaraz za nią Maks. Później udaliśmy się na spacer do lasu, a tam miło spędziliśmy czas. Znaleźliśmy swoje różdżki, które będziemy ozdabiać. Następnie tworzyliśmy mega bańki, a wieczorem odbył się pojedynek zaklęć.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Doroty J.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z GPS. Następnie mieliśmy kolumn zajęcia z survivalu. Budowaliśmy szałasy, a także uczyliśmy się rozpalać ogień za pomocą krzesiwa pod okiem instruktora. Dzisiaj skorzystaliśmy z pogody i udaliśmy się na plażę. Tworzyliśmy tratwy. Odbyła się także gra zombie. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Ósmy dzień rozpoczęliśmy od malowania na specjalnej ściance farbami w sprayu tzw. graffiti. Następnie wybraliśmy się do lasu gdzie instruktor przedstawił nam sposoby kamuflażu, a także tajniki rozpalania ogniska. Każdemu z nas się udało. Później wytężaliśmy umysł na zagadkach logicznych. Zdobyliśmy w sumie sporo punktów. Po obiedzie odbyły się zajęcia teatralne. Poćwiczyliśmy oddech i dykcję, a następnie odegraliśmy kilka scenek. Było bardzo zabawnie. Przed kolacją odbył się konkurs strzelania z łuków. Wieczorem mieliśmy okazję wybawić się na dyskotece.

VIP, grupa Pani Pauliny Z.
Rano wyruszyliśmy na plaże, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi. Następnie razem z animatorką graliśmy w mega gry, czyli jengę, twistera w rozmiarze XXL. Później czekał na nas kolejny rejs, tym razem żaglówką. Wieczorem odbyły się turnieje sportowe.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po męczącej, porannej zaprawie poszliśmy na smaczne śniadanie, które dało nam energię na zajęcia. Po posiłku wybraliśmy się na plaże, gdzie budowaliśmy niesamowite tratwy, a także kąpaliśmy się w jeziorze. Później razem z innymi grupami integrowaliśmy się przy różnych grach i zabawach. Następnie pokonywaliśmy trudny tor na wysokości w parku linowym. Wieczorem czekała na nas dyskoteka.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Nasz dzień był pełen wrażeń. Od rana graliśmy w wiele wspaniałych gier. Najpierw w kalambury, czółko, a po nich rozegraliśmy turniej w koszykówkę. Po obiedzie czekała na nas super przygoda – rejs kajakami oraz żaglówką po jeziorze Łęsk. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Kolejny dzień za nami. Zaczęliśmy dzień od zawodów ze strzelania z łuków. Była to świetna zabawa! Później udaliśmy się do lasu, a tam odbyła się kolejna część survivalu. Nauczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy sztukę kamuflażu. Następnie szukaliśmy zadań przy pomocy wykrywacza metalu, które później rozwiązywaliśmy. Po obiedzie zamieniliśmy się w wojowników sumo i stoczyliśmy ze sobą walkę. Naszą ostatnią atrakcją dzisiaj była lekcja samoobrony.

Herosi, grupa Pani Kasi Ch.
Pierwszymi zajęciami, jakie dla nas przygotowano był survival, na którym poznaliśmy sztukę kamuflażu. Każdy z nas pomalował twarz specjalnymi farbami, aby być niewidocznymi w lesie. Następnie czekały na nas bardzo interesujące zagadki, nad którymi należało się dobrze zastanowić. W czasie wolnym nasza pani zabrała nas na plaże, a tam odpoczywaliśmy, słuchaliśmy muzyki oraz czytaliśmy. Potem braliśmy udział w turnieju w baloniadę. Zabawa była wspaniała! Jeszcze dziś rysowałyśmy własne graffiti na specjalnej ściance. Wieczorem odbyła się dyskoteka, podczas której dobrze się bawiliśmy.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Rano udaliśmy się do lasu, gdzie odbyły się zajęcia z tropienia. Poznaliśmy ślady zwierząt oraz wiele innych, ciekawych informacji. Następnie poszliśmy na plaże, gdzie miło spędziliśmy czas we wspólnym gronie. Odbył się dzisiaj mecz w koszykówkę oraz siatkówkę. Wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas dyskoteki.