RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus VI (18.08-28.08.2017)

Dzień 9 - Niesamowita przygoda!

Dodany: 2017.08.26

Kolejny dzień za nami. Piękna pogoda nas nie opuszcza i towarzyszy nam w realizacji zajęć.

Cztery Żywioły, grupa Pani Sylwii K.
Dzień zaczęliśmy od poszukiwania skarbu, do którego prowadziły nas zagadki poukrywane na terenie ośrodka. Następnie bawiliśmy się w baloniadę, a potem braliśmy udział w treningu siatkówki. Po obiedzie zajęliśmy się recyklingiem artystycznym. Tworzyliśmy żywiołowe poduszki. Kolejnymi zajęciami były magiczne doświadczenia z wodą! Na koniec dnia odbył się apel, na którym pokazaliśmy swoje talenty.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia artystyczne. Każdy z nas miał możliwość stworzyć witraż 3D! Nasze prace wyszły przepięknie. Z niecierpliwością czekamy, aż nasze dzieła wyschną i będziemy się mogli pochwalić rodzicom. Następnie wyposażeni w długopis, kartkę i zestaw pytań wyruszyliśmy na poszukiwania odpowiedzi do gry francuskiej, a zaraz potem opalając się na plaży graliśmy w dobble, siatkówkę i pluskaliśmy się w wodzie! Po obiedzie zostało nam zrobione przepiękne pamiątkowe zdjęcie przez pana fotografa. Kolejną atrakcją była wyprawa kajakami turystycznymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Potem odbyła się długo wyczekiwana przez nas baloniada. Było super! Po kolacji całą grupą udaliśmy się na uroczysty apel.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny P.
Sobotni poranek zaczęliśmy od zjedzenia śniadania, później pokonaliśmy tor przeszkód na segway’u. Następnie uczyliśmy się jak budować szałas i poznaliśmy sztukę maskowania w lesie na survivalu. Po pysznym obiedzie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową wcielając się w himalaistów. Później uczyliśmy się samoobrony. Po kolacji poszliśmy na apel z występami.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Sobota w Kulce rozpoczęła się bardzo kreatywnie wraz z animatorką tworzyliśmy biżuterie, która wyszła nam pięknie! Następnie miałyśmy survival, teraz już z pewnością poradzimy sobie w trudnych warunkach. Kolejnym punktem naszego dnia były zajęcia taneczne z Panią Lidką. Ćwiczyłyśmy układ, który przedstawimy podczas dzisiejszego apelu. Po obiedzie miałyśmy zajęcia z nasza Pani i grałyśmy w "Kocówkę", "Kalambury", piłkę nożną oraz wiele innych gier i zabaw na świeżym powietrzu. Wieczorem mamy apel podsumowujący kolonie.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Kolejny dzień zaczął się od nauki tańca nowoczesnego. Później tworzyłyśmy plakat i pomoce niezbędne do wieczornego występu. Po obiedzie ćwiczyłyśmy zumbe i nasz układ na występ. W ciągu dnia stroiłyśmy się robiąc makijaż i fryzury na apel pożegnalny, który był zaraz po kolacji.

Herosi, grupa Pani Kasi Ch.
Już dziewiąty dzień kolonii, jak ten czas szybko leci. Dzień rozpoczęliśmy grą "Zaginiony piorun". Spotkało nas wiele ciekawych zadań podczas gry, były one przedstawiane przez różne postaci z książki. Na następnych zajęciach wszyscy Herosi dopracowali hymn na wieczorny apel. Tego dnia czekały na nas jeszcze Dionizje, na których mogliśmy podejść sobie owoców, pośpiewać oraz otrzymaliśmy obozowe koszulki. Później bal się przedłużył w postaci karaoke, pięknie śpiewaliśmy. Wieczorem odbył się apel, na którym różne obozy miały wystąpienia. Jak już się całkiem ściemniło czytaliśmy ulubione fragmenty książki przy świetle palącego się ogniska, było klimatycznie i fajnie.

Lego i Przygoda, grupa Pani Ani S.
Do końca kolonii coraz bliżej, ale my nadal bawimy się w najlepsze! Już z samego rana zaskoczyła nas gra mega jenga, twister oraz chińczyk. Potem mieliśmy ogromne emocje. Walczyliśmy wszyscy o tytuł Lego Mastera. Wygrał z nas tylko jeden. Nasze jury było czteroosobowe. Gdy emocje już nam opadły, wspólnie z naszą panią wyszliśmy na dwór i graliśmy w różne gry i zabawy. Dzień zakończyliśmy wspólnym apelem.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej zaginiony piorun. Wykonywaliśmy zadania, które pozwoliły nam na powrót z hadesu. Następnie przećwiczyliśmy hymn Herosów i udaliśmy się z animatorką na mega gry. Po obiedzie zostaliśmy zaskoczeni podczas Wielkich Dionizji, podczas których dostaliśmy koszulki naszego obozu, dyplomy super uczestnika oraz czekał nas poczęstunek. Następnie wspólnie z innymi Herosami pośpiewaliśmy podczas karaoke, a po kolacji zaprezentowaliśmy przygotowany przez nas hymn podczas apelu. Wieczorem natomiast spędziliśmy wspólnie czas przy ognisku czytając książki.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Rano ruszyliśmy na plażę, aby pozbierać szyszki i strzelać nimi z procy.Jako następne w grafiku mieliśmy zabawę z wykrywaczem metalu. Później poszliśmy pływać rowerkami wodnymi, a po obiedzie wróciliśmy na plażę i rozpoczęły się zawody w pływaniu tratwami. Po niedługiej przerwie odbyły się walki gladiatorów, było wspaniale. Pod wieczór wszystkie grupy spotkały się na apelu. Podsumowując, dzień był pełen wrażeń, rywalizacji oraz zabaw.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Zostały nam już tylko dwa dni na Obozie Herosów. Dziś apel, na którym zaprezentowaliśmy nasz hymn. Dlatego ćwiczyliśmy go od samego rana. Następnie przyszedł czas na Bitwę o Piorun. Byliśmy również na plaży. Po obiedzie odbyły się Wielkie Dionizje. Potem przyszedł czas na długo wyczekiwany apel. Po którym mieliśmy ognisko z czytaniem książek i niespodzianką. Było niesamowicie.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczął się dla nas herosów od wielkiej gry - Zaginiony Piorun. Wcieliliśmy się w Percy'ego Jacksona, na swojej drodze spotkaliśmy kilka przeszkód, które pokonaliśmy i zdobyliśmy nasz cel. Ćwiczyliśmy także śpiewanie naszego hymnu, by móc go zaprezentować wieczorem na apelu. Wykorzystaliśmy także śliczną pogodę i udaliśmy się na plażę. Po obiedzie odbyły się Wielkie Dionizje wszystkich herosów, na których zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. Było też wiele atrakcji i niespodzianek. Wychowawczynie rozdały nam dyplomy super uczestnika. Mieliśmy także okazje pośpiewać na karaoke. Wieczorem odbył się wspomniany wcześniej apel z pokazem talentów. Nasz hymn zrobił prawdziwe show. Dzień zakończyliśmy od ogniskiem, na którym czytaliśmy nasze ulubione fragmenty z Percy'ego Jacksona.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy B.
Dziś z samego rana obudziło nas słoneczko. Przy tak pięknej pogodzie, aż chciało się ćwiczyć. Po śniadaniu udaliśmy się na łuki, nasza celność do tarczy ponownie okazała się sukcesywna. Następnie wybraliśmy się na spacer po Kulce, podziwiając piękno mazurskich jezior wykonywaliśmy pamiątkowe zdjęcia. Zajęcia z wykorzystaniem skrzynek były niesamowite. Wymagały one szczególnej precyzji. Nasz zwycięzca Kacper pobił rekord budując wieżę z 15 skrzynek. Po południu mieliśmy okazję zmierzyć się ze sobą grając w mega gry chińczyka, twistera oraz scrabble. Wspaniała zabawa na dobre zagościła w naszym planie. Wieczorem wraz z innymi grupami udaliśmy się na pożegnalny apel, na którym dostaliśmy pamiątkowe dyplomy. Aż trudno uwierzyć, że nasza przygoda w Kulce dobiega końca. Z utęsknieniem czekamy na kolejne wakacje właśnie w tym miejscu. Wspomnienia z wyjazdu pozostaną na długo w naszej pamięci, było fantastycznie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Sobotę rozpoczęliśmy zajęciami z całym naszym podobozem. Bawiliśmy się w Grę Francuska. Następnie nasi wychowawcy przygotowali dla nas baloniadę. Zabawa bardzo nam się podobała i chcieliśmy więcej. Po obiedzie szukaliśmy skarbów - cukierków. A następnie rozbrajaliśmy "Bombę".

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Karoliny B.
Dzisiaj rano mieliśmy olimpiadę sportową i fajnie się bawiliśmy. Później uczyliśmy się pierwszej pomocy przy grze Ranny Lotnik. Bawiliśmy się w grę terenowa Alicja w Krainie Czarów. Rozwiązywaliśmy zagadki i szukaliśmy Alicji. W nagrodę dostaliśmy cukierki. Po obiedzie byliśmy na plaży, a tam graliśmy w piłkę i kąpaliśmy się. Wieczorem oglądaliśmy występy naszych kolegów na apelu.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eli B.
Na warsztatach lego star Wars dziś byliśmy. Potem zamieniliśmy się w gladiatorów, wojowników sumo i stoczyliśmy ze sobą walkę. Po pojedynku odbyło się szkolenie z survivalu. Nauczyliśmy się budować szałas i rozpalać ognisko. Wieczorem udaliśmy się na apel.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Jeden z ostatnich dni na Kulce rozpoczął się od poszukiwania wykrywania elementów metalowych, które wzajemnie ukrywaliśmy. Mieliśmy okazję świetnie się bawić podczas baloniady, czyli przerzucania balonu z wodą przez siatkę. Popołudnie minęło nam przy zabawie w dwie flagi, nauki pierwszej pomocy podczas gry Ranny Lotnik. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plaże, gdzie miło upłynął nam czas. Wieczorem odbył się apel końcowy.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Dziś rano czekała na nas wyprawa kajakami typu „sit on top” po jeziorze Łęsk. Wszyscy świetnie się bawiliśmy. Następnie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną oraz dobble. Później zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą zaciętą walkę gąbkowymi lancami. Po obiedzie mieliśmy zajęcia, podczas których uczyliśmy się obsługi kompasów i GPS-a. Potem wybraliśmy się na plaże, aby odpocząć i zrelaksować się. Po kolacji udaliśmy się na apel.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Doroty J.
Kolejny dzień minął. Zaczęliśmy go od wielkiej baloniady. Byliśmy także na plaży, gdzie odbyły się gry karciane. Następnie razem z zaprzyjaźnionymi grupami poszliśmy na grę terenową do lasu. Po obiedzie odbyła się kolejna gra paintballowa - Uwolnić VIP-a. Po południu także mieliśmy okazję nauczyć się bardzo ciekawych rzeczy. Mieliśmy warsztaty detektywistyczne. Dzień skończyliśmy apelem podsumowującym nasz pobyt na kolonii.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po porannej zaprawie całą grupą wybraliśmy się nad jezioro, skąd wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Wymagało to od nas współpracy i siły. Następnie odbyła się gra – Dwie Flagi. Naszym zadaniem było zdobycie flagi grupy przeciwnej. Po obiedzie wyruszyliśmy na poligon, gdzie zmierzyliśmy się z torem przeszkód, który sprawdził nasza wytrzymałość. Wieczorem uczestniczyliśmy w apelu końcowym.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Dzisiaj z rana uczestniczyliśmy w Grze Francuskiej. Musieliśmy szukać informacji na temat ośrodka i osób pracujących w Kulce. Następnie mieliśmy zajęcia z chemii, dzięki którym mogliśmy się rozwijać i dowiedzieć dużo ciekawych informacji. Po odpoczynku graliśmy w baloniadę. Dzisiaj czekała na nas także emocjonująca przejażdżka na quadach. Wieczorem mieliśmy apel podsumowujący kolonię.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli R.
Dzisiaj graliśmy w Grę Francuską. Trochę pobiegaliśmy po ośrodku w celu odnalezienia odpowiedzi dotyczących ośrodka i osób tutaj pracujących. Następnie rozegraliśmy mecz w baloniadę. Było super! Później stoczyliśmy walkę, jako gladiatorzy gąbkowymi lancami. Później poszliśmy do lasu na grę Ranny Lotnik. Nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy oraz robić noszę. Wieczorem był apel z występami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Rano mieliśmy olimpiadę sportową, która była dla nas podsumowaniem turnusu. Rysowaliśmy dzisiaj także plakat promujący naszą grupę, a później rozegraliśmy mecz w baloniadę. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plaże, gdzie miło nam minął czas. Po kolacji mieliśmy apel podsumowujący ten turnus. Po nim nasza pani rozdała nam dyplomy.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Dzień minął szybko i przyjemnie. Mieliśmy do rozwiązania zagadki logiczne z instruktorką. Leżeliśmy dzisiaj na plaży, a nawet popływaliśmy w jeziorze. Była dzisiaj też baloniada i próbowaliśmy ochlapać naszą panią wodą. Potem musieliśmy uwolnić Syriusza w grze "Więzień Azkabanu". Udało nam się!

Harry Potter, grupa Pani Karoliny W.
Dziewiąty dzień minął nam szybko i przyjemnie. Braliśmy udział w turnieju w ringo, a następnie tworzyliśmy ogromne bańki mydlane. Przed kolacją czekała na nas gra terenowa – Więzień Azkabanu. Wieczorem odbył się apel podsumowujący kolonię.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Gabrysi S.
Dzień rozpoczęliśmy od wspinania się na wieżę ze skrzynek - był to nie lada wyczyn. Potem mogliśmy wykąpać się w jeziorze, bo cały dzień świeciło słońce. Po obiedzie wzięliśmy udział w balu "Gwiezdnych Wojen", podczas którego wszyscy dostaliśmy specjalne dyplomy. A wieczorem czekał na nas apel podsumowujący kolonię.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj od rana poszliśmy na plaże, gdzie graliśmy w karty. Następnie graliśmy w kalambury. Na kolejnych zajęciach udaliśmy się do lasu, gdzie zagraliśmy w bitwę o flagę. Później byliśmy na zajęciach z survivalu, podczas których uczyliśmy się kamuflować. Na kolejnych zajęciach graliśmy w paintballa. Wieczorem odbył się apel.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy od paintballa z grupa Pana Bartka, wygraliśmy! Później stawiliśmy czoła wysokościom. Najpierw na parku linowym i wspinając się na wieże ze skrzynek. Po obiedzie wypoczywaliśmy na plaży. Wieczorem zagraliśmy w paintaball. Po raz kolejny wygraliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Rozpoczęliśmy swój dzień pobudka, po czym mieliśmy czas na wykonanie toalet porannych, uporządkowanie łóżek. Atrakcje, jakie sprawiły nam dzisiaj wiele radości była jazda quadami, gra w waterpolo, jazda segway’u oraz skoki na trampolinie. Każda z atrakcji bardzo nam się podobała i sprawiła nam wiele radości. Wieczorem odbył się apel końcowy.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Przedostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy od przejażdżki quadami po dwóch torach. Każdy z nas miał wielokrotna możliwość wypróbowania toru. Potem wybraliśmy się na zajęcia z survivalu, podczas których poznaliśmy różne stosy ogniskowe, sposoby wzniecenia ognia oraz jak zdobywać żywność w trudnych warunkach. Później odbyliśmy ostatni już rejs kajakami po jeziorze Łęsk. Pod wieczór wybraliśmy się do lasu na pole minowe, gdzie szukaliśmy zagadek za pomocą wykrywacza metalu. Dzień zakończyliśmy wspólnym apelem z występami naszych koleżanek i kolegów z kolonii.

VIP, grupa Pani Pauliny Z.
Rano wypłynęliśmy na wyprawę rowerkami wodnymi. Po powrocie mieliśmy już ostatnie zajęcia z survivalu, na których poznaliśmy rację żywnościowe oraz jak wzniecić ogień. Potem nauczyliśmy się obsługi kompasu i GPS-a szukając zadań po ośrodku. Dzień zakończyliśmy apelem.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Nasz dzień minął nam bardzo paintballowo. Rano uczestniczyliśmy w potyczce, grając z drugą grupą. Walka była bardzo zacięta. Korzystając z pogody poszliśmy na plaże zrelaksować się i wykąpać w jeziorze. Po wieczornym apelu czekała nas kolejna gra paintballowa. To był super dzień!