RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus I (27.06-07.07.2020)

Dzień 3 - atrakcjom nie ma końca!

Dodany: 2020.06.29

Aktywne Wakacje, grupa Pani Doroty D.
Dzień obudził nas delikatnym słońcem. Szybka pobudka i ćwiczenia poranne. Następnie śniadanie, po którym dzieci i młodzież biegły w podskokach na parku linowym. Uczestnicy byli zachwyceni zabawą, to było naprawdę dużo emocji. Potem był obiad, a po nim zagraliśmy w Rannego Lotnika. Gra przypomniała nam o zasadach udzielania pierwszej pomocy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Magdaleny S.
Słoneczny poranek dodał nam energii, szybka pobudka i poranne ćwiczenia sprawiły ze poczuliśmy się rześko. Potem było śniadanie, po którym udaliśmy się na zajęcia. Wszyscy się ucieszyli i byli mocno podekscytowania, bo jeździliśmy na quadach. Specjalnie przygotowany tor dał nam odczuć wyższy poziom adrenaliny. Wszyscy chcieli więcej. Później udaliśmy się na obiad, a po nim zagraliśmy w grę Ranny Lotnik, dzięki której zasady pierwszej pomocy nie są nam obce.

Cztery Żywioły, grupa Pani Anity O.
Dzisiejsze zajęcia rozpoczęliśmy od kajaków turystycznych, którymi pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Jezioro jest piękne, podziwialiśmy widoki. Kolejną atrakcją dnia były zajęcia ze strzelania z wiatrówek. Każdy z nas miał szansę wytrenować celne oko. Było super! Aby poczuć ducha rywalizacji, rozegraliśmy mecz siatkówki. Walka była zacięta! Później były poduszaki, czyli zajęcia twórcze. Malowaliśmy drzewka, atomówki i wiele innych rzeczy. Była niezła frajda. To był naprawdę miły dzień.

Fort Kulka, grupa Pani Angeliki P.
Na porannej zaprawie zmierzyliśmy się między sobą w grze w dwa ognie. Po pysznym śniadaniu uczyliśmy się strzelać z wiatrówek, a potem bawiliśmy się w grę Szpion, czyli rozbudowaną i fabularyzowaną wersję znanego berka. Następnie zrobiliśmy pamiątkowe bransolety i graliśmy w mafię w miasteczku. Oprócz tego uczyliśmy się o zasadach udzielania pierwszej pomocy. Wieczorem odbyły się zajęcia musztry, która jest charakterystyczna dla Fortu Kulka

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Dzień rozpoczęliśmy od bambonady, czyli konstruowania gigantycznych budowli. Udało nam się odtworzyć Hogwart, a nawet sowę Hedwigę. Następnie graliśmy w dwa ognie, killera oraz w wybijaka. Po zajęciach udaliśmy się na plażę, gdzie wykąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Po obiedzie robiliśmy piękne, pamiątkowe kartki i rozwiązywaliśmy quiz o Harrym Potterze. Wieczorem odbyła się zabawa taneczna.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Kolejny dzień magicznych przygód rozpoczęliśmy od nauki lewitacji z profesorem Filiusem Flitwickiem. Wszyscy poradziliśmy sobie z tym zadaniem rewelacyjnie. Następnie w drużynach domów do jakich przydzieliła nas Tiara Przydziału, rozegraliśmy turniej w siatkówkę. Bawiliśmy się przy tym znakomicie, a śmiechu nie było końca. Później przyszedł czas na karty. Graliśmy w uno, makao i wojnę. Po obiedzie wymyślaliśmy historyjki o przygodach czarodziejów w Hogwarcie zgodnie z kolejnością liter w alfabecie. Dzień zakończyliśmy wystrzałową zabawą taneczną, na której bawiliśmy się bez końca.

Obóz Herosów, grupa Pani Dominiki M.
O poranku rozpoczęliśmy budowę twierdzy. Zostaliśmy podzieleni na dwie grupy i każda z nich musiała wybudować mur, który później nawzajem sobie burzyliśmy. Następnie udaliśmy się na zajęcia z decoupage na których każdy upiększył swoją grecką wazę. Później mieliśmy Archery Challenge, czyli starcie łuczników, a dzięki Artemidzie, która czuwała nad nami przez całe zajęcia mogliśmy jeszcze bardziej udoskonalić nasze umiejętności łucznicze. Pod koniec dnia czekały na nas zajęcia teatralne.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z nauki chodzenia na szczudłach. Następnie uczyliśmy się szyfrowania i wzięliśmy udział w grze terenowej Enigma, gdzie wykorzystaliśmy umiejętności odczytywania szyfrów. Wybraliśmy się także na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po obiedzie  graliśmy w gry planszowe oraz integracyjne. Wieczorem uczyliśmy się gry na nietypowym instrumencie.

Obóz Herosów, grupa Pani Mariol K.
Pierwszym wyzwaniem, z którym dzisiaj zmierzyli się herosi było opanowanie jazdy na dziwnym rowerze. Następnie odbyły się zajęcia z graffiti, gdzie mogliśmy wyrazić siebie. Później udaliśmy się na zajęcia z walki mieczem, na których nauczyliśmy się sztuki ataku i obrony. Po obiedzie odbyły się zajęcia z decoupage, a potem nadszedł czas na naukę strzelania z łuku z Artemidą. Na koniec dnia wraz z Dionizosem dowiedzieliśmy się więcej o greckim teatrze.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy od zajęć, gdzie powtórzyliśmy sobie podstawy pierwszej pomocy podczas fabularyzowanej gry Ranny lotnik. Następnie wybraliśmy się do lasu na drugą część surviwalu, gdzie nauczyliśmy się m.in jak zbudować naturalny filtr wodny, poznaliśmy do czego służy puszka surviwalowa oraz jakie mamy rodzaje stosów ogniskowych i jak je rozpalić za pomocą krzesiwa. Potem udaliśmy się na grę paintballową. Dzień zakończyliśmy jazdą segwayem po specjalnie do tego celu przygotowanym torze.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś, po porannej zaprawie i śniadaniu, ruszyliśmy doskonalić nasze umiejętności strzelania do celu. Później rozegraliśmy turniej w unihokeja. Daliśmy z siebie wszystko, to była niezła rywalizacja. Po obiedzie poznaliśmy tajniki wiedzy z zakresu strategii i taktyki. Wieczorem uczyliśmy się jeździć na quadzie, co było świetną zabawą.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z replikami broni. Uczyliśmy się musztry. Następnie zagraliśmy w fabularyzowaną grę terenową Szpion. Później mięliśmy quiz na temat wiedzy wojskowej. Po obiedzie nauczyliśmy się teorii strategii i taktyki. A wieczorem strzeliliśmy z wiatrówki. dzień zakończyliśmy zabawą taneczną.

Power Jump, grupa Pani Aleksandry Z.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od zajęć, na których robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL, to była niesamowita zabawa. Kolejno nadszedł czas na bambonadę, z klocków tworzyliśmy ogromne rzeźby i budowle, przez moment mogliśmy poczuć się jak prawdziwi artyści. Następnie weszliśmy na ściankę wspinaczkową, co okazało się prawdziwym wyzwaniem, ale oczywiście my sobie z nim świetnie poradziliśmy. Wieczorem tańczyliśmy i bawiliśmy się przy super muzyce.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczął się od gier i zabaw integracyjnych. Następnie mieliśmy zajęcia łucznicze Archery Soft, a następnie poszliśmy na plażę, gdzie zbudowaliśmy tratwy z opon. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach z survivalu i pierwszej pomocy. To był dzień, w którym zdobyliśmy wiele nowych doświadczeń i umiejętności. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilii K.
Naszymi pierwszymi zajęciami były Mega Gry. Układaliśmy jengę z ogromnych klocków, graliśmy w ogromne scrabble i bierki. Następnie wspinaliśmy się na  samodzielnie zbudowane wieże ze skrzynek. Potem był relaks i kąpiele w jeziorze Łęsk, po których chętnie zjedliśmy smaczny obiad. Później udaliśmy się na zajęcia łucznicze, gdzie strzelaliśmy z łuków strzałami z gumowymi przyssawkami. Dzień zakończyliśmy świetną zabawą taneczną.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii S.
To był dzień pełen atrakcji. Od samego rana zabawy wodne, potem gry zespołowe, gdzie z  wesołymi minkami budowaliśmy więzi między sobą. Nowe umiejętności zdobywaliśmy podczas jazdy na segwayu. Nie od razu się udawało, ale daliśmy radę. Było wiele emocji i śmiechu. Wieczorem trenowaliśmy cela podczas zajęć łuczniczych.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej. To super uczucie być tyle nad ziemią. Następną atrakcją była jazda na sewayu, pokonaliśmy tor, który przygotował dla nas pan instruktor. Dzień zakończyliśmy zabawą muzyczną bum bum rurki, gdzie uczyliśmy się grać różne melodie wybijając je rurkami. To było zabawne.

VIP, grupa Pani Anny B.
Wstaliśmy o 7:45. Przed śniadaniem mieliśmy chwilę czasu na poranną toaletę. Na pierwszych dwóch blokach zajęciowych byliśmy na parku linowym oraz poszliśmy na kajaki sit on top. Po drugim śniadaniu plażowaliśmy nad jeziorem. Po południu udaliśmy się na kosmiczną podróż żyroskopem. Już wiemy, kto z nas może być kosmonautą.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Dzień rozpoczęliśmy wspinaniem się na wieże ze skrzynek, gdzie rekordową liczbą było 17! Następnie nauczyliśmy się podstaw survivalu, w tym jak zbudować schronienie. Później testowaliśmy zasady grawitacji na żyroskopie. Później graliśmy w miasteczko mafii. Dzień zakończyliśmy szkoleniem z pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od oderwania się od rzeczywistości na eurobungee, a następnie wybraliśmy się na kajaki i na plażę aby trochę odpocząć. Po obiedzie zagraliśmy w mega gry. Ogromne klocki jenga, gigantyczne bierki i scrabble wywołały u nas mnóstwo emocji. Wieczorem przypomnieliśmy sobie podstawy pierwszej pomocy grając w Rannego Lotnika.